Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-08-2019, 00:54   #191
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 37 - IX.05; pn; południe

Ok, no to post jest to czas na komenty :> Co do terminu myślę, do cz. 05.IX.


Wyprawa w dżunglę:

- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy; zmęcznie 0
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; rany -2/-5; (1x R.Cię, noga); zmęczenie 0
- Anton 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie 0
- van Urk 7/9 RL > s: ranny; rany 0/-2; zmęczenie -2
- Alex 8/9 RL > s: draśnięty; ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus); zmęcznie 0
- Dziki Pazur 8/9 > s: ranny; rany -2/-5 (1x R.Lek, korpus); zmęczenie -2
- Aria 8/9 RL > s: ranna -1/-4 (1x R.Lek, l.ramię); zmęczenie 0
- Hoffman 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -2
- Zimm 8/9 RL > s: ranny -1/-4; zmęczenie -3
- Ricardo 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -3
- Will 8/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -1
- Jeff 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie -3
- Bruce 9/9 > s: zdrowy; zmęczenie -1
- Marisa 9/9 > s: zdrowa; zmęczenie 0

Osada Johansena:

- Morgan 5,66/7 RL > s: ranna -3/-6 (1x R.Lek, l.ramię; 1x Dra, p.noga)
- Burger 5/6 RL > s: ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus)

---


- furgonetka Ford E-350
- masa ok 3 ton
- bak paliwa ok 125/125 l +73/200 l
- spalanie ok 33 l / 100 km (0.33 l / 1 km)
- zasięg ok 350 - 400 km
- SPW 15/16



PD:


- Marcus 5 PD za zdobycie info o dzikunach.

- Vesna 10 PD za zabawianie się podczas zabawy.

- Vesna 5 PD za zorganizowanie opieki Lee nad Morgan.


---

- Oki, no to ruszyliście przez dżunglę. Teren jest bardzo trudny w podróży. Trzeba sobie wycinać przesiekę maczetami. Do ok tuzina karawaniarzy dołączyło się trójka tubylców w roli przewodników (Jeff, Bruce i Marisa). Jeff i Bruce szli na przedzie wycinając szlak w dżungli.

- Marsz był trudny więc poszły testy BUD + Kondycji. Jako modyfikatory stan zdrowia (Rany), obciążenie ekwipunkiem, temperaturę (żar = -3) oraz 1 PT utrudnienia za warunki panujące w dżungli. Trójce tubylców odpada mod za dżunglę ale panom dochodzi utrudnienie 1 PT za maczetowanie szlaku. Gdyby ktoś miał ochotę tak się bawić też miałby dodatkowo utrudnienie o 1 PT.

- Niemniej dotarliście cało i do miejsca przeznaczenia. Według miejscowych niedaleko powinno być jezioro a przy nim dzikuny.

- Od ręki mogą dalej ruszać ci co mają mod 0 za zmęczenie. Większe mod spadają o 1 w tempie co pół godziny odpoczynku. Ale im dłużej czekacie tym mniejsza sznasa na zaskoczenie zwierzaków w letargu.

- Trójka tubylców nie zamierza ruszać dalej bo w końcu mieli tylko zaprowadzić drużynę gości na miejsce a drużyna gości miała się zająć rozwiązaniem dzikunowego problemu. Niemniej są na miejscu.

- W tej turze chciałbym zobaczyć odpowiedź na pytanie: co dalej? Co dalej robicie z tymi dzikunami, powiedzmy, że BG mają decydujący głos w tej materii więc nie zasłaniać mi się, że szefem jest van Urk Szef jest zmachany i czeka na sugestie swoich speców No i jakąś realizację tego planu w praktyce

- Co do podchodzenia jakichkolwiek dzikich zwierzaków to przeciwstawny test głównie PER. Nawet epickie sukcesy BG/BN w tych testach oznaczją skrócenie odległości do ok 20 m zanim zwierzak nie zorientuje się (usłyszy, dojrzy, wywęszy) w obecności człowieka. Przynajmniej taki zwierzak jaki nie śpi.

