23-03-2019, 17:24 | #221 |
Reputacja: 1 | Do produkowania nowych technologii, które przykładowo zdobędziemy w Denver, potrzeba wybudować biuro inżynieryjne czy inny warsztat?
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
23-03-2019, 23:55 | #222 | ||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
- Generalnie więc ten pkt. 1 i 2 nie wymagają specjalnych "budynków" można je zmajstrować na warsztacie lekkim i ciężkim. W przypadku pkt. 3 no cóż, nie wiadomo co by tam mogły być za badania czyli co by było potrzeba do ich produkcji/zrealizowania nawet jakby dało radę jakoś je zdobyć.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||
08-04-2019, 23:13 | #223 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Wszyscy - Dopiero wróciłem z urlopu i z lotniska i ogólnie. Na dniach postaram się ogarnąć co i jak się działo przez ostatni tydzień. Mam nadzieję do weekendu wznowić poprzedni rytm sesji. No ale od jutra wracam do roboty to może to z parę dni potrwać. Proszę więc o cierpliwość.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
12-04-2019, 04:18 | #224 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Tura 29 - 2037.III.16; pn; popołudnie - Oki, no to mój post jest :> Termin powiedzmy, że do cz. 18.IV. Czyli mniej więcej tydzień na sklejenie posta. Mam nadzieję, że wrócimy do tygodniowego rytmu sesji Stan BG: - Law Tao; 10/10; zdrowy; (Ranga IV; Skany) - Oki, doki. Przewinąłem o ok 2 tyg tła aż coś się wyjaśniło i czas podjąć jakieś decyzję. Dlatego jest mniej więcej połowa m-ca. - Obecny skład sztabu głównego czyli szefa bazy + szefowie Działów wygląda następująco: - Szef bazy I - Dział Administracji - szef logistyków, mężczyzna; 36 l II - Dział Informacyjny - szef skanerów, Law; 26 l III - Dział Naukowy - szef biolabu, Lena; 35 l IV - Dział Obrony - szef wywiadu, Carter; 42 l V - Dział Produkcyjny - szef lekkich, Frank; 45 l VI - Dział Wsparcia - szefowa handlu, kobieta; 25 l - Pokulałem szefom działów na wiek. Jak chcesz możesz coś poświatotworzyć pod względem formy (rasa, wygląd, personalia itd.). Bo właściwie, jako Gracz, i tak zarządzasz w tej chwili całą bazą - Jeśli chodzi o sprawę na namiar od Alvareza to trzeba to załatwić do końca tygodnia czyli do nd. 22.III. Orientacyjnie trzeba by wysłać zapewne z kilka osób i spróbować załatwić tą sprawę razem z ludźmi od Alvareza. Fabularnie Ruben powinien "jutro" (czyli we wt. 17.III) dać odpowiedź w "The Hood". Jeśli nie to nie, jeśli tak to trzeba ustalić szczegóły. Ogólnie jeśli kogoś wyśle się na to zadanie to odpada od innych. --- - Co do rozpoznania Blue Lab pod Denver to pojechała tam para agentów czyli James i Nancy. Doba ich misji kosztuje 10 kredytów (po 5 za osobodobę). Fabularnie to koszt hotelu, jedzenia, taksówek itd standardowych kosztów pobytu na legalu. - Jeśli chodzi o raport to skracając: 1 - Ustalono adres laboratorium > Black Hawk, możesz sprawdzić w GM bo w tym samym miejscu. 2 - Zdobyto plan kompleksu > pi x oko coś jakby mapkę pod planowanie jakiejś akcji. 3 - Potwierdzono informacje, że w Black Hawk pracuje się nad nowymi wersjami procesorów oraz materiałów. W praktyce oznacza to to co było w datapadzie Collinsa czyli szybszy czas badań nowych technologii i lepsze pancerze/broń/roboty. - Co dalej. 1 - Można dalej trzymać tam agentów liczyć, że trafią coś ciekawego. To taka w miarę kompromisowa opcja między zyskiem a ryzykiem. 