Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Komentarze do sesji RPG - Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-11-2017, 23:13   #21
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
W porządku, to jakbyś mógł podesłać mi na PW jak rozpisywałeś rozwinięcia, bo jeśli jedno poszło na umiejętności, to z kolei masz o jeden punkt za mało (15 miałbyśstartowych więc +2 z rozwinięcia to 17)
No i historia (nie musi być długa), oczywiście Imię postaci i możemy startować
Z tym że na ten weekend wyjeżdżam poza dom (wyjazd jutro po południu), więc faktyczny start mógłby być w przyszłym tygodniu.

EDIT 13.11.2017
Wszystko dosłane i zatwierdzone, więc startujemy

Na początek kilka spraw technicznych:
Chciałbym abyśmy całą mechanikę walk i innych elementów sesji trzymali w temacie o komentarzach (tutaj )
Natomiast po zakończeniu walki lub np. pościgu rozgrywanego mechanicznie, na zmianę ja lub gracz (lub tylko ja jeśli gracz nie da rady) będziemy wstawiali fabularny opis do tematu sesyjnego.

Rzuty wykonuję ja, na razie mogę wklejać wyniki z kostnicy, jeśli okaże się to zbyt uciążliwe, lub dołączą kolejne osoby to raczej zrezygnuję z wklejania.

Czas odpisów: proponowałbym 4 dni dla gracza, 3 dni dla MG. Przy czym podczas walki lub dialogów wskazane byłoby szybsze tempo

Sposoby rozstrzygania walki: Jest ich kilka i chciałbym w miarę możliwości sprawdzić wszystkie. Mógłbym je podzielić jako:
1. Walka normalna z pełną mechaniką. Jak w podręczniku, tura po turze.
2. Walka przyspieszona. Jak wyżej, ale gracz daje delkaracje nap. na dwie lub trzy następne tury w stylu "atakuję wroga A aż padnie, potem atakuję B"
3. Szybka walka. Chyba jest też w polskiej edycji z 2015. Całą walkę rozstrzyga jeden rzut kostką.
Na poczatek i na rozgrzewkę pierwsza walka w tej sesji (arena) odbędzie się jako "1. Walka normalna z pełną mechaniką."

Mapka


Na zielono Enb po lewej Kupiec, po prawej pozostali gladiatorzy.
Na potrzeby tej walki kupiec i gladiatorzy to twoi sojusznicy, działająna twojej karcie inicjatywy, ty kierujesz ich działaniami (jako gracz, nie słuchają się Enba )

Jeśli chcesz, to napisz coś o tym co działo się przed rozpoczęciem walki. Putzho podczas akcj z monetą jest tak zaaferowany, że kompletnie nie zwraca na Enba uwagi.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 13-11-2017 o 01:55.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2017, 20:22   #22
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 1 RyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwu
Ok, przeczytałem post. Teraz jak rozumiem, tu rozegramy mechanicznie całą walkę? Czy tura po turze i po każdej turze opisuję co robi Enb?
 
RyldArgith jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2017, 21:32   #23
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Tu rozgrywamy całość mechanicznie, potem tą całość opisujemy w jednym poście w tematcie sesyjnym. I w tym przypadku jako gracz kierujesz też sojusznikami.
Jak chcesz porozmawiać z kimś przed starciem czy np. wymienić broń to opisz to fabularnie w temacie sesyjnym.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2017, 22:01   #24
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 1 RyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwu
dobrze to zaczynamy od... inicjatywy tak?
 
RyldArgith jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2017, 22:33   #25
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Tak, z kostnicy wylosuję karty, podam kolejkę na 1 rundę, przy czym to raczej dopiero jutro będzie.
Póki co jeśli możesz, w panelu dodaj avatar, ten mój był źle wyskalowany, jak chcesz to tu link do obrazka którego ja użyłem.

