Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Komentarze do sesji RPG - Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-04-2016, 20:07   #1
 
Buka's Avatar
 
Reputacja: 10329 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
Materiały - "The Good, the Bad and the Alien" (+18)

Fenix




Fenix to była korwetta wojskowa o długości około 100 metrów i wadze 3000 ton. Jak pani kapitan weszła w jego posiadanie, pozostaje jej tajemnicą, statek jednak jest legalnie zarejestrowany jako "transportowiec". Jego prawa burta, na wysokości głównej ładowni, posiadała kiedyś najprawdopodobniej dużych rozmiarów dziurę, która została załatana, lecz nadal widać ślady po owych naprawach.

W pełni obsadzony statek posiada załogę w liczbie 16. Minimalna ilość osób, aby w pełni funkcjonował to 4. Oprócz załogi, na pokład można zabrać 32 pasażerów, oraz 130 ton ładunku.

Mapy pokładów:

Górny pokład + mostek


1. Mostek: Jest na nim 5 stanowisk: pilot, 2-gi pilot, kapitan, systemy obronne, nawigacja

2. Maszynownia (dostęp do niej tylko z górnego pokładu)

3. + 4. Pomieszczenia kontrolne maszynowni

5. + 6. Kajuty pasażerskie (po 5 osób)

7. Kajuta 1-szego oficera (+ łazienka) - Becka Ryder

8. Biuro 1-szego oficera (dawniej, teraz puste?)

9. Zbrojownia (dawniej, teraz puste)

10. Kajuta kapitańska (+ łazienka) - Leena Hezal

11. Stołówka/Pomieszczenie wspólne (znajduje się tu np. stół do bilarda z czerwonym suknem, który to zawdzięczamy Becky)

12. Kuchnia(z małą windą towarową) + stołówka

13. + 14. + 15. Kajuty pasażerskie (po 2 osoby) - nr 13 Fenn, nr 15 Rose

16. + 17. WC + Prysznice

18. Warsztat

19. Labolatorium medyczne (a-WC, b-Prysznice, c-sala operacyjna, d-izolatka)

20. Kajuta inżyniera (+ WC) - Uchu Chis

21. Kajuta medyka (+WC) - Dave "Doc" Bullit

22. + 23. Kajuty (po 2 osoby) + łazienki - nr 23 Nightfall, nr 22 Bix

24. Główny komputer

25. Tajna ładownia (przeróbka własnej roboty) + C (ukryte drzwi)

26. Systemy podtrzymywania życia/sztucznej grawitacji

27. Systemy tractor beam

A - Kapsuły ratunkowe (każda na 3 osoby)

B - śluzy personalne

C - tajne drzwi


Dolny pokład


2. Maszynownia (część "dolna", schodzimy po schodkach, ale tylko z górnej części maszynowni dostęp)

28. Magazyny

29. Ładownia

30. Rampa towarowa (opuszczana w dół, efekt mostu zwodzonego, wiecie o co biega?)

31. śluza towarowa

32. mała winda towarowa (do kuchni)

33. Pralnia

34. Siłownia

35. + 36. + 37. + 38 Kajuty pasażerskie (po 4 osoby)

39. + 40. + 41. + 42. Kajuty (po 2 osoby) nr 39 - Xiuxiu

43. + 44. Prysznice + WC

45. + 46. Prysznice + WC

47. + 48. małe składziki (obecnie puste)

49. Wyrzutnie rakiet

50. Radary, sonary, czujniki, itd.

A - Kapsuły ratunkowe (każda na 3 osoby)

B - śluzy personalne





Dane techniczne:

Type: Light
Size: Colossal (–8 size)
Subtype: Corvette
Tactical Speed: 4000ft. (8 sq.)
Defense: 7
Length: 300 feet
Flat-footed Defense: 5
Weight: 3000 tons
Autopilot Defense: 5
Targeting System Bonus: +5
Hardness: 40
Crew: 16
Hit Dice: 40d20(800hp)
Passenger Capacity: 32
Initiative Modifier: +4
Cargo Capacity: 130 tons
Pilot’s Class Bonus: +5
Tractor beam : +16
Pilot’s Dex Modifier: +4
Base Purchase DC: 60
Gunner’s Attack Bonus: +4
Restriction: Military (+3)
"]Type: Light
Size: Colossal (–8 size)
Subtype: Corvette
Tactical Speed: 4000ft. (8 sq.)
Defense: 7
Length: 300 feet
Flat-footed Defense: 5
Weight: 3000 tons
Autopilot Defense: 5
Targeting System Bonus: +5
Hardness: 40
Crew: 16
Hit Dice: 40d20(800hp)
Passenger Capacity: 32
Initiative Modifier: +4
Cargo Capacity: 130 tons
Pilot’s Class Bonus: +5
Tractor beam : +16
Pilot’s Dex Modifier: +4
Base Purchase DC: 60
Gunner’s Attack Bonus: +4
Restriction: Military (+3)






Attack: 2 fire-linked quantum cannons –3 ranged (24d8 damage) and 2 fire-linked plasma missiles –8 ranged (27d8/19–20);

or 2 fire-linked plasma missiles –3 ranged (27d8/19–20) and 2 fire-linked quantum cannons–8 ranged (24d8 damage)

Attack of Opportunity: Point-defense system +3 ranged (2d12×10)

Quantum cannon 16d8 (72) 20 Energy 6,000 ft. Single Gargantuan 41 Res (+2)

plasma missiles 18d8 (81) 19–20 Ballistic — Single Gargantuan 25 Mil (+3)




Engines: Particle impulse engine, thrusters (tactical speed +1,000 feet).
Armor: Neutronite (hardness 40, tactical speed –500 feet).
Defense Systems: Autopilot system,
improved damage control (3d10),
magnetic field, point-defense system,
radiation shielding,
Light fortification (25% chance to ignore a critical hit; replaces a PL 5 or PL 6 defense system).

Sensors: Class V sensor array (+2 initiative), improved targeting system (targeting system bonus +5).
Communications: Drivesat comm array, mass transceiver
Weapons: 2 fire-linked quantum cannons; 2 firelinked plasma missile launchers (8 missiles each)
Grappling Systems: Tractor beam emitter





THRUSTERS (PL 5)
Thrusters can propel a ship through a planetary atmosphere and land it safely on a planetary surface. Thrusters also serve as secondary engines when primary engines fail or shut down. Common types of thrusters include the scramjet, chemical rocket, repulsion thrust, or powered airfoil, although the exact form doesn’t matter.
A ship with thrusters as its primary source of propulsion must refuel after every battle or every orbital mission. Thruster fuel has a purchase DC of 31.



