Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Komentarze do sesji RPG - Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-01-2021, 17:42   #1
 
Micas's Avatar
 
Lightbulb [Sztab] MechWarrior - Hearth & Home

Link do rekrutacji. (Militarne SF - Battletech/Mechwarrior)

Link do komentarzy. ([Hangar] MechWarrior - Hearth and Home)

Link do sesji. ([MechWarrior] Hearth & Home)

W tym temacie będę stopniowo wrzucał materiały tyczące się sesji, oraz modyfikował je wraz z upływem czasu.

+++

AMERIGO
(Middle Tech, Industrialized, Average World)


Ten czerwony kwadrat to przybliżony rejon Ziaren.

Siła polityczna: New Vermont Republic
Stolica: Newport
Ustrój polityczny: republika, system półprezydencki
Głowa państwa: prezydent Lydia Londa (Reformist Party - centrolew)
Zastępca głowy państwa: wiceprezydent Norman Osberger (Constitutionalist Party - centropraw)
Populacja: ~14 mln
Poziomy społeczno-przemysłowe (wg USIIR): C/D-C/D-B-B-B


Flaga Republiki Nowego Vermontu.

Typ gwiazdy (czas ładowania KF): K1V (192h)
Pozycja w systemie: 1
Czas do punktu skoku: 12 dni
Liczba księżyców: 2 (Columbus, Magellan)
Ciśnienie atmosferyczne: standardowe (atm. zdatna do oddychania)
Temperatura równikowa: ~35 stopni C (sawanna/pustynia/las deszczowy)
Woda powierzchniowa: ~7% (w rzeczywistości 47%, z czego większość jako wody podziemne/gruntowe i małe jeziora bezodpływowe)
Stacja ładowania KF: brak
Klasa przekaźnika HPG: brak

Region Ziaren

Legenda:
1: Newport (największe miasto i port morski, stolica)
2: Vergennes (miasto-kurort + mniejszy port)
3: Middlebury (średnie miasto logistyczne i wojskowe)
4: Fort Ticonderoga (główna baza wojskowa i średnie miasto logistyczno-przemysłowe)
5: Essex (aglomeracja wsi i małego miasta, wielkie uprawy rolne i pastwiska)
6: Milton (jw.)
7: Burlington (duże miasto graniczne/jeziorne, spory port)
8: Williston (duże miasto graniczne/jeziorne, spory port)
9: Hartford (małe miasto logistyczne i wojskowe)
10: Bennington (małe miasto portowe/graniczne)
11: Montpelier (miasteczko-kurort pod Wielką Górą Zieloną)
I: Morze Chłodne (pierwszy co do wielkości akwen słonowodny)
II: Lake Blackmore (muliste jezioro bezodpływowe, zanieczyszczone gliną i odpadami okolicznej dżungli)
III: Lake Long / Morze Długie (drugi co do wielkości akwen słonowodny, połączony na północy z Morzem Chłodnym wąską cieśniną; bardzo głębokie - uskok tektoniczny)
IV: Lake Varmint (jezioro słodkowodne na skraju dżungli, otoczone moczarami i szeregiem mniejszych jezior)
V: Grand Lake (największe i najczystsze jezioro słodkowodne w rejonie Ziaren, bardzo głębokie - potencjalny rezerwuar słodkiej wody dla całego NVR)
VI: Lake Stanford (jezioro wulkaniczne, silnie zmineralizowane)

+++

SIŁY ZBROJNE

Wszystkie pojazdy powrzucane do jednostek można znaleźć na www.sarna.net .
Kolorem szarym będę zaznaczał aktualizacje stanu osobowego, numerowane rzymskimi liczbami. Liczby te przekładać się będą na kwartały roczne, licząc od 1 kwartału 2999 A.D.

Republican Guard Brigade
aka "Green Mountain Boys"
Klasyfikacja: wojska operacyjne.
Przynależność: New Vermont Defense Force (NVDF).
Typowe opancerzenie i wyposażenie*: Standard Armor Kit - Periphery/Generic, maska nawilżająca, gogle ochronne, mundur polowy w kamuflażu CIDG tiger stripes.
Sprzęt sytuacyjny/nietypowy: maska filtrująca, strój Ghillie, pancerz osobisty typu Flak, hełm inżynieryjny, wojskowy komunikator krótkofalowy.
Broń główna: Federated Long Rifle, karabin/karabinek automatyczny, karabin powtarzalny czterotaktowy.
Broń boczna: pistolet półautomatyczny.
Broń wsparcia: karabin snajperski (powtarzalny czterotaktowy), lekki/ręczny karabin maszynowy, lekki moździerz, działo bezodrzutowe (lekkie, średnie/standard), granatnik (kompaktowy, standardowy, automatyczny), karabin maszynowy (przenośny, 'pół-przenośny', wsparcia).
Opis: "naczelne" siły zbrojne Nowego Vermontu, pełniące rolę oddziałów manewrowych i szybkiego reagowania, a także obrońców Ziaren.

* Pomijam stosowne niezbędniki do życia i utrzymania szpeju.

General Command Staff
aka "the brass"
Klasyfikacja: sztab NVDF.
Liczebność początkowa: ok. 200 sztabowców i personelu pomocniczego.
Aktualna liczebność:
I - 79 KIA, 89 MIA w Masakrze w Newport.
Utrata kadry dowódczej - jednostka de facto rozbita.
Przynależność: NVDF.
Szpej: patrz - Republican Guard.
Opis: Dowództwo generalne rodzajów sił zbrojnych. Jego członkowie wytrenowani zostali na zasadzie "every Marine - a rifleman". Mają do swej dyspozycji pojazdy transportu osobowego (pancerz klasy komercyjnej, brak uzbrojenia pokładowego; ważne: wszystkie inne jednostki NVDF mają dostęp do podobnych pojazdów). Sztab jest zlokalizowany w Newport.

Border Patrol
aka Rangers
Klasyfikacja: korpus ochrony pogranicza.
Przynależność: NVDF.
Opancerzenie i wyposażenie: jak u Republican Guard, ale mundur polowy w kamuflażu Greek vertical lizard.
Sprzęt sytuacyjny/nietypowy: jak u RG, plus kombinezon chłodzący.
Broń główna: karabin powtarzalny czterotaktowy, pistolet maszynowy.
Broń boczna: rewolwer (zwyczajny kaliber, double-action), pistolet półautomatyczny.
Broń wsparcia: karabin snajperski, erkaem, lekki moździerz, lekkie działo bezodrzutowe, granatnik (kompaktowy, standardowy, automatyczny), kaem (przenośny, 'pół-przenośny', wsparcia).
Opis: oddziały lekkiej piechoty uformowane na styl commando, pilnujące bezpieczeństwa na Pograniczu i zwalczające tamtejszych Bandytów w ramach bush war.

