|
Comatorix Futurystyczny RPG osadzony w roku 2024, w czasie, gdy wszyscy ludzie na Ziemi zapadli w wielką śpiączkę, Sen Planety, w wytworzoną przez nich rzeczywistość rządzącą się własnymi prawami. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-09-2006, 02:55 | #1 |
Reputacja: 1 | Wyjście [center:c49a85d01c]Wyjście[/center:c49a85d01c] Dużo mięśni bez mózgu i wszystkie dobre rzeczy Taaak, w końcu dostaniesz to czego chcesz Ktoś z sukcesem dobrze wygląda Ogień na twoim papierosie to naprawdę jest to, czego chcesz? - Green Day, „In the End” Jest rok 2024. Wszyscy zapadli w śpiączkę. Sen okazał się dziwniejszy, niż można byłoby przypuszczać: specjalna sieć, zbiorowa podświadomość wszystkich stworzyła cały system oraz szereg praw tworzący jedne wielkie reguły sterujące i nadzorujące rzeczywistość. Większość zapadła w sen i zaczęła żyć od początku, gdyż sen ziemian ograniczył się do lat przypadających na 1950 do 2012. Czas w śnie idzie znaczniej szybciej, niż na Ziemi. Do tej pory nie wiadomo, jaki realny rok mógłby być. Cały rok rzeczywisty odpowiada prawie 63 latom w życiu w śpiączce. Niektórzy jednak podczas pierwszych lat za sprawą uświadomienia sobie systemu zaczęli się budzić ze śpiączki, po czym natychmiast zasypiać. Z czasem udawało im się coraz lepiej i bardziej, aż do utworzenia mało zwartych grup. System, multi-podświadomość nazwano Comatorixem. Te grupy same siebie nazwały Wybrańcami lub Widzącymi. W pewnym momencie zostali odkryci ich przeciwnicy - oraz to, skąd się bierze ich źródło. Grupy Wybrańców odpowiadają Grupom Agentów. Jeden Koordynator na grupę, w przypadku Agentów wszystkich łączy i nawiguje Comatorix, a to jest wielki organizm zbudowany z wielu mózgów. Każda grupa Wybrańców posiada jednego Nawigatora. Grupy śnionych liczą od 2 do 4 osób, często są też pojedyncze pary, Koordynator i Działacz. Wielu igra z Losem, z jego mocą. Wszyscy świadomi Comatorixu, nie tylko przeciwne strony Wybrańców i Agentów, ale także postacie neutralne, często korzystają z łamania zasad rzeczywistości, używając Zdolnomocy lub odwołując się do zasady Losu, o którym ludzie w śpiączce albo nie mają pojęcia, albo którego używają w nieświadomości prawdziwej jej siły oraz powiązań. Tak przedstawia się cała sytuacja. Wygrana Wybrańców przyczyni się do globalnego przebudzenia ludzkości. Ich przegrana pogrąży w mrokach śpiączki ludzkość na wieki, chociaż oba wyjścia nie są pewne. W podręczniku wiele spraw i kwestii pozostało niewyjaśnionych. Są one przeznaczone dla Graczy, które zechcą lub nie je rozwinąć lub dopowiedzieć po swojemu, według uznania i dobra twórczości. Niech tak będzie. Przez kontrwywiad możliwe będzie wskazanie potencjalnych czarnych charakterów... i zneutralizowanie ich. Obudź się! Obudź się! Obudź się! Obudź się! Obudź się! Obudź się! Obudź się! Obudź się! - Rage Against The Machine, „Wake Up” |