PARTICLE IMPULSE ENGINE (PL 7)
The particle impulse engine is the next evolutionary step of the PL 6 ion engine. It uses magnetic fields to produce a constant stream of high-energy particles, as well as to provide vectored thrust. The major advancement of the particle impulse drive over the ion drive is that the particle impulse engine uses a negligible amount of fuel, which it also manufactures. The drive’s reaction is so efficient that the tiny amounts of matter present in interplanetary or interstellar space can be collected through weak magnetic fields and converted into a thrust medium. Better still, the particle impulse engine is capable of atmospheric entry. It causes some damage to any surface close to its exhaust ports, but nowhere near as much damage as PL 6 engines do.



NEUTRONITE (PL 7)
Neutronite is a tough steel alloy into which a “weave” of free neutrons has been pressed. It is extremely resilient but also incredibly massive, weighing about five times more than a similar volume of lead.
Hardness: 40.
Tactical Speed Penalty: –500 feet (–1 square).
Weight: One-quarter the weight of the starship (rounded down).
Purchase DC: 15 + one-half the base purchase DC of the starship.
Restriction: Military (+3).



AUTOPILOT SYSTEM (PL 5)
An autopilot system “kicks in” whenever the pilot is unable to fly the starship. An autopilot system isn’t as good at avoiding attacks as a living pilot, but it’s better than nothing. Larger vessels have more adaptive autopilot systems than smaller ships (although this increased sophistication doesn’t outweigh the penalties associated with the ships’ larger sizes).
An autopilot system provides an equipment bonus to the starship’s Defense depending on the ship’s size: Huge +1, Gargantuan +2, Colossal +4. This bonus applies only when the autopilot system is engaged.



DAMAGE CONTROL SYSTEM (PL 5)
A starship equipped with a damage control system can perform damage control as a move action. With a successful Repair check (DC 15), the ship regains a number of hit points depending on its type, as shown on Table: Damage Control Systems. Damage control cannot be performed if the ship has been reduced to negative hit points.
Purchase DC: Varies by starship type (see Table: Damage Control Systems).
Restriction: None.



DAMAGE CONTROL SYSTEM (PL 5)
A starship equipped with a damage control system can perform damage control as a move action. With a successful Repair check (DC 15), the ship regains a number of hit points depending on its type, as shown on Table: Damage Control Systems. Damage control cannot be performed if the ship has been reduced to negative hit points.

Ship Type
Hit Points Restored
Light
2d10+1d10




DAMAGE CONTROL, IMPROVED (PL 6)
A starship equipped with improved damage control regains an additional +1d10 points of damage each time damage control is performed successfully (see Damage Control System, above).
Purchase DC: 5 + the purchase DC of a standard damage control system.
Restriction: Licensed (+1).



MAGNETIC FIELD (PL 6)
The magnetic field is the first primitive energy shield. It uses vast amounts of power to surround the ship with potent lines of magnetic force. Missiles and weapons that deal ballistic damage fired at a starship with a magnetic field take a –4 penalty on attack rolls.
A mine can be equipped with a magnetic field.
Purchase DC: 5 + one-half the base purchase DC of the starship or mine.
Restriction: Military (+3).



POINT-DEFENSE SYSTEM (PL 6)
A point-defense system serves two functions: It targets all incoming missiles, and it allows a starship to make attacks of opportunity against enemy ships passing through its threatened area. The point-defense system consists of batteries of automated weapons programmed to fire when either of these two conditions is met.
A point-defense system does not fire upon mines, cannot be controlled manually by the crew, and cannot be used to make normal attacks.
Destroy Missiles: A point-defense system has a 20% chance of destroying any incoming missile. A destroyed missile deals no damage to the ship.
Make Attacks of Opportunity: A starship equipped with a point-defense system threatens the space it occupies as well as all adjacent 500-foot squares. When making an attack of opportunity, the point-defense system rolls 1d20 and adds the ship’s targeting system bonus on the roll. If the result equals or exceeds the enemy ship’s Defense, the point-defense weapons deal ballistic damage based on the ship’s type, as shown in Table: Point-Defense Systems. Point-defense systems cannot score critical hits.
Purchase DC: Varies by starship type (see Table: Point-Defense Systems).
Restriction: Licensed (+1).


Starship Type
Point-Defense Damage
Light
2d12×10



RADIATION SHIELDING (PL 6)
Radiation shielding protects a ship’s crew and passengers against the harmful radiation of neutron stars, solar flares, and other external causes. All personnel aboard the ship gain a +5 circumstance bonus on saves to resist the effects of radiation poisoning.
Purchase DC: 5 + one-half the base purchase DC of the starship.
Restriction: None.



LIGHT FORTIFICATION (PL 7)
The starship’s structural integrity is reinforced so that the ship can shake off attacks that would cripple it otherwise. Light fortification converts 25% of all critical hits into regular hits.
Installing light fortification requires a Craft (structural) check instead of a Craft (mechanical) check.
Purchase DC: 10 + one-half the base purchase DC of the starship.
Restriction: Licensed (+1).



CLASS IV SENSOR ARRAY (PL 7)
This array includes hi-res video, electromagnetic sensors, multiband radar, spectroanalyzers, and mass detectors. (A mass detector locates objects via their gravitational signatures.)
As a move action, a Class IV sensor array can perform any one of the following functions with a successful Computer Use check (DC 15):
• Ascertain the location, type (ultralight, light, and so on), subtype (fighter, destroyer, and so on), and mass of all visible ships on the battlefield.
• Identify and ascertain the location of all visible hazards on the battlefield (such as asteroids and mines).
• Identify all of the PL 5, PL 6, and PL 7 weapons on a specific ship (number and type of weapons present), including their organization as fire-linked weapons and batteries.
• Ascertain the presence of any or all of the following systems on a specific ship: grapplers, magnetic field, particle field, point-defense system, tractor beam.
• Identify a specific ship’s armor type (PL 5, PL 6, or PL 7 armor types only).
• Identify the type of engines a ship has.
• Determine the number of life forms aboard a specific ship.
• Analyze the chemical composition of a planet’s atmosphere (the ship must be orbiting the planet).
• Analyze and chart the topography of a 1,000-square-mile area on a planet’s surface (the ship must be orbiting the planet).
• Determine a planet’s prevailing meteorological conditions and weather patterns (the ship must be orbiting the planet).
Purchase DC: 33.
Restriction: None.

CLASS V SENSOR ARRAY (PL 7)
As the Class IV sensor array, except that the ship also gains a +2 equipment bonus on all initiative checks. This array is normally installed on ships built for combat.
Purchase DC: 36.
Restriction: None.



DRIVESAT COMM ARRAY (PL 7)
This massive comm array provides rapid interstellar communications. The array consists of a constellation of dozens of small transmitters that transmit and receive messages through space at faster-thanlight speeds, enabling communications with a range of 50 light-years.
The signals travel at a rate of 5 light-years per hour. Because of the need for steady signal, the ship must remain stationary to transmit and receive messages. If the ship moves while its drivesat array is transmitting or receiving, the ship’s communication officer must make a Computer Use check (DC 30) to avoid losing the signal.
Only mediumweight, heavy, and superheavy ships can be equipped with a drivesat comm array.
Purchase DC: 53.



MASS TRANSCEIVER (PL 7)
This device can transmit instantaneously to any point in the same star system, with no “lag” due to FTL limitations. However, its range is limited to about 1,000 AU, so the signal can’t cross interstellar space.
Purchase DC: 25.



TRACTOR BEAM EMITTER (PL 7)
A tractor beam emitter projects a short-range gravitational “tether” that latches onto or immobilizes a single target, usually a ship or unattended object. The target must be in the same square or in an adjacent square.
Using a tractor beam against a starship or an unattended object is an attack action. Against another ship, this action provokes an attack of opportunity if the ship being grabbed has a point-defense system.
To grab a target with its tractor beam, a starship must succeed at a ranged attack roll. If the attack succeeds, the smaller ship is immediately pulled into the larger ship’s space (if it isn’t in occupying the same space already); if both ships are the same size, the target is pulled into the tractoring ship’s space. In any case, being pulled into another ship’s space by a tractor beam does not count against a ship’s movement. If the tractoring ship is one or more size categories larger than the target, the target is effectively immobilized, and tractoring ship drags the target with it when it moves. If the tractoring ship is the same size category as the target or smaller, both the tractoring ship and the target are effectively immobilized. See the Starship Condition Summary for the effects of being immobilized.
As an attack action, a tractored starship can free itself from the tractoring ship by succeeding at an opposed Pilot check. Each ship adds a special grapple bonus on its check based on its size: Huge +8, Gargantuan +12, Colossal +16. A ship may only attempt to free itself from a tractor beam (or any other grappling device) once per round. A ship held by multiple tractor beams may attempt a single grapple check to escape all of the beams, but must beat the grapple check results of all opponents.
A starship using a tractor beam to grab another ship can terminate the beam (thereby releasing its hold on the other ship) as a free action.
Only Gargantuan and Colossal ships can be equipped with a tractor beam emitter.
Purchase DC: 15 + one-half the base purchase DC of the starship.
Restriction: Licensed (+1).



MISSILE, PLASMA (PL 7)
The plasma warhead improves on the PL 6 chemical explosive. It creates a burst of white-hot plasma that can blast a small ship out of space with one shot.
Purchase DC: 46
Restriction: Res (+2).



QUANTUM CANNON (PL 7)
The quantum cannon fires a stream of highly charged subatomic particles, destabilizing the atoms of the target and creating localized fission reactions.
Purchase DC: 41
Restriction: Res (+2).








Kapitan Leena Hezal



Była wojskowa(?)Najemnik/Przemytniczka/Kapitan statku pirackiego. Z wyglądu około… 35 lat. Szczupła, o niebiesko-szarawych włosach, posiada również sporo tatuaży. Dużo pali(nie tylko papierosy), pije jak smok, czasem i weźmie “coś kolorowego”. Z reguły jest spokojna, optymistyczna i wesoła, czasem potrafi być jednak bardzo, bardzo nieprzyjemna, i gdy zajdzie potrzeba, potrafi zrobić użytek ze swojego pistoletu laserowego i wibroostrza(miecza).

“Piraci” Fenixem już od około 3 lat, i wciąż pozostaje wielką tajemnicą, skąd posiada statek, i dlaczego nikt jej jeszcze nie aresztował. Stosuje swoje 3 reguły: nie podejmujemy się porwań, nie krzywdzimy dzieci, i nie każda informacja jest na sprzedaż. Odnośnie załogi jest na pełnym luzie, i nie obowiązują żadne twarde reguły na pokładzie, póki nie ma chlewu i kompletnej anarchii wszystko jest zajefajnie… a co za tym idzie, na porządku dziennym jest jej ulubiony zwrot: “Zrób co możesz!”, którego używa dosyć często, niemal na równi z wymyślaniem coraz to nowych, dowcipnych przezwisk dla załogantów, oczywiście wszystko z umiarem, bez obrażania…

Załogę darzy naprawdę dużym zaufaniem, a traktuje ich wszystkich jako naprawdę dobrych kumpli, i jak drugą rodzinę.











PS: Wybaczcie, nie chciało mi się tłumaczyć tego wszystkiego z angielskiego odnośnie technicznego blabla statku...

PPS: Oczywiście nie piszemy tu żadnych komentarzy, a zamieszczamy jakiekolwiek informacje sesyjne tylko po uzgodnieniu ze mną...
 
__________________
"Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD

Ostatnio edytowane przez Buka : 15-10-2017 o 15:24.
Buka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-04-2016, 22:10   #2
Cai
 
Cai's Avatar
 
Reputacja: 1587 Cai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłośćCai ma wspaniałą przyszłość
Nightfall

[MEDIA]http://40.media.tumblr.com/c339e87014e0908e20a7d084d902e081/tumblr_nywqn8h37R1rbq23ko1_1280.jpg[/MEDIA]

Pokładowy strzelec, wyglądający na mniej więcej trzydzieści lat. Jego przydomek pochodzi ponoć od imienia, które znaczy mniej więcej to samo, a w oryginale jest trudne do wymówienia. Czas na pokładzie spędza gotując, oglądając filmy z dużą ilością trupów na jakimś wygrzebanym ze złomu odtwarzaczu i namawiając Uchu, aby skończył wreszcie budować symulator wirtualnej rzeczywistości. Marzy mu się przetrenować bandę maruderów, zwaną resztą załogi, z taktyk szturmowania pomieszczeń, rotacyjnego wycofywania się z nieprzerwanym prowadzeniem ognia i innych dziwnie brzmiących układów. Poza tym zaraził się panującym na statku hazardowym rozpasaniem. Do dziś przeklina swój nałóg, gdy po interwencji kapitan, zamiast grać o pieniądze, przegrani odsyłani są do szorowania kibli. Słynie z sarkazmu. Najmłodszy stażem w zespole. Znaleziony na planecie Tytan VI - koloni karnej, na którą skazuje się przestępców z umiarkowanie obciążonym kontem, by dalej już o nich zapomnieć. Najczęściej zabijają się nawzajem.