- W dżunglii widoczność jest mocno ograniczona, zwłaszcza na poziomie gruntu. Sięga maksymalnie kilkunastu, kilkudziesięciu kroków ale są i takie miejsca, że coś może być ukryte w krzakach o krok od postaci. Generalnie dżungla sprzyja ukrywaniu a nie wykrywaniu. Ma to o tyle znaczenie, że stworzenia (czworonogi) mogą zasuwać po ok 9 m/seg czyli przy tak gęstym terenie może być bardzo mało czasu na reakcję.



---



- Chyba tyle z mojej strony po tej urlopowej przerwie. Jeśli coś jest niejasne no to śmiało możecie się dopytać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 06-09-2019, 21:20   #192
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Dhagar i Amu

- Właściwie to jaki macie plan? Bo z samych postów nie jestem pewny.


1 - Punkt opatrunkowy - ok, bo Vesna ma ze sobą co trzeba.

2 - Ładunkiw wybuchowe, petardy etc. - no jak? Z czego? Nie kojarzę by ktoś brał z wioski coś w ten deseń.

3 - Potykacze - jakoś się z czego skręci, nawet z lian.

4 - Ognisko - tak, bo tubylcy mogą rozpalić skoro nie jest jeszcze stoper włączony. Ale dym może zaalarmować dzikuny.

5 - Zaostrzone paliki - to dłubanie w patykach, nawet nożem, ale da się jeśli się za to wszyscy zabiorą ino zajmie to sporo czasu. I co dalej z tymi palikami?

6 - Dół w ziemi - no jak? Czym to wykopać? Nikt, nic nie brał żadnych łopat, szpadli ani nic takiego.

7 - Przynęta - co ma bć tą przynętą?
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 08-09-2019, 20:39   #193
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Panie i panowie, chciałbym siąść do swojego posta póki mam wolne A do tego potrzebowałbym odpowiedzi na powyższe pytania.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 14-09-2019, 02:20   #194
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Ok, no to dyskusji w komentach się nie doczekałem więc dałem post do tego co było. :> Co do terminu myślę, do cz. 19.IX.


Wyprawa w dżunglę:

- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy; zmęcznie 0
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; rany -2/-5; (1x R.Cię, noga); zmęczenie 0
- Anton 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie 0
- van Urk 7/9 RL > s: ranny; rany 0/-2; zmęczenie -2
- Alex 8/9 RL > s: draśnięty; ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus); zmęcznie 0
- Dziki Pazur 8/9 > s: ranny; rany -2/-5 (1x R.Lek, korpus); zmęczenie -2
- Aria 8/9 RL > s: ranna -1/-4 (1x R.Lek, l.ramię); zmęczenie 0
- Hoffman 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -2
- Zimm 8/9 RL > s: ranny -1/-4; zmęczenie -3
- Ricardo 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -3
- Will 8/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -1
- Jeff 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie -3
- Bruce 9/9 > s: zdrowy; zmęczenie -1
- Marisa 9/9 > s: zdrowa; zmęczenie 0

Osada Johansena:

- Morgan 5,66/7 RL > s: ranna -3/-6 (1x R.Lek, l.ramię; 1x Dra, p.noga)
- Burger 5/6 RL > s: ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus)

---


- furgonetka Ford E-350
- masa ok 3 ton
- bak paliwa ok 125/125 l +73/200 l
- spalanie ok 33 l / 100 km (0.33 l / 1 km)
- zasięg ok 350 - 400 km
- SPW 15/16



PD:


- Marcus i Vesna po 5 PD za udział w dyskusji pt. "Co dalej?"


---

- Oki, no to dużo czasu nie minęło i gromadka spędziła je na dyskusjach pt. "Co dalej". Co do zaproponowanych planów to w większości grupka nie ma narzędzi/składników do ich wykonania. Ale na wszelki wypadek rzuciłem kostką w excel i tam są wyniki. Możecie je zobaczyć. Z nich wyszło, że 3 osoby (Zimm, Ricardo i Alex) mają jakieś przydatne narzędzia. Jakieś saperki, piłki itd.

