18-10-2021, 07:58 | #1 |
Reputacja: 1 | Ostatnich zeżrą zombie! [Kompania Ostrzy] - Komentarze On the ground I lay Motionless in pain I can see my life flashing before my eyes Did I fall asleep Is this all a dream? Wake me up I'm living a nightmare I will not die (I will not die) I will survive! Time of Dying Three Days Grace Rozpoczynamy naszą wspaniałą przygodę... A tak właściwie taktyczny odwrót i ostatnią drogę Legionu. ------------------- WIKI LEGIONU Karty legionistów - https://docs.google.com/spreadsheets...gid=1634049067 Karta legionu - https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing ------------------- Wszelkie dyskusje z Rekrutacji sugeruję przenieść tutaj. Przed nami pierwsza misja i od razu trafiamy na coś trudnego. *** Nasz Legion wycofał się za rzekę Tigerię, przekraczając most Hozelbrucke, jedyną taką przeprawę w zasięgu wielu kilometrów. Nieumarli jednak nieustępliwie prą tuż za legionem. Jedyną nadzieją ocalałych jest zburzenie mostu. Utrudni to znacząco dalszy marsz oddziałów Popielnego Króla. Na pewno ich nie zatrzyma, ale może da wystarczająco dużo czasu Legionowi, by się przegrupował. Legat rozkazał, a Trybun osobiście was wybrał, Kwatermistrz pozostawił wam ostatnie z ładunków alchemicznych, a wojsko pomaszerowało dalej. Kurzawa unosząca się tuż nad linią horyzontu zwiastuje, że nieumarła armia zmierza w waszym kierunku. Jeśli jej pochód ma zostać spowolniony, musicie wysadzić most. Nie pozwólcie, aby coś was powstrzymało *** Rozpoczynamy więc bez ociągania, bo każda chwila zwłoki przybliża hordę do ocalałych resztek niegdyś potężnego Legionu. Wyjątkowo, z racji tak kluczowego zadania każdy z Was może pójść w pole jako Specjalista (normalnie jest limit 2 + ewentualnie felczer), zastanówcie się jednak czy warto wystawiać wszystkich specjalistów na ryzyko... Należy też wybrać drużynę do tego zadania. Legion posiada 6 drużyn 5 osobowych Ogniste wilki - awaganrda legionu, wysyłani do misji szturmowych, by rozbić wroga. Uśmiechnięte Kruki - druga linia, zajmują teren i go nie oddają, śmiejąc się śmierci w twarz. Gwiezdne Żmije - znający się na alchemii i rzeczach nadprzyrodzonych, najbardziej elastyczna część Legionu. Rozbite Lwy - Duma Legionu, to oni niosą sztandar legionu, historyczne serce i duma. Widmowe Sowy - zwiadowcy, ludzie od załatwiania spraw po cichu, bezszelestnie i za linią wroga. Srebrne Jelenie - ariergarda Legionu, ci, którzy potrafią podejmować trudne decyzje i radzić sobie w obliczu ewidentnej porażki. Gotowi walczyć gdy wokół giną towarzysze, a wrogów tylko przybywa... Ostateczna decyzja dotycząca wyboru drużyny należy do Trybuna, ale możecie wszyscy mu coś sugerować. Po wybraniu zapraszam do stworzenia koncepcji rekrutów w danym oddziale, w karcie legionu znajduje się arkusz. Wystarczy imię i krótki (2 zdaniowy opis), pełną kartę tworzymy tylko, jak gracz przejmuje kontrolę nad rekrutem. W miarę możliwości proszę, o korzystanie z tych kart są one w jednym miejscu i szablony mają wszystko co potrzeba by szybko stworzyć postać. Jeśli ktoś ma z tym problem proszę karty wklejać tutaj ja je przeniosę do arkusza. Tam będą one aktualizowane i rozwijane w trakcie kampanii. Obecnie mamy 3 gotowe postacie legionistów - Snajpera, Felczera i Centuriona. --------------------------- Sesję rozpoczynamy jak tylko ustalimy drużynę i będziemy mieć karty postaci wszystkich graczy. Żołnierze umierają. Legion żyje. |
18-10-2021, 20:25 | #2 |
Reputacja: 1 | Hej. Znowu żyję, a od czwartku nawet może czasem znajdę czas na wejście na forum przed 21. Zabieram się za zwiadowcę, chociaż robię na wyczucie, przydałby się jakiś pdf z instrukcją (jaka zdolność za co odpowiada, i co oznacza +1 w cechach z pochodzenia, czy dodaję jeden kwadracik to wybranej czy do wszystkich czy jeszcze co innego) czy coś. |
20-10-2021, 11:53 | #3 |
