Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-01-2017, 16:10   #1
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
[Materiały] S&S Tom Pierwszy

Mapa Goryczy:


Legenda
a4 - kajuta oficerów
a5 - kajuta kapitana
a6 - ładownia
Ciekawoski: Są tu balisty, które w przypadku bitwy wyciągane są na pokład. Są tu też klatki ze świniami. Te często wydostają się i biegają jak dzikie po ładowni. Do przedniego masztu przykuty jest tutaj jakiś upośledzony potężny mężczyzna. Większość czasu śpi i dlatego nie rzucał się w oczy, ale czasem robi sporo hałasu wykrzykując jakieś głupoty.
a7 - sypialnia kucharza i kwatermistrza
a8 - kambuza
a9 - magazyn kwatermistrza (składzik)
Ponoć za dnia (i dla znajomych kwatermistrzyni może i później) otwarty na "zakupy"
a10 - dolna ładownia wykorzystywana jako sypialnia, pod ścianami blisko hamaków właścicieli są skrzynie ze słabo wyglądającymi zamkami. Najlepsze hamaki - te blisko dziobu (i wyjścia na górę) zajęte są przez ludzi Scourge'a. Dalej, według hierarchii. Obecnie wolne są tylko te zupełnie na rufie, wychodzenie z rana wymaga przeciskania się przez wszystkich innych albo poczekania na swoją kolejkę. Są skrzynie nie zajęte do wzięcia, ale te nie mają zamków, zapewne trzeba kupić je w składziku.
a11 - zęza - najbardziej śmierdzące i obrzydliwe miejsce na pokładzie, to tam spływają wszystkie "płyny" z pokładów statku.

Na pokładzie łatwe do zdobycia i powszechne (brak testu) są następujące materiały: świece łojowe, latarnie (na te świece), liny, woda, grog (legalnie tylko wieczorem), worki, kawałki płótna, gwoździe, dzbany, kubki, dziegieć (smarowidło między innymi do impregnacji), kamienie do szorowania pokładu.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 22-01-2017 o 16:27.
Tadeus jest offline  
Stary 22-01-2017, 16:13   #2
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Załoganci "poboczni". Od tych sprawiających wrażenie najmniej psychopatycznych do wstępnie najbardziej niemiłych :d

Ambrose Rybieflaki - kucharz, człowiek
indifferent > helpful

Grok - pół-orczyca, kwatermistrz
indifferent > helpful

Conchobhar - gnom
indifferent > friendly

Rosie - niziołka
indifferent > helpful

Barefoot Samms Toppin (CG female human): a
former fisherwoman from the Sodden Lands
who never wears shoes; job: rigger; initial
attitude: indifferent > helpful

Giffer Tibbs (NG nmale gnome): a
bedraggled gnome with one eye; job:
swab; initial attitude: indifferent > helpful.

Jack Scrimshaw (N male human): a
young lad talented at scrimshaw; job:
swab; initial attitude: indifferent. > Nie żyje

“Ratline” Rattsberger (N male half ling): a rat-faced
half ling with long arms and three missing fingers; job:
rigger; initial attitude: indifferent. > Nie żyje


Tilly Brackett (N male human): a joker who
likes his rum; job: swab; initial attitude: indifferent > unfriendly.

“Badger” Medlar (N female human): an older woman
who shaves her gray hair into stripes; job: swab; initial
attitude: unfriendly. > Nie żyje

Shivikah (N male human): a very tall Mwangi exslaver;
job: swab; initial attitude: unfriendly.

Aretta Bansion (NE female human): a bad tempered exharlot
; job: swab; initial attitude: hostile.

Fipps Chumlett (NE male human): a fat, pushy bully
with a shaved head; job: swab; initial attitude: hostile. > Nie żyje


Jaundiced Jape (CE male half-orc): a humorless, greedy
half-orc ; job: swab; initial attitude: hostile.

Maheem (LN male human): a big Rahadoumi with a
permanent scowl; job: rigger; initial attitude: hostile.


Syl Lonegan (CE male human): an unhinged
murderer who fled to sea to escape the gallows; job: rigger;
initial attitude: hostile.

