Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Pozostałe systemy RPG > Głębia Przestrzeni
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-10-2013, 02:43   #1
 
Indoctrine's Avatar
 
Reputacja: 15 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Premiera kampanii "Incydent Betelgeuse"

Co takie dzieje się w sektorze Betelgeuse?
Dlaczego górnicy z korporacją HMI tak bardzo skaczą sobie do oczu?
Skąd wzięło się tyle nieufności do Obcych?
Co potrafi i jakie ma cele pewna starożytna pamiątka po jednej z obcych ras?
Jakie tajemnice skrywają Przestrzeńcy z Blasphemy?
No i najważniejsze – czy Betelgeuse naprawdę wybuchnie jako supernowa?

Dwanaście przygód połączonych mniej lub bardziej luźno wątkiem przewodnim.
Wiele planet i innych miejsc do eksploracji.
Zagadki, tajemnice, akcja.

To wszystko znajdziecie na 130 stronach kampanii dziejącej się w świecie Głębi Przestrzeni.

Linki do ściągnięcia na stronie systemu:
http://glebiaprzestrzeni.pl
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27-10-2013, 20:27   #2
 
Araven's Avatar
 
Reputacja: 9 Araven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znany
Zapoznałem się pobieżnie z tymi materiałami.
Świetna robota, gotowe karty Postaci nie mają polskich liter, ale to szczegół.

Kampania wydaje się mieć ciekawy klimat.

Motyw Przestrzeńców, jest super, tacy kosmiczni nomadzi.

Muszę się dokładniej zapoznać, to napiszę więcej.

Nadal przytłacza mnie ilość danych technicznych co do statków powietrznych, ale stopniowo to ogarnę.
 

Ostatnio edytowane przez Araven : 29-10-2013 o 13:51.
Araven jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-10-2013, 10:31   #3
 
Indoctrine's Avatar
 
Reputacja: 15 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Polska czcionka niepoprawnie wyświetla się na niektórych czytnikach pdf. Dlatego wolałem zaniechać. Do momentu rozwiązania problemu - musi zostać tak

Chętnie przeczytam jakieś dalsze uwagi. W sumie danych technicznych aż tak dużo w samej kampanii nie ma. To znaczy - trochę jest, lecz nie stanowią aż tak ważnego elementu. Na przykład pościg w pierwszej przygodzie jakby MG chciał, może zastąpić jakimś jednym testem i też będzie dobrze Wyliczanie trajektorii, kombinowanie z przyspieszeniami - to dla miłośników takich rzeczy.
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-10-2013, 12:54   #4
 
Araven's Avatar
 
Reputacja: 9 Araven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znany
Mogę zaproponować za jakiś czas uproszczony system walk statków w przestrzeni kosmicznej oparty na Fate, o ile jesteś zainteresowany.
Szybki, uwzględniający siłę ognia, pancerz, manewrowość i inne takie.
 
Araven jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-10-2013, 13:15   #5
 
Indoctrine's Avatar
 
Reputacja: 15 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Chętnie bym zobaczył - jestem sceptyczny czy da się coś zredukować nie tracąc kontaktu z realizmem, ale też mogę się mylić
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-10-2013, 15:59   #6
 
Araven's Avatar
 
Reputacja: 9 Araven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znany
Super. Ale potrzebuję Twej pomocy. Jest kilka systemów ze statkami kosmicznymi na Fate i bitwy działają.

Podeślij mi proszę np. na PW jak znajdziesz chwilę, kilka typowych statków z Głębi Przestrzeni, wycenionych w skali od 0 do 6 no maks do 8.
+8 Legendarny
+7 Epicki
+6 Fantastyczny
+5 Wspaniały
+4 Świetny
+3 Dobry
+2 Niezły
+1 Średni
0 Przeciętny

Np. Niszczyciel gwiezdny klasy Orion: (sam wymyśliłem)
Systemy Elektroniczne (Łączność, Namierzanie itp.) 3 Dobre
Umiejętności Dowódcy - 3 Dobre
Wyszkolenie i doświadczenie załogi - Niezłe 2
Systemy Ochronne (tarcze, pancerz ) 4 świetne
Manewrowość (szybkość, zwrotność) 2 Niezła
Siła Ognia 3 Dobra
Wielkość (gdzie 0 to myśliwiec, wielkość wpływa na ilość trafień nim zostanie zniszczony) 4
Inne podać co i wycenić -


To tylko przykład. Co byś chciał mieć oprócz danych jakie podałem? w cechach statku?

Jak ustalimy cechy statku jakie chcesz mieć i wycenisz mi 2 lub 3 statki kosmiczne, to zaprezentuję Ci system walk kosmicznych.
Używaj podanej przeze mnie skali. Od 0 do 6 najlepiej. Mogą być same cyfry.
 

Ostatnio edytowane przez Araven : 28-10-2013 o 16:52.
Araven jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29-10-2013, 11:40   #7
 
Indoctrine's Avatar
 
Reputacja: 15 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Odpisałem na priv.

To trudne Walka w GP jest pomyślana o wielu zmiennych i ich redukowanie, tak aby nie znikł realizm, mogą nie być takie łatwe. Pierwotnie było jeszcze więcej elementów, ale w testach to co niepotrzebne odpadło.
 
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29-10-2013, 13:48   #8
 
Araven's Avatar
 
Reputacja: 9 Araven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znany
Ok. Dyskusję przeniesiemy na Priv.
Ale widzę, że jest nadzieja. Przemyślę wszystko i odpowiem Ci na priv, dziś lub jutro.

Może uda mi się zrobić jeden szybki wariant walk, jaki zastąpi oba istniejące obecnie.

Edit:
PW posłałem, z propozycją nr 1.
 

Ostatnio edytowane przez Araven : 29-10-2013 o 15:24.
Araven jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-04-2014, 21:38   #9
 
Janosz's Avatar
 
Reputacja: 0 Janosz nie jest za bardzo znany
Witam,
Panowie i jak tam prace nad uproszczonym systemem walk statków?

Co do samej kampanii - SUPER
 
Janosz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-04-2014, 21:59   #10
 
Araven's Avatar
 
Reputacja: 9 Araven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znanyAraven nie jest za bardzo znany
Temat jakoś umarł, przedstawiłem pewne propozycje, ale od dłuższego czasu nic się nie ruszyło w temacie.
 
Araven jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164