21-04-2009, 19:25 | #1 |
Reputacja: 1 | Bez granic Witam. W podstawce do Cyberpunka istnieje możliwość tworzenia własnych profesji i umiejętności. Ale przecież można iść dalej i tworzyć równie ciekawe przedmioty. Chętnie poznam te cudeńka i inne. __________________________________________________ _________________________ Trochę ode mnie: 1. Podprofesja Medyk Pola Walki Ty jesteś inny. Nie montujesz cyberbroni, lecz ratujesz ich przyszłych posiadaczy, bo jesteś Medykiem Pola Walki. Nie siedzisz w przytulnej klinice, lecz towarzyszysz żołnierzom na polu bitwy i jak coś się któremuś stanie ty wkraczasz i najczęściej pod ostrzałem opatrujesz delikwenta, a po chwili sam strzelasz do wroga, żeby siebie obronić. Tacy jak ty są szeroko cenieni szczególnie w oddziałach najemnych i … Trauma Teamie. To nie żart. Jesteś potrzebny w ambulansie, szczególnie kiedy leci do Strefy Walki. „Medyk Pola Walki to człowiek czynu” Mac Bird – żołnierz z oddziału „Blue” Umiejętności zawodowe Technika medyczna Diagnoza Pierwsza pomoc Podstawowe naprawy Postrzeganie emocji Spostrzegawczość Wykształcenie Wysportowanie Pistolet Przeszukiwanie baz danych Zadania Do podstawowych zadań MPW należy: • Opatrywanie ran • Stabilizacja • Reanimacja • Ochrona rannego przed wrogiem • Bezpieczna ewakuacja rannego z pola walki __________________________________________________ _________________________ Do tej profesji stworzyłem odpowiednie dodatkowe wyposażenie: 2. Defibrylator Defibrylator pozwala na przywrócenie akcji serca u osób którym nie udał się rzut o zachowanie życia. Żeby rzut na przywrócenie akcji serca się udał należy wyrzucić TECH + 1k10 + umiejętność medyczna wyższy od obrażeń śmiertelnych pacjenta. Reanimację można przeprowadzać przez 1k10/2 tur. Jeżeli zostanie przywrócona akcja serca poszkodowany musi rzucić na zachowanie życia, a kompani na stabilizacje. W przypadku trzykrotnego nieudanego rzutu na zachowanie życia postać nie może być reanimowana i trafia do Banku Ciał. Rodzaje defibrylatorów Stacjonarny – model często spotykany w klinikach, jest zasilany prądem z sieci. Waga: 4kg Cena: 600$ Polowy – model zasilany z akumulatorów, mniejszy i lżejszy od stacjonarnego Waga: 2,5kg Cena 400$ Akumulator wystarcza na 20 „wyładowań”, a jego wymiana zajmuje 1 turę. Jeżeli akumulator padnie podczas reanimacji, wymiana akumulatora jest zaliczana do 1k10/2 tur reanimacji. Waga: 0,5kg Cena: 30$ Akumulatory można ładować prądem z sieci za pomocą ładowarki (30$ ). __________________________________________________ _________________________ Dodatkowo stworzyłem (a raczej opisałem): 3. H&K G3A4 Rzadziej spotykana wersja starego karabinu szturmowego G3. W stosunku do bardziej rozpowszechnionej wersji A3, G3A4 posiada składaną kolbę i krótszą lufę (o 135mm) Typ: Karabinek Celność: 0 Dostępność: Kiepska Ukrywalność: D Obrażenia: 6k6+2 Kaliber: 7,62mm - .308 Winchester (Amunicja łuskowa) #pociski w magazynku: 20 ROF: 1/3/20 Zawodność: NZ Zasięg: 300m Cena: 590e$ __________________________________________________ _________________________ Ostatnio mnie naszło i: 4. BeTech Be-18 Od kiedy BeTech odkupił od Colta licencję na produkcję karabinów z rodziny M16, Be-18 jest podstawowym produktem tej firmy. Podobnie jak pierwotny M16A2/A3/A4 jest zasilany z magazynków o pojemności 20-, 30- i 100-pocisków (w podwójnym bębnie C-Mag). Zmienił się nabój: Jest nim bezłuskowy 7×49mm. Z pozostałych zmian, jakie zaszły w stosunku do starego M16 są to: zamontowanie tłoku układu gazowego, szynu RIS na całej długości karabiny (od muszki do dźwigni przeładowania) oraz teleskopowa kolba z poduszką policzkową blokowaną w 4 pozycjach. Prawie niezmienione (poza dostosowaniem do nowego naboju) pozostał cały mechanizm karabinu, czyli komora zamkowa wraz z dosyłaczem. nieznacznemu skróceniu (o 8 mm) uległa lufa. Karabinek, poza lufą i komorą zamkową jest wykonany z polimerów. A, i jeszcze coś. BeTech doszedłdo wniosku, że w karabinku nie potrzebny jest ogień pojedynczy. Zamiast tego firma wprowadził serię trzystrzałową (ROF 3) oraz zwiększyła szybkostrzelność na pozycji ognia ciągłego (ROF 30) Typ: Karabin Celność: +1 Dostępność: Kiepska Ukrywalność: D Obrażenia: 6k6 Kaliber: 7mm- nabój BeTech 7×49mm bezłuskowy #pociski w magazynku: 20/30/100 ROF: 3/30 Zawodność: NZ Zasięg: 400m Uwagi: Mechaniczne przyrządy celownicze są demontowalne, a karabin posiada dodatkowo montowany fabrycznie celownik laserowy EPAQ o zasięgu do 100 metrów (zwiększa celność o 1 na zasięg bliski i bezpośredni). Cena: 620e$ __________________________________________________ _______________ 5 No i kolejna edycja. Ostatnio zastanawiałem się nad bronią (jak zwykle ), ale tym razem chodziło o coś innego: o jej cenę. Dlatego też proponuję zmianę ceny broni z podstawki i i dodatków pod względem jej ceny: Broń niezawodna (NZ): droższa o 50 e$ od sugerowanej w podręczniku Broń standardowa (ST): cena bez zmiany Broń zawodna (ZW): tańsza o 50 e$ od sugerowanej w podręczniku Głównym powodem tego było porównanie cen broni, w szczególności tej tańszej: Wiele się przecież mówi o tym, że DaiLung zalewa ulicę, ponieważ jest tani. I zawodny. A każdy człowiek chce mieć coraz lepsze rzeczy, więc z pewnością wyda 20 eurodolców więcej na lepszą broń, a tyle to boosterzy na pewno mają. Więc że się tak wyrażę "uprościłem sprawę", a dokładniej to nadałem sens ulicy: ten kto chce mieć broń, a nie ma szmalu, niech kupuje broń zawodną, ale musi byc ona tania! Te 10-eurodolcowe róznice cen są po porstu śmieszne! __________________________________________________ ________________________ A wy?
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. Ostatnio edytowane przez JohnyTRS : 31-12-2010 o 21:35. |