Tam “Narwhal” Tate (NE male human): an old friend of
Master Scourge with a large, ugly nose; job: rigger; initial
attitude: hostile.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 12-03-2017 o 14:49.
Tadeus jest offline  
Stary 22-01-2017, 16:18   #3
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Akcje na statku

Każdego dnia naprawdę skutecznie można wykonywać tylko jedną dzienną i jedną wieczorną. Nocne są opcjonalne bo wiążą się z ryzykiem i dodatkowym rzutem na zmęczenie.

Akcje dzienne
1. Pilna praca - w dzień nie robi się nic poza pracą i za to zyskuje +4 do związanych z nią testów.
2. Praca + gadanie - do pracy nie dostaje się żadnych modyfikatorów i za to można rozmówić się trochę dłużej z jakimś NPCem i próbować zmienić jego nastawienie bądź poprosić o przysługę.
3. Praca + skradanie się - brak modyfikatorów do pracy i szansa na zrobienie czegoś szybkiego i niedozwolonego na pokładzie (z wyjątkiem otwierania zamków).
4. Praca + zakupy - minus dwa do testów pracy, ale za to można zajrzeć do kwatermistrza, ciężko na nią trafić, więc złapanie go zajmuje trochę czasu.
5. Miganie się - minus dwa do testów pracy i za to można zrobić coś nielegalnego (w teście z tym związanym można wziąć +10 zamiast rzutu). Dodatkowo jednak trzeba rzucić na stealth by zobaczyć, czy nie zostaliśmy wykryci.

Akcje wieczorne
1. Wzięcie udziału w zawodach i zabawach.
2. Opowiadanie historii - próba wpłynięcia na załogę fajną piracką opowieścią!
3. Długa pogaducha - intensywna rozmowa z NPCem w celu wpłynięcia na niego/wyciągnięcia informacji/ wyproszenia przysługi itp.

Akcje nocne - podejmowanie się ich uniemożliwia odzyskanie czarów i pozbycie się stanu fatigued, dodatkowo wiążą się z rzutem na potencjalny fatigued, więc jak ktoś już jest zmęczony, podejmie się takiej akcji i nie wykona testu, może dostać znacznie poważniejszy status exhausted
1. Skradanko - Możemy zrobić coś ogólnie niemile widzianego poza włamaniem do skrzyni/zamkniętej kajuty i w teście zastąpić rzut kostką +20!. Za to jednak możemy zostać wykryci jeśli nie zdamy testu stealth.
2. Kradzież! - Zorganizowane włamanie do skrzyni albo pomieszczenia. Znowu rzut na stealth by nie zostać przyłapanym.
3. Cokolwiek innego, co nie da nam się wyspać i będzie trwało w nocy.

Przy każdym rzucie, który wiąże się z rzutem na stealth można dokoptować sobie drugiego gracza, który będzie stał na czatach/odwracał uwagę, co daje +5 do rzutu na stealth przy nielegalnych działaniach. Oboje wtedy muszą wybrać w tej porze dnia tę samą akcję.

Każda "akcja" trwa tak długo, bo symbolizuje całą długotrwała akcję. Trza wyczekać na odpowiedni moment, poczekać aż dana osoba będzie mogła do nas bezpiecznie podejść nie narażając się na karę itp. Zawsze gdzieś się ktoś kręci kto przeszkadza, dlatego pozornie można codziennie poza pracą zrobić tak "mało". Oczywiście można zagadać coś szybko do jakiegoś npca, ale wymienione akcje właśnie przez długotrwałość dają znaczniejsze i długotrwałe wyniki.

By wpływać na npców możecie używać wszystkich trzech umiejętności socjalnych:
dyplomacji, intimidate (przekonujecie drugą osobę do tego, że jesteście potężni,wartościowym, silnym sojusznikiem, albo po prostu że trzeba się was bać), blefu (by zdobyć zaufanie opowiadając stek bzdur, najlepiej by było nie do odkrycia na pokładzie).
Wszystkie te umiejętności na zasadach scenariusza działają tak samo, czyli jak dyplomacja według zasad podstawowych. Pozwalają zmienić nastawienie npców. Tak wyglądają poszczególne stopnie nastawienia do was jako grupy:

Starting Attitude Diplomacy DC
Hostile 25 + creature's Cha modifier
Unfriendly 20 + creature's Cha modifier
Indifferent 15 + creature's Cha modifier
Friendly 10 + creature's Cha modifier
Helpful 0 + creature's Cha modifier

Bliscy pomagierzy Scourge'a są raczej unfriendly albo hostile, a większość pozostałych marynarzy indifferent, . Możecie używać tego mechanizmu, by wpływać na każdego poza oficerami.

