04-02-2019, 23:17 | #11 |
Reputacja: 1 | Jest nawet dziś To jak chcesz rozwiązać sprawę z wartownikami zależy od Ciebie. Możesz z nimi walczyć, wtedy poprowadzimy Szybką Walkę (jeden test za całą walkę, wg podręcznika SW), albo koło nich się przekraść (wtedy testujesz skradanie Ty i Neela), albo ich Zastraszyć/ Przekonać (czyli pogadać z nimi)... W drugim poście komentarzy wstawiam informacje o tym jak wykonywać rzuty w kostnicy. Tak jak uzgadnialiśmy, gramy na mechanice , więc gdy będziesz gotowy to możesz rzucać, Poziom Trudości wynosi 4 zarówno dla testu Strzelania (jeśli chcesz walczyć), Skradania, czy Perswazji, Zastraszania. Wybierz co chcesz zrobić, opisz i rzucaj. Jeśli uzyskasz wynik większy lub równy 4 to Ci się udało. Jak będziesz miał pytanai to pytaj śmiało
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 04-02-2019 o 23:20. |
05-02-2019, 08:28 | #12 |
Reputacja: 1 | Wow. Pytań mam dużo Jestem właśnie w momencie posta, w którym zaraz pójdą kości. Zaczął, bym od tego czy tylko Ty nie mógłbyś rzucać zamiast mnie. Mam do Ciebie zaufanie Choć z drugiej strony czuję więcej frajdy jeśli hazard spadnie również na moje dłonie. Przy okazji myślę, że przyśpieszy to rozwój akcji, bo będę mógł już w swoim poście opisać fragment rezultatów zostawiając tobie dalsze rozwinięcie, więc mooaarr fuuun Postaw wstawię za pół godziny, razem z rzutami. Jeśli coś okaże się zbyt trudne napiszę na PW. Pozdro PINN |
05-02-2019, 13:27 | #13 |
Reputacja: 1 | Tak jak napisałem na PW, jeśli Ty wykonasz swoje rzuty, to dla mnie oszczędność czasu a dla Ciebie większe emocje
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
05-02-2019, 13:58 | #14 |
Reputacja: 1 | Yup, zgadzam się w 100% Dałem na PW w odpowiedzi kilka sugestii na temat osobowościowego rozwoju Lyria i jego obecnego stanu psychiki. Nawet podrzuciłem Ci motyw jeśli wrócimy na PROROKA. Oczywiście zdecydowanie wielbię o wiele bardziej tajemnicę, ale jeśli Ci ten pomysł podpasuje nieco bardziej, będę miał okazję do odniesienia się do przeszłości mojego BG. I jak w PW- zawsze mam rzucać 1k10? |
09-02-2019, 19:09 | #15 |
Reputacja: 1 | Przepraszam, jakoś we mnie siedziała chęć pisania i rozwinąłem nieco akcję. Niektóre rzeczy nie wiem czy przejdą, ale starałem się je sensownie opisać- jak z ręcznym uruchomieniem detonatora w granatach karabinowych. Z drugiej strony podałem cały plan, więc Ty możesz rzucać. I tu rodzi się pytanie z PW- szybka 1 rzutowa walka czy standardowa w kilku turach. Druga opcja mi się podoba jeśli tylko będziesz rzucał Ty, bo jak na dzień dzisiejszy nie mam głowy do kości ;( Ale ustalmy może tak, co ty na to- robisz kilka rzutów zgodnie z planem jakie przedstawiłem Vao. Jeśli w którymś momencie coś nie pójdzie np. Ktoś zauważy moją towarzyszkę przy rzucaniu drugiego ładunku to robisz przerwę i jest miejsce na moją zmienioną reakcję. Ogólnie mogę, robić jeśli tylko będzie się dało takie prekonstrukcje w dalszej grze przy mechanice rozwiniętej i spróbujemy na takiej zasadzie. Ale jeśli zagrożenie będzie banalne i nie liczne a test proty, to zwykła 1 rzutowa konfrontacja. PS: I przy rzutach dawajmy na koniec w tabeli opis jaka kość, poziom trudności, wynik i słownie udany/porażką. Choćby dla możliwych czytelników i miłego wspominania udanych rzutów jak kiedyś będę wracał z sentymentu ;D |
