13-10-2013, 02:43 | #1 |
Reputacja: 1 | Premiera kampanii "Incydent Betelgeuse" Co takie dzieje się w sektorze Betelgeuse? Dlaczego górnicy z korporacją HMI tak bardzo skaczą sobie do oczu? Skąd wzięło się tyle nieufności do Obcych? Co potrafi i jakie ma cele pewna starożytna pamiątka po jednej z obcych ras? Jakie tajemnice skrywają Przestrzeńcy z Blasphemy? No i najważniejsze – czy Betelgeuse naprawdę wybuchnie jako supernowa? Dwanaście przygód połączonych mniej lub bardziej luźno wątkiem przewodnim. Wiele planet i innych miejsc do eksploracji. Zagadki, tajemnice, akcja. To wszystko znajdziecie na 130 stronach kampanii dziejącej się w świecie Głębi Przestrzeni. Linki do ściągnięcia na stronie systemu: http://glebiaprzestrzeni.pl |
27-10-2013, 20:27 | #2 |
Reputacja: 1 | Zapoznałem się pobieżnie z tymi materiałami. Świetna robota, gotowe karty Postaci nie mają polskich liter, ale to szczegół. Kampania wydaje się mieć ciekawy klimat. Motyw Przestrzeńców, jest super, tacy kosmiczni nomadzi. Muszę się dokładniej zapoznać, to napiszę więcej. Nadal przytłacza mnie ilość danych technicznych co do statków powietrznych, ale stopniowo to ogarnę. Ostatnio edytowane przez Araven : 29-10-2013 o 13:51. |
28-10-2013, 10:31 | #3 |
Reputacja: 1 | Polska czcionka niepoprawnie wyświetla się na niektórych czytnikach pdf. Dlatego wolałem zaniechać. Do momentu rozwiązania problemu - musi zostać tak Chętnie przeczytam jakieś dalsze uwagi. W sumie danych technicznych aż tak dużo w samej kampanii nie ma. To znaczy - trochę jest, lecz nie stanowią aż tak ważnego elementu. Na przykład pościg w pierwszej przygodzie jakby MG chciał, może zastąpić jakimś jednym testem i też będzie dobrze Wyliczanie trajektorii, kombinowanie z przyspieszeniami - to dla miłośników takich rzeczy. |
28-10-2013, 12:54 | #4 |
Reputacja: 1 | Mogę zaproponować za jakiś czas uproszczony system walk statków w przestrzeni kosmicznej oparty na Fate, o ile jesteś zainteresowany. Szybki, uwzględniający siłę ognia, pancerz, manewrowość i inne takie. |
28-10-2013, 13:15 | #5 |
Reputacja: 1 | Chętnie bym zobaczył - jestem sceptyczny czy da się coś zredukować nie tracąc kontaktu z realizmem, ale też mogę się mylić |
28-10-2013, 15:59 | #6 |
Reputacja: 1 | Super. Ale potrzebuję Twej pomocy. Jest kilka systemów ze statkami kosmicznymi na Fate i bitwy działają. Podeślij mi proszę np. na PW jak znajdziesz chwilę, kilka typowych statków z Głębi Przestrzeni, wycenionych w skali od 0 do 6 no maks do 8. +8 Legendarny +7 Epicki +6 Fantastyczny +5 Wspaniały +4 Świetny +3 Dobry +2 Niezły +1 Średni 0 Przeciętny Np. Niszczyciel gwiezdny klasy Orion: (sam wymyśliłem) Systemy Elektroniczne (Łączność, Namierzanie itp.) 3 Dobre Umiejętności Dowódcy - 3 Dobre Wyszkolenie i doświadczenie załogi - Niezłe 2 Systemy Ochronne (tarcze, pancerz ) 4 świetne Manewrowość (szybkość, zwrotność) 2 Niezła Siła Ognia 3 Dobra Wielkość (gdzie 0 to myśliwiec, wielkość wpływa na ilość trafień nim zostanie zniszczony) 4 Inne podać co i wycenić - To tylko przykład. Co byś chciał mieć oprócz danych jakie podałem? w cechach statku? Jak ustalimy cechy statku jakie chcesz mieć i wycenisz mi 2 lub 3 statki kosmiczne, to zaprezentuję Ci system walk kosmicznych. Używaj podanej przeze mnie skali. Od 0 do 6 najlepiej. Mogą być same cyfry. Ostatnio edytowane przez Araven : 28-10-2013 o 16:52. |
29-10-2013, 11:40 | #7 |
Reputacja: 1 | Odpisałem na priv. To trudne Walka w GP jest pomyślana o wielu zmiennych i ich redukowanie, tak aby nie znikł realizm, mogą nie być takie łatwe. Pierwotnie było jeszcze więcej elementów, ale w testach to co niepotrzebne odpadło. |
29-10-2013, 13:48 | #8 |
Reputacja: 1 | Ok. Dyskusję przeniesiemy na Priv. Ale widzę, że jest nadzieja. Przemyślę wszystko i odpowiem Ci na priv, dziś lub jutro. Może uda mi się zrobić jeden szybki wariant walk, jaki zastąpi oba istniejące obecnie. Edit: PW posłałem, z propozycją nr 1. Ostatnio edytowane przez Araven : 29-10-2013 o 15:24. |
04-04-2014, 21:38 | #9 |
Reputacja: 1 | Witam, Panowie i jak tam prace nad uproszczonym systemem walk statków? Co do samej kampanii - SUPER |
12-04-2014, 21:59 | #10 |
Reputacja: 1 | Temat jakoś umarł, przedstawiłem pewne propozycje, ale od dłuższego czasu nic się nie ruszyło w temacie. |