I jest tam panel Edytuj statyski, wpisz swoje w oddzielnych polach Cechy, umiejętności i wyposażenie.
Sprzęt masz następujący: sztylet (Obr. Si+k4)- wyważony do rzucania, Krótki miecz (Obr Si+k6), Doru - Bojowa włócznia (Obr Si+k8, Obrona +1 gdy trzymana oburącz, Zasięg+1, -2 do rzucania), przepaska biodrowa, sandały, 2 naręczak gladiatora (Obrona +1 za każdy).

Pozostali dwaj gladiatorzy:
Wszystkie cechy na k6, Walka k6, mają lekkie zbroje (+1 Wytrzymałość) duże okrągłe tarcze (+2 Obrona), oraz krótkie miecze (Obr Si+k6)
Walka K6, Krótki miecz obr 2k6
Obrona: 7
Wytrzymałość: 6
Tempo:6

Kupiec
Siła k6, Wigor k10, Zręczność k8, Spryt k12, Duch k10
Walka k8, krótki miecz obr 2k6
Obrona: 7 (przewaga blok)
Wytrzymałość 8 (wada Otyły)
Tempo: 5
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 15-11-2017 o 22:21. Powód: Poprawka w statystykach włóczni - powinno być -2 do rzucania
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-11-2017, 21:02   #26
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Niestety kostnica nie zapisuje wyników losowania kart, więc w turze 1 kolejka jest następująca:
Skorpion -Walet kier
Gladiatorzy- 8 pik
Skorpion działa pierwszy.


Po wyjściu na gorące piaski areny, okryta potężnymi płytami pancerza bestia od razu, bez chwili wahania ruszyła prosto na ludzi stojących przy przeciwległym wejściu. Z szybkością przeczącą jego rozmiarom, Diabeł Pustyni przemknął między kolumnami i zbliżył się do zbitych w grupkę mężczyzn. Potężne kleszcze rozwarły się szeroko zaś uzbrojony w żądło ogon odchylił się do tyłu w przygotowaniu do ataku.


Tempo skorpiona 4 ale kostka biegu k6 rzut na bieg 5
Mapka

Teraz Twoja kolej.


 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 14-11-2017 o 21:15.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-11-2017, 21:30   #27
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 1 RyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwu
Trzeba się rozbiec.
Kupiec będzie szedł w lewo, na biegu, by wyjść poza zasięg potwora.
Tak samo gladiator po prawej. PO skosie na kolumnę.
Środkowy gladiator skosem na prawo do tyłu. W strone tej kratki.
Enb też odskakuje skosem w lewo, obok schodów.

Ogólnie chodzi by rozejść sie i zaatakować z dwóch-trzech stron. Pierwsza tura na rozbiegnięcie się.
 
RyldArgith jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-11-2017, 23:52   #28
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Mężczyźni nie czekali aż potwór bardziej się zbliży. Rozbiegli się na wszystkie strony w nadziei, że któremuś uda się zajść potwora od tyłu. Niestety jeden z nich, wyraźnie wolniejszy od pozostałych zwrócił na siebie uwagę bestii. Gigantyczny skorpion zwinnie obrócił się i ruszył w pogoń za uciekającym mężczyzną, dopadając go tuż obok jednego z kamiennych filarów. Potężne szczypce pochwyciły mężczyznę i choć częściowo udało mu się wywinąć, to chrupot pękających kości i urwany krzyk oznajmiły koniec żywota wojownika.


Bieg: Kupiec , Gladiator Długowłosy , Gladiator Krótkowłosy , Enb ,
Skorpion



Atak Skorpion + przerzut + przerzut

razem 23 – 2 za bieg = 21 czyli trafienie z przebiciem (dodatkowa k6 do obrażeń).
Obrażenia Siła skorpiona +k6
Wytrzymałość Gladiatora została przekroczona o 4 więc otrzymał ranę, w przypadku blotki to śmierć/wyłączenie z walki.
Niestety ten gladiator miał mega niefart w rzutach. Najpierw 1 na biegu potem bardzo wysokie trafienie skorpiona a gdyby w obrażeniach miał choć o 1 mniej to byłby w Szoku ale nadal żywy.


Enb rzut na Spryt sukces więc mała podpowiedź dla gracza Skorpion, jeśli może, najpierw atakuje najbliższy cel.


Mapka


Teraz kolej gladiatorów: runda 2


Od razu podam Inicjatywę na rundę 3
Skorpion 9 kier
Gladiatorzy 4 trefl odrzucona, 3 pik odrzucona, Król pik
W rundzie 3 Gladiatorzy działąją jako pierwsi.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-11-2017, 09:32   #29
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 1 RyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwu
Enb obserwował ruchy potwora. Nie podobało mu się, że jeden z gladiatorów zginął tak szybko. Pech. Takie już było życie na arenie. Teraz pozostało tylko jedno. Zabić potwora, zanim on zabije ich. Gdy drugi gladiator zaatakował Enb uderzył z drugiej strony. Ale nie od razu. Poczekał chwilę zanim ruszył biegiem. W biegu obejrzał skorpiona, szukając jego słabych punktów. Odkrytych miejsc gdzie można byłoby uderzyć, wbić Doru w tkankę miękką.

Enb w biegu ocenia gdzie najlepiej wbić włócznie i tam kieruje swoje uderzenie. Jeśli to możliwe i tkanka miękka stwora będzie na brzuchu, to stara się wbiec pod potwora i tam uderzać.
Drugi gladiator atakuje z boku, w nogi potwora.
Kupiec wiedząc ze życie od tego zależy będzie też atakować od swojej strony. W nogi.
 
RyldArgith jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-11-2017, 22:00   #30
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Gladiatorzy rzucili się do ataku. Czy kierowała nimi się chęć zemsty za poległego towarzysza, czy ogarnęła ich gorączka walki, czy zdali sobie sprawę że jesli nie zaatakują wspólnie, to zginą w pojedynkę? W tamtej chwili to nie było istotne. Liczyło sie to, że każdy z nich dał z siebie wszystko co tylko mógł. Długowłosy wojownik doskoczył z boku i rozpaczliwymi cięciami próbował dosięgnąć nóg skorpiona, ale ten zdawałoby się że przebierał nimi szybciej niż ważka bije skrzydłami. Rozpaczliwe przekleństwo wydobyło się z ust gladiatora. Gruby kupiec także zawrócił i stanął do walki. Może skłonił go do tego widok śmiejącego się Tricarnijczyka, a może znalazł w sobie pokłady odwagi? Dobiegłszy do potwora, z krzykiem ciał go po nogach, ostrze jednak nie zanalzło celu. Enb natomiast odczekał. Lata podchodzenia zwierząt na sawannie wyrobiły w czarnym barbarzyńcy cierpliwość i gotowość do działania, jakich nie mieli cywilizowani ludzie. Cicho zbliżywszy się, bezbłędnie wyczekał na moment gdy Diabeł Pustyni niemal zatańczył na swoich sześciu odnóżach, prześlizgnął się pod uniesionymi szczypcami i jednym zdecydowanym ruchem wbił włócznię w brzuch potwora, prosto w szczelinę, gdzie schodziły się chitynowe płyty.

Skrzek wściekłości i bólu, jaki wydarł się z gardzieli stwora, mógłby niejednego przyprawić o koszmary. Potęzne szczypce uniosły się i opadły, gdy skorpion usiłował zabić, zgnieść, zmiażdżyć tą mała istotkę, która sprawiła mu taki ból. Enb w ostatniej chwili wyrwał włócznię z ciała bestii i chyba Uletu, bawoli bóg plemion sawanny, czuwał nad nim w tej chwili. Cios potężnych szczypiec powinien pozbawić go głowy, jednak w ostatniej chwili młodzieniec rzucił się na ziemię i straszliwa broń skorpiona pozostawiła mu tylko siatkę skaleczeń na plecach, tam gdzie zrogowaciała chityna otarła się o ciało. Ból i gniew sprawiły że bestia oszalała. Na Enba spadał cios za ciosem, a on tańczył, uchylał się przed szczypcami, włócznią odpychał uzbrojony w żądło ogon. Jeszcze raz znalazł się o włos od zguby, lecz bogini Etu, Matka Ziemia, miała młodzieńca w opiece. Wydawało się, że bestia za wszelką cenę chce zabić tego, kto ją skrzywdził... oczy stwora patrzyły na młodego gladiatora niemal z ludzkimi emocjami...




Długowłosy ruch + atak Kostnica i atak w 2 rundzie Kostnica -2 (celował w nogi) dwa razy chybił


Kupiec bieg Kostnica
Atak kupca Kostnica / dzika kostka Kostnica +2 (rozmiar skorpiona) +1 (asysta gladiatora) -2 atak w nogi = 4 chybił ale był blisko




Enb bieg Kostnica
atak w 2 turze: rzut Kostnica + przerzut Kostnica / dzika kostka Kostnica +2 (rozmiar skorpiona) +2 (asysta gladiatora i kupca) -4 (atak między płyty pancerza) = 12 trafienie z przebiciem +1k6 do obrażeń
Obrażenia 2k8+4+1k6 Kostnica + przerzut Kostnica = 21 – wytrzymałość przekroczona o 8 czyli skorpion otrzymuje 2 rany i jest w Szoku


Tura skorpiona
Wyjście z Szoku Kostnica 7 wyszedł z Szoku
Ataki Skorpiona Wszystkie w Enba, Desperacki atak +2 trafienie, +2 obrażenia, – 2 obrona do następnej tury, -2 za rany
szczypce 1 Kostnica + przerzut Kostnica + przerzut Kostnica
Obrażenia Kostnica 17 przekracza wytrzymałość o 10 czyli Enb otrzymuje 2 rany i jest w Szoku, darmowy test wyparowania (za przewagę półnagi mocarz) dzika kostka Kostnica / test Kostnica wyparowano 2 rany, nie ma tez szoku.
Atak szczypce 2 Kostnica nie trafił
Atak ogon Kostnica nie trafił


Tura 4
Skorpion dama pik
Gladiatorzy 6 kier


Skorpion zaczyna
Ataki Skorpiona Wszystkie w Enba, Desperacki atak +2 trafienie, +2 obrażenia, – 2 obrona do następnej tury, -2 za rany
Atak ogon Kostnica nie trafił
Atak szczypce 1 Kostnica nie trafił
Atak szczypce 2 Kostnica + przerzut Kostnica = 14 trafił z przebiciem +1k6 obrażenia
Obrażenia Kostnica 11 przekracza wytrzymałość o 4 czyli Enb otrzymuje 1 ranę i jest w Szoku, darmowy test wyparowania (za przewagę półnagi mocarz) dzika kostka Kostnica / test Kostnica wyparowano 1 ranę, nie ma też szoku.


Mapka


Teraz Twoja kolej i tak, teraz Ty też miałeś niezłego farta

PS. Od dziś do soboty 18.11 nie będę mógł odpisywać. Póki co spojrzyj jeszcze na inne opcje w walce, np. sztuczki. Sztuczka po Sprycie (a np. Kupiec jest sprytny) może mieć większe szanse powodzenia (i zwiększyć szanse innych postaci na trafienie) niż siekanie Skorpiona mieczem A ja jestem dość liberalny jeśli chodzi o opisy sztuczek i jeśli sztuczka będzie dobrze opisana to bardzo wiele mogę dopuścić (nawet przesunięcie kogoś/ czegoś - za Archimedesem "daj mi odpowiednią dźwignię a poruszę ziemię" )
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 15-11-2017 o 22:32.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:48.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172