15-02-2019, 23:40 | #16 |
Reputacja: 1 | Sytuacja wygląda jak na mapce. Czerwone koła to ogień, tam była duża grupa zbirów (8szt.), na ich nieszczęście nie zauważyli Neeli. Tak więc ich wyeliminowała. Ty byłeś na pozycji z której ich widziałeś, na wypadek jakby jej się nie udało. Teraz ona nadaje że ktoś idzie w jej kierunku, Ty widzisz wrogów na sensorach, ale czystego strzału nie masz na nikogo. Karty inicjatywy które widzisz na kostnicy, to w kolejności Lyrio, Neela, Zbiry (ciągnęli dwa razy bo wyszło to samo co u Neeli) Czyli kolejka inicjatywy wygląda tak: Lyrio, Zbiry Neela A więc czas na deklaracje co robisz , po Tobie działają zbiry, potem Neela (Ty nią kierujesz). W czasie tury możesz się ruszyć i wykonać akcję (strzelić itp.) Generalnie masz Tempo 8 czyli 8 punktów ruchu. Ruch w bok i w górę o 1 kratkę kosztuje 1. Ruch po skosie 1,5. Niewykorzystane połówki punktów ruchu przepadają. Możesz też poświęcić akcję na bieg. Wtedy rzucasz w kostnicy k10 (Twoja kość biegu) i wynik określa ile dodatkowych punktów ruchu dostajesz. Tokeny Lyria i Neeli przesuwasz sam Jak coś to pytaj
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 15-02-2019 o 23:43. |
16-02-2019, 18:29 | #17 |
Reputacja: 1 | Tak jak pisałem w PW, niestety nie dam rady opanować mechaniki na tyle, by sensownie prowadzić rozgrywkę Niemniej zostańmy przy pełnej mechanice zamiast dawać całą akcję na jeden rzut. Tylko, Ty mój Drogi byś rzucał i dawał w tabelce pod postem info o wyniku i co było rzucane. Zależy mi naprawdę na ryzyku FULL MECHANIKI, ale sam tego raczej nie opanuje. *** W poście w sumie dałem wszystko co zamierzam zrobić. Podejść bliżej oponentów, żeby mieć ich na widoku, potem rozbić ich 1 strzałem odłamkowym z granatnika a następnie seriami po 3x strzały ich wyeliminować. W tym czasie Vao, będzie miał czas na zmianę pozycji i już, jeśli się uda w kolejnej kolejce zajmiemy się parciem do przodu do Ziggy'ego. Dodatkowo ciekawi mnie kto jest Bossem Gundarków, no ale- może to się rozwinie, może nie. Jeszcze raz przepraszam za moje braki w kwestii mechaniki, ale znam siebie na tyle, iż wiem, że nie ogarnę tego na tyle by przyśpieszało to rozgrywkę zamiast ją spowalniać (błędami i moją niepewnością- wręcz mogło by mnie to zniechęcić). Jednak szybka walka, którą sam mógłbym rzucać jest zbyt uproszczona, bo nie chcę dawać na szali śmierć-albo życie za jeden wybór. Pozdrawiam PINN PS: Od nowego tygodnia uda nam się już prowadzić 2/3 kolejki tygodniowo? Osobiście w tym tygodniu miałem małe piekło z życiem, więc jakoś nie odczułem braku pisania, ale warto spytać się zawsze EDIT: Jak możesz, tylko kwestia estetyki to dodaj w sesji jakiś awatar w stylu Star Wars o takiej samej szerokości ) Ostatnio edytowane przez Pinn : 16-02-2019 o 18:48. |
16-02-2019, 22:01 | #18 | |