- Jeśli chcecie to za każde 5 PD można wykonać 1 przerzut dla 1 osoby. Może się okazać, że ktoś jednak ma coś skitrane na wszelki wypadek. Można rzucać za swoją postać albo za BN-a byle był max 1 przerzut za 1 osobę (czyli max 10 PD na osobę). Co do granatów itd. to na 1 na k20 ktoś, coś ma. Co do narzędzi to na 1-3 na k20 ktoś coś ma.

- Generalnie rąbanie, piłowanie, kopanie to w miejscu gdzie jesteście raczej nie zostanie niezauważone przez dzikuny. Przynajmniej miejscowi myśliwi co robią za przewodników się tego obawiają. No i musiałoby potrwać dobre kilka godzin czyli do wieczora.

- Mniej inwazyjne i szybsze jest zmajstrowanie sideł z lin, lian itd. Niemniej to też trzeba by wiedzieć gdzie rozstawić i też sporo pracy trzeba by w to włożyć no i mieć skill (Łowiectwo, Pułapki jako pomocnicze do pracy może Mechanika). No ale to też i czas i dobrą miejscówkę trzeba by mieć na takie zabawy aby to miało ręce i nogi.

- Poza tym ponieważ przewodnicy doprowadzili grupkę w okolicę gdzie powinny być dzikuny ale jeszcze nie tak blisko by je było widać, więc van Urk zarządził rozpoznanie czy te stwory w ogóle są jak są to ile i gdzie. Więc jest quest dla ochotników. Do skradania są umiejetnosci z pakietu Kamuflaż vs wykrywanie z pakietu Spostrzegawczość. Z tym, że w przypadku zwierząt no jak wspomniałem wcześniej czyli max sukces skradacza to jakoś podejście na ok 20 m zanim się zwierzak zorientuje co jest grane.



---



- Chyba tyle na tą turę. Jakby co to pytać i pisać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 17-09-2019, 18:45   #195
 
Amduat's Avatar
 
Reputacja: 1 Amduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputację
Cytat:
2 - Ładunkiw wybuchowe, petardy etc. - no jak? Z czego? Nie kojarzę by ktoś brał z wioski coś w ten deseń.
Cytat:
Co do granatów itd. to na 1 na k20 ktoś, coś ma. Co do narzędzi to na 1-3 na k20 ktoś coś ma.
Zaczynam się zastanawiać po co gram. Załatwiam materiały przez parę tur, wiozę je na miejsce... a tu wychodzi że wydawało mi się że je wiozę i załatwiam. Szczególnie że rozmawialiśmy o tym. Tu też wychodzi, że wydawało mi się... że rozmawiamy.

W tym wypadku nie wiem co dalej... i nie odczuwam chęci aby myśleć o tym. Nie wydaje mi się żeby robienie przeze mnie czegokolwiek nie ma sensu, skoro zabrałeś mi środki. Które wydawało mi się, że załatwiam.
 
__________________
Coca-Cola, sometimes WAR
Amduat jest offline  
Stary 17-09-2019, 22:51   #196
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Amu

- Oki, na spokojnie, żebyśmy się dobrze zrozumieli co i jak Więc tak...


- Co do składników na mat. wybuchowe itd. to się zgadzam z Tobą. To było załatwione w NC i zostało zapakowane na furgonetkę do ogólnych, drużynowych bagaży. I gdzieś tam to sobie leżało w furgonetce. I pewnie nadal leży. I teraz dochodzimy do przedostatniej tury. Dokładnie o tej: http://lastinn.info/845302-post186.html ([Neuroshima] Czołg! - komenty (Warsztaty II))


Cytat:
- Ogólnie ekipa karawaniarzy zbiera się do wyjścia w dżunglę. Zostanie jej przydzielonych paru przewodników co mają ich zaprowadzić tam gdzie powinno być gniazdo dzikunów. Chciałbym wyraźne deklarki kto co robi i co ze sobą zabiera. Jeśli czegoś nie dopisze, że zabiera no to zostało w osadzie.
- Ta tura kończy się powyższym akapitem. Zwracam uwagę na podkreślenie które zrobiłem teraz. Dla mnie to jasne, że żeby coś mieć na wycieczce w dżungli trzeba zadeklarować, że się to coś zabiera. Inaczej zostaje w osadzie/samochodzie.



