Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-08-2014, 10:04   #1
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Warsztaty D&D ed. 3.5. Pierwsze kroki. Alienthe

Witajcie w Warsztatach.

Tu spróbujemy wykuć z Was garczy.


Zatem parę słów wprowadzenia.

W razie pytań możliwy też kontakt gg:643974

Mechanika: D&D ed. 3.5
Świat: Forgoten Realms (Zapomniane Krainy)
Kraina: Halruaa
Autorskie Hrabstwo Nath.
Więcej informacji o Hrabstwie Nath można znaleźć jeśli ktoś jest zainteresowany:
http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/13...eczy-nath.html
http://lastinn.info/komentarze-do-se...eczy-nath.html

Prowadzący: Cedryk i Plomiennoluski

Zasad: postacie młode nie ukończyły szkolenia w swoich klasach.
Charakter: Wszystkie dobre, praworządny neutralny, neutralny.
Profesje: czarodziej, kapłan Mystry lub Azutha, akolici Mystry lub Azutha, wojownik, łowca, zbrojny marchii, ekspert, mnich, bard, paladyn Azutha lub Mystry, zwiadowca.
Rasy: człowiek (halruaańczyk przeważnie), półelf , krasnolud złoty.
32 punkty na zakup wysokości cechy.

Dla porządku podam też atuty regionalne dostępne postaciom ludzkim.

Dla urodzonych w Halruaa: Magiczne wyszkolenie, Obeznanie z magią, Szkoła magii wtajemniczeń.
Dla urodzonych w Dolinach: Milicja, Przewodzenie karawanom, Skrwawienie, Szczęście bohaterów, Znajomość lasów,
Dla urodzonych w Shaar plemię Lwa: Konny nomada, Przetrwanie, Zwinne nogi, Zbrojny plemienia Lwów,
Dla urodzonych w Implitur: Milicja, Nieugiętość, Nieustraszoność, Polowanie na wrogów (demony)
Nie ma obowiązku wyboru atutu regionalnego.
Zmiana co do zasad D&D ed. 3,5 zezwalam na wybór później atutów regionalnych oraz wolno wybrać 1+1 za każde 5 rang w umiejętności wiedza (Halruaa) jednak muszą być z listy atutów regionu w którym zamieszkuje w danej chwili postać.


Ogólne zasady pisania postów.

- Piszemy w trzeciej osobie.
- Staramy się pisać poprawną polszczyzną. Głowy za błędy ortograficzne oczywiście nie urwę, o ile nie będzie ich multum.
- Jeśli nie potrafisz pisać długich zdań, to ich nie pisz. Lepiej napisać kilka krótkich, niż jedno zdanie długie.

Pisanie historii postaci.

Skąd czerpać pomysły na postacie.
To jest chyba jedno z najtrudniejszych pytań, jakie zadajemy sobie przed stworzeniem postaci. Wpaść na pomysł postaci, która by się chciało dalej grać a jednocześnie, która by nie odrzucała potencjalnego MG przez dużą ilość udziwnień.
Niektórzy mogą zarzucić, iż pisze rzeczy oczywiste, ale jak wcześniej napisałem jest, to rekrutacja dla początkujących graczy.
Pomysły na postacie w moim przypadku pochodzą najczęściej z książek i to nie tylko fantasty i SF, ale i historycznych a nawet z beletrystki historycznej.
Często też widząc jakaś ilustrację przychodzi mi na myśl postać tak miało miejsce np. z postacią Bunga. Znalazłem twarz, która idealnie nadawała się na dobrotliwego, twardego chłopa. Taka też jest jego historia oczywiście w skrócie.

Następnym bardzo ważnym elementem jest sposób prezentacji historii. Czasem ciekawe zaprezentowanie historii bohatera jest ważniejsze od samej historii i jej długości. MG kierują się różnymi kryteriami przy wyborze graczy i ich postaci. Mimo, iż napisało się długą ładną historię można przegrać w czasie wyboru przez MG, z historiami krótszymi i słabiej napisanymi, ale właśnie zaprezentowanymi w ciekawy sposób.

Dość jednak gołosłowności przejdę do konkretów zaprezentuję kilka sposobów przedstawiania historii postaci.