Volunteer Militia
Klasyfikacja: siły obrony terytorialnej.
Przynależność: NVDF.
Opancerzenie i wyposażenie: mundur polowy w kamuflażu deszczyk, hełm typu Flak.
Sprzęt sytuacyjny/nietypowy: różny, zależny od magazynów/logistyki.
Broń główna: karabin powtarzalny czterotaktowy, "strzelba na słonie" (Elephant Gun), strzelba dwururka, strzelba pompka, Federated Long Rifle.
Broń boczna: rewolwer (zwyczajny kaliber lub Magnum; double-action), pistolet półautomatyczny (zwyczajny kaliber lub Magnum).
Broń wsparcia: karabin snajperski, erkaem, lekki moździerz, granatnik.
Opis: formacja lekkiej piechoty spełniająca wiele ról, od edukacyjnej dla starszej młodzieży aż po zabezpieczenie zaplecza. Reaktywowana stosunkowo niedawno i trapiona paraliżem natury politycznej.

the Workmen
Klasyfikacja: kompania najemników.
Liczebność początkowa: ok. tysiąc wojowników plus rodziny i "ciury obozowe".
Aktualizacje liczebności:
I - ponad 200 wojowników KIA, plus prawie wszyscy cywile zginęli.

Przynależność: "Armia Czerwonej Wstęgi" / niezależni (wcześniej niezależni / New Vermont).
Opancerzenie i wyposażenie: Standard Armor Kit - Periphey/Generic lub opancerzenie osobiste Flak, rzadziej Ablative/Flak, gogle ochronne, maska nawilżająca, maska filtrująca, skafander chłodzący, okazyjnie strój Ghillie.
Broń główna: przeróżna, najczęściej karabin automatyczny.
Broń boczna: różna, najczęściej pistolet półautomatyczny.
Broń wsparcia: różna, najczęściej erkaem lub granatnik.
Opis: charakterystyczna grupa najmitów o dość niepochlebnej reputacji, dominująca rynek usług kondotierskich w Gromadzie Gwiezdnej 814 i okolicach, aż po New St. Andrews. Przybyła na Amerigo ponad trzy lata temu w ramach negocjacji z ówczesnym rządem NVR. Planowano wykorzystać kompanię w ramach kontraktu do "przetrzebienia" sił Bandytów. Niestety, źle sformułowane klauzule kontraktowe w połączeniu z niechęcią Workmenów do renegocjacji oraz szeregiem incydentów z udziałem cywilów na Pograniczu i pośród Ziaren ochłodziły relacje na linii Newport-Workmen i sprawiły, że NVDF "wyprosiło" najemników, "oferując" im materiały i robotników do budowy bazy-osiedla na skraju Pogranicza i Bariery. Od tamtej pory Workmen bardzo opieszale traktują swoje obowiązki względem NVR, korzystając z kontaktów biznesowych i politycznych do matactw, unikając aktywnych działań przeciw Bandytom, podczas gdy sami ze swojej bazy na Barierze prowadzą działania kontraktowe poza Amerigo. Co ciekawe, pośród swoich członków i co bardziej ufnych obcych rozpowszechniają propagandę czerpiącą z dawnych terrańskich wzorców syndykalistycznych. W rzeczywistości jednak wydaje się być to wyłącznie na użytek public image i indoktrynacji nowych ochotników/rekrutów.
Ad. 1: owa kompania najemników dokonała aktu zdrady wobec pracodawców z NVR i wzięła udział w zamachu w Dniu Fundacji, 15 marca 2999 r., a następnie kontynuowała działania zbrojne wobec Nowego Vermontu pod egidą "Armii Czerwonej Wstęgi".

"Armia Czerwonej Wstęgi"
aka Bandyci
Lider: "król" Ernest Kwame Mwabutsa.
Klasyfikacja: siły nieregularne ('wojska' plemienne).
Liczebność początkowa: nieznana, szacuje się ok. 30-50 tys. bojowników i 3 mln cywilów ze wszystkich grup, z czego ok. 500 tys. przebywa w NVR jako uchodźcy.
Aktualizacje liczebności:
I - ok. 22 000 KIA. Liczba bojowników szacowana na wyższą niż zakładano (ok. 60 tys. podczas rozpoczęcia wojny, czyli ok. 48 tys. na koniec kwartału).

Przynależność: niezależni / "Armia Czerwonej Wstęgi".
Opancerzenie i wyposażenie: zazwyczaj brak opancerzenia i specjalnego szpeju, rzadko elementy opancerzenia typu Flak, często gogle ochronne i maski nawilżające.
Broń główna: karabin powtarzalny czterotaktowy, elephant gun, karabin-samopał, strzelba dwururka, rzadziej karabin automatyczny, strzelba pompka lub pistolet maszynowy.
Broń boczna: pistolet półautomatyczny (standard lub Magnum), rewolwer (standard lub Magnum), pistolet-samopał.
Broń wsparcia: różna, najczęściej karabin snajperski lub różne kaemy.
Opis: potomkowie wyrzutków, zbiegłych z NVR kryminalistów, Pograniczników-secesjonistów, części migrantów i dawnych nielegalnych osadników, zorganizowani w różnego rodzaju plemiona, łupieżcze bandy, klany czy nawet "księstewka". Naczelny nieprzyjaciel Republiki Nowego Vermontu, lecz (przed rozpoczęciem niedawnych bojów granicznych) od kilku lat wzajemne relacje wydawały się ocieplać (na papierze) dzięki programowi pojednania i integracji wdrażanemu przez rząd Reformist Party.
Ad. 1: W dniu 15 marca 2999 roku, uchodźcy-terroryści będący Bandytami dokonali zamachów w miastach Nowego Vermontu zamachów "z okazji" Dnia Fundacji oraz rozpoczęli generalną ofensywę na Pogranicznym froncie. Objawili się także jako koherentna całość - "Armia Czerwonej Wstęgi" - pod wodzą "króla wodzów", E.K. Mwabutsy.
Ad. 2: w trzecim dekadniu października 2999 r. ACzW zostało zasilone setkami piratów z rozbitej koalicji "Blood Raiders".

Blood Raiders
Lider: Sonny Modeno
Wcześniejszy lider: "Loxley" (legendarny założyciel/ka; ciągłość władzy i tożsamość niepotwierdzona) [KIA]
Klasyfikacja: siły nieregularne (piraci).
Liczebność początkowa: nieznana, szacuje się ok. 3-5 tys. bojowników plus załogi pojazdów kosmicznych, wolni cywile i niewolnicy. Spora część KIA, reszta wcielona do ACzW.
Aktualizacje liczebności:
I - max kilkuset KIA/WIA. Początkowa liczba bojowników wykroczyła poza 5 tys.

