Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-05-2020, 16:55   #11
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Corpse Zobacz post
Tak, istnieje taka możliwość, ale wtedy raczej zamiast dodatkowej umiejętności, jedna z tych co macie będzie zmieniona. W planszówce też jest taka mechanika dla Leona i Claire (zmiana na wersję Advance postaci) i właśnie Claire ma opisany przez ciebie przypadek gdzie otrzymuje obsługę rewolweru 6 strzałowego o większej od pistoletu mocy.

Generalnie czym dalej w las tym mocniejsze firepower będziecie potrzebować, a uniki staną się mniej przydatne, bo prościej będzie rozwalać przeciwników z daleka, więc Twój pomysł jest jak najbardziej sensowny.

Ja również jestem za wymienianiem/upgrade'm umiejętności zamiast dodawaniem nowych.
 
Alex Tyler jest offline  
Stary 26-05-2020, 17:09   #12
 
Corpse's Avatar
 
Reputacja: 1 Corpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputację
Sepia, Driada, Alex - coś wam wymiary avkow nie siadły :P 200x200 plz
 
Corpse jest offline  
Stary 26-05-2020, 17:15   #13
 
killinger's Avatar
 
Reputacja: 1 killinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputację
Salut.
Szczerze mówiąc nastawiałem się na wodolejstwo storytellingowe, a jesteśmy raczej w ścisłych ramach... ale to w sumie ciekawe, że przyjdzie nam się zmierzyć nie tylko z własną wyobraźnią, ale i kostkowym szaleństwem

Powodzenia wszystkim. Oby nasze mięsko nie smakowało za bardzo paskudom z Raccoon City
 
__________________
Pусский военный корабль, иди нахуй
killinger jest offline  
Stary 26-05-2020, 17:22   #14
 
Corpse's Avatar
 
Reputacja: 1 Corpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał killinger Zobacz post
Salut.
Szczerze mówiąc nastawiałem się na wodolejstwo storytellingowe, a jesteśmy raczej w ścisłych ramach... ale to w sumie ciekawe, że przyjdzie nam się zmierzyć nie tylko z własną wyobraźnią, ale i kostkowym szaleństwem

Powodzenia wszystkim. Oby nasze mięsko nie smakowało za bardzo paskudom z Raccoon City
Spokojnie, to tylko dla walk, a dobry storytelling i tak będzie promowany.

Jak się okaże że mechanika się nie sprawdza, albo że was wkurza to nie wykluczam przejścia na pełny storytelling. To jest też dla mnie debiut, bo 2 raz prowadzę sesję z mechaniką i pierwszy raz z tą mechaniką.
 
Corpse jest offline  
Stary 26-05-2020, 17:37   #15
 
Cooper's Avatar
 
Reputacja: 1 Cooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputację
Dobra, myślę że kostki ogarniam.

Jak teraz ze zdobywanie lepszej broni? Na przykład gdyby któraś z postaci zrobiła sobie z kawałka blachy i szmaty coś na wzór maczety? Albo na szybko zbijając szklaną butelkę która ma posłużyć jako broń?
Będzie to dodane do spisu? Taki crafting będzie w ogóle możliwy przy odpowiednim opisie stworzenia?
 
Cooper jest offline  
Stary 26-05-2020, 17:43   #16
 
killinger's Avatar
 
Reputacja: 1 killinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputację
Skoro mechanika dopuszcza interakcje z otoczeniem, to pewnie nie będzie problemu. Wydaje mi się jednak, że skoro w jednym worku mamy łomy, bejsbole i całą resztę, to pewnie nawet gdybyś wykuł w wolnej chwili półtoraręczny miecz, to i tak mechanicznie byłby on tylko łomem
 
__________________
Pусский военный корабль, иди нахуй
killinger jest offline  
Stary 26-05-2020, 17:47   #17
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Corpse Zobacz post
Spokojnie, to tylko dla walk, a dobry storytelling i tak będzie promowany.

Jak się okaże że mechanika się nie sprawdza, albo że was wkurza to nie wykluczam przejścia na pełny storytelling. To jest też dla mnie debiut, bo 2 raz prowadzę sesję z mechaniką i pierwszy raz z tą mechaniką.
Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Rzuty dodają pikanterii. A jakaś minimalistyczna mechanika nawet stymuluje roleplay. I trzyma ludzi w szachu. Interpretacja wyniku i tak z grubsza należy do nas.
 
Alex Tyler jest offline  
Stary 26-05-2020, 17:49   #18
 
Cooper's Avatar
 
Reputacja: 1 Cooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputacjęCooper ma wspaniałą reputację
Storytelling przede wszystkim!
 
__________________
Well you may throw your rock and hide your hand
Workin' in the dark against your fellow man
But as sure as God made black and white
What's down in the dark will be brought to the light
Cooper jest offline  
Stary 26-05-2020, 17:51   #19
 
Corpse's Avatar
 
Reputacja: 1 Corpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Cooper Zobacz post
Dobra, myślę że kostki ogarniam.

Jak teraz ze zdobywanie lepszej broni? Na przykład gdyby któraś z postaci zrobiła sobie z kawałka blachy i szmaty coś na wzór maczety? Albo na szybko zbijając szklaną butelkę która ma posłużyć jako broń?
Będzie to dodane do spisu? Taki crafting będzie w ogóle możliwy przy odpowiednim opisie stworzenia?
Crafting jest możliwy, ale nie przewiduję żeby była taka potrzeba. Każdy ma jakąś startową broń, a butelka nigdy nie będzie mocniejsza od noża. Natomiast jak ktoś się uprze to oczywiście dodam do spisu, wraz z dedykowanymi kostkami.

Cytat:
Napisał killinger
Skoro mechanika dopuszcza interakcje z otoczeniem, to pewnie nie będzie problemu. Wydaje mi się jednak, że skoro w jednym worku mamy łomy, bejsbole i całą resztę, to pewnie nawet gdybyś wykuł w wolnej chwili półtoraręczny miecz, to i tak mechanicznie byłby on tylko łomem
Nie do końca. Zauważ że nazwałem to ogólnie brońmi białymi obuchowymi. Sieczne to osoba kategoria której na ten moment nie dodawałem bo nie macie jeszcze do takowych dostępu.
 
Corpse jest offline  
Stary 26-05-2020, 18:10   #20
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Kiedy początek gry?
Cytat:
Napisał Corpse Zobacz post
Przewiduję możliwość zabicia postaci, ale jeśli tak się stanie, każdy gracz którego postać zginęła ma możliwość jednokrotnej "wymiany" postaci na nową i powrotu do gry. Szczegóły omówimy jeśli do takiej sytuacji dojdzie.
Ale ja jestem hardkorem.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 26-05-2020 o 18:15.
Anonim jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172