Dziennie możecie maksymalnie raz spróbować zmienić nastawienie NPCa do was i raz próbować namówić go na jakąś przysługę (oczywiście, gdy wybierzecie odpowiednie akcje).

Dodatkowo warto zauważyć, że u niektórych npców można wejść na wyższy poziom przyjaźni bez rzutów, a jedynie znajdując ich czuły punkt. Coś zrobicie, a oni was polubią, proste. Sztuka by dowiedzieć się co na kogo działa. Wskazówki będą się pojawiać. Tego typu fabularna zmiana nastawienia na liczy się do dziennego limitu prób takich akcji.

Gdy już ktoś będzie friendly albo nawet helpful możecie ich wykorzystywać, według tej tabelki:
Give simple advice or directions –5
Give detailed advice +0
Give simple aid +0
Reveal an unimportant secret +5
Give lengthy or complicated aid +5
Give dangerous aid +10
Reveal an important secret +10 or more
Give aid that could result in punishment +15 or more
Additional requests +5 per request

Posiłki odbywają się z rana (szybki suchar, czy co tam jest w łapę) i wieczorem. Po Krwawej Godzinie.

Do tego wszystkiego dochodzą zdarzenia specjalne - związane z fabułą.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 05-02-2017 o 11:43.
Tadeus jest offline  
Stary 24-01-2017, 14:24   #4
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Kinkubus/Dziewczyna Ryba [3850xp]
Undine/ Gunslinger [Bolt Ace]
STR: 10 [—] DEX: 19 [+4] CON: 14 [+2] INT: 12 [+1] WIS: 18 [+4] CHA: 10 [—]
Języki: Common, Aquan, Auran
BAB: +3
Melee attack +3 / ranged attack +7
CMB +3/CMD +17
Saves: Fort +5, Ref +6, Will +5
HP [d10+2]: 28 (-10)(-8lv)
Initiative: +4
Feats: Rapid Reload, Point blank
Racial: Energy Resistance: Cold 5, Acid Breath
Class: Grit 4, Sharp Shoot (1G), Dodge, Vigiliant loading, Nimble (+1AC), pistol-whip, g. initiative, shooter's resolve
Skills [skill ranks/lev: 4 +1int +1class]:
Acrobatics (10), Climb (4), Disable Device (11), Perception (10), Sleight of Hand (8), Swim (12), Heal (8), Intimidate (4), Prof sailor (8), Craft weapons (5), Bluff (4), Survival (8)
Traits: Criminal (disable device), Iron Liver (+2 Fort vs poison, +4 vs alcohol)

Autumn/Błękitna Perła [3850xp]
Merfolk/Sorcerer [Aquatic]
STR: 10 [—] DEX: 15 [+2] CON: 14 [+2] INT: 16 [+3] WIS: 10 [--] CHA: 20 [+5]
Języki: Common, Aquan, Aboleth, Aklo, Elven
BAB +1
Melee attack +1 / ranged attack +3
CMB +1/CMD 13
Saves: Fort +3, Ref +3, Will +3
HP [d6+2]=20 (-9) (-6lvl)
Ini +2
Feats: Combat Casting, s. focus (evocation)
Racial: Low light, legless, +2 armor, amphibious
Class:Water blast, bloodline wildblooded (+ 1 CL w wodzie)
Skills [2 + 3 +1clas]
Bluff (12), Intimidate (12), Knowledge Arcana (9), Spellcraft (9), Swim (14), UMD (11)
Traits: Fast Talker, Omen
0 D. lights, d. magic, m. hand, r. magic, mending
1 (7/day) Grease, Magic missile, Mager Armor, H. Push