Na pierwszy ogień idzie postać Sean Borwskiego. Wprawdzie do wilkołaka, ale pozwoli mi przedstawić ideę pomysłu. Tutaj bohater został zaprezentowany poprzez inne osoby tylko raz był zaprezentowany w działaniu w krótkiej opisie zdarzenia w zaułku zarejestrowanego przez kamery przemysłowe.


15 marca 2001 r. Około drugiej w nocy. Dom dziecka.

Nansy Cremer zwana przez wszystkich wychowanków mamą z racji prawdziwie matczynej opieki, jaka nad nimi roztaczał, robiła właśnie obchód jak to miała w zwyczaju przez dwadzieścia dwa lata w tym zawodzie. Zaniepokojona jękami dochodzącymi z pokoju przedszkolaków zajrzała tam zapalając ołówkową latarkę. Na łóżku przy oknie chłopiec lekko rzucał się rozgrzebawszy pościel.

"Znowu Sean'owi śni się koszmar" - pomyślała otuliwszy podopiecznego kołdrą. Zanim to do końca zrobiła zdołał jeszcze zobaczyć starą bliznę jedną z wielu,które szpeciły ciało dziecka od szyi po kolana.
"Taki straszny wypadek samochodowy. Często wraca w jego snach. Cała rodzina zginęła, a jego z wielką trudnością wyciągnięto z pogruchotanego samochodu i w ciężkim stanie przewieziono do szpitala. Swoją drogą to dziwne, jakimi drogami chodzi ludzka podświadomość, że ten wypadek wydaje się mu ucieczką przed potworami, na końcu której następuje uderzenie zwalające z nóg. Olbrzymia musiała być ta ciężarówka, skoro po przeciągnięciu sedna pięćdziesiąt metrów po drodze, pozostawiła go wprasowanego w uliczną latarnię. Co dziwniejsze nigdy jej nie odnaleziono."
Poczekała jeszcze chwilę, aż malec zaśnie spokojnym snem i poszła nieść pocieszenie innym podopiecznym.


17 lipca 2005 r. Przesłuchanie w sprawie ucieczki małoletniego Sean Borwsky.

Inspektor: - Czy domyśla się pani, co mogło spowodować ucieczkę waszego podopiecznego?
Opiekunka z domu dziecka: - Doprawdy nie wiem panie inspektorze, ale mam pewne przypuszczenia.
I: - Proszę się nimi ze mną podzielić.
O: - A więc wszystko zaczęło się po zmianie przepisów socjalnych, które związane były też z zmiana na stanowisku dyrektora. Już od początku widać było, że zmiany te nie wyjdą dzieciom na dobre. Zaczęło się od odebrania dzieciom psa, gdyby pan widział panie inspektorze te miny i słyszał płacz maluchów wtedy, gdy rakarz zabierał ich pupila.
Jedynie, Sean rzucił się na hycli, a odciągnięty przez dyrektorkę również na nią.
Za co został ukarany dwutygodniowym karcerem. Zaraz potem zaczęło się zwalnianie wszystkich opiekunów, którzy protestowali wobec nowej polityki oraz okazywali dzieciom jakiekolwiek ciepłe uczucia reszta musiała się ze swoimi uczuciami kryć, aby nie wylecieć. Pani dyrektor na miejsce przyjmowała osoby z doświadczeniem, lecz widać było, że bardziej nadawałyby się na strażników w więzieniach i to o zaostrzonym rygorze niż na opiekunów dzieci. Jakieś dwa miesiące temu dyrektorka zleciał ze schodów w biały dzień, na oczach wielu ludzi i okropnie się połamała, nie znaleziono żadnej przyczyny tego wypadku. Właśnie miała wracać ze szpitala do pracy, gdy uciekł Sean. Myślę, że pewnie bał się terroru pani dyrektor po jej powrocie.

I: - Dziękuję pani.
O: - A co zamierzacie zrobić w sprawie pani dyrektor?
I: - Nic, ta sprawa nie leży w gestii naszych obowiązków, proszę się zwrócić z tym problemem do swoich przełożonych. Dziękujemy za współpracę. Do widzenia pani.


Godzina 2030 20 listopada 2009 r. Centrum monitoringu dużej restauracji.

Znudzony strażnik omiótł wzrokiem ekrany znajdujące się na głównym pulpicie nie zaszczycając nawet jednym tych z bocznego i z powrotem powrócił do oglądania transmisji z meczu finałowego piłki nożnej .
'Nie mają już, czego transmitować piłka nożna, jakby już nie można było zakupić futbolu amerykańskiego, tfu zimna" - pomyślał odstawiając kubek z kawą na stolik.

