lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Komentarze do sesji RPG - Fantasy (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-fantasy/)
-   -   [TES] Pieśń Czerwonych Piasków - komentarze (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-fantasy/20462-tes-piesn-czerwonych-piaskow-komentarze.html)

Ketharian 03-11-2023 15:49

Cytat:

Napisał GreK (Post 984577)
Desant...
Można by tam było tak dla próby goblina zdesantować :P

Samemu nawet mi to przez myśl nie przeszło, ale rzecz jasna jest to interesujący koncept - Morayne mógłby poleciec do góry z goblinem tak jak wcześniej zrobił to z Minorne, a będąc nad mostem zrzuciłby Psiożercę na jeden z pomostów! Neramo zapewne nie zgodziłby się potraktować w taki sposób któregokolwiek ze swoich najmitów, ale goblin to goblin.

W ostateczności możecie tam zrzucić Ine Maya - podobno khajiity też mają dziewięć żyć! :wink:

Aro 03-11-2023 15:56

Theo ledwo się zdobył na lewitację z Altmerką, a Wy mu chcecie brudnego prymitywnego goblina albo nieokrzesanego khajiita wciskać... :p

Lądowanie na moście jak najbardziej tak. Jak Alex wspomniała, jak się coś uaktywni, to najwyżej odlecimy w trybie natychmiastowym.

Nanatar 03-11-2023 17:05

Co ma przyzwoity Khajiit pomyśleć o człowieku, który tak łatwo ocenia innych? Dobrze, że nie słyszał tego komentarza.

Jak będzie May chciał to sam tam wlezie, wynosząc jeszcze klatkę z Indorem.

Ketharian 03-11-2023 17:10

Dla mnie jest to świetny i nośny pomysł, tylko chciałbym zaznaczyć w trybie technicznym, że kiedy staniecie na moście, przerwanie intymnej bliskości Theo i Minorne zerwie też zaklęcie - chcąc je nadal podtrzymać w wersji dla dwóch osób, musicie być gotowi na mało wygodne dreptanie w uścisku.

Alex Tyler 03-11-2023 18:53

Muszą koniecznie się obejmować? Nie mogą iść, nie wiem, za rączkę?

Ketharian 03-11-2023 19:13

Trzymanie się za rączkę to absolutne minimum!

Marrrt 04-11-2023 13:15

Wygodniej będzie chyba im "na barana". Wtedy jedno będzie miało oboje rąk wolnych. Do rzucania czarów oczywiście:)
Pytanie tylko które będzie skłonne zobaczyć się w roli barana;)

A May jak dobrze zmotywuje Indora to nie będzie potrzebował nawet zaklęcia lewitacji:) Ale kontakt fizyczny nadal będzie niezbędny.

Ketharian 05-11-2023 18:06

Skoro zapadła decyzja o lądowaniu na moście (która nie wiedzieć czemu szczerze mnie podekscytowała), chciałbym jeszcze wiedzieć czy zaangażowani w to gracze zamierzają coś odpisać samemu czy też mam od razu przejść do kontynuacji tej sceny jako MG?

GreK, niebawem wrzucę też zaległy fragment rozmowy z kopaczami wyjaśniający tajemnicę kościanych naszyjników.

Alex Tyler 06-11-2023 15:38

Nie bardzo jest co pisać, ale zobaczę co da się zrobić.

Ketharian 12-11-2023 11:15

Szanowni, nowy post fabularny już w wątku sesji. Rozmowa Nazza i kopaczy została przerwana popisami dwójki latających czarodziejów, ale Cień zdołał pozyskać garść nowych informacji. Takiego rodzaju kościane naszyjniki, wykonane z zębów morskich żmij, noszą podobno piraci pływający pod kapitan Helane na Krwawej Wiedźmie. Nazzowi obiło się już o uszy to miano, zapewne w Port Hunding, coś tam podchwycił uchem o krwiożerczej brutalnej piratce terroryzującej nie tylko wody Morza Abecejskiego, ale nawet samo Stros M’Kai (chociaż jak dotąd jeszcze tolerowanej z jakiegoś powodu przez Bhoseka). Co jest warte podkreślenia, rozmowa przebiegła w taki sposób, że kopacze nie wiedzą o tatuażach Morskiej Włóczni znalezionych na niepogrzebanych ciałach - tym samym myślą, że kościane naszyjniki zostały znalezione przez wszystkich trupach na szlaku. Nazz wie jednak, że nosili je jedynie dwaj mężczyźni pochowani w mogiłach, więc wychodzi na to (z dużą dozą prawdopodobieństwa), że w kotlinie starli się ze sobą piraci służący kapitan Kayleen z Morskiej Włóczni oraz kapitan Helane z Krwawej Wiedźmy i że najpewniej wygrali ci drudzy. Co to jednak oznacza dla ekspedycji i jakie ma znaczenie dla lokalnej geopolityki, tego Nazz rzecz jasna nie wie.

Wizyta na moście została zakłócona pojawieniem się jak najbardziej sprawnego dwemerskiego pająka. Konstrukt już Was zlokalizował i teraz poprzestaje na emitowaniu serii metalicznych odgłosów. Przypominam, że zaklęcie lewitacji wciąż jest skutecznie podtrzymywane, będziecie mogli z niego w razie kłopotów natychmiast skorzystać. Pozostawiam Wam wolną rękę w kwestii poczynań, ale starajcie się nie tworzyć zbyt daleko wybiegających w przyszłość deklaracji i opisów.

I jedna kwestia, która budzi moje zatroskanie - Efcia od sierpnia nie wykazała żadnej aktywności w sesji, chociaż przesyła pewne deklaracje poprzez Marrrta zawierając je w jego postach. Marrrt, wiesz może jak długo ten stan pasywnej gry może potrwać, zanim Twoja towarzyszka znów do nas dołączy?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:26.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172