- W tymczasie, w Twoim poście sprzed dwóch tur, (O tym: http://lastinn.info/846340-post131.html (THE END[Neuroshima] Czołg! (Warsztaty II)) ) nie widzę nic o pakowaniu jakichś materiałów wybuchowych w całości czy w półproduktach. Nie kojarzę by podobna deklarka przewinęła się w komentach czy innym słowie pisanym które mógłbym po tych dwóch tygodniach sprawdzić. Więc taki zapis dla mnie oznaczał, że Vesna idzie na lekko, bieże minimum do opatrywania ran i nic więcej aby się nie obciążać.


- A tymczasem w Twoim ostatnim poście jest deklaracja o ewentualnym użyciu przez Ves materiałów wybuchowych. A według powyższej rozpiski wszystko mi wskazywało, że nie powinna ich mieć przy sobie bo nic nie było, że je ze sobą zabiera.

- Dlatego wstrzymałem się z postem i zadałem serię pytań do Was obojga bo oba posty budziły moje wątpliwości i pytania. Czekałem na odpowiedzi cały tydzień i żadnych się nie doczekałem. W takim razie uszyłem posta z tego co było. Ale mimo wszystko dałem Wam możliwość "zakupu" potrzebnego sprzętu za PD. Absolutnie nie widziałbym żadnych przeciwksazań abyście mieli te materiały wybuchowe czy budowlane gdyby dwie tury temu było zadeklarowane, że je ze sobą zabieracie w dżunglę. No ale nic takiego nie miało miejsca.

- Jeśli gdzieś było deklarowane poza forum, że Vesna coś bierze to w tak długiej, urlopowej spacji najzwyczajniej w świecie wyleciało mi to z głowy. A twardych literek do sprawdzenia po tak długim czasie nie miałem. Reakcji na moje pytania też nie było. Dlatego sprawa wyszła jak widać. Jeśli komuś coś przyklepałem w jakimś czacie doc czy inaczej to przepraszam ale najzwyczajniej po tak długim czasie po prostu o tym nie pamiętałem.

- Mam nadzieję, że to wyjaśnia dlaczego sprawy w postach mają się tak a nie inaczej. Jeśli są jeszcze jakieś pytania czy wątpliwości to pytać śmiało. Myślę, że jeśli obgadamy sprawę to się w końcu jakoś dogadamy co z tym fantem zrobić
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 22-09-2019, 18:13   #197
 
Amduat's Avatar
 
Reputacja: 1 Amduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputację
Nie daję w tej kolejce posta. Deklaracja: Ves odchodzi na bok i robi swoje
 
__________________
Coca-Cola, sometimes WAR
Amduat jest offline  
Stary 22-09-2019, 20:01   #198
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 39 - IX.05; pn; południe

Ok, no to dyskusji w komentach się nie doczekałem więc dałem post do tego co było. :> Co do terminu myślę, do cz. 26.IX.


Wyprawa w dżunglę:

- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy; zmęcznie 0
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; rany -2/-5; (1x R.Cię, noga); zmęczenie 0
- Anton 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie 0
- van Urk 7/9 RL > s: ranny; rany 0/-2; zmęczenie -1
- Alex 8/9 RL > s: draśnięty; ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus); zmęcznie 0
- Dziki Pazur 8/9 > s: ranny; rany -2/-5 (1x R.Lek, korpus); zmęczenie -1
- Aria 8/9 RL > s: ranna -1/-4 (1x R.Lek, l.ramię); zmęczenie 0
- Hoffman 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -1
- Zimm 8/9 RL > s: ranny -1/-4; zmęczenie -2
- Ricardo 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -2
- Will 8/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie 0
- Jeff 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie -2
- Bruce 9/9 > s: zdrowy; zmęczenie 0
- Marisa 9/9 > s: zdrowa; zmęczenie 0

Osada Johansena:

- Morgan 5,66/7 RL > s: ranna -3/-6 (1x R.Lek, l.ramię; 1x Dra, p.noga)
- Burger 5/6 RL > s: ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus)

---


- furgonetka Ford E-350
- masa ok 3 ton
- bak paliwa ok 125/125 l +73/200 l
- spalanie ok 33 l / 100 km (0.33 l / 1 km)
- zasięg ok 350 - 400 km
- SPW 15/16



PD:


- Marcus 5 PD za wzięcie udziału w rozpoznaniu.