Krieger/Sand dan Dirn [3750xp]
Człowiek/Wizard [conjurer - teleportation]
STR: 9 [-1] DEX: 14 [+2] CON: 16 [+3] INT: 20 [+5] WIS: 14 [+2] CHA: 7 [-2]
Języki: Common, Elven, Draconic, Cyclops, Infernal, Necril
BAB: +1
Melee attack 0 / ranged attack +3
CMB 0/CMD 12
Saves: FORT +4 / REF +3 / WILL +5
HP [d6+3]: 26 (-1) (-9 lvl)
Ini +2
Feats: Augment Summoning, s. summoning, Spell Focus (Conj)
Class: Forbidden schools: Divination, Necromancy, Summoner's Charm, Shift
Skills [skill ranks/lev: 2+5(INT)]:
Cr (Alchemy) +10, Knowledge (Local, History, Religion) +9, Knowledge (Nature, Planes Arcana) +11, Scraft +11, Pr. Sailor +6, Appraise +9, Swim +1, Perception +5
Traits: Ancient Explorer, Adopted (Tieflings)
0 (4+1)= Message, Spark, Mage Hand, Acid Splash
1 (4+1)= Grease, Sleep, Summon Monster, Color Spray*, Mage Armor, Enlarge Person, Silent Image, Charm Person, I. Healing****, Touch of the sea.
2 (2+1) = Inivisibility **, s. monster II*

Icarius/Taloman [3850xp]
Hobgoblin/Ranger
STR: 14 [+2] DEX: 18 [+4] CON: 16 [+3] INT: 14 [+2] WIS: 14 [+2] CHA: 12 [+1]
Języki: Common, Goblin, Orcish
BAB +3
Melee attack +5 / ranged attack +7
CMB +5/CMD 19
Saves: FORT +6 / REF +7 / WILL +3
HP [10+3]: 36 (-10) (-10lvl)
Ini +4
Feats: Point-Blank shot, rapid shot, precise shot
Racial: Darkvision, Fearsome
Class: Enemy (Hu), Track, W.empathy, Terrain (Jungle), Endurance
Skills [6+2]: Perception (9), Stealth (9), Climb (7), Initimidate (12), Swim (8), Knowledge Nature (6), Survival (8), profession sailor (9), Heal (6), Diplomacy (4)
Traits: Traits: Besmara's Blessing, Buccaneer's Blood
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 12-03-2017 o 00:49.
Tadeus jest offline  
Stary 05-02-2017, 08:53   #5
 
kinkubus's Avatar
 
Reputacja: 1 kinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputację
ZBROJOWNIA:
  • Leather armor
    [AC +2; Max Dex +6; ACP 0; A.failure 10%]
  • Masterwork, darkwood heavy crossbow (underwater)
    [DMG 1d10 P; Crit 19-20/x2; Range 120 (20) ft.]
  • Crossbow bolts x50? ktoś to liczy?
  • Dagger
    [DMG 1d4 P or S; Crit 19-20/x2; Range 10 ft.; +2 on Sleight of Hand to conceal]
  • Throwin axe
    [DMG 1d6 S; Crit 20/x2; Range 10 ft.]
UBRANIA, POJEMNIKI
  • Outfit, pickpocket's
  • Scarf, pocketed
  • Bag, waterproof
  • Pouch, belt
MAGICZNE BIBELOTYRÓŻNOŚCI
  • Thieve's tools
  • Kilka opatrunków
  • Blanket
  • Compass
  • Mirror, small steel
  • Flint and steel
  • Ball (5 inch)
  • Dice x3
  • Dominos
  • Chusta
  • Chalk (5 pieces)
  • Chorcoal (1 stick)
  • Chocolate
ISTOTNE RÓŻNOŚCI
  • Miedziany kluczyk
SKARBY, HAJS
  • 2x Mały rubin (70 gp każdy)
  • 325gp
 

Ostatnio edytowane przez kinkubus : 30-03-2017 o 08:08.
kinkubus jest offline  
Stary 06-02-2017, 02:02   #6
 
Krieger's Avatar
 
Reputacja: 1 Krieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputację
Stan konta Sanda:
  • 2 x ogień alchemiczny
  • Księga zaklęć
  • Pas z komponentami
  • Kawałki pedipalpa
  • Lekka kusza
  • 22 bełty
  • Sprane szaty
  • Sztylet
  • Plecak
  • Śpiwór
  • Kaletka
  • 10 x kreda
  • 10 x świece
  • Hubka i krzesiwo
  • Tusz
  • Pióro
  • Żelazny garnek
  • Zestaw sztućców i naczyń
  • Mydło
  • 10 x pochodnie
  • Racje podróżne na 10 dni
  • Kompas
  • Lina konopna (50 stóp)
  • 2 x zapałki
  • 188 sztuki złota
 
__________________
Originally Posted by The Giant
Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism.

Ostatnio edytowane przez Krieger : 07-04-2017 o 04:30.
Krieger jest offline  
Stary 06-02-2017, 10:13   #7
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Stan konta Perły:
  • Steadfast Grapple
  • Harpoon
  • Chest & lock
  • Masterwork dagger
  • Outfit (Pickpocket's)
  • Scroll (Jump)
  • Scroll (Icicle Dagger)
  • Potion (Sanctuary)
  • Scroll case
  • Adventurer's sash
  • Sickle
  • Sling + 16 stones
  • 346,5 gp

Łup wspólny:
  • Trident ~15 gp
  • Medalion Sahuaginów (mały magiczny efekt - w wodzie pojawiają się litery) ~1000 gp
  • Moneta "od Sandry" (magia kapłańska, wrzucona do wody przywołuje jakieś paskudztwo)
  • Potion, Cure Moderate Wounds ~300 gp [CL 3]
  • Potion, Invisibility ~300 gp [CL3]
  • Potion, Spider Climb ~300 gp [CL 3]
  • Eliksir 4 (niezidentyfikowany)
  • Medallion, Mind Sentinel ~3500 gp
  • Krótki miecz +1, ghost touch ~2130 gp
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 26-03-2017 o 22:03.
Autumm jest offline  
Stary 06-02-2017, 17:34   #8
 
Icarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Icarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputację
  • Mistrzowska Szabla
  • 413 sztuk złota
  • Mistrzowska Ćwiekowana Zbroja skórzana (na sobie)
  • Skórzana Zbroja
  • Zbroja łuskowa (uszkodzona)
  • Piracki nóż
  • Łuk krótki i 53 strzały w trzeech kołczanach
  • Kompas (prezent od Ryby)
  • Potężny łuk krótki (zadaje +1 obrażanie z siły)
 

Ostatnio edytowane przez Icarius : 30-03-2017 o 18:35.
Icarius jest offline  
Stary 06-02-2017, 19:15   #9
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Pula skarbów:

Schowek Cogwarta:

potion of sanctuary
potion of cure light wounds
Scrolle: Jump, Icicle dagger, Hideous laughter
2 rubiny
 
Tadeus jest offline  
Stary 18-02-2017, 18:34   #10
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Zasady walki pod wodą:

Cytat:
1. Pod wodą nie działa broń miotana.
2. Broń strzelecka za każdą kratkę (5 stóp) przebytej wody dostaje karę -2 do trafienia.
3. Broń slashing i bludgeoning zadaje w wodzie połowę obrażeń i ma -2 do trafienia.
3. Istoty które mają własny swim speed poruszają się w wodzie zupełnie jak na lądzie. (jako move action pełna prędkość)
4. Istoty, które nie mają swim speed mogą poruszyć się 1/4 swojej prędkości (move action) lub połowę swojej prędkości (full action), jednak tylko jeśli zdadzą test na pływanie (trudność zależy od warunków na morzu). Nieudany test oznacza brak ruchu i utratę dex do ac, bonus do trafienia +2 dla wrogów (off balance) i kary do trafienia i obrażeń dla osoby, która nie zdała testu - generalnie jak się nie zda, to kary są do wszystkiego .
5. Istoty zanurzone przynajmniej po pierś w wodzie otrzymują bonus +8 do AC przeciwko przeciwnikom ostrzeliwującym ich z lądu.
6. Pod wodą czary rzuca się normalnie tylko jeśli można oddychać pod wodą, w przeciwnym razie wymagany jest test koncentracji.
7. Czary związane z ogniem pod wodą wiążą się z dodatkowymi utrudnieniami. Nie mogą przebić powierzchni wody, zaś rzucone spod wody pod wodę wymagają dodatkowego trudnego testu.

Sand obecnie dysponuje czarem, który daje i pozwala dać własny swim speed. Choć nie zapamiętanym.

Dodatkowo istnieje czar freedom of movement, który pozwala zniwelować kary za walkę bronią obuchową i tnącą pod wodą.
 
Tadeus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:32.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172