10-02-2006, 22:09 | #1 |
Reputacja: 1 | FATE of Deadlands [center:6b555ac858][/center:6b555ac858] Od dzisiaj rusza projekt FATE of Deadlands, a polega on na "przetłumaczeniu" zasad zwykłych na mechanikę FATE. Ktoś spyta się: Ale dlaczego? Przeciesz jest bardzo fajna. I tu przedstawiam swój ból, którego mam zamiar się pozbyć. Lubię zasady które mnie nie wiążą, a najlepiej jak mnie wspomagają [nie, nie chodzi mi o tabelę spotkań]. Zauważyłem że wygodniej mi znacznie na sesji porzucić tak 3/4 zasad, niż się z nimi czołgać. Tylko że jeśli coś nie działa chociażby w połowię to znaczy że coś nie jest ok. Tak więc po krótkiej rozmowie z graczami ustaliliśmy że zmieniamy mechanikę. Tutaj znajdziecie surowe zasady którę należy nieco nagiąć do DL'owych reali. Nie ma sensu komentować moich poczynań bo i tak nie rzucę pracy :P jednak jeżeli ktoś chcę mi pomóc to może napisać do mnie na mejla jacktheownerToWytnij@ToTeżgmail.com lub na PW, lub na gg3286156.
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |
22-02-2006, 17:20 | #2 |
Reputacja: 1 | Prace posuwają się naprawdę szybko, już teraz mam gotowe zasady główne, walki i sztonów. Gotową część można ściągnąć z linku poniżej. Mały bonus dla wszystkich. Otóż stworzyłem mini zasady do tworzenia Reliktów przez gracz. Tak tak, Teraz to oni będą wstanie stworzyć relikt, bez Szeryfa na karku. Link poniżej
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |
22-02-2006, 17:32 | #3 |
Reputacja: 1 | Danke, ściągnąłem i wszystko ładnie się prezentuje. Zaraz zapoznam się z tym głębiej. Ech, osobiście nie chciałoby mi się tego wszystkiego robić. Duży szacun, ziom PS Na ile procent FoD jest ukończone? |
22-02-2006, 21:50 | #5 |
Reputacja: 1 | No, jeszcze wygrzebańce. Nie zapominajmy o naszych drogich umarlakach. W końcu to, że ktoś umarł, nie oznacza, że nie żyje Dobra, co do FoD'a (powstrzymam się od jakiś większych dygresji do czasu ukończenia tego ambitnego projektu; skupię się na technicznych aspektach tego podręcznika): 1) Przy sekcji 3.01 (przymiotniki) fajnie było by je wszystkie wymienić w jakiejś chronologii. 2) Pomysł z ramkami jest świetny, nie może ich brakować w żadnym podręczniku. 3) Przy archetypie szeryfa można wrzucić kultowe zdanie Sędziego Dreed'a "To ja jestem prawem" (czy jakoś tak, dawno filmu nie oglądałem, a komiksu nigdy nie czytałem). Aluzje i odnośniki do świata filmu oraz książki to spora radość dla wychwytującego je czytelnika (o ile je oczywiście wyłapie). 4) Umiejętności. "Tresura: tresura psów" nie lepiej zastąpić "Tresura: Psy/Koty/Inne zwierzaki"? I to na razie wszystko |
23-02-2006, 21:14 | #6 |
Reputacja: 1 | Darkenie przeczytałem i ściskam Ci prawicę. Jako zagorzały fanatyk systemu stwierdzam że to kawał dobrej roboty. Mimo wszystko ja zostanę przy starej wersji zasad, jednak bardziej przez sentyment niż cokolwiek innego. Zasady są świetne dla wszystkich, którzy chcieliby zagrać a nie mają dostępu do oficjalnych podręczników ew. nie znają angielskiego. Jeżeli chodzi o relikty to wydaje mi się że nad tym powinien panować mistrz ale reguły jak najbardziej poprawne . Pozdrawiam i powiem jeszcze raz jestem pod wrażeniem panie opiekunie |