lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Komentarze do sesji RPG - Postapokalipsa (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-postapokalipsa/)
-   -   [Komentarze] Eskorta (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-postapokalipsa/20746-komentarze-eskorta.html)

Reinhard 20-01-2024 16:11

Po przemyśleniu: być może za przydatną umiejętność weźmiecie Nawigację?

Pierwsza część skrótu zasad walki pod koniec pierwszego postu.

Rot 20-01-2024 17:59

Francis Chase

"Ekscentryczny" Monter z Detroit

Jeśli ma silnik to ruszy
Zapałki i agrafka
Kłopotliwy nadmiar
CECHY:
Siła - 13
Kondycja -16
Budowa ciała -14

Zręczność – 18 +1 do ZR (19)
Wygląd -13
Moc – 10

Inteligencja - 18
Poczytalność - 50
Wykształcenie – 13

Pomysłowość – 90 (INT x 5)
Szczęście - 50 (MOC x 5)
Wiedza - 65 (WYK x 5)

Elektronika (obsłuży również elektrykę) 10% 50 // 60% +20 do umiejętności technicznych
Obsługa Ciężkich Maszyn (dźwig, koparka, fabryka) 0.1 % 30//30.1% +20 do umiejętności technicznych
Materiały Wybuchowe 0.1 % 30// 30.1%+20 do umiejętności technicznych
Nawigacja (10%) 0// 10 +20 do umiejętności technicznych

Bijatyka
cios pięścią (50%) 20//70%
kopnięcie (25%) 25// 50%
cios głową (10%) 0// 10%
chwyt (25%) 10// 35%

uniki ZRx2 - (38%) - 30//68%
sztuki walki (0.1%) - 80//80%

Broń Palna (0.1%)
Karabin (25%) 25//50%
Karabin maszynowy (15%) 25//40%
Pistolet (20%) 30//50%
Pistolet maszynowy (15%) 10//25%
Strzelba (30%) 10//40%

Broń biała:
pałka (25%) 25//50%

Prowadzenie pojazdów (0.1%)
prowadzenie samochodu (20%) 40//60%
prowadzenie motocykla (0.1%) 20//20.1%
pilotowanie łodzi (0.1%) 10//10%
pilotowanie samolotu (40%)//40%
helikoptera (60%) 60//60%

umiejętność społeczna:
zastraszanie (0.1%)?? 0//0.1%
targowanie się (również negocjacje), (0.5%) 0 // 0.5%
wmawianie (kłamanie) (0.5%) 15//15%
perswazja (racjonalna dyskusja z argumentami oparta na prawdzie) (15%)//15%
wiarygodność (majątek lub biegłość w profesji powodujące szacunek) (15%)//15%

spostrzegawczość (25%) 10//35%
nasłuchiwanie (0.5%) 20//20,5%
skradanie się (10%) 30//40%
ukrywanie (10%) 30//40%
rzucanie (25%) 25//50%
wspinaczka (40%) 0//40%
skakanie (25%) 0//25%
pływanie (25%) 0//25%
jeździectwo (0,5%) 10//10.5%
pierwsza pomoc (30%) 0//30%
otwieranie zamków (0,1%) 10//10.1% +20 do umiejętności technicznych
mechanika (20%) 60//80% +20 do umiejętności technicznych
Tropienie 10% 10//10%

Procedury policyjne (NY) 50% 0//50%
Kryminalistyka 25% 0//25%
Survival. Przetrwanie na terenach poza miastem. 20% 0//20%
Ruiny. Przetrwanie w ruinach, również ocena ich stabilności. 20% 0//20%
Wiedza (NY). Na tym poziomie postaci znają podstawy ogólnej topografii miasta, plus kilka ciekawostek. 20% 0//20%

Bardziej dla dochodzeniowców:

Korzystanie z bibliotek (25%) - 0//25%
Informatyka (0,1%) - obsługa komputera, hakowanie, programowanie i inne w jednym 30//30.1%+20 do umiejętności technicznych
Księgowość (10%) 0//10%

(karta w edycji)

Reinhard 21-01-2024 03:44

Francis Chase

"Ekscentryczny" Monter z Detroit

Jeśli ma silnik to ruszy
Zapałki i agrafka
Kłopotliwy nadmiar

CECHY:
Siła - 13 (S)
Kondycja -16 (KON)
Budowa ciała -14 (BC)

Zręczność – 18 +1 do ZR (19)
Wygląd -13 (WYG)
Moc – 10 (MOC)

Inteligencja - 18 (INT)
Wykształcenie – 13 (WYK)

Pomysłowość – 90 (INT x 5)
Szczęście - 50 (MOC x 5)
Wiedza - 65 (WYK x 5)

Poczytalność - 50/50

Zasięg bezpośredni - 5.7m
Modyfikator obrażeń (mo) - +1k4

Elektronika 60%
Obsługa Ciężkich Maszyn 30%
Materiały Wybuchowe 30%
Nawigacja 10%

Bijatyka
cios pięścią 70%
kopnięcie 50%
cios głową 10%
chwyt 35%

uniki ZRx2 - (38%) - 68%
sztuki walki - 80%

Broń Palna
Karabin (25%) 50%
Karabin maszynowy (15%) 40%
Pistolet (20%) 50%
Pistolet maszynowy (15%) 25%
Strzelba (30%) 50%

Broń biała:
pałka (25%) 50%

Prowadzenie pojazdów
prowadzenie samochodu (20%) 60%
prowadzenie motocykla (0.1%) 20%
pilotowanie łodzi (0.1%) 10%
pilotowanie samolotu / helikoptera 90%

umiejętność społeczna:
zastraszanie 10%
targowanie się (również negocjacje) 5%
wmawianie (kłamanie) 15%
perswazja (racjonalna dyskusja z argumentami oparta na prawdzie) 15%
wiarygodność (majątek lub biegłość w profesji powodujące szacunek) 15%

spostrzegawczość (25%) 35%
nasłuchiwanie (0.5%) 20%
skradanie się (10%) 40%
ukrywanie (10%) 40%
rzucanie (25%) 50%
wspinaczka (40%) 40%
skakanie (25%) 25%
pływanie (25%) 25%
jeździectwo (0,5%) 10%
pierwsza pomoc (30%) 30%
otwieranie zamków (0,1%) 10
mechanika (20%) 80%
Tropienie 10% 10//10%

Procedury policyjne (NY) 50% 0//50%
Kryminalistyka 25% 0//25%
Survival. Przetrwanie na terenach poza miastem. 20% 0//20%
Ruiny. Przetrwanie w ruinach, również ocena ich stabilności. 20% 0//20%
Wiedza (NY). Na tym poziomie postaci znają podstawy ogólnej topografii miasta, plus kilka ciekawostek. 20% 0//20%

Bardziej dla dochodzeniowców:

Korzystanie z bibliotek (25%) - 0//25%
Informatyka 30%
Księgowość 10%

UWAGI
Pilotowanie helikoptera i pilotowanie samolotu to oddzielne umiejętności. DObierz proszę wartości procentowe.

Reinhard 21-01-2024 04:32

Pulsar 2050
Powojenny samochód Nowego Jorku skonstruowany z myślą o policji i wojsku w różnych odmianach

Opancerzenie:
5 PP części blaszane
10 PP podwozie

Bagażnik:
Zestaw narzędzi do naprawy samochodu
Saperka
Dwa koła zapasowe
Łom
Kilogram soli
Apteczka Pulsar
Trzymak do karabinu, w nim M16
4 kanistry po 5l benzyny
Zestaw survivalowy Pulsar

Tylna przestrzeń bagażowa:
(w tym modelu wyjęto kanapę)

Paliwo: spalanie 10l na 100km
Bak 40l 40/40

JohnyTRS 21-01-2024 17:22

Cytat:

Napisał Reinhard (Post 988859)
JohnyTRS, właśnie mi uświadomiłeś że macie za małą ilość punktów umiejętności.
Dodajemy 200 do puli.

Teraz złe wiadomości:

Każda umiejętność ma wartość bazową, którą się dodaje do punktów na nią przeznaczonych. Przykładowo, pierwsza pomoc bazowo wynosi 30%, pistolet 20%, uniki ZRx2

Okejjj... jak już pisałem jestem w tej mechanice zielony. Zrobimy może tak: Ja wstawię (jutro, muszę to wszystko przetrawić) listę umiejętności, ty mi dopiszesz ich automatyczny poziom podstawowy, a ja następnie rozwinę je pulą 680 (480+200) punktów. Może tak być?

Reinhard 21-01-2024 18:52

Jasne, tak zrobimy.

Reinhard 22-01-2024 12:28

Post już jest.

Napiszcie proszę, gdzie się zatrzymujecie i w jakiej odległości od sklepu.

Johny TRS, Twoja postać wzięła wkłady ceramiczne?

JohnyTRS 22-01-2024 12:51

Tak, wzięła.

Reinhard 22-01-2024 14:31

Do następnego postu poproszę Was o testy Spostrzegawczości (rzut 1k100)
Przypominam, że można posłużyć się Przerzutem lub Szczęściem.

JohnyTRS 22-01-2024 17:52

Moje umiejętności plus dobór cech z pochodzenia, profesji oraz sztuczki:

Detroit - Cecha "Ale Jazda!"
Kowboj - Cecha "Ostatnia Kula"
Sztuczka - "Ruchomy cel"


Umiejętności:

Mechanika (naprawa pojazdów)
Elektryka (naprawa pojazdów)
Prowadzenie samochodu
Prowadzenie motocykla
Pierwsza pomoc 30%
Nawigacja

Cios pięścią
Kopnięcie
Cios głową
Chwyt
Pałka 25%
Uniki ZRx2 34%
Karabin
Karabin maszynowy
Pistolet/Rewolwer 20%
Pistolet maszynowy

Zastraszanie
Targowanie się / negocjacje
wmawianie
perswazja
Wiarygodność (policjant)

Spostrzegawczość
Nasłuchiwanie
Skradanie się
Ukrywanie
Rzucanie
Wspinaczka
Skakanie
Pływanie

Procedury policyjne 50%
Kryminalistyka 25% 0//25%
Survival 20% 0//20%
Ruiny (Survival miejski)20%
Wiedza (NY) 20%
Korzystanie z bibliotek
Informatyka
Księgowość

NOWE Łowiectwo (polowanie)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:07.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172