lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Cyberpunk 2020 (http://lastinn.info/cyberpunk-2020/)
-   -   tworzenie postaci dla zielonych (http://lastinn.info/cyberpunk-2020/700-tworzenie-postaci-dla-zielonych.html)

diabolique 03-07-2005 01:02

tworzenie postaci dla zielonych
 
tworzenie postaci :P
czyli wybieramy profesje ;P i wydajemy coś koło 30pkt na umiejętności :P

Solo:
Zmysł walki, broń ręczna, karabin, pistolet, pistolet maszynowy, skradanie się, spostrzegawczość, walka wręcz lub sztuka walki, wysportowanie, znajomość broni.

Gliniarz:
Autorytet, broń ręczna, pistolet, postrzeganie emocji, przesłuchiwanie, spostrzegawczość, walka wręcz, wykształcenie, wysportowanie, znajomość półświatka.

Nomad:
Status rodzinny, broń ręczna, karabin, podstawowe naprawy, prowadzenie samochodu, spostrzegawczość, sztuka przetrwania, walka wręcz, wysportowanie, wytrzymałość.

Rockman:
Charyzma, aktorstwo, granie na instrumencie, komponowanie, moda i styl, perswazja, spostrzegawczość, uwodzenie, walka wręcz, znajomość półświatka

Netrunner:
Interface, cybertechnika, elektronika, komponowanie, podstawowe naprawy, programowanie, projektowanie cyberdeków, wykształcenie, znajomość sieci.

Technik:
Prowizorka, cybertechnika, elektronika, nauczanie, podstawowe naprawy, spostrzegawczość, wykształcenie, 3 inne umiejętności TECH do wyboru.

Technik Medyczny:
Technika medyczna, diagnoza, farmaceutyka, obsługa komór kriotonicznych, podstawowe naprawy, postrzeganie emocji, przeszukiwanie baz danych, spostrzegawczość, wykształcenie, zoologia.

Reporter:
Wiarygodność, etykieta, fotografia i film, komponowanie, perswazja, postrzeganie emocji, przeprowadzanie wywiadów, spostrzegawczość, wykształcenie, znajomość półświatka.

Korp / Businessman:
Zasoby, etykieta, image, moda i styl, wykształcenie, transakcje giełdowe, przeszukiwanie baz danych, postrzeganie emocji, perswazja, spostrzegawczość.

Fixer
Powiązania, broń ręczna, spostrzegawczość, fałszerstwo, kradzież kieszonkowa, otwieranie zamków, perswazja, pistolet, walka wręcz, zastraszanie.

---teraz pora na cechy :P
INT REF TECH COOL
ATTR LUCK MA BODY
EMP

czyli rzucamy 9k10 , 1 powtarzamy a 10 to 10 nie sumujemy :P

testy na umiejetności 1k10:
1.minimalny = 15
2.sredni = 20
3.trudny = 25

jak robimy test?

ano tak: bierzemy ceche odpowiednią do umiejetności (wyszczegulnione sa na karcie postaci)
czyli np strzelamy sobie do gościa

to REF+pistolet-stopień trudności

przykład dla solo ma REF [10] + zmysł walki [7] + pistolet [8] = 25 czyli rzucajac 1k10 nie mozemy wyrzucić tylko 1 z wiadomych powodów
przykład dla innej profesji REF[6] + pistolet [4] = 10 to rzeby trafic gostka trzeba wyrzucic minimum 5
______
do tego mozna dodać iles punktów szczęscia LUCK (limit na całą sesje)


rzuty 1k10 gdzie:
1 = totalna porazka i MG moze wymyslec cokolwiek :twisted:
10 = totalny sukces (rzucamy jeszcze raz k10 i sumujemy wyniki)

________
cybersprzet jest w innym temacie

Wrzosio 26-03-2006 14:24

Rozumiem że to co napisane to tylko Twoja prywatna wizja, diabolique? Bo w podręczniku to to trochę inaczej wyglądało. Na umiejetności 40 punktów a nie 30, stopnie trudności też trochę inne i od kiedy zmysł walki dodaje się do pistoletu? tylko do inicjatywy i spotrzegawczości w pewnych sytuacjach.

diabolique 15-04-2006 18:39

Cytat:

Napisał Wrzosio
i od kiedy zmysł walki dodaje się do pistoletu?

tak ? :lol: moze sie walłem... starość nie radość.

Cytat:

wydajemy coś koło 30pkt
czyli moze być 40 nie pamiętam podręcznika na pamięć ;P

w ogóle stara wersja podręcznika jak wiesz zawiera multum niedociągnięć ale nie będę się tu o tym rozwodził ;)

Nami 14-05-2006 11:06

A jak ktos nie umie w to grać i nie umie robić postaci to czy może zagrać XD

JohnyTRS 19-02-2009 10:16

chyba tak. najgorsze dla początkujących jest stworzenie karty postaci. natomiast gra już jest prosta. Karta postaci jest podstawą. Ja sam chciałbym grać ale po prostu nie wiem jak wypełnić kartę postaci w działach umiejętności i image. dlatego spróbuj stworzyć postać najpierw w swojej głowie, a jak się trochę poduczysz przelej to na papier

Ouzaru 02-12-2009 22:28

Solos swój Zmysł walki dodaje się do rzutu w czasie KAŻDEJ walki! Czy to jest strzelanie z pistoletu, karabinu czy walenie kataną. Przecież właśnie do tego to jest ;) Wiadomo, że nie każda postać, która zdecyduje się na walkę, ma rozwinięty Zmysł walki (ciężko od technika medycznego wymagać tego na karcie postaci xD).

Tak w każdym razie było w pierwszej edycji CP2020.

Martinez 14-09-2014 14:59

Cytat:

Napisał Ouzaru (Post 232790)
Solos swój Zmysł walki dodaje się do rzutu w czasie KAŻDEJ walki! Czy to jest strzelanie z pistoletu, karabinu czy walenie kataną. Przecież właśnie do tego to jest ;) Wiadomo, że nie każda postać, która zdecyduje się na walkę, ma rozwinięty Zmysł walki (ciężko od technika medycznego wymagać tego na karcie postaci xD).

Tak w każdym razie było w pierwszej edycji CP2020.

W tej chwili nie pamiętam za dobrze, ale można to sprawdzić. W podręczniku z lat 90, wydaje mi się, Solo dodawał Zmysł Walki do Inicjatywy i Spostrzegawczości. I tyle. Pamiętam, że zawsze był ten spór o to do czego Solo może tę zdolność specjalną dodawać :)
Strasznie dawno prowadziłem CP, ale jednak modyfikator z ZW do każdej akcji podczas walki, to lekka przesada.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:30.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172