Tytan VI, pierwszy kontakt

[MEDIA]http://pre07.deviantart.net/af62/th/pre/f/2013/074/3/9/lms_in_skull_and_shark_by_davidrapozaart-d5y5q06.jpg[/MEDIA]

Ruch kosmiczny poza wszelką oficjalną żeglugą jest tam prawnie zakazany, co nie do końca powstrzymuje wszelkich amatorów mocnych wrażeń. Bo Tytan VI to tradycja. Tradycyjnie co cztery cykle są tam rozgrywane igrzyska pełne krwawych dyscyplin. Wyścigi, walki na arenie, tory pełne śmiertelnych pułapek, dzikie zakłady i ogólne szaleństwo. Reprezentacje wystawione przez gangi walczą o prestiż ustalający układ sił i zachęcający rekrutów do przyłączenia. Bukmacherzy zbijają krocie, statki transmisyjne próbują prowadzić relacje na pirackich, płatnych kanałach. Część postronnych obserwatorów szuka niezdrowych emocji, a jeszcze inni szukają talentów. Tak właśnie było z Leeną, kapitan Feniksa. W tym niezbyt przyjemnym miejscu próbowała odreagować stratę po ostatnim, tragicznie zmarłym załogancie, a przy okazji znaleźć kogoś na zwolnioną posadę. Nightfall wpadł jej w oko, chyba wtedy gdy desperacko próbował uniknąć rozerwania przez kosmiczną maszkarę podczas meczu rozgrywanego na arenie. Dostał propozycję nie do odrzucenia. Z resztą kto by odmówił, mając w perspektywie zakazane mordy, które chętnie oddzieliłby od czaszek.

Nightfall nie chwali się dlaczego zesłano go do koloni karnej. Podobno przez pomyłkę. Pytania o to czym się zajmował wcześniej zbywa milczeniem. Na ramieniu nosi tatuaż - geometrycznie wyostrzony kontur głowy kota - utrzymuje, że to symbol jego dawnego oddziału. Czasami zdarza mu się znikać ze statku na parę tygodni, mówiąc że musi pozamykać sprawy z przeszłości. Dobrze się czuję wśród załogi, choć dystans z jakim traktuje Uchu świadczy, że znaczną część życia spędził w miejscu o niewielkim obcym pierwiastku. Poza tym raczej niezawodny i obowiązkowy. Może jeszcze tyle, że uważa Xiuxiu za zbyt nieobliczalną, aby zostawiać ją w pobliżu broni, co dopiero pozwalać jej trzymać ją w dłoniach. No i stereotypowo nie oddałby kobiecie kontroli nad samochodem antygrawitacyjnym pełnym systemów zabezpieczeń, a co dopiero sterów statku kosmicznego. "Doc" też nie wygląda mu zbyt profesjonalnie, prędzej jak ktoś, kto znieczula najpierw siebie zanim znieczuli pacjenta i byle draśnięcie może się u niego skończyć amputacją. Opinię o Leenie trzyma za to w głębokiej tajemnicy, nie wygada się nawet na torturach. Mogłoby sie to skończyć zapakowaniem w kapsułę i wystrzeleniem w stronę najbliższej gwiazdy. Dzięki nim jednak chwali każdy kolejny dzień, który cudem udało się przetrwać i czuje że niemal odnalazł Boga. Widać ma słabość do kobiet z ciemnymi włosami. Holografię jednej z nich nawet postawił sobie na biurku, zaraz obok doniczki z ulubionym kaktusem o imieniu Spike.
 
Cai jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-04-2016, 18:16   #3
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 1194 Kaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumnyKaworu ma z czego być dumny
Uchu Chis

Szczurzy technik


Uchu Chis to przedstawiciel rasy Arsetów, to jest humanoidalnych szczurów. Jest miły i pomocny, choć nieco tchórzliwy. Jego pasją jest technologia i muzyka elektroniczna – na swoim komputerze-karcie ma jej wszelkie możliwe podgatunki: techno, dubstep, trance, electropop, electro i oczywiście całą masę remiksów.

Uchu lubi pracować samotnie w „swojej” maszynowni i trzyma się nieco na uboczu. Bardzo lubi technologię i ma z swojej macierzystej planety dyplom magistra inżynieria informatyki i technologii.

Z miłości do sceny muzycznej często maluje swoje futro niebieską, fluorescencyjną farbą.

Stosunki z resztą załogi

Xiu: Uchu ją nawet lubi, choć jest nieco zbyt brutalna.

Doc: W opinii Chisa medycyna to nauka ścisła, a to co robi Doc jest jej pogwałceniem. Szczerze wątpi, by miał on jakieś prawdziwe zdolności medyczne.
 

Ostatnio edytowane przez Kaworu : 18-04-2016 o 18:55.
Kaworu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-04-2016, 22:24   #4
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 12743 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Imię: Dave “Doc” Bullit

Pochodzenie: Planeta Axion w galaktyce Tarczy Sobieskiego.

Funkcja: Medyk pokładowy.

Doc jest jednym ze starszych stażem członków załogi Feniksa. Pochodzi jeszcze z pierwszej ekipy Fenixa i zna okręt prawie na wylot. Bullit urodził się na podrzędnej planecie słynącej w okolicy z dobrych warunków do hodowli “bydła” i głównego eksportera mięsa w okolicy. Poza tym detalem Axion nie ma się czym pochwalić. Nie dzieje się tu nic ważnego, nigdy nie była okupowana przez jakiekolwiek siły. Pies z kulawą nogą nie odwiedza tej zapyziałej planetki. Nic więc dziwnego, że żyjąca na otwartej prerii ludność nieco… zdziczała.


Dave zaś opuścił tą planetę i choć wspomina o niej często i opowiada, to najwyraźniej nie ma ochoty zaglądać w te strony. Jako lekarz Bullit jest dość “średni”. Brak mu prawdziwego dyplomu, a jego metody łączą zaawansowane technologie medyczne, z prymitywnymi średniowiecznymi sztuczkami i zielarstwem. Ale z leczeniem ran radzi sobie nieźle, podobnie jak ze składaniem kości. Widać że robił to wiele razy.
“Doc” lubi hazard… przy czym hazard w jego definicji musi zawierać lady Fortunę. Szachy oparte na logice i bilard oparty na fizyce więc do hazardu się nie zaliczają, przynajmniej w jego mniemaniu.
Poza tym lubi sobie zapalić, popić, pofiglować. Prochów raczej nie kosztuje, bo to drogie i nie bardzo w jego stylu, ale nie jest przeciwnikiem odlotów.
Poza tym lubi opowiadać historie z dzikiego Axionu, nie wszystkie są one wiarygodne, bo kto uwierzy w istnienie duchów w nawiedzonej kopalni?
Bullit ubiera się jak kowboj, zawsze z kapeluszem na głowie.. no chyba że gra przy stoliku w karty. Wtedy kapelusz obok. Podobne do kowbojskich ma maniery i podejście do życia niczym z dzikiego zachodu, ale Axion… wedle jego opowieści taką właśnie planetą jest. Zdrowym powrotem do zasad z pionierskich czasów, idealnych do świata pełnych prerii i biegającego mięsa.

Stosunki... ekhmm... z innymi:
Generalnie jako czynnik chaosu przyzwyczajony do rozległych równin, Doc nie aprobuje czegoś takiego jak "dyscyplina", "regulamin" etc...
Poza tym mija duuużo czasu zanim wyrobi sobie zdanie o kimkolwiek, więc tak naprawdę poza Xiuxiu i Leeną, Bullit nie ma jakiegoś konkretnego zdania o reszcie załogi.
Szczurkiem i jego naukowym podejściem się nie przejmuje, a zamiłowanie do dyscypliny Nightfalla ignoruje. Dopóki nie zrosną się ze statkiem: Becka, Nightfall i Uchu są pracownikami sezonowymi do których Bullit nie czuje się w obowiązku przywiązywać.

Co innego Leena, zjedli razem beczkę soli, wypili morze wódy i namieszali w dziesiątkach stacji kosmicznych. Leena to kumpela, która decyduje co robią, bo na pewno nie dowodzi Bullitem. Doc ma swój rozum i zwykle robi to co jest słuszne według niego... co Leena musiała koniec końców zaakceptować. Doc i Leena to dwa łyse konie, które po prostu dobrze czują się razem.
Prawie jak stare małżeństwo.

Xiuxiu to coś słodkiego, coś tak uroczo nieporadnie prowokującego, że Bullit uwielbia ją drażnić swoją obecnością. Lubi jej dogryzać, lubi insynuować skryte emocje pod płaszczykiem pancerza spokoju jaki na sobie nosi. Lubi oglądać ją na siłowni, bo zaiste piękny to widoczek. I lubi ogólnie... ale się bynajmniej nie przyzna do tego nikomu, tłumacząc wszystko czysto estetyczno-erotycznymi pobudkami.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 20-04-2016 o 14:19.
abishai jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2016, 12:06   #5
tajniacki blep
 
sunellica's Avatar
 
Reputacja: 13891 sunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputację


Xiuxiu jest wysoką i mocno umięśnioną kobietą, pochodzącą z planety o której nikt nigdy nie słyszał, gdyż ciągle jest w trakcie adaptacji i kolonizacji, przez co, przez większość czasu jest zamknięta na „turystów”.
Los jednak sprawił, że Feniks, który jeszcze nim nie był, wylądował awaryjnie na surowej ziemi, gdzie nawet grawitacja chciała zabić własnych mieszkańców. Dopiero co kształtująca się załoga statku, musiała więc udać się do jedynego miejsca, gdzie dało się coś zjeść i z kimkolwiek porozmawiać, bez możliwości zarobienia pociskiem w pysk, mianowicie do karczmy pod nazwą „Pod butem Avril”. Plotki głoszą, że Xiuxiu (która podobno zupełnie inaczej się nazywa) była właśnie w owej karczmie, wraz ze swoim starszym bratem, który jako urodzony gaduła, nawiązał kontakt z nowo przybyłymi. Właściwie, to na owym gadulstwie się nie skończyło, gdyż, krótko po tym, Leena straciła jedną ze swoich najlepszych i najwaleczniejszych najemniczek, która czując zew macicy poszła w tany ze swoim nowym gachem.
Jednak, nie tylko kapitan została osierocona… Xiu również pozbawiona towarzystwa ukochanego brata, nie wiedziała co z owym fantem zrobić. I tak, laski się spiknęły, schlały i wylądowały na statku, lecąc ku przygodzie.
W przeciągu wielu lat podróży, załoga małego starshipa ustawicznie się zmieniała. Ktoś przychodził, ktoś odchodził, lub czasem po prostu umierał. Xiu jednak trwała na swoim stanowisku wykidajły, naczelnego ochroniarza, strażnika porządku, nocnego stróża, naprawiacza czajnika, bodyguarda, spowiednika smutnych historii, worka treningowego, itp. Ci co znali ją od dawna, przyzwyczaili się do jej czasem infantylnego zachowania, ustawicznych dołków emocjonalnych z powodu wielkości, chorobliwej pasji farbowania włosów, miłości do naprawiania kuchennego, starego jak kosmos czajnika, piromaniactwa, żądzy niszczenia, wybuchów agresji, fioła na punkcie zbierania broni, pomimo, że nie jest w stanie spamiętać ich nazewnictwa, mrukliwości i szorstkiego języka… w skrócie wiedzieli czego nie mówić, by nie dostać w zęby oraz, że Xiu pomimo groźnego wyglądu i dziwnego zachowania jest w porządku babką, na której można polegać w każdej sytuacji.
Nie zmieniało to jednak faktu, że nie było osoby, która nie czułaby rezonu przed wielgachną Xiuxiu. Każdy, kto próbował dyrygować wojowniczką i nie był przy tym Leeną, szybko żegnał się z uzębieniem, prostym nosem, sprawną ręką i tak dalej. Wielu, mężczyzn zostało rozsmarowanych po ścianach statku, gdy próbowali kozaczyć przed olbrzymką, a i nie jedna kobieta przekonała się, że but Xiu nie rozróżnia płci, jeśli ktoś ją wkurzy.

Relacje z załogantami:

Nightfall - swój zawsze pozna swego, nie mogło być inaczej i w tym wypadku. Xiuxiu szanuje Nigthta jako dobrego najemnika. Nie ma problemów by z nim rozmawiać na różne tematy, zwłaszcza te skupiające się na militariach. Pozwala mu trenować na siłowni (która pomimo, że jest wspólna, jest istnym królestwem olbrzymki), jeśli mężczyzna chce wypróbować nowych chwytów, to wie gdzie jej szukać.

Uchu Chis - choć Xiu nie ma bladego pojęcia jak obchodzić się z gryzoniem, widać, że mocno stara się zachować z nim przyjazne stosunki. Zazwyczaj zwraca się do Uchu jako per: Szczurek, Gryzoń lub Mysza, nie wiadomo jednak czy brać to za przejaw sympatii, czy po prostu kobieta nie może spamiętać jego imienia. Chis dobrze wie, że Xiu kocha stary kuchenny czajniczek, który jest kompletnym złomem, jednakże z uporem maniaka codziennie go naprawia i czyści. Czasem więc przychodzi do niego po poradę w sprawach mechanicznych.

Dave “Doc” Bullit - wydawać by się mogło, że para się nienawidzi, nie znosi, nie toleruje i nie akceptuje bytu drugiej ze stron. Z jakiegoś jednak powodu, nigdy się jeszcze nie pozabijali, ba, nawet nie dochodziło u nich do rękoczynów. Xiu nigdy nie jest w stanie wytrzymać za długo w towarzystwie Doca, który doprowadza ją do szewskiej pasji, której jeśli nie wyładuje na siłowni… to w końcu wyładuje na ścianie… lub na biednym przechodniu. Każdy, kto odważy się spytać dziewczyny, dlaczego tak tępi doktorka, odpowiada tylko, że „T również był taki”. Niestety… na pytanie „Kim był T” rozmówcom zazwyczaj brakowało już odwagi.

Becka Ryder - stosunki między dwoma kobietami są raczej neutralne. Jedna drugiej stara się nie wchodzić w paradę. Kobiety nie mają w sumie o czym ze sobą rozmawiać. Jedna lubi prowadzić pojazdy, druga je rozwalać. Jedna wydaje się być otwarta i żywiołowa, druga jest zamknięta w swojej skorupce i w swoim świecie. Współpraca wychodzi im doskonale… ale przy śniadaniu, gdy na siebie wpadną, panuje długa i krępująca cisza.
 
__________________
"Sacre bleu, what is this?
How on earth, could I miss
Such a sweet, little succulent crab"

Ostatnio edytowane przez sunellica : 20-04-2016 o 14:34.
sunellica jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27-04-2016, 00:36   #6
 
Mekow's Avatar
 
Reputacja: 2483 Mekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputacjęMekow ma wspaniałą reputację

Becka Ryder


Pochodzenie: Srebrna Czapla (Silver Egret) - statek kosmiczny, poniekąd piracki, który niegdyś często łączył siły z flotą piracką do której przyłączał się także Feniks.

Stanowisko: Pilot.


Becka Ryder jest doświadczoną pilot, mimo młodego wieku, a jest zdecydowanie młodsza niż reszta załogi. Swego czasu, Feniks sporadycznie łączył siły z innymi statkami podczas wspólnych rajdów itp. a ci którzy już wtedy byli w załodze Feniksa (i albo mają dobrą pamięć, albo integrowali się z innymi piratami) pamiętają taką młodą nastoletnią blondynkę, która kręciła się po kokpicie i korytarzach jednego ze statków... i pomagając w tym i tamtym - co tam aktualnie piraci gra...robili. Podczas popijaw zaś preferowała towarzystwo rówieśników.
I w takich właśnie warunkach Becka dorastała. Dziecko wychowujące się na statku poniekąd pirackim, pod okiem samotnego ojca i starszego o kilka lat brata. Z początku kręcąca się pod nogami dziewczynka, wyrosła na bardzo zgrabną, ładną i dość wysoką kobietę. A doświadczenia jej nie brakowało.

Do załogi Feniksa dołączyła około sześć miesięcy temu. Co ciekawe było to prawie tak samo jak w przypadku XiuXiu - brat Becky ożenił się z Jane poprzednią pilot Feniksa, a po weselu (na którym oficjalnie poznała Leenę Hezal) blondynka zajęła stanowisko pilota.

Sama w sobie była dobrym nabytkiem dla Feniksa, a wraz z nią w pakiecie na pokład trafił dość pokaźny stół bilardowy, ma którym jako jego właścicielka całkiem nieźle wymiata.



Inną interesującą nowością od Becky był pojazd wyścigowy. Naprawdę szybki ścigacz z doskonale wykończonym silnikiem o potężnej mocy.



Miała też kilka plakatów przystojnego blondyna, w specjalnej antyramie. Billy Booster jest jej ulubionym piosenkarzem, a oprócz trzymania plakatów dość namiętnie słucha jego muzyki. Stąd też preferuje raczej krótko ostrzyżonych blondynów.



Becka pokazała, że lubi dobrą zabawę i alkohol w odpowiednich ilościach (i tych trochę większych), oraz że niewiele jej potrzeba do śmiechu.

Oprócz tego że jest znakomitym pilotem, dobrze walczy wręcz i nieźle strzela z pistoletu laserowego. Lubi też mechanikę i elektrykę, ale naprawdę powinna pozostać przy dbaniu o swój motorowy ścigacz.
Nie lubi zaś przeciskania się przez ciasne tunele, zaglądania głęboko pod obudowę sprzętu i w ogóle unika ciasnych miejsc jak ognia. Po prostu źle się czuje w ciasnych miejscach.
Z niewyjaśnionych dotąd powodów, nie lubi koloru zielonego.


Relacje z załogantami:

Leena Hezal. Dobrze się rozumieją z panią kapitan. Można nawet powiedzieć, że żyją w relacjach młodszej i starszej siostry. A dla dorastającej z dwoma chłopami Becky, starsza siostra jest wspaniałym towarzyszem życia. Oczywiście gdy przychodzi co do czego Becka zna swoje miejsce i obowiązki - jest pilotem na swoim stanowisku, a Leena jej kapitanem i dowódcą.

Nightfall. Becka ma do niego szacunek i nie wściubia nosa w jego życie. Zdaje sobie sprawę, że mężczyzna dużo przeszedł, więc choć ogólnie się dogadują, to rozmowy odbywają się bez poruszania tematów osobistych czy opowiadania życiowych wspomnień.
Kilka razy ćwiczyła z nim strzelanie i pewne podstawowe taktyki walki w zespole.
Już na początku ich znajomości została zanotowana informacja, że Nightfall nie gustuje w blondynkach. Ale to nawet lepiej.

Uchu Chis. To bardzo fajny futrzak i dobrze się z Becką rozumieją. Już w pierwszych dniach ich znajomości, Becka zaprezentowała mu muzykę swojego idola, dzięki czemu całkowicie przełamali pierwsze lody, zyskując wspólne tematy.
Uchu jest dobrym mechanikiem, ale Becka mimo dobrych chęci ma dość szalone pomysły odnośnie pewnych rozwiązań, więc trzeba ją trzymać z daleka od maszynowni. Nie powoduje to jednak konfliktów, a wręcz przeciwnie - jest o czym pogadać i z czego się pośmiać.

Dave “Doc” Bullit. Twardziel, a Becka takich lubi. Co prawda trzymają się na pewien dystans nie poruszając spraw osobistych, ale jeśli chodzi o wspólne picie, hazard i inne tego typu aktywności, to doskonale się dogadują i z przyjemnością spędzają razem czas.
Lekarz lekarzem, ale Becka od początku ich znajomości zastrzegła sobie, że nie będzie się przed nim rozbierać "do badania". W końcu od czego są skanery i te inne? Póki co zachowała swoją prywatność.

XiuXiu. Twardziel do kwadratu, w wydaniu żeńskim. Jej nie da się już traktować jak starszą siostrę, a przynajmniej Becka nie miała ochoty/odwagi aby spróbować. Jest szacunek... bo z Xiu inaczej być nie może.
Raz Becka poszła z nią do siłowni, aby poćwiczyć wspólnie dla integracji. Zaczęło się dobrze, ale po pół godzinie Becka zaczęła nie wyrabiać z intensywnym treningiem koleżanki. Mimo starań i wysiłku, po kolejnej godzinie, cała spocona, wręcz padała ze zmęczenia. Gdy XiuXiu oznajmiła, że to koniec rozgrzewki i zaczynają prawdziwe ćwiczenia, Becky opadły już nie tylko ręce ale i szczęka. Podziękowała za ciąg dalszy wycofując się z siłowni, aby po szybkim prysznicu paść na łóżko przesypiając kolejne jedenaście godzin. Nigdy więcej nie ćwiczyły razem.
Dogadały się za to w temacie walki wręcz... i chyba tylko w tym. Okazało się, że Becka znała kilka niestandardowych chwytów, które przy sile Xiu owocowały rzucaniem przeciwnikami o ściany.
 

Ostatnio edytowane przez Mekow : 28-04-2016 o 09:58.
Mekow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-04-2016, 22:18   #7
 
Buka's Avatar
 
Reputacja: 10329 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
Kosmiczne Zombie


Wynik wypadku/podejrzanych (i wielce tajnych) experymentów rządowych Union of Galaxies, na stacji badawczej EAS Bavarian, której uległa jej załoga. Podobno są ich tam dwie setki... Jak to zdechlaki, mają ochotę na świeże mięsko, poruszają się dosyć wolno, mruczą, warczą, pojękują... są jednak w odróżnieniu od zwyczajowych Zombie dosyć "soczyści", co owocuje sporymi tryśnięciami czarnej, i oczywiście skażonej juchy, przy ich zranieniu.


Do kolejnych dziwadeł z owej stacji, zaliczamy:


Cyborg-mutant


Zdecydowanie (s)twór z myślą o walce, kiedyś chyba człowiek, poddany mutacji i cybernizacji. Wysoki na dobre 2 metry, kupa mięśni wspomagana m.in. wszczepionym pod skórę pancerzem, wizją w ciemności, posiada pazury, odporności na trucizny, choroby i pomieniowanie. Brzydki jak cholera i odrobinę powolny, jednak z wmontowanym miotaczem ognia na łapie, działkiem plazmowym na drugiej, i wysuwanym wibroostrzem, dosyć morderczy.





Bliżej nieokreślony, "Wściekły pies"


Bestia mająca nieco ponad 1m. w kłębie, ostre kły, pazury, i zwinny ogon zakończony kolcem, zdolny przebijać metalowe drzwi... uparte cholerstwo, dosyć natrętne i nie wahające się atakować samotnie grupy.





"Robal"


No co tu dużo gadać, obrzydliwe. Najlepiej od razu ubić na miejscu, kto wie, czy nie potrafi zarazić swojej ofiary jakimś paskudztwem, albo złożyć w jej (nawet żywym) ciele jaja? Brrr...
 
__________________
"Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD
Buka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2016, 23:09   #8
 
Raist2's Avatar
 
Reputacja: 1763 Raist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłośćRaist2 ma wspaniałą przyszłość

TRX-215 Arhon


Oparty na bojowym modelu TRX-215, produkowanym przez megakorporacje AZCorp Company dla sektora militarnego. Arhon jest w pełni samoświadomą i autonomiczną jednostką SI, co jest niezwykle rzadko spotykane, a w bojowych wręcz nie spotykane. Nie wiadomo czy podarowanie mu samoświadomości było przez Uchu zamierzone, przypadkowe czy może samoistne. Nie wiadomo też jak inżynier wszedł w posiadanie tego modelu.

Na jego pancerzu można dostrzec że sporo przeszedł, ślady po osmaleniu czy też wgniecenia. Jednak nie wiele wiadomo na temat jego przeszłości, nawet jego konstruktor nie wie co się z nim działo zanim wszedł w jego posiadanie. Czyżby jego blok pamięci był uszkodzony?

Biodroid jest ciekawski, zadaje pytania często wręcz infantylne, jednocześnie wykazuje się sporą wiedzą nt. bardziej specjalistyczne jak: taktyki bojowe, wiedza o syntetykach i ich relacjach z istotami organicznymi, programach komputerowych oraz SI. Dąży do przebywania z istotami organicznymi, nawet jeśli z nimi nie rozmawia, czy też nie gra w coś z nimi, po prostu stoi z boku i obserwuje ich zachowanie. W czasie wolnym gdy jest sam stara się pogłębiać swoją wiedzę na wszelkie tematy, lub stara się usprawnić zarówno swoje ciało jak i inne sprzęty elektryczne. Jest w pełni tolerancyjny, nie piętnuje żadnych poglądów czy zachowań, po prostu przyjmuje je do wiadomości, chociaż nie zawsze musi je pochwalać.

Jego specjalności to: walka w zwarciu jak i na dystans, taktyka, pilotaż, prowadzenie pojazdów, obsługa komputera oraz programowanie, naprawa sprzętów elektronicznych i mechanicznych.
 

Ostatnio edytowane przez Raist2 : 19-08-2016 o 01:44.
Raist2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-07-2016, 17:46   #9
 
Buka's Avatar
 
Reputacja: 10329 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
Stacja Maggelan-Tethannis


Znajduje się ona w kwadrantach wspólnych, krążąc wokół giganta gazowego Tethannis. Sam "Główny moduł" stacji-miasta ma imponujące rozmiary niemal 2 kilometrów, a na stacji w dowolnym momencie przebywa około miliona osób wszelakich ras. Maggelan-Tethannis to nie tylko stacja wydobywcza, uzyskująca drogocenne minerały z obłoków pobliskiej planety, lecz również port kosmiczny i przeładunkowy z ogromną masą hangarów i doków.

Na stacji można znaleźć właściwie wszystko, czego dusza zapragnie: znajdują się tu dziesiątki wszelkiego rodzaju sklepów, liczne bary, kluby, różnorodne salony, kasyna, warsztaty naprawcze... i wiele, wiele więcej, jest i nawet najprawdziwsze targowisko. Wszystko zaś pyszałkowato podzielone, dolne i środkowe poziomy stacji są dla zwyczajnych śmiertelników, im wyżej zaś, tym bardziej luksusowo, a wstęp do owych "lepszych stref" można uzyskać jedynie poprzez porządne konto bankowe, lub wyjątkowo wpływowych znajomych.

Na stacji (szczególnie na tych mniej majętnych poziomach) dokonywane są często przestępstwa w rodzaju kradzieży, pobić, lichwiarstwa i tym podobnych, nie wspominając o legalnej prostytucji, lecz morderstwa są tu raczej rzadkością. Organy prawa trzymają wszystkich niesfornych twardą ręką za pysk, i nie pozwalają sobie bruździć na swym podwórku. Strażnicy wspomagani robotami są zaś tak dobrze opłacani, iż raczej nie sposób ich przekupić... gdy zajdzie z kolei potrzeba, potrafią i utworzyć w krótkim czasie najprawdziwsze oddziały wojskowe.

Stacja posiada również 6 tzw. "Bocznych ramion" i to tam znajduje się większość hangarów, doków, i hal przeładunkowych, nieustannie tętniących życiem. Choć Maggelan-Tethannis wydobywa cenne surowce, tak naprawdę żyje dla, i z- handlu i wszystkiego z nim związanego.

Ten praktycznie sztuczny księżyc o imponujących rozmiarach znajduje się w... prywatnych rękach. Niejaki Baron Maggelan sprawuje na niej niepodzielną władzę, i nikt chyba nie wie, jakim sposobem pozostaje poza wpływami Union of Galaxies, choć często się zdarza, iż jej przedstawiciele przybywają na stację. Sam Baron nie pokazuje się publicznie od momentu drugiego, nieudanego na niego zamachu. Stacja znajduje się zaś we władzy jego rodziny od niemal już 100 lat. Informacje jak Maggelanie weszli w jej posiadanie uległy zatraceniu, a wokół tematu krążą tuziny mniej lub bardziej wiarygodnych plotek. W każdym bądź razie sam Baron nie jest żadnym despotą, i rządzi stacją w imieniu szeroko pojętej demokracji, co oczywiście wywołuje zwolenników, jak i przeciwników owych rządów, tych pierwszych jest jednak zdecydowanie więcej.

Stacja posiada liczne systemy obronne, składające się z wielu wyrzutni rakiet, różnorodnych działek, a nawet mobilnego pola minowego. Do tego posiada 4 eskadry myśliwców i nie boi się żadnych piratów, czy innych, kosmicznych desperatów. Paru już próbowało, i niemal nikt nie przeżył. W sytuacjach wyjątkowego zagrożenia, Baron ogłasza zaś powszechny i natychmiastowy nabór (za niebotyczny żołd) wśród znajdujących się akurat na stacji pilotów wszelkich statków, co kilkukrotnie powiększa zdolności bojowe Maggelan-Tethannis. Do tej pory miało to miejsce tylko raz, właśnie w trakcie wojny z Napavans i Gordathi. Nie trzeba chyba wspominać, iż żaden z napastników nawet nie postawił buciora na pokładzie stacji, prawda?

Oczywiście - jak i na wielu podobnych, "publicznych" stacjach - obowiązuje całkowity zakaz broni palnej, materiałów wybuchowych, chemicznych, radioaktywnych itd. itp. dla odwiedzających. Co ciekawe, drobną broń ręczną typu nóż można zachować... Odprawy celne, czy raczej sami celnicy/strażnicy są w tym temacie również skrupulatni, a różnorodnych czujników bez liku, lepiej więc nie kombinować.
 
__________________
"Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD

Ostatnio edytowane przez Buka : 20-07-2016 o 17:51.
Buka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-10-2016, 16:01   #10
 
Buka's Avatar
 
Reputacja: 10329 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
Species: Macolites

Home-World: Bellateer 4


Description: A race of paranoid hermaphrodites. Their culture is highly competitive and places a great deal of emphasis on competitive sports and games. Most individuals play some form of sport, whether it is a physical game or an intellectual game. Contact sports are extremely popular, as are games of strategy. Their leader is called Icafagaar. He is a former war hero and has extremely right wing policies.





Species: Napavans

Home-World: Kohara



Description: A race of reptilian warriors. They are immune to the effects of radiation, use cybernetic implants to enhance their physical abilities, and they also have a fascist society and are dedicated to expanding their control throughout the galaxy. They have conquered few planets and enslaved other species, and then lost it all. Their empire is governed by a dictatorship. They are extremely arrogant and consider most other species to be inferior forms of life
 
__________________
"Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD
Buka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:23.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166