|
Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-12-2014, 16:59 | #1 |
Reputacja: 1 | Tworzenien cienia Witam, grając tancerzem cieni awansowałam na 3 poziom i mam możliwość przyznania cienia, mógłby ktoś mi przybliżyć ile KW powinien miec ? W opisie jego PW wynosi: 3k12 (19 PW) strona 33 Księga Potworów (3K12 to jest 3KW?), natomiast w Podręczniku Mistrza Podziemi jest napisane: "KW cienia zwiększa sie o +2. Na przykład, 9-poziomowy tancerz cieni może mieć towarzysza o 6 KW". |
25-12-2014, 17:53 | #2 |
Reputacja: 1 | Standardowy Cień ma 3d12 PW - czyli od 3 do 26 PW. Podane w nawiasie "19" mówi o średniej ilości PW. Co trzy twoje poziomy, Twój Cień dostaje +2 kości do swoich KW. Czyli na Twoim pierwszym poziomie Shadow Dancera przyzwany cień ma 3d12 PW (średnio 19 PW), na Twoim czwartym - 5d12 (od 5 do 60 PW, średnio 33 PW) etc. Ilość PW zależy od metody jego wyliczania. Możesz wziąć opcję losową (rzucasz odpowiednią liczbą kości i sumujesz wynik) albo wybrać, że po prostu przyzywasz go z tą średnią wartością. Zależy od ustaleń MG lub tego, jak bardzo ufasz swojemu szczęściu :P
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! |
25-12-2014, 22:18 | #3 |
Reputacja: 1 | To co napisała Autumm jest prawda trzeba jednak dodać, iż przyzywanie stworów jako stałych jest opcją lepszą. Owszem można mieć pecha i przyzwać słabsze stwory i potem nie można ich zmienić, aż do zmiany kręgu, czyli przez nawet dwa poziomy, lecz można je wyekwipować na własny sposób wręczając odpowiedni ekwipunek po wezwaniu. Przy następnym wezwaniu pojawią się już odpowiednio wyekwipowane. Dodatkowo przy jednym przyzwaniu dane stwory mogą np zrobić rekonesans a przy następnym zdać raport z niego, gdy zaś nie są stałe to za każdym razem inni przedstawiciele danego gatunku są ściągani.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 12-01-2015 o 08:40. |
28-12-2014, 12:28 | #4 |
Reputacja: 1 | Dobrze ale jak wyekwipować cienia który jest bezcielesny i raczej pierścienia czy medalionu nie ubierze :P ? Jak ktoś ma jakiś pomysł jak inaczej zwiększyć mu atrybuty będę wdzięczny i jeszcze jedno pytanie jak go uleczyć skoro to stworzenie posiadające cechy stworzeń bezcielesnych i nieumarłych ? |
28-12-2014, 13:00 | #5 |
Reputacja: 1 | Akurat moja odpowiedz była ogólna, dotyczyła wszystkich potworów, które można ekwipować, czyli z wyłączaniem bezcielesnych. Atutem można zwiększyć, tego jestem pewien ale wyleciał mi z głowy teraz jego nazwa, poszukam to odpowiem.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
28-12-2014, 13:20 | #6 |
Reputacja: 1 | Atrybutu można zwiększyć (tymczasowo) zwykłym buffem typu Owl's Wisdom etc. A co do leczenia nieumarłych - da się. Bezcielesnych nieumarłych można leczyć czarami opartymi na energii negatywnej (Negative) np. tym: Inflict Light Wounds :: d20srd.org
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! |
12-01-2015, 04:16 | #7 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Właściwie kiedy ubierzesz go w dowolna zbroję pokrywającą większą cześć ciała (w tym rękawice, wysoki kołnierz etc) nie ma najmniejszego problemu byś mógł założyć mu pierścienie, pasy czy amulety. Prawdopodobnie w takim pancerzu mógłby również dzierżyć broń. Jeśli się nie mylę w konfrontacji z innym bezcielesnym siłę zastępuje charyzma więc formalnie w zbroi z opcją Ghost Touch cień będzie miał wartość siły równą swojej charyzmie na potrzeby określania ciężaru jaki jest w stanie podnieść czy bonusów do ataku (zakładając, że używa broni materialnej). Uff... Ja jako MG bym tego nie przepuścił ale jako rozważanie teoretyczne wszystko jest zgodne z regułami (może po za tą charyzmą bo nie pamiętam czy na 100% to ona zastępuje siłę ). Warto jeszcze zaznaczyć, że po zdobyciu 9KW cień staje się większym cieniem (link) a jego cechy się odrobinę poprawiają. No i na koniec jeszcze drobnostka mająca wpływ na owego cienia, wraz z KW zwiększa się nie tylko jego HP (+1d12/KW), również BAB (+0,5/KW - Jak wizard), rzuty obronne (wola jest dominującym). Oczywiście jeśli chce Ci się tym bawić. :P PS Atut o którym wspomniał Cedryk to najprawdopodobniej Augment Summoning, jednak Shadowdancer nie będzie z niego miał żadnych profitów gdyż nie przywołuje cienia za pomocą czarów. Może być to również atut Corpsecrafter który dodaje +4 do siły i +2 HP na KW. Tu jednak warto wspomnieć, że choć Shadowdancer może w ten sposób swój cień ulepszyć to cień nie ma i nie będzie miał atrybutu siły więc jedyną korzyścią są te 2HP na kość wytrzymałości cienia. Za Corpsecrafterem przemawia tylko fakt, że jest on wymagany by wziąć kolejny atut Deadly Chill dodający atakom cienia premię +1d6 obrażeń od zimna. Nie mniej użycie 2 atutów aby zwiększyć HP o 2/KW i obrażenia o 1d6(cold) uważam za marnotrawstwo. To już chyba wszystko... Ostatnio edytowane przez Googolplex : 12-01-2015 o 04:18. | |