Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-11-2019, 13:30   #41
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Cytat:
Fenrir bardzo się mylisz, bo jest sporo gier, któe bardzo dobrze oddają walkę myśliwcem zgodnie z zasadami fizyki,
Rozumiem, że masz na myśli gry komputerowe. Gdzie po pierwsze masz cały system który to liczy po drugie i tak nie uwzględnia na prawdę setek rzeczy ze względu na uproszczenie jedynie w części symulując zjawiska. Bo wątpię by efekty relatywistyczne były uwzględnione .. Na nieszczęście my musimy sami decydować a nie komputer. Poza tym nasza zręczność nie będzie oceniana, a jedynie odrobina taktyki.

Podaj mi przykład gry myśliwskiej w której ustawiasz przyśpieszenie i wektor na podstawie przyśpieszeń i wektorów przeciwnika. Nie ty to robisz w czasie rzeczywistym, nie musisz myśleć o wektorach przyśpieszeniach itp, komputer ci podaje dystans który się szybciutko przewija i tak na prawdę nie jest to istotny czynnik bo sobie zwolnisz tak by manewrować jak będziesz bliżej. Tutaj byłby to istny koszmar. ...

Co do broni to jej nie słychać. Laserów też nie widać. choć HUDy rysują promienie by łatwiej się było orientować. To co uderzyło w kuter to strumień naładowanych cząsteczek rozpędzonych w dziale elektromagnetycznym - to coś widać.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 26-11-2019, 13:41   #42
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Proszę oto przykład:
https://www.youtube.com/watch?v=K1xbJF6qhfc

Evochron. Napisany przez jednego człowieka.

Wyraźnie słychać kiedy używa silnika (wtedy też trzęsie kabiną), a na lewym ekranie i na hudzie masz to o czym mówisz.

Tu jeszcze jeden dogfight.
https://www.youtube.com/watch?v=s5p0lbO0rTo

Edit:
Nie chodzi mi o zmiany w mechanice.
Moja uwaga dotyczyła terminologii używanej w postach.
Ewolucje w kosmosie są o wiele bardziej finezyjne niż w myśliwcach w grawitacji.
Ja tam nie widziałem pikowania, beczek i tego typu ewolucji... bo jedyny punkt odniesienia to cel do jakiego strzelasz... a ten jest zawsze przed Tobą niezależnie co robi twój statek
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.

Ostatnio edytowane przez Raga : 26-11-2019 o 14:00.
Raga jest offline  
Stary 26-11-2019, 14:21   #43
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Prezentowane przykłady nie posiadają walki kołowej... Więc to raczej nie ten fluff.. Może jest tam dużo wektorów inercja i cała reszta fajnych patentów. Kręcenie stateczkiem niezależnie od miejsca gdzie się leci. Ale nigdy nikomu nie siądziesz wtedy na ogonie. Więc niema to sensu w naszym przypadku. Chcemy pikować, nurkować, robić pętle, beczki itp. Jeśli się mylę i jednak wolicie latać cały czas prosto i strzelać dookoła to piszcie. Spróbujemy dostosować system.

Ja wolę się bawić z unikaniem i kołowaniem w zwarciu.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 26-11-2019, 14:35   #44
Mag
 
Mag's Avatar
 
Reputacja: 1 Mag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Fenrir__ Zobacz post
Ja wolę się bawić z unikaniem i kołowaniem w zwarciu.
Popieram.
Nie widzę też sensu żeby na siłę usuwać zwroty słowne typowe w lotnictwie "konwencjonalnym" bo to normalne że takie rzeczy się przyjmują i zostają, bo chodzi zawsze o to żeby opis najwierniej oddawał to co robimy/widzimy.

Raga, ja tylko Ci pokazuję różnice między beczką, a korkociągiem, a nie czy ten manewr jest do czegoś przydatny (może być, żeby zmylić przeciwnika, wszystko w gestii inwencji twórczej pilota).
 
__________________
"Just remember, there is a thin line between being a hero and being a memory"

Gram jako: Irya, Venora, Chris i Lyn
Mag jest offline  
Stary 26-11-2019, 14:53   #45
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Eeeeech...
Ale z was uparciuchy... No trudno... Robię to tylko ze względu na słabość do Mag. Zgoda, będą beczkował i korkociążył...

A mogło być tak pięknie... (Raga mamrocze cicho ledwo poruszając ustami) ... nienawidzę ich....
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 26-11-2019, 23:32   #46
 
harry_p's Avatar
 
Reputacja: 1 harry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputację
Takie liczenie wektorów i czasów podejść co prawda w nieco większej skali dobrze opisuje David Weber w swoich space operach. Podziwiam faceta bo potrafi nieźle utrzymać napięcie opisując np siedmiogodzinne podejście formacji wraz z wyznaczaniem kursów i obliczaniem czasów na "akceleracje i deceleracje" Ja bym się pewnie pociął nim doszedł chociaż do ułamka takiej wprawy. Dlatego beczkowy i korkociągowy model też mi bardziej odpowiada.
 
__________________
Jak ludzie gadają za twoimi plecami, to puść im bąka.
harry_p jest offline  
Stary 28-11-2019, 10:18   #47
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Ogłoszenia parafialne.

Po pierwsze Harry_p znalazł wreszcie ilustrację naszych aniołów. Co prawda w innym ujęciu ale typ stateczku znalazł idealny.



W nagrodę otrzymuje do wyboru jedno losowe rozwiniecie w swojej grupie. Lub +1 do dowolnego skila dla swojego skrzydłowego.

Raga również się zaangażował tworząc fajny opis Fluffowy kabiny Anioła. Będzie przydatny dla spójnych opisów.

https://drive.google.com/file/d/1Kw4...ew?usp=sharing

Raga otrzymuje oczywiście identyczną nagrodę.

Podlinkuje opis w pierwszym poście. A ilustracja już wylądowała w arkuszu ze statystykami floty.

Do tego Mike podesłał pierwsze projekty lotniskowca - wyglądają fenomenalnie, jeszcze chwila i będzie na prawdę ciekawie. Z publikacją poczekamy aż dopnie wszystkie szczegóły.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 28-11-2019, 15:54   #48
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
W zasadzie ostateczna wersja. Obczajcie, dajcie znać co ewentualnie poprawić.
pdf 7 mb:
https://drive.google.com/open?id=1AB...Fr_R4wV1zHpli1
niestety trzeba zbliżyć, bo siatka trochę zamazuje obraz. Ogarnę to jeszcze.
svg 26mb:
https://drive.google.com/open?id=1E4...qj11EWfreXtCxd
Tu więcej wazy, ale za to siatka nie zamazuje obrazu na dużym oddaleniu.

Jedno i drugie doradzam zapisać na dysku, lepiej się ogląda niż przez przeglądarkę.


Od jutra do poniedziałku będę tylko komórkowo obecny ma forum.
 
Mike jest offline  
Stary 01-12-2019, 14:19   #49
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Dla mnie plan lotniskowca jest bardzo dobry.

No i jeszcze jedno. Staram się na bieżąco uzupełniać pliki z załogą okrętów. Jak macie jakieś propozycje lub ktoś chce się włączyć w uzupełnianki proszę o kontakt udostępnię plik do edycji.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 02-12-2019, 22:16   #50
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
No dobra, brak uwag do planu oznacza, że staje się on oficjalny?
 
Mike jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:53.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172