|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-12-2018, 18:07 | #11 | |
Reputacja: 1 | Hmmm... najwyraźniej mój komentarz został niezauważony Cytat:
| |
06-12-2018, 18:10 | #12 |
Reputacja: 1 | Dobry ten pomysł z kształtowaniem pola walki. W końcu to oni muszą przyjść do was więc czemu nie utrudnić im życia? Jaśmin |
06-12-2018, 18:50 | #13 |
Reputacja: 1 | @Arvelus Widziałem twój wpis. I zrobiłem to + coś więcej. Może za mało jasno napisałem :P Tzn popękałem podłoże, ale stworzyłem szereg takich kanionów/rozpadlin. Tak dużo, że Także to co zostało to iglice, lub platformy, czy kolumny względnie grzebienie. Jak zwał tak zwał. U góry nierówny teren. No i do środka niektórych można wejść, gdzie ciągnie się sieć połączonych grot. Tam możemy sie wycofać, gdyby natarcie z powietrza było by za duże. A wewnątrz to wiadomo. Wróg może nadejść generalnie z jednej strony. |
06-12-2018, 19:03 | #14 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
06-12-2018, 19:46 | #15 |
Reputacja: 1 | [quote="Jaśmin"] Śmiałe założenie. [quote] bo jestem śmiałym chłopcem. A tak na serio, to wiadomo . dlatego pisałem "generalnie", a nie "na bank". Zawsze ktoś może przebić się przez skałę, choć to nie łatwe (dodatkowy hardness). Może dispellem potraktować zabezpieczenie przed teleportami i sie teleportować lub być bezcielesny. Może umieć przechodzić przez kamień.. (burrowing, earthmovement itp). Może czarami kształtować kamień. I tym podobne. Jednak zawsze jest to jakieś zabezpieczenie. Nie idealne, ale odcina kolejnych napastników. Głównie chodzi o to by wyłączyć atak chmarą, jak poślesz nam powiedzmy 200.000 latających wrogów... używających łuków... To statystycznie 10.000 strzał trafi (20 na kości zawsze trafia). O ile istnieje szansa na przebicie się takiej strzały przez damage reduction, to taka ilość strzał wystarczy by zabić. (Oczywiście pominąłem kilka czynników dla uproszczenia) |
08-12-2018, 14:17 | #16 |
Reputacja: 1 | Weźcie się panowie sprężcie trochę, bo ja wciąż czekam na rozwój akcji
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
08-12-2018, 16:04 | #17 |
Reputacja: 1 | Panowie słyszeli? Sprężamy się. Nie wolno nam zawieść naszych fanów. Jaśmin |
08-12-2018, 18:37 | #18 |
Reputacja: 1 | Ja w ten weekend nie mam czasu. Wycieczka klubu studenckiego. Jutro pod wieczór powinienem być w stanie odpisać. |
08-12-2018, 19:30 | #19 |
Reputacja: 1 | Na weekendy tradycyjnie też tylko w ograniczonym zakresie jestem online, jednak, chyba wszędzie odpisałem w gdocku? Czy coś przeoczyłem? |
09-12-2018, 23:38 | #20 |
Reputacja: 1 | Teraz wyraźnie moja kolei by odpisać. I teraz się do tego zabieram EDIT No i odpisałem. Przyznam, że sprawia mi frajdę gra tą postacią =p Btw. Ehran. Dobrze rozumiem, że Twoja postać rozdziela się na dwie? Z początku myślałem, że po prosu masz dwugłową formę =p Ostatnio edytowane przez Arvelus : 09-12-2018 o 23:57. |