Przynależność: "Armia Czerwonej Wstęgi" / niezależni.
Opancerzenie i wyposażenie: opancerzenie osobiste Ablative/Flak, gogle spolaryzowane, respirator, kombinezon chłodzący.
Broń główna: różna, najczęściej pistolet maszynowy, strzelba bojowa lub strzelba automatyczna.
Broń boczna: różna, najczęściej pistolet półautomatyczny typu hold-out (standardowy kulomiot bądź laserowy).
Broń wsparcia: najczęściej granatnik kompaktowy.
Opis: czołowa banda piratów w Gromadzie Gwiezdnej "Korona Cezara" i najbliższej okolicy. Do niedawna jedna z wielu niewielkich grupek, stylizująca się na "kroczących ścieżką Robin Hooda" i "kradnąca bogatym aby rozdawać biednym", dziś po serii śmiałych natarć i negocjacji wchłonęła inne okoliczne grupy oraz dozbroiła się podobno w doskonale zachowany sprzęt wojskowy pochodzący z czasów sprzed Gwiezdnej Ligi, dotychczas ukryty w podziemnym magazynie na jakimś bezimiennym księżycu. Piraci znają lokalizację Amerigo i NVR - wywiad wojskowy spodziewa się rychłej inwazji ze strony tego wroga (do podobnych sytuacji dochodziło w przeszłości kolonii).
Ad. 1: owa grupa piracka dokonała inwazji na NVR w dniach 15-16 marca 2999 r., a następnie kontynuowała działania zbrojne wobec Nowego Vermontu pod egidą "Armii Czerwonej Wstęgi".
Ad. 2: w połowie kwietnia 2999 r. w wyniku starcia na księżycu Magellan poległ "Loxley". Do początku maja władzę nad grupą objął Sonny Modeno, zmieniając nazwę "Loxley's Raiders" na "Blood Raiders".
Ad. 3: na początku trzeciego dekadnia października 2999 r., w wyniku decydujących starć na lotnisku w Newport i na orbicie Amerigo, BR ponoszą ostateczną klęskę. Resztki zostają wcielone do ACzW. Na początku listopada zostają wybite w Bitwie o Middlebury.
 
__________________
Jeszcze dzień wyjdę stąd
Rzucę bagnet rzucę broń
Przeskoczę każdy mur

Ostatnio edytowane przez Micas : 10-10-2021 o 12:23. Powód: Rozbicie Blood Raiders.
Micas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21-02-2021, 11:56   #2
 
Micas's Avatar
 
Cool New Minutemen i ich pojazdy.

LANCA ALPHA - PIERWOTNA

MECH NR 1 - WHM-6R Warhammer
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Warhammer



Callsign pilota: Manul
Personalia: Julian Jackson
Wiek: 28
Umiejętności: inżynieria - mechanika i budowa maszyn, systemy symulacyjne, prace wyburzeniowe; szermierka.

MECH NR 2 - MAD-3D Marauder
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Marauder
Adnotacja: wariant 'D' różni się od standardu 'R' w uzbrojeniu.



Callsign pilota: Krieger
Personalia: Victor Heisenberg
Wiek: 53
Umiejętności: medycyna - chirurgia; przemysłowa budowlanka.

MECH NR 4 - CGR-1A1 Charger
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Charger
Wizerunek: link
Callsign pilota: Highborn
Personalia: Hadrian Spencer
Wiek: 23
Umiejętności: inżynieria budowlana; negocjacje biznesowe i polityczne.

MECH NR 6 - EMP-5A Emperor
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Emperor
Adnotacja: wariant 5A jest ulepszoną wersją starodawnego 1A.
Wizerunek: link
Callsign pilota: Hermit
Personalia: Roland of Eutin
Wiek: 50
Umiejętności: doświadczenie jako MechWarrior, taktyka i strategia oraz przeszkolenie wojskowe.

TRANSPORT & WSPARCIE

Leopard DropShip
Callsign: Warthog
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Leopard
Wizerunek: link
Załoga:
Steven Barnes - główny inżynier
oraz - 1 pilot, 4 strzelców, 4 inżynierów, 6 techników maszyn.

KR-61 Long-range Shuttle
Callsign: Moose
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/KR-61
Wizerunek: link
Załoga: 2 pilotów

LTN-G15b Lightning Aerospace Fighter
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Lightning..._Fighter_class)
Adnotacja: wariant "Royal" wyposażony w LosTech.
Wizerunek: link
Callsign pilota: Itan-sha
Personalia: Iroshizuku Asagao
Wiek: 29
Umiejętności: szkolenie i doświadczenie pilota aerospace, broń palna, walka wręcz, taktyka wojskowa.

LANCA BRAVO

MECH NR 7 - SHD-1R Shadow Hawk
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Shadow_Hawk
Wizerunek: link
Adnotacja: wariant 1R jest pierwotnym i bazuje na RetroTech.
Callsign: Rooikat
Personalia: Ursula Trevor
Wiek: 38
Umiejętności: ekologia i zoologia, zdolności organizacyjne, mediacja.

MECH NR 8 - ZEU-6Y Zeus
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Zeus
Adnotacja: 'eksperymentalny' model 6Y znacząco różni się od standardowego.
Wizerunek: link
Callsign pilota: Pandur
Personalia: kpr. Leon Clark
Wiek: 19
Umiejętności: szkolenie wojskowe, strzelectwo wyborowe, mechanika i budowa maszyn.

MECH NR 9 - MSK-9H Mackie
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Mackie
Adnotacja: ostatni wariant Mackie w historii, wyposażony w komponent LosTech (CASE).
Wizerunek: link
Callsign: Mandaryn
Personalia: st. szer. Martin Neyman
Wiek: 37
Umiejętności: szkolenie wojskowe, kulturystyka, sporty walki.

REZERWA

MECH NR 3 - CRB-20 Crab
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Crab
Adnotacja: wariant '20' różni się od dawnego standardu '27' obniżeniem klasy systemów elektronicznych oraz pancerza w zamian za dostęp do części zamiennych i więcej miejsca w kokpicie.



Callsign pilota: Beton
Personalia: Jane Doe
Wiek: 32
Umiejętności: pirotechnika; broń palna; przemysłowa budowlanka.
Adnotacja specjalna: posłana wraz ze swoim mechem i Swift Wind Scout Car od NVDF (kierowanym przez Briana Wintersa) na Barierę w długoterminowej misji blackops. Tymczasowo więc wypadła z rosteru lancy Alpha. 16 października 2999 przerzucono ich do misji dywersyjno-opóźniającej przeciw "the Abased" w rejonie Lake Varmint. Tymczasowo wypadła więc z rosteru Lancy Alpha.

"DISPOSSESSED" MECHWARRIOR NR 1
Callsign: Warlock
Personalia: Maurice Sakon Ishida
Wiek: 89
Umiejętności: szkolenie i dekady doświadczenia jako MechWarrior, taktyka i strategia wojskowa, zdolności organizacyjne.

ZAGINIONE MECHY I PILOCI

MECH NR 4 - COM-2D Commando
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Commando



Callsign pilota: Walkiria
Personalia: Sarah Kane
Wiek: 24
Umiejętności: szkolenie i taktyka policyjna, dochodzenie śledcze, broń palna.
Adnotacja specjalna: posłana wraz ze swoim mechem w towarzystwie Aubera na Windsor Island w długoterminowej misji. Wypadła więc z rosteru lancy Alpha. Tymczasowo zaginiona wraz z mechem w walkach o wyspę Windsor.