---


- Oki, doki. W poście nie minęło zbyt wiele czasu, może z kwadrans więc wciąż jest tropikalne południe w dżungli. Dech zapiera z tej sauny i trudno o jakąkolwiek sensowną aktywność. Niemniej trochę czasu na złapanie oddechu było więc kary za zmęczenie spadają o 1 u tych co je mieli.

- Co do rozpoznania no to poszedł Marcus, Kieł i Bruce. Poszły rzuty na skradanie i efekt macie w excel do wglądu. Najlepiej poszło Bruce'owi, potem Marcusowi i najsłabiej Indianinowi. No ale Bruce nie ma kar za Rany a to sporo zmienia.

- Co do rozpoznania to cała trójka widzi 3 dzikuny które wylegują się nad brzegiem jeziora i strumienia. Trójka jest ok 30 m od nich a w dżungli trudno coś dostrzec z tej odległości. Zwłaszcza jak leży na ziemi. Ale przy samym strumieniu jest trochę płaskiego terenu i tam właśnie dało się dostrzec te trzy dzikuny.

- Nie wiadomo czy jest ich gdzieś tam więcej. W gąszczu albo za tym gąszczem właściwie mogła by ich być dowolna ilość albo żadnego. Więc mogą to być trzy skrajne z rozwalonego przy wodopoju stada a może w ogóle są tylko trzy. Z tego miejsca gdzie są obecnie nie da się więcej zobaczyć. Można wracać, czekać albo spróbować jakoś to obejść aby się przyjżeć z innej strony. Poza pierwszą opcją, pozostałe oznaczają kolejne kulanie na podchody.


---

- Co do Vesny to sporo zależy ile będzie miała czasu na majstrowanie swoich zabawek. Jeśli pójdzie dobrze no to pewnie coś zdąży zdziałać jeśli się skaszani no to raczej nie.

- Z mechy, robienie materiałów wybuchowych to podobna sytuacja jak wcześniej miała podczas nocnych walk z dzikunami w osadzie Johansena. Czyli taki cennik:


- Normalnie z danej puli zebranych materiałów dało by się zmajstrować 10 pkt ładunków przeliczeniowych. Ale, że test poszedł bardzo ładnie więc udało się zrobić z tej puli o 25% więcej czyli 12 pkt. Z tej puli możesz zrobić:

- bomba rurowa = 2 pkt - działa jak granat odłamkowy tylko trzeba podpalić, rzucić no i chwilę ten lont się pali czyli rzuca się jak dynamit. Można też użyć jako miny tyle, że trzeba by zamontować odpowiednio długi lont i czekać aż się odpali.

- petarda hukowa = 1 pkt - działa głównie hukiem, odpalana lontem. W chwili wybuchu redukuje WSP (ZRĘ, PER itd.) o połowę. Potem co turę wracają do normy o 2.

- petarda błyskowa = 1 pkt - działa błyskiem, oślepia wszystkich dookoła, odpalana lontem. W chwili wybuchu oślepia czyli redukuje PER do 1. Co turę PER wraca do normy w tempie co 2.

- petarda dymna = 1 pkt - robi dym. Okolica zasnuwa się dymem od którego wszyscy się ksztuszą no i przesłania widok. Odpalana lontem. Mod 2 PT po chwili 1 PT na niekorzyść tych w dymie. Działa ok k6 tur.

- koktajl zapalający = 1 pkt - podpala okolicę. Jeśli trafi na coś łatwopalnego może się ogień roznieść poza podpalony. Pali się ok k6 tur i jeśli nie rozniesie się dalej to po tym czasie wygasa. Odpalany lontem.