Reputacja: 1 | Ok, dobrze że dałeś znać, jak wygląda sytuacja. Z mojej strony jest tak: 3 kolejki tygodniowo odpada. Nie wyrobię się. 2 kolejki tygodniowo... może. Ale nie gwarantuję i raczej skłaniałbym się na nie. Tak jak pisałem wcześniej, jestem teraz w pracy bez współpracownika i zawodowo mam młyn, po prostu. Co do mechaniki, to idea abyś Ty rzucał, po pierwsze dlatego, że bez mechaniki nie prowadzę, bo nie lubię, nie jest to dla mnie rozrywką. Po drugie dlatego, że nie mam czasu na rzucanie samemu i opisywanie wszystkich rzutów Więc takie rozwiązanie odpada. Ale możemy zostać przy metodzie Szybkiej Walki. To nie jest tak, że masz rozwiązanie zerojedynkowe: sukces/śmierć. Darmowy i dokładniejszy opis co i jak z tym działa masz tutaj: https://s3-us-west-2.amazonaws.com/p...ick_Combat.pdf Generalnie jest tak, że jako gracz, jesteś tzw. Figurą. czyli postacią bohaterską, znaczącą fabularnie. To oznacza, że w przeciwieństwie do zwykłych postaci, Lyrio może odnieść 3 Rany zanim padnie nieprzytomny. Rezultaty jakie można osiągnąć metodą Szybkiej Walki są następujące (wypis z w/w pdfa): Cytat:
Ponadto, na sesji masz 3 Fuksy. Za 1 Fuks możesz: spróbować wyparować (usunąć bez negatywnych efektów) rany z 1 ataku, lub przerzucić dowolny test, w tym test Szybkiej Walki. Czyli w przypadku walki strzeleckiej: Jako Figura rzucasz dwiema kośćmi, Twoje Strzelanie k10 i kość figury k6. Ważny jest wyższy wynik. Jeśli zdasz test to ok. Jeśli nie zdasz, to możesz wydać jednego lub więcej Fuksów aby powtórzyć nieudany rzut. Jeśli nie zdasz i odniesiesz ranę, ale nie chcesz przerzucać testu Walki, możesz próbować wyparować Rany, wtedy też możesz wyjść cało z opresji. Generalnie system jest dość pro-BG. Więc według mnie możemy zostać przy Szybkiej Walce, w obecnej sytuacji musiałbyś wykonać rzut Strzelaniem k10 i kością Figury k6. Poziom trudności wynosiłby 4 (-2 za to że mają przewagę liczebną, +2 za dobry plan, więc w sumie bez modyfikatorów.) Jeśli wyrzuciłbyś 4 lub więcej, to Wam się uda, jeśli wyrzucisz mniej, to będziecie musieli wycofać się w głąb korytarzy kopuły (ewentualnie ranni). P.S. Za art dzięki, ale plany MG są nieco inne...
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 16-02-2019 o 22:04. | |
17-02-2019, 09:15 | #19 |
Reputacja: 1 | Ok. Rozumiem. W takim razie dziś jak się "na-kofeinuje" to rozwinę posta o rzut i rezultaty walki. Co do częstotliwości odpisów- nie ma sprawy rozumiem sytuacje. Ja znów mam tak zmienne nastroje, że czasami nie mam siły dotknąć klawiatury nawet Co do arta i wcześniejszej sugestii z tym dzieciakiem w PROROKU- cofam to. Zaskocz mnie po prostu Pozdrawiam PINN |
23-02-2019, 07:55 | #20 |
Reputacja: 1 | Po pierwsze przepraszam, że długo czekałeś, ale w tym tygodniu miałem młyn w robocie jak nigdy. Drugi rzut zrobiłem za Ciebie, reprezentował walkę w korytarzu, jest na kostnicy, możesz zobaczyć. Trudność wynosiła 4, Rzut umiejętności wyszedł 5. Teraz główne opcje dla Ciebie: wracać na statek, wtedy możesz opisać powrót i leczenie jednej osoby (i Ty i Neela macie po jednej Ranie), w najbliższym czasie Gundarki nie będą was ścigać. Albo zaczaić się na posiłki Gundarkowe. Wtedy rzut na trudność 7, aby ich pokonać, chyba, że opiszesz super plan, wtedy trudność będzie 6. Jeśli pokonasz posiłki to wybijesz Gundarków.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |