Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-06-2017, 09:12   #421
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 21 - Matnia (33:50)

Ok, post jest. Co do terminu tej tury dla was na odpis i wrzucenie posta to do pt. 16.VI czyli by weekend był na mój opis.


Stan Zdrowia:

Black 1 (Bradley): 0/10 (KIA)
Black 2 (Diaz): 9/10 (draśnięta)
Black 3 (Vaugh): 0/10 (KIA)
Black 4 (Graeff): 4/10 (ciężki)
Black 5 (Krunt): 0/10 (KIA)
Black 6 (Terance): 7/10 (ranny)
Black 7 (Ortega): 10/10 (zdrowy)
Black 8 (Nash): 8/10 (ranna)
Black 9 (Rain): 0/10 (KIA)
Black 0 (Zcivicki): 10/12 (draśnięty)
Brown 0 (Vinogradova): 10/10 (zdrowa)
Green (Horst): 9/10 (draśnięty)

Dron: 9/10 (draśnięty) + 3/6 rakiet.



- Minęło ok 5 minut w tej turze. Obecnie jest 70 min + 60 dla grupy Black; Green ma końcówkę czasu z Green 4 (70 min) i czas z Green 5 (180 min) razem więc ma 70 + 180 min i 60 min rezerwy. Brown 0 ma 55 min + 60.

- Jest godz 33:50. Grupy Black i Green mają limit czasu do 35:00. Brown do 34:45.

- Ostrzał artyleryjski/fala xenos powinny się zacząć ok 34:00 - 34:30.


FAQ

- Jeśli gdzieś już pojawią się jakieś mapki i inne tego typu pomoce to kierunki na niej i w tekście ja traktuje wedle mapy. Więc jak coś, ktoś pisze, że idzie w lewo oznacza dla mnie, że idzie w lewą stronę mapy. Nie uśmiecha mi się tracić 90% tury na ustalenia kto mówi o jakich lewych i drugich lewych względem zmiennej pozycji swojej postaci. Dlatego te kierunki ja czytał będę wedle mapy. Ostrzegam i inforumję o tym na wypadek gdyby ktoś uparł się być upartym i potem miał jakieś pretensje.



Black 4, 6 i 0



- W pierwszej Akcji walki z xenosem Black 0 miał remis a Black 4 oberwał i to na pechowej 10-tce. OP nie udała się więc oberwał 1 Zdrowia. Zostało mu 4/10. W drugiej Akcji obydwaj trafili xenosa do tego Black 4 z farciarską 1-ką stąd taki opis.

- Black 6 zaś widzi jak xenosy pokonały szybę w drzwiach siatkę powinny rozwalić w góra kilka tur. No i do tego ma tylko dla siebie widowisko latających za drzwiami drzwi.

- Black 4 wbiegł do zachodniego pomieszczenia. Przeczytał co w poście z tablicy. Jak chce może próbować grzebać w holo. Ale do środka wpadło 2 szeregowe xenosy. Wszystko inne niż sam bieg do przedsionka owocuje Zwarciem. Jeśli któryś z chłopaków (6 albo 0) zamknął zachodnie drzwi jako 1-szą Akcję to zamkną. Jeśli nie Black 4 może próbować zamknąć samemu wtedy rzut na Refleks czy zdąży. Jak tak to zamknie przed xenosami jak nie to obydwa wpadają do środka i jest Zwarcie.

- Black 0 pooglądał wschodnie pomieszczenie. Jakaś sala wykłaowa czy coś podobnego. Drzwi zamnięte i zastawione stolikami i krzesłami. Do pomieszczenia wpadł już jeden szeregowy xenos.



Black 8



- Cała piątka jakoś dobiegła do wind. Jedne są otwarte i jest sam szyb windy, drugie są zamknięte. W hałasie nie słychać czy winda najdeżdża czy nie.

- Przy windzie są 3 korytarze. Jeden równoległy do ściany gdzie są windy i drugi prostopadły. Czyli w kształcie "T". Wy przybiegliście z tego prostopadłego do wind.

- Mahler rozkłada claymore. To coś na 2 Akcje zajęcie. Od strony skąd przybiegliście widać kilka szeregowych xenosów. Powinny zdążyć dobiec do Mahlera w 1 Akcję. Jak dobiegną to jest Zwarcie i nie dokończy rozstawiania miny. Strzelanie z broni palnej to z mod -2 za mniejszy cel. Każda 10 oznacza trafienie Mahlera (wtedy jeszcze jest szansa, że wybroni go OP).

- Patinio strzela do xenosów nadchodzących z góry szybu. Black 8 może ruszyć do Mahlera wtedy może strzelać bez ryzyka jego postrzału ale nie może strzelać/filować na poboczne korytarze lub szyb windy.


Green 4



- Conti wzięła plecak i granat. Po drodze zaczęła reporterować.

- Doszliście razem do wejścia do klubu. Jesteście gdzieś w okolicy tego głównego wejścia. Słychać odgłosy walki. (grupka Black 8 więc macie dość zauważalność zbieżność scen więc warto mieć na to baczenie w doc).

- No i na końcu Conti zadaje pytanie Jacobowi



Black 2 i 7



- Zgodnie z przekazaną deklarką udało się wytargać grubego. Ale coś nie przypadł do gustu Wasilijowi więc teraz jest was mniej.

- Na końcu Wasilij chce by Diaz spaliła ciało Michaiła. Jak spali to właściwie możecie nawijać korytarzami z powrotem do wnętrza schronu.



Brown 0



- Jakiś młodzik którym okazał się jakiś Oleg zaprowadził Brown 0 do szefa.

- W salonie jest świadkiem takich scen jak w poście. 1 milion to bardzo duża kwota. zwyczajowy lot między kontynentalny czy orbitalny kosztuje kilkaset czasem max 1000 z takich w miarę regularnych lotów.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-06-2017, 06:41   #422
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Lemi

- Właściwie mam zestaw deklarek chłopaków w doc, brakuje Twojej do kompletu. Wieczorem w każdym razie pewnie posunę akcję dalej.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 18-06-2017, 05:00   #423
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Komenty obrobię jak obrobię. Spróbuje wieczoronocą.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 19-06-2017, 03:21   #424
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 22 - Zew (33:55)

Ok, post jest. Co do terminu tej tury dla was na odpis i wrzucenie posta to do pt. 23.VI czyli by weekend był na mój opis.


Stan Zdrowia:

Black 1 (Bradley): 0/10 (KIA)
Black 2 (Diaz): 9/10 (draśnięta)
Black 3 (Vaugh): 0/10 (KIA)
Black 4 (Graeff): 6/10 (poważny; -1)
Black 5 (Krunt): 0/10 (KIA)
Black 6 (Terance): 7/10 (ranny)
Black 7 (Ortega): 10/10 (zdrowy)
Black 8 (Nash): 3/10 (ciężki; -2)
Black 9 (Rain): 0/10 (KIA)
Black 0 (Zcivicki): 9/12 (ranny)
Brown 0 (Vinogradova): 10/10 (zdrowa)
Green (Horst): 9/10 (draśnięty)

Dron: 9/10 (draśnięty) + 3/6 rakiet.



- Minęło ok 5 minut w tej turze. Obecnie jest 65 min + 60 dla grupy Black; Green ma końcówkę czasu z Green 4 (65 min) i czas z Green 5 (180 min) razem więc ma 65 + 180 min i 60 min rezerwy. Brown 0 ma 50 min + 60.

- Jest godz 33:55. Grupy Black i Green mają limit czasu do 35:00. Brown do 34:45.

- Ostrzał artyleryjski/fala xenos powinny się zacząć ok 34:00 - 34:30.




Black 8



- Black 8 i Patinio oberwali przy upadku windy tracąc po 5 Zdrowia. Black 8 ma więc 3/10 a Patinio 5/10 Zdrowia. Druga winda spadała mniej niekontrolowanie to reszta (Mahler, Amanda i Johansen) utracili po 3 Zdrowia i mają po 7/10.

- Mahler użył medpaka Nash na niej więc aktualne zdrowie to Black 8 to 5/10 i traci jeden medpak (zostało jej 2/5). Podobnie postimpakował Patinio z jego zapasów więc ma 7/10 a reszta postimpakowana więc obsada drugiej windy ma po 8/10.

- Ogłuszenie Nash i Patinio zeszło i są już sprawni.

- Po drodze prze moment do waszej grupki dołączył Karl. Ale wrócił razem z Black 7 do pozostałej dwójki (Green 4 i Black 2) gdy Nash i Patinio byli jeszcze "nie teges".