1 agent to 1 k10 na szanse, że znajdzie coś ciekawego. Kula się 1x na ok 2 tyg. No ale to co dało się w ten sposób ugrać już raczej ugrano więc musiałaby wypaść 1 aby trafiło się jakieś nowe info. 2 - Można spróbować ściągnąć zespół i spróbować włamu. Wówczas to mniej więcej akcje jak z wersji PC gdzie trzeba było zdobyć jakieś dane czy odebrać agenta/więźnia skądeś. No fabularnie może być to jednak bardziej detaliczne/skomplikowane. W każdym razie oznacza to raczej akcję siłową oraz zorganizowanie owego zespołu, dojazdu do Denver i powrotu. 3 - Agenci mogą spróbować bardziej agresywnych działań samodzielnie. Kogoś porwać, przeniknąć do ośrodka, spróbować wykraść dane czy coś w ten deseń. Wtedy przynajmniej z założenia, jest to taka agenturalna misja. Agent może zostać wykryty i schwytany albo zabity. Na taką misję można wysłać dwóch albo jednego agenta. Za każdego osobny rzut k10. Szanse bazowo mają na 1-8 na k10. Ochrona laba jest b.dobra więc mod -4. Czyli de facto udaje im się na rzutach 1-4 na k10. Czas takiej misji to 2 tygodnie (14 dni). 1 oznacza jakiś fart i bonus, 10 pech i dodatkowe kłopoty. Jeśli się uda to akcja się udała i dane dane zostaną wykradzione, pracownik porwany itd, jak się nie uda oznacza zdemaskowanie, schwytanie albo zabicie agenta. 4 - Pkt 2 i 3 można połączyć. Czyli wysłać i agentów na misję wywiadowczą i oddział szturmowy do bardziej bezpośredniej misji. 5 - Agenci mogą naszykować w Denver dziuple. Dla siebie, dla innych, lub na wszelki wypadek. Znalezienie takiej dziupli to tydzień (7 dni) szukania oraz koszt 20 kredytów/barteru/waluty. Z mechy to działa jak 1 kwadracik kwater mieszkalnych. Fabularnie to jakiś pokój hotelowy, wynajęty dom, mieszkanie czy inny garaż, melina itd. Agent który szuka dziupli nie może wykonywać innych misji. 6 - Agenci mogą na miejscu spróbować zwerbować informatora. Wtedy odbywa się to podobnie jak z werbowaniem wcześniej policjanta Francisa przez Rubena. 7 - Traktuj te wszystkie pkt jak luźne wskazówki i sugestie a nie sztywne ramy. Ogólnie jest okaza aby zaplanować czy i jak tak to co dalej robić z tym "Blue Lab". Nagrodą są projekty nowych technologii. --- - No i znaleziono trzech kandydatów na xcomowców. Pytanie kogo. Możesz rzucić 3k12. Każdy wydział ma w excel przypisany jeden numerek czyli właśnie od 1 do 12. Cyferka oznacza do jakiego wydziału namierzono kandydata. Co do wieku, płci czyli ogólnie formy jak chcesz to możesz poświatotworzyć. Jak się zdecydujesz na kogoś to werbowanie na tych samych zasadach co informatora czyli w ciągu tygodnia czasu podchodów i rzut k10 na koniec. Ułatwienie o 1 za wsparcie z PR. --- - Chyba tyle ode mnie. Jeśli coś zagmatwałem i jest niejasne to pytaj śmiało
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
12-04-2019, 23:35 | #225 |
Reputacja: 1 | W sprawie kontenera, to dostaniemy jakąś ciężarówkę/dźwig, żeby go wyjąć z rzeki? Chcicałbym go wydobyć i przewieźć w jakieś mało uczęszczane przez służby miejsce, nawet na terenie Alvareza i tam rozpracować zabezpieczenia kontenera przez skanerów. Co do Denver, to chciałbym dziuplę i informatora, żeby przygotować grunt pod grupę uderzeniową. W sprawie kredytów to bym opchnął trochę barteru choćby na czarnym rynku, co by tam agenci mieli co potrzeba. Wyszło 1, 5, 11. Myślę, że przyda się kolejny człowiek do handlu, co by zboostować zarobki.
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
12-04-2019, 23:49 | #226 | |||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
- Wymienić na czarnym rynku się można. Z mechy to relacja 3 barteru na 1 kredyt. Fabularnie wymieniacie w "The Hood" jakiś alk czy inne drobne detale na kredyty czyli oficjalną, elektroniczną kasę. Jak Ci pasuje to masz w excel ile czego jest i powiedz ile wymieniasz tych barterów na kredyty. Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |||
18-04-2019, 06:41 | #227 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - Oki, no to mój post jest :> Termin powiedzmy, że do cz. 25.IV. Czyli mniej więcej tydzień na sklejenie posta. Stan BG: - Law Tao; 10/10; zdrowy; (Ranga IV; Skany) - Oki, doki. Przewinąłem o ok parę dni. Skoro, żeście się jakoś dogadali na robienie kontenera no to z wszystkich akcji jest najszybsze. Resztę masz wpisane jako plany w excelowy kalenarz. - Obecny skład sztabu głównego czyli szefa bazy + szefowie Działów wygląda następująco: - Szef bazy I - Dział Administracji - szef logistyków, mężczyzna; 36 l II - Dział Informacyjny - szef skanerów, Law; 26 l III - Dział Naukowy - szef biolabu, Lena; 35 l IV - Dział Obrony - szef wywiadu, Carter; 42 l V - Dział Produkcyjny - szef lekkich, Frank; 45 l VI - Dział Wsparcia - szefowa handlu, Matilda; 25 l - W sumie 30 Tura i ładnie poświatotworzyłeś i nieźle sobie radzisz i Twoja główna postać już trochę przygód przeżyła więc dostajesz 2 pkt na rozwój swojej głównej postaci. Jak zrobisz mechę reszty skanerów im też możesz dać +1 pkt czyli sumarycznie Law ma teraz 82 pkt a reszta skanerów 81. Możesz też awansować jednego z nich na Rangę II. - Co do wymiany w "The Hood" to poszło po 450 Hi Tech i medykamentów w zamian za 300 kredytów. Detale masz w exel. Fabularne to lekarstwa, prochy, opatrunki, stymulanty, holodyski, oprogramowanie, czipy w zamian za lekalne kredyty. - Co do sprawy kontenera to Alvarez zgodził się na warunki xcomowców. I w czwartek pod koniec dnia Ruben z kolegą z warsztatu zawieźli samochodem dwóch xcomowców na miejsce akcji. Możesz wymyślić jakich. Ekspertyza od Franka albo jeśli tam pojedzie albo jeśli zobaczy nagrania z tego wypadu. - Co do terenu i okolicy możesz rzucić okiem na GM. W okolicach Oakville obecnie jest przy rzece jakaś odkrywkowa dziura po zachodnim brzegu, poniżej ostatniego na południu mostu i pi x oko właśnie tak to wygląda. Ino wody jest więcej w realiach gry - Jeśli chodzi o wsparcie od Alvareza dostarcza ciężarówkę - dźwig, ciężarówkę - platformę, łajbę z elektromagnesem i kilka samochodów z kierowcami i obsadą. Do tego dziuplę na mieście albo na lądzie albo na wybrzeżu w zależności od wariantu. Plus w razie potrzeby dywersję na rzece/wybrzeżu/moście. - Okolica nabrzeża jest raczej bezludna i opustoszała. No ale dość blisko jest rządowa sztuczna wyspa i most z kamerami. Raczej trudno aby przegapili ciężarówki i krypy buszujące po wybrzeżu. No ale samo to jeszcze nie przesądza i interwencji. - Jeśli chodzi o zasoby X-COM na tą akcję właściwie poza dwójką agentów w Denver resztę można użyć na akcję. Wszyscy są sprawni i zdrowi. Niemniej raczej wypada zachować lmit na pół tuzina do tuzina osób. Im większa ekipa tym bardziej rzuca się w oczy. - No i skracając: wymyśl plan akcji --- - Jeśli coś niejasne to pytaj śmiało To samo jeśli chodzi o jakieś deklarki czy rzuty
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
23-04-2019, 22:59 | #228 |
Reputacja: 1 | Nie mam tam możliwości edycji excela, więc dla mojego oddziału atrybuty wypisiałem w swojej KP, także sprawdź, czy się zgadza. Co do Lawa to pakuję +1 w ciało i +1 w szyfry (jego atrybutów jeszcze tam nie edytowałem). Z kolei Ruben awansuje na st. technika.
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
23-04-2019, 23:29 | #229 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- Oki, sprawdzę te cyferki jak będę w stanie. Jakby coś było nie teges to będę się dobijał. - Ale u Lawa w Szyfry i co? Bo Ciało to Atrybut a trzeba wybrać jeden ums z niego. - I awans u Rubena spoko, może być
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
24-04-2019, 10:11 | #230 |
Reputacja: 1 | Poszła prośba. A sorka, jeden w siłę, nie sprecyzowałem.
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |