04-09-2013, 15:35 | #11 |
Reputacja: 1 | Indoctrine, a Ty jak oceniasz mechanikę i ogólną i tą od bitew (uproszczoną i pełną) bo wygląda, że grasz w GP. Sprawdza się w tym uniwersum mechanika systemowa czy nie bardzo? |
04-09-2013, 15:41 | #12 |
Reputacja: 1 | @Araven Indoctrine to autor tego systemu |
04-09-2013, 16:01 | #13 |
Reputacja: 1 | Ups. No nic to podtrzymuję moje pytanie, jak sam Autor ocenia mechanikę? Czemu wybrał bazującą na Świecie Mroku? Mógłbym prosić o jakiś opis walki wręcz, z użyciem mechaniki GP, pełniejszy niż w podręczniku? Tak bym miał obraz. Jakiś PBF jest przewidziany? Chętnie bym zagrał. A co do systemó kosmicznych na Fate, to jest Starblazer Adventures. Walki statków kosmicznych są o wiele prostsze, ale nie tak dokładne chyba jak w GP. |
04-09-2013, 22:40 | #14 | |||||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Gdyby loty trwały lata - pełno by było małych, separatystycznych planetek. Gdyby były natychmiastowe - sprzyjałoby to twardej, centralnej władzy. Tutaj przelot między jedną granicą a drugą potrwa i rok, czyli średnio Dochodzi jeszcze to, że flota w układzie docelowym nie pojawia się po skoku w dokładnie określonej pozycje, ale z rozrzutem milionów kilometrów, co powoduje, że zanim się zbierze minie. Atak z zaskoczenia w formacji raczej odpada. Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
W GP walka, nawet FAST (ta łatwiejsza) uwzględnia przyspieszenia, wektory, obracanie statku, wzajemną prędkość, pilota, broń, masę podzespołów statku, zużycie energii, system uszkodzeń urządzeń, pancerza i pokładów, osłony, manewry, czynniki dodatkowe, i kilka innych rzeczy Oczywiście nie ze wszystkiego trzeba korzystać. | |||||||
05-09-2013, 00:53 | #15 |
Reputacja: 1 | Ok, dzięki za odpowiedź, czekam na przykład i opis kilku rund walki. |