MECH NR 10 - SWD-2 Swordsman
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Swordsman
Wizerunek: zbliżony do SWD-1.
Callsign: Auber
Personalia: por. Jake McKinley
Wiek: 25
Umiejętności: szkolenie wojskowe, taktyka i strategia, analityk.
Adnotacja specjalna: udał się wraz ze swoim mechem jako asysta dla Walkirii na Windsor Island na długoterminową misję. Opuścił więc roster lancy Bravo. Tymczasowo MIA w walkach o wyspę Windsor, mech (SWD-1) zniszczony. Pozyskał następcę jako zamiennik.

UTRACONE MASZYNY & POLEGLI PILOCI

LCT-1E Locust
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Locust
Adnotacja: wariant 'E' różni się od standardu 'V' w uzbrojeniu.
Wizerunek: link
Status: bezpowrotnie utracony - zniszczony w autodestrukcji. No salvage.
&
Callsign pilota: Dybuk
Personalia: Mytsa Gabor
Wiek: 28
Umiejętności: doświadczenie w pilotażu mecha, broń palna i biała, złodziejstwo, uzdolnienia artystyczne.
Status: poległa w starciu z kadrą Blood Raiders, za pomocą autodestrukcji mecha poważnie uszkadzając "MegaMek" Sonny'ego Modeno i poważnie raniąc lidera piratów.

HOR-1B Hector
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Hector_(BattleMech)
Adnotacja: pozbawiony nożnych kaemów i amunicji (i brak Quirk: Exposed Actuators).
Wizerunek: link
Status: dawny mech Rooikat, bezpowrotnie utracony w rajdzie na Vergennes Airport.

SDR-5V Spider
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Spider
Wizerunek: link
Status: dawny mech Highborna, jak wyżej.

JR7-D Jenner
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Jenner
Wizerunek: link
Status: dawny mech Warlocka, jak wyżej.

MSK-6S Mackie
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Mackie
Wizerunek: link
Status: zniszczony w boju o Camp Varmint. No salvage.

VON 4RH-6 Hebi (aka Von Rohrs)
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Von_Rohrs_(BattleMech)
Adnotacja: wariant z SRM.
Wizerunek: link
Status: jak wyżej.

COR-5R Corsair
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Corsair_(BattleMech)
Adnotacja: przebudowany do klasy Heavy i pozbawiony większości Negative Quirks.
Wizerunek: link
Status: bezpowrotnie utracony - zniszczony w wyniku autodestrukcji w boju o Camp Varmint.
&
Callsign pilota: Vandal
Personalia: Jason Wallroth
Wiek: 20
Umiejętności: broń biała, 'ulicznictwo', mechanika pojazdowa.
Status: poległ w walce z Workmenami i Bandytami o Camp Varmint.

SWD-1 Swordsman
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Swordsman
Adnotacja: zamiana utraconego AC/5 na Large Laser.
Wizerunek: link
Status: zniszczony podczas misji pobocznej na Windsor Island. No salvage.

UM-R50 UrbanMech
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/UrbanMech
Adnotacja: wariant R50 różni się od standardu R60 brakiem 'ramion'; uzbrojenie jest wbudowane w boki korpusu
Wizerunek: link
Status: zniszczony podczas rajdu na lotnisko w Newport. No salvage.

Manatee-class DropShip
Callsign: Slug
Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Manatee
Wizerunek: link
Załoga: 2 oficerów, 2 inżynierów, 6 strzelców, 6 techników maszyn. Wszyscy KIA.
Status: zniszczony podczas rajdu na lotnisko w Newport. No salvage.

+++

Pula dostępnych technologii
Dot. rzeczy produkowanych w Nowym Vermoncie.

Pancerze i struktura
- Commercial (waga 50%, BAR 5)
- Industrial (jak Primitive: 2/3 pkt. pancerza, BAR 10)
- Heavy Industrial (jak Standard, BAR 10; znikoma ilość w produkcji)
- Regeneracja podstawowej struktury BattleMecha

Działony i kulomioty
- Prototype Autocannons (ammo 2/3, istnieje małe ryzyko zacięcia)
* wszystkie klasy (AC/2, AC/5, AC/10, AC/20)
* amunicja (standard, Tracer)
- Rifles (-3 dmg wg Total Warfare vs cele inne niż Support Vehicles, & Infantry)
* wszystkie klasy (Light, Medium, Heavy)
* amunicja (standard)
- 'Mech Mortars
* wszystkie zestawienia (/1, /2, /4, /8)
* amunicja (standard, Smoke/gas, Illumination)
- Machine Guns
* amunicja (standard, Tracer)
- Bomby podwieszane (HE-F standard, Smoke/gas, Inferno, Torpedo, kasetowe, prototypowe rakiety "Thunderstrike" AAM)

Broń energetyczna
- Primitive Lasers (Heat x2)
* wszystkie klasy (Small, Medium, Large)
- Chemical Lasers (zasilane amunicją gazową podatną na ostrzał)
* wszystkie klasy (Small, Medium, Large)

Broń rakietowa
- Rocket Launchers (jak wersje najwcześniejsze, gorszy spread)
* wszystkie zestawienia (10, 15, 20)
- Amunicja do RL, LRM i SRM (standard, Smoke/gas, Inferno; SRM i LRM w minimalnej ilości)

Inna broń
- Vehicle Flamers
 
__________________
Jeszcze dzień wyjdę stąd
Rzucę bagnet rzucę broń
Przeskoczę każdy mur

Ostatnio edytowane przez Micas : 10-10-2021 o 12:11. Powód: zmiany
Micas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-07-2021, 21:43   #3
 
Micas's Avatar
 
Post BN, archiwum NVDF i timeline.

Lista Bohaterów Niezależnych
Kolorem szarym zaznaczam tych, którzy zostali włączeni do obsady bazy pod Wielką Górą Zieloną, bądź są tam gośćmi Minutemen.

New Minutemen

Maurice S. Ishida - ostatni żyjący Minuteman z czasów Założenia, ex-oficer Draconis Combine Mustered Soldiery, patron projektu i dowódca bazy New Minutemen [WIA].

Jake McKinley - porucznik NVDF ze sztabu General Command Staff, oficer łącznikowy Minutemanów [MIA].

Steven Barnes - brygadzista parków maszynowych Stern Heavy Industries, główny mechanik Minutemanów.

Martin Neyman - starszy szeregowy z 18th Motorized Infantry Battalion (3rd Interior MI RCT).

John "Mały Johnny" Crickshaw - st. szer. z 18 batalionu (jw.).

NVDF

Generałowie:
Brad Dennal - generał General Command Staff. [KIA]
Steven Thompson - generał brygady Republican Guard. [KIA]
Raymond Jackson - gen. byg. Border Patrol.

Pułkownicy:
Judith Garcia - 2nd Capitol Mechanized Infantry Regimental Combat Team. [KIA]
Patrick Williams - 3rd Interior MI RCT.
Amanda Moore - 4th Interior Armored RCT.

Inni:
Jeff Macbride - kapitan, 77th AA Battalion / projekt AeroSpace. [KIA]
Arianne Black - jw. [KIA]
Ivan Portnoy - porucznik, wojskowe służby informacyjne, łącznik.
Annabelle Bright - podporucznik, wojskowe służby informacyjne, analityk.
Natasha Tikhonenko - porucznik, siły operacji specjalnych, operatorka. [MIA]
Rowan Allbright - chorąży, technik jednostki remontowej 77 baonu / projektu AeroSpace. [MIA]
Roy Lieushot - st. kapral, zbrojmistrz 77 baonu / projektu AeroSpace. [MIA]

Politycy i biznesmeni

Lydia Londa - prezydent Republiki Nowego Vermontu, Reformist Party. [RIP]

Norman Osberger - wiceprezydent RNV, Constitutionalist Party. [POW]

Daniel Archer - minister rolnictwa, Constitutionalist Party. Brat Rooikat.

Wilford Spencer - minister rozwoju i infrastruktury, Constitutionalist Party. [KIA]

Terrence Spencer - założyciel i prezes (CVO & CEO) Stern Heavy Industries (głównej firmy budowlanej i zajmującej się ciężkimi maszynami, projektami infrastruktury).

Xander Almasy - demi-precentor pionu Delta (Intelligence) z ComStar. Szef misji obserwacyjnej na Amerigo.

Rodzina i przyjaciele Minutemanów

Jack Kane - pułkownik rezerwy Border Patrol, ojciec Sarah. [KIA]
William Kane - kapitan Border Patrol, brat Sarah. [MIA]
Gabriel Smith - porucznik Newport Police Department, oficer koordynujący SHWAT. [MIA]
Linda Howl - Master Patrol Officer, NPD SHWAT.

Brian Winters - kapral rezerwy Republican Guard, ochroniarz w barze "Forza", przyjaciel Jane.
Robert D. Hanson - technik-mechanik Stern Heavy Industries, przyjaciel Jane.
Christine Gray - "kobieta pracująca", przyjaciółka Jane. [KIA]
Lilly Santos Melo - właścicielka baru "Forza" w Newport, przyjaciółka Jane. [MIA]

Martha Jackson - matka Juliana. [RIP]
Jonathan Jackson - ojciec Juliana, sierżant rezerwy Border Patrol, elektrotechnik.
Ethan Jackson - brat Juliana, inżynier w Burlington.

Theodora Spencer - młodsza siostra Hadriana, ekonomistka.

Alicja Heisenberg - żona Victora.
Thomas Heisenberg - syn Victora i Alicji.
Gunter Heisenberg - jw.
Mia Wellmann (nee Heisenberg) - siostra Victora.
Frederick Deckard - ordynator w Szpitalu Fundacyjnym Newport, przyjaciel Victora.
Derek Deckard - syn Fredericka, lekarz, były uczeń Victora.

Kentin Trevor - mąż Ursuli, programista.
Elise Trevor - córka Ursuli i Kentina.
Robert Archer - ojciec Ursuli, polityk. [KIA w Dniach Masakry]
Erika Archer - matka Ursuli, weterynarz/medyk.
Thomas Archer - stryj Ursuli, farmer, + rodzina.

Sojusznicy

Thelma Young - porucznik, oficer łącznikowy Markson's Marauders. [odeszła z Amerigo wraz z resztą Maruderów po wypełnieniu kontraktu]

Francis Lennon - porucznik, oficer łącznikowy Knights of St. Cameron.

Nieprzyjaciele

Ernest Kwame Mwabutsa - "król" plemion Bandytów, lider "Armii Czerwonej Wstęgi".

"Loxley" - założyciel pirackiej bandy "Loxley's Raiders", tożsamość nieznana. [KIA]

Sonny Modeno - nowy szef piratów (teraz "Blood Raiders"). Po ich rozbiciu stał się zausznikiem Mwabutsy.

Julius Spencer - starszy brat Hadriana, jeden z dowódców "The Workmen".

Elias Birma - były kapitan SHWAT, zdrajca.
Jason Ortega - były sierżant SHWAT i zastępca Birmy, również zdrajca.


Archiwum - pierwotne stany osobowe jednostek wojskowych NVDF oraz zmiany/straty w pierwszym kwartale wojny. Późniejsze zmiany nie notowane. Do tego dorzucone kompanie najemne, które opuściły Amerigo.

Markson's Marauders - jedna kompania mechów mieszanych (średnie/lekkie), transport aerospace i pełne wsparcie techniczne. Kompania poniosła b. poważne straty, ale wypełniła kontrakt antypiracki, otrzymała zapłatę i opuściła Amerigo.

Republican Guard Brigade

0. Brigade HQ (gen. bryg. Steven Thompson; 80 chłopa łącznie; stosowne pojazdy) [Newport]

1. 2nd Capitol Mechanized Infantry Regimental Combat Team (płk Judith Garcia; 2000 żołnierzy) [całość w Newport]
- Regiment HQ & Support Companies (500 ludzi; pojazdy logistyczne, inżynieryjne i medyczne)
I - 312 KIA, 67 MIA w dniach Masakry w Newport, Utracie Vergennes i Obronie Middlebury. Wycofane do Middlebury.
- Presidential Lifeguard Company (80 ludzi)
I - 80 KIA w dniach Masakry w Newport i Utracie Vergennes. Jednostka rozbita.
- 13th Mechanized Infantry Battalion (400 ż. + 30 Tracked Standard APCs + 3 Tracked MG Carrier APCs + 3 Tracked SRM Carrier APCs + 3 Tracked Primitive APCs + 6 Light Rifle Field Guns)
I - 380 KIA, 20 MIA w dniach Masakry w Newport; wszystkie pojazdy i armaty zniszczone lub przejęte przez nieprzyjaciela. Jednostka rozbita.
- 14th Mechanized Infantry Battalion (400 ż. + 33 Tracked Primitive APCs + 3 Tracked MG Carrier APCs + 3 Tracked SRM Carrier APCs + 6 Light Rifle Field Guns)
I - 150 KIA, 120 MIA w dniach Masakry w Newport, Utracie Vergennes i Obronie Middlebury; prawie wszystkie pojazdy i armaty zniszczone lub przejęte przez nieprzyjaciela. Wycofany do Middlebury.
- 15th Motorized Infantry Battalion (400 ż. + 30 Wheeled Standard APCs + 3 Wheeled MG Carrier APCs + 3 Wheeled SRM Carrier APCs + 3 Wheeled Primitive APCs + 6 Light Rifle Field Guns)
I - 170 KIA, 200 MIA w dniach Masakry w Newport, Utracie Vergennes i Obronie Middlebury; pojazdy jw. Wycofany do Middlebury.
- 77th Air-Defense Battalion (200 chłopa; ciągniona broń p.lot. w kl. AC/2 [4 szt.], Light Rifle [6 szt.], AA Missile Launcher Mk2 [2 szt.], poczwórne Support MG [12 szt.], spora ilość jednorazowych naramiennych wyrzutni AA Missile Launcher Mk1)
I - 108 KIA, 67 MIA w dniach Masakry w Newport, Utracie Vergennes i Obronie Middlebury; cała broń p.lot. zniszczona lub przejęta przez nieprzyjaciela. Jednostka rozbita.
- 45th Support Platoon - Mobile LRM Artillery (20 ludzi; 6 Wheeled LRM Carrier APCs, 6 Tracked LRM Carrier APCs)
I - 16 KIA, 4 MIA w dniach Masakry w Newport i Obronie Middlebury; wszystkie pojazdy zniszczone lub przejęte przez nieprzyjaciela. Jednostka rozbita.

2. 3rd Interior MI RCT (płk Patrick Williams; 2000 ż.)
- Regiment HQ & Support Companies (400 ludzi) [Hartford]
I - 120 KIA, 79 WIA, 13 MIA w dniach Masakry i Bitwie o Hartford.
- 16th Mechanized Infantry Battalion (430 ż. + 36 Tracked Primitive APCs + 3 Tracked MG Carrier APCs + 3 Tracked SRM Carrier APCs + 6 Light Rifle Field Guns) [Fort Ticonderoga]
I - 4 KIA, 21 WIA w dniach Masakry i nalotach lotniczych, 7 prymitywnych APC zniszczonych oraz wszystkie armaty.
- 17th Motorized Infantry Battalion (430 ż. + 36 Wheeled Primitive APCs + 3 Wheeled MG Carrier APCs + 3 Wheeled SRM Carrier APCs + 6 Light Rifle Field Guns) [Hartford]
I - 123 KIA, 56 WIA, 6 MIA w dniach Masakry i Bitwie o Hartford; połowa pojazdów zniszczona i cztery armaty.
- 18th Motorized Infantry Battalion (430 ż. + 36 Wheeled Primitive APCs + 3 Wheeled MG Carrier APCs + 3 Wheeled SRM Carrier APCs + 6 Light Rifle Field Guns) [Hartford]
I - 108 KIA, 70 WIA, 21 MIA w dniach Masakry i Bitwie o Hartford; połowa pojazdów zniszczona i dwie armaty.
- 66th Field Artillery Battalion (300 chłopa; ciągniona artyleria w ilości: 8 Medium Rifles, 12 Heavy Rifles) [Fort Ticonderoga]
I - 14 KIA, 60 WIA w dniach Masakry i nalotach lotniczych, 3 Medium Rifles i 1 Heavy Rifle zniszczone.
- 7th Cavalry Squadron (310 chłopa + 25 Hover Primitive APCs + 3 Hover MG Carrier APCs + 3 Hover SRM Carrier APCs + 3 Hover LRM Carrier APCs) [Williston]
I - 39 KIA, 109 WIA, 4 MIA w dniach Masakry, Inwazji na Williston i Bitwie o Hartford; 12 prymitywnych APC i po 1 pozostałym pojeździe zniszczone.

3. 4th Interior Armored RCT (płk Amanda Moore; 1300 ż.)
- Regiment HQ & Support Companies (410 ludzi) [Fort Ticonderoga]
I - 10 KIA, 42 WIA w dniach Masakry i nalotach lotniczych.
- 8th Cavalry Squadron (250 chłopa + 3 Heavy Wheeled APCs + 3 Heavy Wheeled SRM APCs + 3 Heavy Wheeled MG APCs + 3 Heavy Wheeled LRM APCs) [Milton]
I - 7 KIA, 13 WIA, 1 MIA w dniach Masakry i rajdach piromanów/nalotach lotniczych.
- 9th Cavalry Squadron (250 chłopa + 3 Heavy Hover APCs + 3 Heavy Hover SRM APCs + 3 Heavy Hover MG APCs + 3 Heavy Hover LRM APCs) [Essex]
I - 21 KIA, 6 WIA, 50 MIA w dniach Masakry, rajdach piromanów/nalotach lotniczych i Utracie Essex, większość pojazdów uszkodzona. Przedostali się do Fort Ticonderoga.
- 19th Armored Battalion (130 chłopa + 4 Heavy Tracked APCs + 1 Heavy Tracked SRM APC + 1 Heavy Tracked MG APC + 1 Heavy Tracked LRM APC + 18 GAL-200 Galleon Light Tanks + 3 GAL-200 [RL] + 3 GAL-100) [Fort Ticonderoga]
I - 2 KIA, 7 WIA w dniach Masakry i nalotach lotniczych, ciężki LRM i 1 GAL-200 Galleon zniszczone.
- 20th Armored Battalion (130 chłopa + 4 Heavy Tracked APCs + 1 Heavy Tracked SRM APC + 1 Heavy Tracked MG APC + 1 Heavy Tracked LRM APC + 18 GAL-200 Galleon Light Tanks + 3 GAL-200 [RL] + 3 GAL-100) [Fort Ticonderoga]
I - 1 KIA, 3 WIA w dniach Masakry i nalotach lotniczych, potem 0 KIA i 16 WIA w Bitwie o Hartford, 1 GAL-200 [RL] zniszczony. Przekierowany do Hartford.
- 21st Armored Battalion (130 chłopa + 4 Heavy Tracked APCs + 1 Heavy Tracked SRM APC + 1 Heavy Tracked MG APC + 1 Heavy Tracked LRM APC + 18 GAL-200 Galleon Light Tanks + 3 GAL-200 [RL] + 3 GAL-100) [Middlebury]
I - 23 KIA, 17 WIA w dniach Masakry i nalotach lotniczych oraz Obronie Middlebury; 1 GAL-100, 2 GAL-200 [RL], 3 GAL-200 Galleon i ciężki MG zniszczone.

Border Patrol

1. 1st Rangers Brigade Combat Team (gen. bryg. Raymond Jackson; 3320 ż.)
- Brigade HQ Company (80 ludzi; stosowne pojazdy) [Hartford]
I - 33 KIA, 46 WIA, 2 MIA w Bitwie o Hartford.
- 1st Light Infantry Battalion (1000 chłopa + 10 PKR-T5 Packrat Long Range Patrol Vehicles [SRM2 variant] + 10 PKR-T5 [ICE variant] + 3 PKR-T5 [ML variant]) [Hartford]
I - 150 KIA, 312 WIA, 137 MIA, połowa pojazdów zniszczona lub przejęta przez nieprzyjaciela w dniach bitwy granicznej, Utracie Bennington i Bitwie o Hartford.
- 2nd Light Infantry Battalion (jw.) [Bennington]
I - 248 KIA, 218 WIA, 320 MIA, wszystkie pojazdy zniszczone lub przejęte przez nieprzyjaciela w dniach bitwy granicznej, Utracie Bennington i Bitwie o Hartford.
- 3rd Light Infantry Battalion (jw.) [Burlington]
I - 0 KIA, 0 WIA, 2 AWOL.
- 4th Cavalry Reconnaissance Squadron (160 chłopa + 1 Swift Wind Scout Cars [standard] + 5 Swift Wind Scout Cars [ICE] + 2 Swift Wind Scout Cars [ICE Speed] + 13 PKR-T5 [ICE]) [Hartford]
I - 27 KIA, 60 WIA, 6 MIA w dniach Masakry i Bitwie o Hartford; standard Swift Wind, 2 ICE Swift Winds i 3 Packraty zniszczone.
- Ranger Aviation Squadron (80 chłopa + 12 Quick Dart Scout Planes) [Hartford]
I - 7 KIA, 27 WIA, w dniach bitwy granicznej i Bitwie o Hartford; 3 Quick Darts strącone.

Volunteer Militia

0. New Vermont Volunteer Militia HQ (80 ludzi; stosowne pojazdy)
[Fort Ticonderoga]
I - 1 KIA, 3 WIA w dniach Masakry i nalotów lotniczych.

1. District Newport
- 5th Militia Battalion (163 ludzi)
I - 44 KIA, 11 WIA, 98 MIA w dniach Masakry. Rozbudowa do 5th Division.

2. District Ticonderoga
- 6th Militia Battalion (1114 ludzi)
I - 12 KIA, 170 WIA w dniach Masakry i nalotów lotniczych. Rozbudowa do 6th, 15th i 16th Division.

3. District Milton
- 7th Militia Battalion (532 ludzi)
I - 31 KIA, 121 WIA w dniach Masakry i rajdów piromanów/nalotów lotniczych. Rozbudowa do 7th Division.

4. District Essex
- 8th Militia Battalion (417 ludzi)
I - 22 KIA, 34 WIA w dniach Masakry i rajdów piromanów/nalotów lotniczych. Batalion skapitulował w Utracie Essex: 132 ludzi spróbowało zbiec do Fort Ticonderoga, tylko 42 się to udało, pozostali KIA/MIA/POW. Jednostka de facto rozbita.

5. District Hartford
- 9th Militia Battalion (201 ludzi)
I - 0 KIA, 3 WIA w dniach Masakry. Rozbudowa w 9th Division, 7 622 KIA, 6 790 WIA, 1000+ MIA w Bitwie o Hartford.

6. District Williston
- 10th Militia Battalion ( ludzi)
I - 12 KIA, 78 WIA w dniach Masakry i Inwazji na Williston. Rozbudowa w 10th Division.

7. District Burlington
- 11th Militia Battalion (218 ludzi)
I - 1 KIA, 27 WIA w dniach Masakry. Rozbudowa w 11th Division.

8. District Middlebury
- 12th Militia Battalion (97 ludzi)
I - 2 KIA, 17 WIA w dniach Masakry. Rozbudowa w 12th Division.

9. District Bennington
- 13th Militia Battalion (309 ludzi)
I - 67 KIA, 78 WIA, 54 MIA w Utracie Bennington. Rozbudowa w 13th Division w Hartford, 4378 KIA, 1321 WIA, 26 MIA w bitwie o to miasto.

10. District Vergennes
- 14th Militia Battalion (35 ludzi)
I - 35 KIA w Utracie Vergennes. Jednostka rozbita.



+++

Kompanie najemne, które przybyły na Amerigo po rozpoczęciu wojny.

Nieprzyjacielskie:
the Abased - jeden batalion (całość kompanii najemnej) mechów ciężkich i szturmowych plus pojazdy bojowe i transportowe aerospace, pełne wsparcie techniczne oraz ograniczone wsparcie piechoty zmech., artylerii i pojazdów pancernych.

Little Richard's Panzer Brigade - pułk (całość kompanii najemnej) mechów mieszanych (głównie średnich), transport aerospace i hyperspace i pełne wsparcie techniczne.

'Najemne startupy' - głównie pojedyncze drużyny i plutony lekkiej piechoty + transport. Razem nieregularny batalion.

Sojusznicze:
Knights of St. Cameron - jeden pułk mechów lekkich, transport aerospace i hyperspace, brak własnego wsparcia technicznego (zapewniane za to przez New Vermont Republic).

'Najemne startupy' - głównie pojedyncze drużyny i plutony lekkiej piechoty + transport. Razem nieregularny pułk.

+++

Timeline wydarzeń

Rok 2999 A.D.

Marzec
14 - początek gry: BG przebywają w Newport i planują udział w święcie Dni Fundacji.
15 - Dni Masakry: parada z okazji Dni Fundacji zgrywa się z szerokim zamachem terrorystycznym ze strony uchodźców z Bariery i najemnych Workmenów. BG cudem uchodzą z życiem i zostają ewakuowani przez rządowych agentów.
16 - BG zostają przetransportowani tzw. "czarnym śmigłowcem" do ukrytej bazy pod Wielką Górą Zieloną.
17 - spotkanie z Ishidą, pierwsza odprawa, przedstawienie mechów i początek szkoleń. BG stają się New Minutemen.
17-21 - szkolenia, wykłady i treningi. Sarah Kane i Hadrian Spencer przechodzą operację wszczepienia lostechowego implantu. Przełamanie linii frontu na Pograniczu, Upadek Newport i Bennington.
21 - Bitwa o "Autostradę Śmierci" Newport-Middlebury i zniszczenie bazy Workmenów na Barierze przez Minutemen. Masakra non-combatants w tej drugiej. Wyspy Windsor i Vergennes padają pod naporem piratów Loxley's Raiders.
21-23 - dzięki oczyszczeniu Autostrady Śmierci udaje się ewakuować cywilów i resztki 1st Capitol RCT. Początek działalności nieprzyjacielskich piromanów w Interiorze. Front zbliża się do Hartford i Williston.
23 - Inwazja na Williston/Bitwa o Lake Grand: Minutemen odpierają atak i niszczą flotę oraz bazę nieprzyjaciela. Przejęcie Matara z łap piratów. Udany rajd piromanów na składy zapasów żywności i nieobrobione pola pod Essex.
24-26 - polowanie na piromanów. Kolejne straty w zapasach pod Milton, ale sabotażyści zostają wyeliminowani. Mimo to, Nowy Vermont staje przed wizją klęski głodowej.
26-31 - Armia Czerwonej Wstęgi osacza Hartford. Początek "Hartfordzkiego Stalingradu".

Kwiecień
01-30 - Bitwa o Hartford trwa, trawiąc dziesiątki tysięcy istnień ludzkich, setki pojazdów i całe kwartały miasta. Minutemen wiodą prym w jego obronie.
W międzyczasie - budowa tajnego obozu nad Lake Varmint i szkolenie Lancy Bravo.
Ponadto - Workmeni zmuszają Essex do kapitulacji i przejmują jego pozostałe zapasy oraz pola.
A także - nieprzyjaciel wypuszcza filmy propagandowe z "Masakry na Barierze" jakiej dopuścili się Minutemen względem workmenowych cywilów.
Oraz - w wyniku sporu pośród piratów, z Raidersów dezerteruje Mytsa Gabor/Dybuk, która oddaje się w ręce NVDF/WSI.

Maj
01-03 - wyparcie głównych sił Armii Czerwonej Wstęgi z miasta. W nocy z 2 na 3 maja przybywa odsiecz NVDF i wymiata nieprzyjaciół z rejonów podmiejskich. Nastanie pory monsunowej, załamanie ofensywy nieprzyjaciół i stabilizacja frontu.
04-10 - aktywacja lostechowego systemu VR w bazie Minutemen i "team deathmatche" z botami. Wcielenie Dybuk w szeregi Minutemen w zamian za kluczowy intel. Ustalenie planu sprzedaży Matara dzianym typom w zamian za zapasy, najmitów i inne fanty dla Nowego Vermontu. W międzyczasie Ishida, Jane Doe i Brian Winters lecą do obozu nad Lake Varmint. Potem Doe i Winters udają się na długoterminową misję specjalną poza linią wroga, na Barierę.
10 - rajd na bazę Bandytów i Workmenów na Morzu Chłodnym. Zniszczenie nieprzyjacielskiej instalacji i floty morskiej. Początek kłopotów logistycznych u wroga.
10-18 - naprawy mechów i lotnictwa, początek niedoborów logistycznych u Minutemen (m.in. braki w Standard Armor i LRM).
15 - Beton i Winters zastawiają udaną zasadzkę na konwój wody i spirytusu medycznego na Barierze, co wzbudza powszechny gniew (i brak rozwagi) pośród Bandytów.
18 - Bitwa o Magellana: Minutemen przełamują blokadę orbitalną Amerigo i niszczą księżycową bazę Raidersów. Śmierć "Loxleya". Julian Jackson udaje się w podróż międzygwiezdną celem negocjacji o sprzedaż Matara. Minutemen wracają na planetę.
20 - starcie lancy "anty-Minutemanowych myśliwych" (złożoną z Bandytów i radykalnych Workmenów) z Betonem i Wintersem na Barierze.

Maj-październik ("urlop" MG)
18.05-02.10 - trwa pora monsunowa i wojna podjazdowa. Obydwie strony umacniają się w swoich pozycjach. Minutemen wykonują szereg misji solowych godzących w nieprzyjaciół. Sonny Modeno przejmuje władzę nad piratami i przemianowuje ich na "Blood Raiders". Śmierć Dybuk podczas jednej z akcji i zniszczenie jej Locusta. Doe i Winters kontynuują dywersję na Barierze, Kane i Jake McKinley natomiast działają w podobny sposób na Windsor Island. Jacksonowi udaje się wynegocjować porozumienie na Illyrii z tamtejszym rządem (Palatynatem Illyriańskim), ComStarem i najemnikami.

Październik
02 - rajd Minutemen na Vergennes Airport. W tym czasie do zenith jump point układu gwiezdnego przybywa Jackson z odsieczą, eliminując "komitet powitalny" piratów.
03 - powstanie Vermontczyków na wyspach Windsor i Vergennes ze wsparciem części Minutemen, wyparcie nieprzyjaciół.
13 - zdradziecki cios "fałszywej flagi" wymierzony przez najemników z Little Richard's Panzer Brigade kończy powstania na wyspach. Jake McKinley i Sarah Kane uznani za zaginionych.
14 - utrata Camp Varmint przez Minutemen i NVDF na rzecz nieprzyjaciół, za cenę wysokich strat (w tym wszystkich radykałów od Workmenów). Julius Spencer przejmuje władzę nad Workmenami i dokańcza swoją czystkę.
15 - ponowne zebranie się całości (niezaginionej) Minutemen w bazie pod Wielką Górą Zieloną wraz z nowymi oficerami łącznikowymi. Nowa odprawa.
16 - Beton i Winters rozpoczynają misję nad Lake Varmint przeciw najmitom "the Abased". Uratowanie Martina Neymana.
17 - Bitwy o lotnisko w Newport oraz o orbitę Amerigo. W międzyczasie niezidentyfikowani sprawcy niszczą gł. bazę Bandytów na Barierze i masakrują tamtejszą ludność.
20 - Koalicja "Blood Raiders" oficjalnie przestaje istnieć. Niedobitki piratów zostają wcielone do Armii Czerwonej Wstęgi. Wkrótce potem Markson's Marauders opuszczają Amerigo.
31 - Początek Bitwy o Middlebury.

Listopad
01-07 - Bitwa o Middlebury trwa. Miasto zostaje zrujnowane w niewiele mniejszym stopniu od Hartford przez wrogie bombardowania artyleryjskie i lotnicze oraz rajdy mechów z Little Richard's Panzer Brigade.
05 - Szturm Panzerowców. Zażarte starcie na przedpolach miasta oraz na orbicie ponad nim skutkuje całkowitym zniszczeniem flotylli aerospace nieprzyjacielskich kompanii najemnych oraz utratą ponad połowy mechów przez LRPB, za cenę wielu strat pośród Rycerzy i Illyrian. W międzyczasie Minutemen skutecznie rajdują Bennington Airport i tamtejszy port morski, niszcząc znaczną część lotnictwa Bandytów oraz prawie całość pozostałej floty morskiej.
07 - Kres Bitwy o Middlebury. LRPB tracą doborową lancę wraz z ostatnim desantowcem, natomiast Workmeni i Bandyci tracą większość swych sił artyleryjskich. Nieprzyjaciel wycofuje się, ścigany przez niedawno powołany i wyposażony Wydzielony Pułk Pancerny NVDF "Mailed Fist". W międzyczasie Minutemen, z Hadrianem Spencerem na czele, przechwytują vipowski konwój Bandytów zdążający z Newport do Essex. Okazuje się być to konwój z więźniami; udaje się uratować tylko jedną kobietę, reszta ginie od friendly fire, w tym minister Wilford Spencer. Użycie broni atomowej "Davy Crockett" przez Bandytów i utrata pułku pancernego "Mailed Fist" NVDF.
10 - Abased wycofują się z rejonu Lake Varmint, NVDF przechodzi do ofensywy.
13 - ACzW traci Camp Varmint, wkrótce później front zostaje zabezpieczony i wróg się cofa na Pogranicze, zostawiając tylko nielicznych partyzantów. Od czasu użycia głowic na pozostałych frontach panuje spokój (zjawisko "dziwnej wojny").
 
__________________
Jeszcze dzień wyjdę stąd
Rzucę bagnet rzucę broń
Przeskoczę każdy mur

Ostatnio edytowane przez Micas : 16-10-2021 o 23:26. Powód: zmiany
Micas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168