Tymczasem na jednym z ekranów bocznego pulpitu zaczęło się coś dziać. Niefrasobliwość strażnika wynikała z tego, iż boczne ekrany nie były skierowane na najważniejsze części pilnowanego obiektu, lecz tylko na tyły restauracji i przydatne były tylko w dzień.
W słabym świetle ulicznej, przyćmiewanej jeszcze przez drobny deszcz, dało się zaobserwować grupkę dzieci wyciągających resztki ze śmietników. Strażnik może i by je przepędził jakby miał chęci, ale nie w taka pogodę, zresztą takich złodziejaszków było pełno zwłaszcza od czasu, gdy rząd drastycznie zmniejszył fundusze na opiekę społeczną i szkoda na nie było tracić siły, no chyba, że dla rozrywki.
Nagle na dzieci wypadł równie obszarpany jak one ogromny mężczyzna powalił jedno z nich na ulice i zaczął zrywać ubranie. Na sąsiednich ekranach dało się zaobserwować szyki cień, który wpadł w końcu na mężczyznę i siłą rozpędu odrzucił od kilkuletniej dziewczynki. Nastolatek zagrodził drogę do swoich podopiecznych oprychowi. Oprych chwilę gestykulował, na co rudowłosy młodzian uczynił międzynarodowy gest. W czasie, gdy ruszyli na siebie młodzian wyszarpnął nóż i przetaczając się pod nogami przeciął ścięgna pod kolanami. Olbrzym opadł na jedno kolano z pod płaszcza wyciągnął maczetę, lecz był o wiele za wolny rudowłosy zatopił ostrze w jego gardle aż po same jelca i obracając szybko, wyszarpnął, krew trysnęła na ściany. Młodzieniec pozbierał szybko fanty od dogorywającego olbrzyma i wraz z dziećmi zniknął z ekranów. Na uliczce w słabym świetle latarni widać było oprycha czołgającego się stronę kamery w swojej ostatniej drodze do piekła.



Czasami już taka historia wystarczy, innymi razy niekiedy trzeba ją uzupełnić o dokładniejszy opis historii życia, w którym odsłania się nieco więcej historii i wyjaśnia pewne kwestie.


Prawdziwa historia Szona.
Tak naprawdę narodził się wilkiem i jako wilk przeżył pierwszy rok wilczego życia. Wtedy to też rada plemienia „ Bystrej wody”, składająca się głównie z Wendigo, z nieznanych Szonowi powodu, postanowiła wysłać do Anglii, do Londynu dorosłego wilkołaka wraz z czwórką krewniaków lapusów. Szon traktowany był jako krewniak, ponieważ nie przeszedł jeszcze pierwszej przemiany. Podróż zakończyła się nagle kilka kilometrów przed Londynem, gdy na wóz przewożący wilki napadły fomory. Walka i nagły atak spowodowały karambol niszczący klatkę. Walka była zażarta. Szonowi mimo licznych ran jakoś udało się przetrwać. W wraku spostrzegł uwięzione dziecko. Wtedy przemienił się po raz pierwszy przyjmując wygląd Szona Borowski syna Adama i Ewy Borowski. Fomory spostrzegły, iż jedne z uciekinierów przeistacza się. Wtedy to też wybuchła niedaleka furgonetka wyrzucając samochód Borwskich w powietrze. Prawdziwy syn Borwskich został wyrzucony z auta i wylądował w miejscu gdzie stał przemieniony lupus, zaś jego podmuch zmiótł w gęste krzaki. Zmylone potwory porwały prawdziwe dziecko z niewiadomych przyczyn. Szon wilkołak utracił całą pamięć i pozostał w postaci dziecka, które odnaleźli ratownicy. Dzięki Cad Whitowi po pierwszej przemianie poznał część swojej przeszłość. Dowiedział się o swojej plemiennej spuściźnie, jednakże do tej pory nie wie, w jakim celu wysłano jego i krewniaków do Anglii.



Niekiedy pozwala się też samemu bohaterowi opowiedzieć o części swojego życia.
Może to być zrealizowane poprzez wywiad bohaterem rozmowę w karczmie. Czy też przedstawienie pamiętników czy też listów bohatera z jakiegoś okresu jego życia.

Stary angielski pub gdzieś w Kingston upon Hull.
Przy stole siedzi młody mężczyzna o wyglądzie studenta wraz z żylastym nastolatkiem w dość znoszonej kurtce.

- Więc chcesz się dowiedzieć jak udało mi się przeżyć na ulicy po ucieczce z sierocińca. Czuć cię magią, więc nie sprawia przyjemności mi przebywanie w twoim towarzystwie, ale skoro stawiasz to coś nieco ci powiem. – stwierdził nastolatek maczając usta w piwie.
- Proste jak drut zawsze troszczyłem się o kogoś i zawsze na tym dobrze wychodziłem zresztą mówię ci troszcz się zawsze o innych na dłuższa metę zawsze okazuje się, że wychodzi to lepiej niż troszczenie się tylko o siebie. Dzięki temu zyskałem paru przyjaciół. Najważniejszym z moich sprzymierzeńców jest Cad White, mój daleki krewny. Sam gubię się w tych koligacjach. Zamiast wpakować mnie i moją paczkę do sierocińca czy poprawczaka, gdzieś wywiedział się o pustostanie pomógł wyremontować i jakoś załatwił podłączenia mediów. Cholera wie jak to mu się udało. Z pewnością mieszka nam się wygodnie, choć nielegalnie. Do tej pory udaje nam się ukrywać przed wszystkimi służbami. Wydatnie pomaga nam w tym oficer tajniak Sam Davies, za informacje pomagał nam wiele razy wykaraskać z łap policji i wyciągnąć moich podopiecznych. Ostatnim sprzymierzeńcem w tym złym świecie pomagające zdobyć nam żywność jest Anna Hanusek, kierowniczka wielkiego hipermarketu.
Nic to gdybym nie miał kontaktów gdzie trzeba Seb Fergo wyciąga od ojca dowódcy policji na miasto, wcześniej informacje o dużych akcjach policyjnych.
Pytasz mnie o tą sześciolatkę, no to Dana, jest moją podopieczną. Wiesz pewnego dnia po ucieczce usłyszałem kobiece krzyki dochodzące z bocznej uliczki. Rycerskość zawsze brała u mnie górę nad rozwagą, ruszyłem bez zastanowienia. W uliczce byli już tancerze wtedy jeszcze nie wiedziałem, kim są atakujący samotną kobietę z niemowlakiem. Wtedy to też pierwszy raz się świadomie przemieniłem. Walka była ciężka nie wiem, w jaki sposób zwyciężyłem. Chyba było to szczęście nowicjusza. No i bez pomocy Cad White bym na pewno nie wyszedł żywy. Serią ściął ostatniego wroga. Szybko rzucił abym znikał, bo jestem ścigany niczego nie wyjaśnił podał mi niemowlę. Małej dałem imię Dana.
Widziałeś ze mną więcej dzieci. Nie bądź za dociekliwy. Wszystkie albo sieroty albo wolą być nimi. Cóż życie. Każde z nich ma ciekawą historię, ale ja ich ci nie opowiem.
Wiesz piwo się skończyło a wyczuwam od ciebie jakąś dziwną magię
– to mówiąc młodzieniec nagle odwrócił się po czym wszedł w lustro i zniknął.



Oczywiście jest wiele innych sztuczek. Historię bohatera można wpleść w opowieść jakiegoś barda żyjącego dużo później, albo nawet w tych samych czasach. Może być wspominany, opisywany na listach gończych lub przez ludzi, którzy go spotkali.
Można również przedstawić do w kilku scenkach przedstawiających najważniejsze chwile w jego życiu lub obrazujących przywary czy też zalety.

Sposobów jest wiele, ale zawsze sposób prezentacji powinien być dobrany do realiów świata gry.
Jednym z ciekawszych, z jakim się spotkałem było przedstawianie historii postaci jako snu młodej dziewczyny.

Czekam teraz abyście umieścili własne historie, aby można było nad nimi popracować.

Jeśli macie jakieś pytania pytajcie tutaj po to właśnie jest stworzony ten warsztat.

Czekam na wszelkie pytania.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 28-08-2014 o 19:44.
Cedryk jest offline  
Stary 12-08-2014, 14:24   #2
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Ze względu na sugestię Googolplex'a do listy klas dojdzie klasa autorska Terier dopasowana do świata mająca wypełnić lukę wynikłą z braku łotrzyka.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 12-08-2014, 14:27   #3
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Cedryk Zobacz post
Witajcie w Warsztatach.
Zasad: postacie młode nie ukończyły szkolenia w swoich klasach.
Pod tym pojęciem mam rozumieć postacie na poziomie 0?
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 12-08-2014, 14:52   #4
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Tak. Dokładnie dla tych co znają system, wiedzą o co chodzi z zerowym poziomem, innym się to wyjaśni w czasie warsztatów.

Planujemy, iż pod koniec przygody postaci wejdą na poziom pierwszy.
W planach są dalsze sesje głównie z osobami, które przeszły przez warsztaty.


Pierwsza historia napisana przez archiwumX.

Cytat:
Garen urodził się w rodzinie biednych kupców, którzy jeździli ze swoimi towarami po Halruaa.


Pewnego dnia, jak karawana podróżowała niedaleko podnóża północnych Ścian Halruaa, dziesięcioletni Garen został osierocony w napadzie goblinów. Gdy Garen po zakończeniu masakry szukał swoich rodziców znalazł dziwny amulet, który przyciągał do siebie. Gdy Garen go dotknął poczuł ukłucie bólu, a później przepływ z amuletu do jego ciała fali ciepła. Ten fakt go na tyle wystraszył, że rzucił go precz i uciekł jak najdalej.


Od tego wydarzenia Garen zaczął zarabiać dorywczymi pracami i błąkać się po różnych miastach. I właśnie w jednym z nich w wieku 15 lat spotkał pewnego czarodzieja, który wykpił jego niedorozwinięte zdolności magiczne. Choć to było nieprzyjemne wyjaśniała incydent z amuletem i to, że Garen dziwnie czuł się w miejscach nasyconych magią. Co zmuszało go szybkiego opuszczania takich miejsc.


Od tego momentu przez ostatnie dwa lata Garen szuka sposobu, aby móc podjąć się nauki u jakiegoś czarodzieja w celu opanowania swego daru.
Aby nie komplikować przyjmujemy, iż wszystkie postaci ludzkie mają w momencie rozpoczęcia przygody 17 lat.

Jest to o wiele za mało.
W tej rekrutacji ta historia by wystarczyła, lecz jednakże są to warsztaty, zatem po majstrujemy trochę, aby poprawić historię postaci.

1. Być może nie napisałem, ale wysyłając historię do mg, powinien znaleźć się w niej opis wyglądu postaci. Może być zwarty samej treści historii lub po historii jako osobny opis.
2. Uważnie czytać co się pisze. Nie powinno się rozpoczynać zdania od Gdy.
3. Może być krótka historia. Jednakże większość MG przyjmuje, iż krótka historia z opisem wyglądu postaci, powinna zająć około jednej strony tekstu.
4. Długie zdania nie wyszły ci niestety. Chaotycznie napisane, przez to trudne do zrozumienia. Takie zdania nie zachęcą MG do przyjęcia gracza.

Cytat:
Pewnego dnia, jak karawana podróżowała niedaleko podnóża północnych Ścian Halruaa, dziesięcioletni Garen został osierocony w napadzie goblinów.
Należało by je przeredagować. Poniżej przykładowa redakcja.

Karawana podróżowała po przedgórzu Północnej Ściany (Nazwa: Nathaghal) gdy wpadła w zasadzkę goblinów. Wtedy to dziesięcioletni Garen został sierotą. Rodzice zostali zamordowani, jemu zaś tylko dzięki wstawiennictwu bogów/boga
(Popularne bóstwa Halruaa to Mystra i Azuth. Jednakże jest to świat tolerujący politeizm, zatem szczęśliwe ocalenie mógł też zawdzięczać szczęściu, którego patronką jest Tymora - Pani Szczęścia.)
udało mu się umknąć z rzezi.

Poniższe zdania również należało by przeredagować (poprawić).

Cytat:
Gdy Garen po zakończeniu masakry szukał swoich rodziców znalazł dziwny amulet, który przyciągał do siebie. Gdy Garen go dotknął poczuł ukłucie bólu, a później przepływ z amuletu do jego ciała fali ciepła.

Od tego wydarzenia Garen zaczął zarabiać dorywczymi pracami i błąkać się po różnych miastach. I właśnie w jednym z nich w wieku 15 lat spotkał pewnego czarodzieja, który wykpił jego niedorozwinięte zdolności magiczne. Choć to było nieprzyjemne wyjaśniała incydent z amuletem i to, że Garen dziwnie czuł się w miejscach nasyconych magią. Co zmuszało go szybkiego opuszczania takich miejsc.


Od tego momentu przez ostatnie dwa lata Garen szuka sposobu, aby móc podjąć się nauki u jakiegoś czarodzieja w celu opanowania swego daru.
Pokażę ci jeszcze jak poprawić jedno zdanie.

Cytat:
Od tego wydarzenia Garen zaczął zarabiać dorywczymi pracami i błąkać się po różnych miastach.
Po śmierci rodziny Garen zmuszony został do zarabiania na życie. Niewykształcony i niewyszkolony chłopiec mógł liczyć tylko na nisko-płatne zajęcia. Incydent z amuletem miał swoje konsekwencje. W wielu miejscach czuł się niepewnie. Te odczucia oraz brak pracy zmuszały chłopca do częstych podróży. W ten oto sposób obszedł cały region Nath.

5. Nigdy, ale to przenigdy, nie stawiamy "i" na początku zdania.
6. Liczby, wiek itp przeważnie w postach zapisujemy słownie a nie przedstawiamy za pomocą cyfr. Np w wieku 15 lat, powinno być w wieku piętnastu lat

Ta historia aż prosi się o to, aby przedstawić ją w dwóch fabularyzowanych scenach.

Być może jeszcze Płomień będzie miał jakieś porady.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 13-08-2014 o 22:09.
Cedryk jest offline  
Stary 12-08-2014, 18:39   #5
 
Raven_91's Avatar
 
Reputacja: 1 Raven_91 nie jest za bardzo znany
Pytanie co do dostępnych klas - co to za klasy: akolita (Mystry/Azutha) i ekspert?
 
Raven_91 jest offline  
Stary 12-08-2014, 19:33   #6
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Akolita jest autorska klasą wymyśloną na potrzeby sesji Tajemnice Nath.
Jest to osoba spełniająca posługę kapłańską. Mechanicznie jest to osłabiony kapłan. Jedna różnica leczenie lekkich ran jest dla niego czarem 0 poz
Ekspert to ulepszony fachowiec z Przewodnika Mistrza Podziemi.
Tutaj jest dostępny
Expert - Player Version (3.5e Class) - D&D Wiki
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 12-08-2014 o 19:55.
Cedryk jest offline  
Stary 12-08-2014, 19:42   #7
 
Raven_91's Avatar
 
Reputacja: 1 Raven_91 nie jest za bardzo znany
Expert - Player Version (3.5e Class) - D&D Wiki

To ten? Podany w Twojej wcześniej wiadomości link przekierowuje na stronę, na której nie było treści/opisu klasy
 
Raven_91 jest offline  
Stary 12-08-2014, 19:58   #8
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Tak. Od razu dodam, iż zbrojny marchii jest ulepszonym zbrojnym.
Od wojownika ma niższą kość żywotności i mniejszą ilość atutów, za to ma większy wybór umiejętności i więcej punktów umiejętności do rozdania.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 12-08-2014, 20:26   #9
 
Raven_91's Avatar
 
Reputacja: 1 Raven_91 nie jest za bardzo znany
A gdzie można zobaczyć rozpiski akolity i zbrojnego marchii?
 
Raven_91 jest offline  
Stary 12-08-2014, 20:40   #10
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Co do zbrojnego marchii to tabelka jak u wojownika tylko nie patrz na specjalne cechy

Zbrojni Marchii:
k8
4+mod z int ilość punktów na level
atut + 1na 1 levelu + 1 co 4 levele;
Umiejętności klasowe: jeździectwo, postępowanie ze zwierzętami, pływanie, wiedza natura, wiedza lokalna(Halruaa), skakanie, wspinaczka, zastraszanie, zawód(profesja dowolna najczęściej żeglarz), iaijutsu, wiedza (wojna), rzemiosła płatnerz, zbrojmistrz, łuczarz. + tylko dla wybranych na zwiadowcę lub felczera wojskowego 4 umiejętności do wyboru z pośród (leczenie, rzemiosło: alchemia, sztuka przetrwania, ciche poruszanie, ukrywanie, spostrzegawczość, nasłuchiwanie)

Co do akolity mogę przesłać na maila lub poprzez gg, tak będzie szybciej mój gg 643974.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 15-08-2014 o 16:47.
Cedryk jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:30.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172