Reputacja: 1 | *Wysyłam do wglądu i akceptacji ostatnią postać Specjalisty. Nie umiem w tabelki exela więc proszę naszego Mistrza o przerzucenie na doc KSIĘGA LEGIONISTY: CIĘŻKOZBROJNY (SPECJALISTA) IMIĘ I NAZWISKO: SZKARŁATNY TAŃCZĄCY PŁOMIEŃ OPIS: Szkarłatny Tańczący Płomień jest potężnie zbudowanym mężczyzną w średnim wieku, prawdziwą górą mięśni. Wzrostem i posturą góruje nad większością ludzi, chód ma jednak lekki jak przystało na Panjara, który całe dzieciństwo i młodość spędził w lesie. Jak niemal każdy Panjar ma ciemne oczy (a właściwie jedno oko) od pobratymców odróżnia go gęsta ruda czupryna i broda, której wbrew tradycjom nie farbuje na żadne inne kolory. Po matce odziedziczył kocie źrenice, które jednak nie ułatwiają mu widzenia w ciemności, po ojcu rozrośniętą kość ogonową, szczątek wilczego ogona. Ciężkozbrojny ma częste wahania nastrojów, targają nim sprzeczne uczucia i emocje, potrafi być wesoły i towarzyszki by za chwilę wpaść w ponurą melancholię, dręczą go koszmary. DZIEDZICTWO: PANJAR Wychowany w lesie, w jednym z panjarskich miast postawionych na zgliszczach starożytnych ruin. Przez lata służył jako przewodnik i ochroniarz w karawanach kupieckich, podróżujących przez przeklętą dzicz pełną groźnych i dzikich bestii. Po tym jak Popielny Król i jego legiony nieumarłych zaczęły zajmować kolejne wschodnie prowincje w poczuciu obowiązku zaciągnął się do Legionu. CECHY DZIEDZICTWA: 1. NAZNACZONY (rzut na odpieranie przeciwko zepsuciu, +2), 2. PODRÓŻNIK (normalnie obciążony, porusza się jakby przy lekkim obciążeniu) AKCJE: ANALIZOWANIE BRATANIE DEMOLOWANIE ** DYSCYPLINOWANIE MAJSTERKOWANIE MANEWROWANIE * MUSZTROWANIE * PRZEKONYWANIE ROZPOZNAWANIE STRZELANIE WOJOWANIE ** AKCJE SPECJALISTYCZNE (CIĘŻKOZBROJNY) MOCOWANIE ** ZDOLNOŚĆ SPECJALISTYCZNA: MACHNINA WOJENNA (Możesz forsować się, aby zrobić jedną z następujących czynności: dokonaj aktu siły fizycznej, który graniczy z nadludzkim wyczynem – zredukuj o jeden poziom zagrożenia wszystkich wrogów, z którymi się mierzysz.) EKWIPUNEK: OBCIĄŻENIE: NORMALNE OBCIĄŻENIE LEKKIE Pistolet sygnałowy: Łamany pistolet odtylcowy, który wystrzeliwuje ładunki dające kolorowy dym lub flary świetlne służące do sygnalizowania nocnego. Standardowy zestaw to cztery użycia. Wyśmienita broń ręczna: Miecz. Wyjątkowej jakości i ochrzczony własnym imieniem. Odlany przez panjarskiego mistrza kowalstwa ze szczątków innych mieczy znalezionych w starożytnych ruinach, pradawne miecze zrobione zostały ze stali niewiadomego pochodzenia. Wyśmienity pancerz: Zapewnia 1 pole pancerza przeciwko atakom fizycznym. Ozdobny lub farbowany. Zmodyfikowany zgodnie z twoimi potrzebami. Na pancerzu wyryto starożytne symbole oznaczające moje imię. OBCIĄŻENIE NORMALNE Dopasowany ciężki pancerz: Zamiennik wyśmienitego pancerza. Twój znak rozpoznawczy. Traktowany jako wyśmienity. Zapewnia 2 pola pancerza przeciwko atakom fizycznym. Emulsja pokrywająca pancerz barwiona jest intensywnym czarnym kolorem. Wyśmienita duża broń: Młot bojowy. Znasz ją i dobrze leży ci w dłoni. Dobrze służył podczas służby w karawanach, od młota padały rzeczne jaszczury, drzewne koty i inne nie mniej groźne bestie zamieszkujące lasy Ponjaru. |
21-10-2021, 00:05 | #4 |
Reputacja: 1 |
Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 21-10-2021 o 00:08. |
21-10-2021, 06:57 | #5 |
Reputacja: 1 | Drobna uwaga w arkuszach te kratki nad umiejętnościami służą do odznaczania doświadczenia w poszczególnych obszarach. O wysokości całego obszaru na potrzeby odpierania świadczy ilość kratek w pierwszej (wyszarzanej) kolumnie. Staram się na bieżąco korygować tego typu drobiazgi na kartach. W takim razie mamy wymarzoną piątkę specjalistów. Teraz pytanie kto gra kim (pamiętajcie, możecie dorobić rekrutów, jak hen_carbin słusznie zauważył, na tą misję potrzeba kogoś z majsterkowaniem bądź demolowaniem) i jaką drużynę wybieracie do misji. W miarę możliwości proszę by uwinąć się z tym do końca tygodnia. Tak bym w poniedziałek mógł założyć doca już z pierwszą sceną. Ostatnio edytowane przez Fenrir__ : 21-10-2021 o 07:15. |
21-10-2021, 09:41 | #6 |
Reputacja: 1 | Moja propozycja jako kwatermistrza jest taka, że żaden zasób nie powinien zostać zmarnowany przez niewprawną rękę i złe oko, dlatego Cynobrowy Stojący Wiatr powinien zostać przydzielony do zadania wraz z Widmowymi Sowami. Mają oni największe szanse na powodzenie i powrót. Reszta sił legionu potrzebna jest nam w marszu do osłony, a kurczący się czas nie pozwala na dalekosiężne plany, a jedynie bieżące decyzje. W tej misji zagrałabym rekrutem. Demolowanie+2, Strzelanie+1, Wojowanie +1 Diabelskie szczęście Dymitr Pustosłowy Zemijski awanturnik, chudy jak szkapa, z dowcipem ciężkim jak ręka jego ojca, która wygnała go z ziemi, ścięła jego drzewo i odebrała nazwisko. Od dziecka znany ze swojego: "nie ruszę, nie zepsuję, będę uważał", które nigdy nie okazywało się prawdziwe. Człowiek, którym los grał w zbijaka raz podając piłkę, raz ściągając z planszy razem z całą drużyną. W obyciu wesoły, choć nieobliczalny. Przez lata tułaczki nauczony bronić tego co zdobył. Cecha z pochodzenia: Zuchwały i Twardy.
__________________ "Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania." Ostatnio edytowane przez rudaad : 21-10-2021 o 09:48. |
21-10-2021, 09:43 | #7 |
Reputacja: 1 | Podaj jeszcze cechy z pochodzenia. Złożę szybko postać. EDIT: Pamiętajcie o tym, by przy postaciach zadeklarować ekwipunek, jaki ze sobą biorą. Lekki / Normalny czy Ciężki. EDIT 2: W arkuszu oznaczam na zielono legionistów, którzy zostali wybrani do gry. Trybun ostateczną decyzję podejmuje, który z oddziałów idzie na misję. Rozumiem, że w razie czego Dymitr przeskoczy do innego oddziału. Jeśli sowy by nie poleciały. Tak czy inaczej zostają jeszcze 4 sloty na rekrutów. Ja pomału uzupełniał będę też kartę legionu grupującej to wszystko. Ostatnio edytowane przez Fenrir__ : 21-10-2021 o 10:32. |
21-10-2021, 16:17 | #8 |
Reputacja: 1 | Hmm, ja bym stawiał na Jelenie, wyglądają na komandosów i weteranów. Sowy to zwiadowcy, jak będzie trzeba przytrzymać wroga aż założy się ładunki może być problem. |
21-10-2021, 21:11 | #9 |
Reputacja: 1 | Widmowe Sowy mają +1k do organizowania zasadzek. Jeśli MG uzna że minowanie mostu to jest organizacja zasadzki (jakby co to można nawet zaplanować wybuchy tak by jacyś nieumarli już byli na moście, kiedy wyleci w powietrze) to nasz Trybun dokonał doskonałego wyboru. Jeśli MG tego nie uzna to proponowałbym Kruki (+1k podczas manewrowania w celu zdobycia lub utrzymania pozycji) albo Jelenie (+1k gdy poniosą straty. A jak znam życie to przy takim zadaniu straty będą). E: No i pytanie czy wróg już jest na moście i trzeba najpierw go odbić czy mamy chwilę na przygotowanie. |
22-10-2021, 09:46 | #10 |
Reputacja: 1 | To raczej nie zasadzka. Wiecie, że oddziały popielnego króla są blisko. W okolicach mostu na pewno obecne są już pojedyncze oddziały. W tym wypadku trzeba zrobić wszystko by zawalić most. To potężna konstrukcja na kamiennych filarach. Pamiętajcie o tym, że planować na tym etapie nie musicie dużo. Tak naprawdę sytuację zastaniecie na miejscu, a ewentualne plany możecie zawsze rozegrać jako retrospekcję. To, w jakiej sytuacji rozpocznie się gra zależy od rzutu na szczęście 1-3 - zaczniecie w okoliczności desperackiej - czyli na miejscu są już nieumarlii i będziecie musieli odbić most lub przekraść sie i założyć ładunki.. 4-5- będzie ryzykownie - most nie jest zajęty, ale przeciwnika już widać dostaniecie się na most w tym samym czasie 6- otrzymacie możliwość kontrolowania sytuacji - dacie radę się okopać na moście zanim nadciągnie wróg krytyk - Pierwsze ryzyko nie będzie dotyczyło wroga, będziecie mieć więcej czasu na reakcję i ewentualne zajęcie pozycji. -------------- Przypominam, żeby pojawiły się deklaracje co do wyposażenia jakie kto bierze i deklarowania postaci. Trybuna proszę o wybranie oddziału. Jak uwiniemy się do poniedziałku to ruszamy z sesją. |