30-01-2021, 18:42 | #1 |
Reputacja: 1 | [Sztab] MechWarrior - Hearth & Home Link do rekrutacji. (Militarne SF - Battletech/Mechwarrior) Link do komentarzy. Link do sesji. W tym temacie będę stopniowo wrzucał materiały tyczące się sesji, oraz modyfikował je wraz z upływem czasu. +++ AMERIGO (Middle Tech, Industrialized, Average World) Ten czerwony kwadrat to przybliżony rejon Ziaren. Pierwotna siła polityczna: New Vermont Republic Stolica: Burlington (cywilna), Fort Ticonderoga (militarna), Newport (dawna) Ustrój polityczny: republika, system półprezydencki Głowa państwa: obecnie brak; Rząd Tymczasowy Wcześniejsza głowa państwa: prezydent Lydia Londa (Reformist Party - centrolew) Zastępca głowy państwa: obecnie brak; Rząd Tymczasowy. Wcześniejszy zastępca: wiceprezydent Norman Osberger (Constitutionalist Party - centropraw; POW, potem zdrajca na rzecz PRS, obecnie status KIA) Populacja: ~11 mln Poziomy społeczno-przemysłowe (wg USILR): C/D-C/D-B-C-B Typ gwiazdy (czas ładowania KF): K1V (192h) Pozycja w systemie: 1 Czas do punktu skoku: 12 dni Liczba księżyców: 2 (Columbus, