lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Comatorix (http://lastinn.info/comatorix/)
-   -   Zdolnomoce (http://lastinn.info/comatorix/1937-zdolnomoce.html)

Solfelin 24-09-2006 02:52

Zdolnomoce
 
[center:ab185001d2]Zdolnomoce[/center:ab185001d2]

Zdolnomoce są to nadprzyrodzone zdolności, które wykraczają lub łamią zasady i prawa Comatorixu. Moce są bardzo potężne, mimo to muszą być uważane z rozwagą, a dodatkowo ograniczone są przez ilość możliwych użyć.
We wszystkich rzutach na Zdolnomoc trzeba rzucić na tabelkę Skuteczność. Zatem, można użyć tyle razy Zdolnomocy, ile mamy kostek Losu.
Poniżej zostały podane przykładowe Zdolnomoce. Można oczywiście wymyślić własne i przedstawić je reszcie grupy do zaakceptowania.
Świadomość - postać stała się świadoma Comatorixu. Dzięki tej Zdolnomocy może wykonywać rzuty na Los. Jest to Zdolnomoc bierna (bez potrzeby rzutów na aktywację).
Wersja dla Koordynatorów to instynktowne wyczucie zbliżającego się niebezpieczeństwa (co wyjaśnia jawność działań wszystkich graczy na sesji).
5 poziomów ZM (Zdolnomocy) - każdy poziom daje szansę ponownego rzutu kostką, jeśli wynik nie odpowiada Graczowi.
Komunikacja - śniony potrafi się komunikować z ustaloną osobą z Kanału przekazowego, poprzez źródła wody oraz uaktywnione komórki/telefony. Dozwolona jest także telepatia, przekazywanie umysłowe informacji, ale w przeciwieństwie do kontaktu przez telefon czy źródło wymaga rzutu na Skuteczność.
W wersji dla Koordynatorów mogą oni filtrować Comatorix w poszukiwaniu informacji, miejsc oraz potrafią uaktywniać 1 na raz telefon lub źródło wody, przez które śniony może przejść z powrotem do Kanału Przekazowego.
5 poziomów ZM:
1 - komunikacja/filtrowanie informacji, umożliwianie wejścia śnionym do Comatorixu poprzez telefony/źródła albo Agentom poprzez wymazanie obrazu człowieka (zamianę miejscami Agenta i wyśnionego człowieka w Comatorixie, tzw. telefrag, tyle, że bez śmierci w rzeczywistości człowieka),
2 - przekaz przedmiotów z Comatorixu do Kanału Przekazowego,
3 - przekaz osób z Comatorixu do Kanału Przekazowego,
4 - możliwość treningu śnionych będących już w Comatorixie (dodawanie umiejętności, itp.)
5 - możliwa regeneracja z zewnątrz, z Kanału Przekazowego osób będących w Comatorixie (lecz powolna).
Latanie - postać Gracza potrafi latać. Wymaga rzutu na Skuteczność. 5 poziomów:
1 - można lewitować,
2 - mała antygrawitacja,
3 - wysokie skoki (do kilkuset metrów wzwyż) i powolne opadanie,
4 - lot (szybowanie) jak ptak,
5 - odrzutowiec.
Finezja - Gracz potrafi omijać kule oraz inne pociski. Wym. 1 rzut na Skut. na walkę.
1 poziom - potrafi chwycić strzałę lub uchylić się od niej,
2 poziom - potrafi uchronić się od kuli, gdy ma koło siebie ochronę / blokadę,
3 poziom - potrafi uniknąć kuli/pocisku z dalszej odległości,
4 poziom - potrafi ustrzec się od pocisku z bliższego odległości oraz strzału snajperskiego,
5 poziom - potrafi uniknąć strzału z bardzo bliskiej odległości (1, 2 metry).
Inne Zdolnomoce:
Regeneracja, Spowolnienie czasu, Zatrzymywanie pocisków, Przylepność (chodzenie po ścianach i suficie), Szybkość, Zmysł nawigacji (wyczucie miejsca aktywacji telefonu), Nadludzka siła, Nadludzka wytrzymałość, Akrobacje w powietrzu, Teleportacja, Telekineza, Wydłużenie kończyn, Przebudzanie.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:43.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172