Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Pozostałe systemy RPG > Głębia Przestrzeni
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-07-2013, 13:10   #1
 
Indoctrine's Avatar
 
Reputacja: 15 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Grałeś? Wypowiedz się :)

Miałeś okazję grać lub prowadzić Głębię Przestrzeni? Chcesz się może podzielić wrażeniami?

Zapraszam do wyrażania swoich opinii. Jest to także możliwość rozwiania ewentualnych wątpliwości jakie mogły się nasunąć podczas rozgrywki
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-07-2013, 22:41   #2
Banned
 
Reputacja: 0 Revan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znany
Naprawdę nikt tutaj z forum jeszcze nie grał w GP? Czy też wszyscy ukrywają swoje wrażenia?
 
Revan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-07-2013, 17:34   #3
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 2139 Kelly ma wyłączoną reputację
Nie grałem chociaż lubię sf. Może jeśli ktoś kiedyś zaproponuje przez Skypa, skuszę się.
 
Kelly jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-07-2013, 17:59   #4
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1724 Sayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłośćSayane ma wspaniałą przyszłość
Może poprowadź sesję szkoleniową z systemu, to będziesz miał informację zwrotną
 
__________________

Sayane jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2013, 01:34   #5
Banned
 
Reputacja: 0 Revan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znany
Mam taki zamiar
 
Revan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-07-2013, 16:14   #6
 
Indoctrine's Avatar
 
Reputacja: 15 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
W razie czego - prowadzącemu chętnie udzielę merytorycznego wsparcia
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-09-2013, 19:21   #7
 
Janosz's Avatar
 
Reputacja: 0 Janosz nie jest za bardzo znany
Witam,
Posiadam GP od Polconu, przymierzam się do prowadzenia ale powiem szczerze, że o ile świat, fabuła i wiele innych rzeczy mi pasuje i jest super o tyle same statki nie wspominając już o walce nimi odstraszają mnie jak diabli. Czy było konieczne aż takie ich rozbudowanie? Jestem typem humanisty więc taka ilość cyferek i tabelek mnie zniechęca. Rozumiem, że system ma być "hard sf" ale dla mnie wygląda jak "hard mat-fiz"

Może warto by było pomyśleć o jakimś dodatku uwzględniającym osoby mojego pokroju Wiem, wiem nie mogę patrzeć na tą sprawę jakbym był pępkiem świata i to, że coś nie pasuje mi jest złe też dla innych

Ponieważ nie chcę gry typu Star Wars, gdzie bitwa kosmiczna wygląda z gruntu inaczej (określiłbym ją mianem strzelanki) pokombinuję i przyjmę jakieś uproszczone zasady w których starcia statkami ominę na zasadzie, że przestrzeń jest bardzo duża i o takie spotkanie trudno, chyba że ktoś koniecznie chce zrobić kuku BG, wtedy jak napastnik ma lepszy statek opcja: Kapsuła ratunkowa lub end game.

Odnoszę też wrażenie, że opisy samych statków zostały mocno uproszczone na rzecz w/w tabelek i statystyk ale, ale to też moja subiektywna ocena. Może po prostu, to nie jest system dla mnie i moich graczy, choć bardzo mi się podoba.
 
Janosz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-09-2013, 20:27   #8
 
Indoctrine's Avatar
 
Reputacja: 15 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Będzie dostępna niebawem specjalna karta statku, gdzie będzie można wybierać sprzęt z rozwijanego menu. Wtedy tworzenie nowego okrętu to parę minut
Zresztą - tego bardzo często się nie robi. Często gracze przez kilka/naście sesji latają z jednym statkiem a walki to rzecz dziejąca się stosunkowo rzadko. Oczywiście zależy gdzie się lata i w jakim celu

Polecam wypróbować mechanikę walki FAST, która w praktyce okazuje się całkiem szybka
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-09-2013, 21:36   #9
 
Janosz's Avatar
 
Reputacja: 0 Janosz nie jest za bardzo znany
Widzisz, chodzi mi o to, że np biorąc jakiś gotowy statek trzeba się naszukać aby znaleźć takie dane jak np. min liczebność załogi koniecznej do funkcjonowania okrętu, max liczba pasażerów nie ograniczająca jego zasięgu (nie nadwyrężająca SPŻ). Te dane na pewno gdzieś są, ale danych w tabelach jest tak wiele, że nie chce się szukać. Myślę, że kiedy się już z tym wszystkim opatrzeć nie sprawia to już takiego kłopotu niemniej na początku trochę przeraża

Jeszcze raz napomknę o braku opisów statków... Wiele z nich to, unikaty przerabiane tysiące razy przez właścicieli (choćby statek na którym lecą BG na początku "Paradyzji") Można powiedzieć, że opisy statków wyglądaja trochę tak:
Statek jest... jaki każdy widzi i do tego 3x A4 tabelek.

Nie gniewaj się, tak trochę się czepiam, bo o ile mechanika zaproponowana przez Ciebie jest bardzo dopracowana i jak przez nią przebrnę może mi się spodoba o tyle niektóre opisy są potraktowane po macoszemu ale to temat na inną część forum chyba

p.s.
Bardzo mi się podoba dział z obcymi, gdzie każda opisana rasa ma wszystko co potrzeba (choć przydałoby się sortowanie wg alfabetu). No i widać że to obcy, a nie taki sobie człowiek ze szczypcami więc ma +2 do podszczypywania i +1 do wyciągania gwoździ...
 

Ostatnio edytowane przez Janosz : 08-09-2013 o 21:44.
Janosz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-09-2013, 00:14   #10
 
Indoctrine's Avatar
 
Reputacja: 15 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Tak, trzeba dość dokładnie się zapoznać z technikaliami - tego za bardzo nie ma jak uniknąć. Taka jest cena urealistyczniania I tak jak piszesz - z fdeedbacków jakie dostaję, większość wygląda tak: "kurcze, trudno się przekopać przez to, ale potem jest prosto i fajnie".

Co do opisów statków - są krótkie, ale też przy takiej ilości na dłuższy opis nie ma miejsca
Zresztą, tu chodzi o mały fabularny background, reszta właśnie jest w tabelkach. Ot, przykład:

Ssinar. Oparty niemal w całości na konstrukcji Felinickiej o tej samej nazwie pojazd bojowy służący głównie jako bombowiec taktyczny. Inżynierowie na Amalthei doko-nali jednak kilku istotnych poprawek, między innymi zwiększając odporność kadłuba kosztem prysznica sonicznego.

W dodatkach niektóre opisy będą ważniejsze, jak na przykład unikatowe modele z bogatą historią.

A uwagi - zawsze mile widziane

Obcy są Obcy bo inni być nie mogą - duży ich przekrój powinien dać każdemu jakiś materiał do wykorzystania
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164