lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Comatorix (http://lastinn.info/comatorix/)
-   -   Wyjście (http://lastinn.info/comatorix/1940-wyjscie.html)

Solfelin 24-09-2006 02:55

Wyjście
 
[center:c49a85d01c]Wyjście[/center:c49a85d01c]

Dużo mięśni bez mózgu
i wszystkie dobre rzeczy
Taaak, w końcu dostaniesz to czego chcesz
Ktoś z sukcesem dobrze wygląda
Ogień na twoim papierosie
to naprawdę jest to, czego chcesz?

- Green Day, „In the End”

Jest rok 2024. Wszyscy zapadli w śpiączkę. Sen okazał się dziwniejszy, niż można byłoby przypuszczać: specjalna sieć, zbiorowa podświadomość wszystkich stworzyła cały system oraz szereg praw tworzący jedne wielkie reguły sterujące i nadzorujące rzeczywistość. Większość zapadła w sen i zaczęła żyć od początku, gdyż sen ziemian ograniczył się do lat przypadających na 1950 do 2012. Czas w śnie idzie znaczniej szybciej, niż na Ziemi. Do tej pory nie wiadomo, jaki realny rok mógłby być. Cały rok rzeczywisty odpowiada prawie 63 latom w życiu w śpiączce.
Niektórzy jednak podczas pierwszych lat za sprawą uświadomienia sobie systemu zaczęli się budzić ze śpiączki, po czym natychmiast zasypiać. Z czasem udawało im się coraz lepiej i bardziej, aż do utworzenia mało zwartych grup. System, multi-podświadomość nazwano Comatorixem. Te grupy same siebie nazwały Wybrańcami lub Widzącymi. W pewnym momencie zostali odkryci ich przeciwnicy - oraz to, skąd się bierze ich źródło.
Grupy Wybrańców odpowiadają Grupom Agentów. Jeden Koordynator na grupę, w przypadku Agentów wszystkich łączy i nawiguje Comatorix, a to jest wielki organizm zbudowany z wielu mózgów. Każda grupa Wybrańców posiada jednego Nawigatora. Grupy śnionych liczą od 2 do 4 osób, często są też pojedyncze pary, Koordynator i Działacz.
Wielu igra z Losem, z jego mocą. Wszyscy świadomi Comatorixu, nie tylko przeciwne strony Wybrańców i Agentów, ale także postacie neutralne, często korzystają z łamania zasad rzeczywistości, używając Zdolnomocy lub odwołując się do zasady Losu, o którym ludzie w śpiączce albo nie mają pojęcia, albo którego używają w nieświadomości prawdziwej jej siły oraz powiązań.
Tak przedstawia się cała sytuacja.
Wygrana Wybrańców przyczyni się do globalnego przebudzenia ludzkości. Ich przegrana pogrąży w mrokach śpiączki ludzkość na wieki, chociaż oba wyjścia nie są pewne.

W podręczniku wiele spraw i kwestii pozostało niewyjaśnionych. Są one przeznaczone dla Graczy, które zechcą lub nie je rozwinąć lub dopowiedzieć po swojemu, według uznania i dobra twórczości. Niech tak będzie.

Przez kontrwywiad możliwe będzie
wskazanie potencjalnych czarnych charakterów...
i zneutralizowanie ich.

Obudź się! Obudź się! Obudź się! Obudź się!
Obudź się! Obudź się! Obudź się! Obudź się!

- Rage Against The Machine, „Wake Up”


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:20.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172