- Na koniec dochodzicie do "sali z filarami". Tej samej gdzie wcześniej byli Black 2, 4 i 7. W sali jest widoczne kilka sztuk małych xenos. Trzeba ją przebyć by się przedostać do wejścia do schronu. Jednocześnie pozostali też musieliby tędy wracać do schronu. Z drugiej strony korytarza, tam gdzie pobiegli Black 7 i Karl zeskakuje jakiś mały obcy.




Green 4 i Black 2




- Zapora ołowiowo - ogniowa kosztowała Wasze postaci po 4 sztuk ognia. U Green 4 poszedł więc cały mag (i nie ma więcej magów) u Black 2 zostało 7/12 strzałów z mo.

- Przy rozstaniu niech Horst zdecyduje czy odebrał zapasowy plecak Conti czy jej zostawił.

- Black 7 i Karl dotarli na kilkadziesiąt metrów od was. Dzieli Was jedno pomieszczenie i dwa korytarze pod kątem 90* i drzwi więc się nie widzicie.

- No i Karl ma pewien pomysł jak zareagują Wasze postacie no to już w tej turze.



Black 4, 6 i 0



- Black 4 zdołał użyć przedmiotu (medpak; zostało mu 1/5) i wykonać ruch. Black 0 miał w tym czasie Zwarcie, oberwał ale OP go wybroniło więc ran nie ma. Tyle z mechy.

- Z mechy obecne Zwarcie Black 4 i 5 w Zwarciu trafiają obecnie na ok 1 - 2, na 3 jest remis a na 4+ trafia mały xenos. U Black 0 jest to odpowiednio trafienie na 1 - 3, remis na 4 i xenos trafia na 5+.

- Zamiast walczyć możecie ryzykować robienie czegoś innego kosztem automatycznego udanego ataku xenos i liczyć, ze OP was wybroni (Black 4 na 7+, Black 6 na 9+ i Black 0 na 5+)

- Udało wam się dobiec do klatki schodowej. Zdecydujcie czy zamykacie czy zostawiacie otwarte drzwi. Przy zamkniętych dostają się kolejne xenos ale da się strzelać przy zamkniętych na odwrót.

- Schody w klatce prowadzą w górę i dół. W górę prowadzą na dach gdzie jest Checkpoint czyli kapsuła. W dół prowadzą do piwnicy, gdzie powinien być schron.



Brown 0




- Brown 0 rozstała się z Hollyardem i spotkała się z Vasserem. Razem dostali się do ambulatorium. Póki co są tam sami bo miejsowy personel medyczny został zaproszony przez szefa.

- Skan medyczny to taki tam trochę x - ray torchę tomograf. W każdym razie robi skan wewnętrzny. No ale można go różnie ustawić i różnie zinterpretować wyniki. Zwłaszcza do tego ostatniego przydałby się prawdziwy medyk. Bo obce pasożyty w zaawansowanej formie pewnie i amator by wykrłył na takim skanie no ale im świeższa sprawa tym trudniejsza do wykrycia.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 19-06-2017, 15:18   #425
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Te drzwi na klatce schodowej to jakieś solidne czy takie same jak wcześniej?

Coś słabo wyglądają te statsy na zwarcie. Ufoki nie mają wszystkich modyfikatorów ujemnych jak my?
 
Mike jest offline  
Stary 19-06-2017, 16:34   #426
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Te drzwi na klatce schodowej to jakieś solidne czy takie same jak wcześniej?
- Podobne jak te co wcześniej tylko jednoskrzydłowe.


Cytat:
Coś słabo wyglądają te statsy na zwarcie. Ufoki nie mają wszystkich modyfikatorów ujemnych jak my?
- Podałem już wyniki na kulanie na obecną sytuację z wszystkimi modami. Ogólnie staty jakiekolwiek na 5 - 6 to średnia uliczna. Jakie mają staty na Zwarcie Wasi BG to sami widzicie w swoich KP. Akurat cała Wasza trójka jest bardziej strzelata niż zwarciowa.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 23-06-2017, 11:54   #427
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- Wyjazd mi się szykuje na ten weekend (pt - nd) więc może być mnie mniej

- Grave mi zgłaszała tygodniową niedyspozycję więc miejcie to na uwadze przy pisaniu.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 23-06-2017 o 12:07.
Pipboy79 jest offline  
Stary 27-06-2017, 07:36   #428
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- Wrzuciłem post ale już zasypiam. Omówienie więc zrobię po lulaniu i pewnie arbait pewnie w nocy. Co mogę powiedzieć teraz to kawałek u dziewczyn z reportażem jest długi ale reportaż w ten czy innej formie da się obejrzeć prędzej lub później więc zrobiłem raz by był spokój.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-06-2017, 01:25   #429
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 23 - Newsy (34:00)

Ok, post jest. Co do terminu tej tury dla was na odpis i wrzucenie posta to do nd. 02.VII czyli troszkę inaczej niż zazwyczaj.


Stan Zdrowia:

Black 1 (Bradley): 0/10 (KIA)
Black 2 (Diaz): 4/10 (ciężki)
Black 3 (Vaugh): 0/10 (KIA)
Black 4 (Graeff): 6/10 (poważny; -1)
Black 5 (Krunt): 0/10 (KIA)
Black 6 (Terance): 7/10 (ranny)
Black 7 (Ortega): 7/10 (lekki)
Black 8 (Nash): 4/10 (ciężki; -2)
Black 9 (Rain): 0/10 (KIA)
Black 0 (Zcivicki): 9/12 (ranny)
Brown 0 (Vinogradova): 10/10 (zdrowa)
Green (Horst): 8/10 (lekki)

Dron: 9/10 (draśnięty) + 3/6 rakiet.



- Minęło ok 5 minut w tej turze. Obecnie jest 60 min + 60 dla grupy Black; Green ma końcówkę czasu z Green 4 (60 min) i czas z Green 5 (180 min) razem więc ma 60 + 180 min i 60 min rezerwy. Brown 0 ma 45 min + 60.

- Jest godz 34:00. Grupy Black i Green mają limit czasu do 35:00. Brown do 34:45.

- Ostrzał artyleryjski/fala xenos właśnie się zaczął.



Brown 0


- Kuzniecov chce zrobić deal na wyłączność danych z zaszyfrowanego urządzenia. Dla Mayi to kwestia sukcesu w kulaniu na hakowanie jeśli chce wyciągnąć te dane. W zamian ofiarowuje swoje usługi prawnicze w kwestii wyroku Vinogradovej.




Green 4, Black 2, 7 i 8




- Kawałek dla Was jest pisany głównie z perspektywy reportażu IGN + Conti stąd tak to wygląda. Ogólnie Conti pokazuje Wam nagranie jak już jesteście po właściwej stronie drzwi w schronie i idziecie korytarzem do głównej części bunkra.

- Black 2 rzuciła 1 granat, pomogło, udało się "w locie" zlikwidować te kilka małych xenos. Potem udało się dobiec do Black 7 i Karla i już we czwórkę do sali z kolumnami co już było "zarejestrowane" na kamerze.

- Stan Zdrowia no poszedłem na łatwiznę i pokulałem kostką ile kto stracił. BG macie rozpisane powyżej. Z lemingów sprawa wygląda tak:

Hollyard 6/10
Mahler 5/10
Patinio 7/10
Amanda 8/10
Conti 9/10

- Końcówka ewakuacji do schronu była ciężka także pod względem zużywalności zapasow. Każdy niech odpisze sobie po 2 sloty ekwipunku (plastik, magi, granaty itd.) Ja na razie odpisałem Black 7. Jak do końca tury nie będzie sprawa ekwipunku uregulowana sam to ureguluję po swojemu.

- Po przejściu do schronu macię chwilę czasu na jakieś gadki czy coś w ten deseń na miejscu lub po drodze. Jak nic w ten deseń no to schron czeka.




Black 4, 6 i 0



- Ostrzał artyleryjski już się zaczął. Pociski potrzebują ok 60 sek by dolecieć na miejsce przeznaczenia czyli zachodnie rejony krateru gdzie Seres też się łapie na ten adres. Dach czy inny otwarty teren nie zapewnia żadnej ochrony przed artylerią.

- Z parteru potrzebowaliście ok 4.5 Tury (9 Akcji) ruchu by dostać się na dach. Pociski spadną za ok 60 sek czyli za 6 Tur (12 Akcji).

- Obecnie drzwi na klatkę schodową są zamknięte ale jak chcecie możecie je ponownie otworzyć. Co i ile jest na klatce tego nie wiadomo.

- Uzupełnienie zestawu startowego to 2 Akcje wewnątrz kapsuły podczas których nie można robić nic innego.

- Ktoś chce może wymienić pancerz. Wymiana to 3 Akcje.

- Pobranie innego sprzętu to 1 slot = 1 Akcja.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-06-2017, 01:39   #430
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 23 - Newsy (34:00)

Ok, post jest. Co do terminu tej tury dla was na odpis i wrzucenie posta to do nd. 02.VII czyli troszkę inaczej niż zazwyczaj.


Stan Zdrowia:

Black 1 (Bradley): 0/10 (KIA)
Black 2 (Diaz): 4/10 (ciężki; -2)
Black 3 (Vaugh): 0/10 (KIA)
Black 4 (Graeff): 6/10 (poważny; -1)
Black 5 (Krunt): 0/10 (KIA)
Black 6 (Terance): 4/10 (ciężki; -2)
Black 7 (Ortega): 7/10 (lekki)
Black 8 (Nash): 4/10 (ciężki; -2)
Black 9 (Rain): 0/10 (KIA)
Black 0 (Zcivicki): 9/12 (ranny)
Brown 0 (Vinogradova): 10/10 (zdrowa)
Green (Horst): 8/10 (lekki)

Dron: 9/10 (draśnięty) + 3/6 rakiet.



- Minęło ok 5 minut w tej turze. Obecnie jest 60 min + 60 dla grupy Black; Green ma końcówkę czasu z Green 4 (60 min) i czas z Green 5 (180 min) razem więc ma 60 + 180 min i 60 min rezerwy. Brown 0 ma 45 min + 60.

- Jest godz 34:00. Grupy Black i Green mają limit czasu do 35:00. Brown do 34:45.

- Ostrzał artyleryjski/fala xenos właśnie się zaczął.



Brown 0


- Kuzniecov chce zrobić deal na wyłączność danych z zaszyfrowanego urządzenia. Dla Mayi to kwestia sukcesu w kulaniu na hakowanie jeśli chce wyciągnąć te dane. W zamian ofiarowuje swoje usługi prawnicze w kwestii wyroku Vinogradovej.




Green 4, Black 2, 7 i 8




- Kawałek dla Was jest pisany głównie z perspektywy reportażu IGN + Conti stąd tak to wygląda. Ogólnie Conti pokazuje Wam nagranie jak już jesteście po właściwej stronie drzwi w schronie i idziecie korytarzem do głównej części bunkra.

- Black 2 rzuciła 1 granat, pomogło, udało się "w locie" zlikwidować te kilka małych xenos. Potem udało się dobiec do Black 7 i Karla i już we czwórkę do sali z kolumnami co już było "zarejestrowane" na kamerze.

- Stan Zdrowia no poszedłem na łatwiznę i pokulałem kostką ile kto stracił. BG macie rozpisane powyżej. Z lemingów sprawa wygląda tak:

Hollyard 6/10
Mahler 5/10
Patinio 7/10
Amanda 8/10
Conti 9/10

- Końcówka ewakuacji do schronu była ciężka także pod względem zużywalności zapasow. Każdy niech odpisze sobie po 2 sloty ekwipunku (plastik, magi, granaty itd.) Ja na razie odpisałem Black 7. Jak do końca tury nie będzie sprawa ekwipunku uregulowana sam to ureguluję po swojemu.

- Po przejściu do schronu macię chwilę czasu na jakieś gadki czy coś w ten deseń na miejscu lub po drodze. Jak nic w ten deseń no to schron czeka.




Black 4, 6 i 0



- Ostrzał artyleryjski już się zaczął. Pociski potrzebują ok 60 sek by dolecieć na miejsce przeznaczenia czyli zachodnie rejony krateru gdzie Seres też się łapie na ten adres. Dach czy inny otwarty teren nie zapewnia żadnej ochrony przed artylerią.

- Z parteru potrzebowaliście ok 4.5 Tury (9 Akcji) ruchu by dostać się na dach. Pociski spadną za ok 60 sek czyli za 6 Tur (12 Akcji).

- Obecnie drzwi na klatkę schodową są zamknięte ale jak chcecie możecie je ponownie otworzyć. Co i ile jest na klatce tego nie wiadomo.

- Uzupełnienie zestawu startowego to 2 Akcje wewnątrz kapsuły podczas których nie można robić nic innego.

- Ktoś chce może wymienić pancerz. Wymiana to 3 Akcje.

- Pobranie innego sprzętu to 1 slot = 1 Akcja.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 28-06-2017 o 02:03.
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172