- lont - wszystkie ustrojstwa są odpalane lontem i mniej więcej rzuca się je jak dynamit. Zdecyduj czy majstrujesz lonty długie czy krótkie. Długie eksplodują po 2k3 segmentach, krótkie po 1k3 segmentach. Rzuca się k4. Na 1-3 oznacza po ilu segmentach lont się spalił na 4 oznacza, że zgasł. Jeśli okolica gdzie spadnie ustrojstwo będzie mokra np. deszcz, kałuża itd. szansa, że zgaśnie rosną. Lont możesz też poza tymi dwoma rodzajami zrobić dowolnie dłuższy. Wówczas pali się odpowiednio dłużej i za każdy kawałek rzuca się znów k4 jw.

- prowizorka - mimo wszystko to jednak prowizorka te bomby i petardy dlatego szanse na wadliwe działanie rosną. Rzuca się jak zwykły atak zasięgowy czyli za 3 seg (pobranie, podpalenie, rzut) a kula się k20. Na 17+ następuje zacięcie broni czyli jakaś awaria. Albo lont się urwie, albo nie eksploduje, albo eksploduje z opóźnieniem albo za wcześnie. Coś w ten deseń.


(Post z Tury 20, mecha w excel. A dokładniej ten post: http://lastinn.info/832231-post132.html ([Neuroshima] Czołg! - komenty (Warsztaty II)) )


- Więc ponieważ może nie być czasu aby coś zmajstrować no to ustal kolejność co by Vesna miała zamiar zrobić w pierwszej kolejności.



---


- I chyba tyle na tą turę. Jeśli coś niejasne no to pytać śmiało
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-09-2019, 00:26   #199
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Dyd

- Witamy z powrotem na pokładzie To już tak wracasz do regularnego sesjowania czy to tak jeszcze niekoniecznie?



@Dhagar


- Wolę się upewnić co zamierza Marcus. Czyli zamierza obejść dzikuny aby rozejrzeć się dokładniej (test na skradanie takie jak w excel w mojej turze były) czy wraca do reszty (bez testów).
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 27-09-2019, 04:41   #200
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 40 - IX.05; pn; późne południe

Oki no to mój post jest :> Co do terminu myślę, do cz. 03.X czyli cały tydzień na zmajstrowanie posta


Wyprawa w dżunglę:

- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy; zmęcznie 0
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; rany -2/-5; (1x R.Cię, noga); zmęczenie 0
- Anton 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie 0
- van Urk 7/9 RL > s: ranny; rany 0/-2; zmęczenie 0
- Alex 8/9 RL > s: draśnięty; ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus); zmęcznie 0
- Dziki Pazur 8/9 > s: ranny; rany -2/-5 (1x R.Lek, korpus); zmęczenie -1
- Aria 8/9 RL > s: ranna -1/-4 (1x R.Lek, l.ramię); zmęczenie 0
- Hoffman 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie 0
- Zimm 8/9 RL > s: ranny -1/-4; zmęczenie -1
- Ricardo 7/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie -1
- Will 8/9 RL > s: ranny 0/-3; zmęczenie 0
- Jeff 9/9 RL > s: zdrowy; zmęczenie -1
- Bruce 9/9 > s: zdrowy; zmęczenie 0
- Marisa 9/9 > s: zdrowa; zmęczenie 0

Osada Johansena:

- Morgan 5,66/7 RL > s: ranna -3/-6 (1x R.Lek, l.ramię; 1x Dra, p.noga)
- Burger 5/6 RL > s: ranny -1/-4 (1x R.Lek, korpus)

---


- furgonetka Ford E-350
- masa ok 3 ton
- bak paliwa ok 125/125 l +73/200 l
- spalanie ok 33 l / 100 km (0.33 l / 1 km)
- zasięg ok 350 - 400 km
- SPW 15/16



PD:

- Anton 5 PD za powrót do gry.

- Marcus 5 PD za wzięcie udziału w rozpoznaniu.

- Vesna 5 PD za majstrowanie bomb.


---


- Oki, doki. W poście nie minęło zbyt wiele czasu, może z kwadrans więc wciąż jest tropikalne południe w dżungli. Dech zapiera z tej sauny i trudno o jakąkolwiek sensowną aktywność. Niemniej trochę czasu na złapanie oddechu było więc kary za zmęczenie spadają o 1 u tych co je mieli. Zmechy, za działanie w takim żarze wszyscy mają mod -3 do działania.

- Co do rozpoznania no to poszedł Marcus, Kieł i Bruce. Post Dhagara zrozumiałem jako chęć powrotu do obozu. Co się udało całkiem dobrze i zwiadowcy nie zostali wykryci przez rozleniwione dzikuny.




- Co do Vesny i majstrowania przez nią bomb no to tak:


- Normalnie z danej puli zebranych materiałów dało by się zmajstrować 10 pkt ładunków przeliczeniowych. No i test poszedł na tyle dobrze, że właśnie tyle pkt udało się uzbierać. Z tej puli możesz zrobić:

- bomba rurowa = 2 pkt - działa jak granat odłamkowy tylko trzeba podpalić, rzucić no i chwilę ten lont się pali czyli rzuca się jak dynamit. Można też użyć jako miny tyle, że trzeba by zamontować odpowiednio długi lont i czekać aż się odpali.

- petarda hukowa = 1 pkt - działa głównie hukiem, odpalana lontem. W chwili wybuchu redukuje WSP (ZRĘ, PER itd.) o połowę. Potem co turę wracają do normy o 2.

- petarda błyskowa = 1 pkt - działa błyskiem, oślepia wszystkich dookoła, odpalana lontem. W chwili wybuchu oślepia czyli redukuje PER do 1. Co turę PER wraca do normy w tempie co 2.

- petarda dymna = 1 pkt - robi dym. Okolica zasnuwa się dymem od którego wszyscy się ksztuszą no i przesłania widok. Odpalana lontem. Mod 2 PT po chwili 1 PT na niekorzyść tych w dymie. Działa ok k6 tur.

- koktajl zapalający = 1 pkt - podpala okolicę. Jeśli trafi na coś łatwopalnego może się ogień roznieść poza podpalony. Pali się ok k6 tur i jeśli nie rozniesie się dalej to po tym czasie wygasa. Odpalany lontem.

- lont - wszystkie ustrojstwa są odpalane lontem i mniej więcej rzuca się je jak dynamit. Zdecyduj czy majstrujesz lonty długie czy krótkie. Długie eksplodują po 2k3 segmentach, krótkie po 1k3 segmentach. Rzuca się k4. Na 1-3 oznacza po ilu segmentach lont się spalił na 4 oznacza, że zgasł. Jeśli okolica gdzie spadnie ustrojstwo będzie mokra np. deszcz, kałuża itd. szansa, że zgaśnie rosną. Lont możesz też poza tymi dwoma rodzajami zrobić dowolnie dłuższy. Wówczas pali się odpowiednio dłużej i za każdy kawałek rzuca się znów k4 jw.

- prowizorka - mimo wszystko to jednak prowizorka te bomby i petardy dlatego szanse na wadliwe działanie rosną. Rzuca się jak zwykły atak zasięgowy czyli za 3 seg (pobranie, podpalenie, rzut) a kula się k20. Na 17+ następuje zacięcie broni czyli jakaś awaria. Albo lont się urwie, albo nie eksploduje, albo eksploduje z opóźnieniem albo za wcześnie. Coś w ten deseń.


---


- Generalnie w tej turze chciałbym już mieć ustalony plan działania. Czyli jak zamierzacie zabrać się za wykończenie dzikunów. Fabularnie van Urk robi naradę i najpierw wysłuchuje się relacji zwiadowców a potem jest dyskusja co dalej z tym fantem zrobić. Każdy ma prawo głosu więc każdy może się wypowiedzieć. A potem zabrać się za wykonanie tego planu w praktyce

- Miejsce świadomość, że każdy podchodzący pod dzikuny kula na skradanie. A nie wszyscy w grupie są zawodowymi zwiadowcami. Jak wyglądają z mechy szanse na podkradnięcie się macie w excel w poprzedniej turze.


---


- I chyba tyle z mojej strony na tą turę. Jeśli coś niejasne no to pytać śmiało i zapraszam do pisania swojej tury
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172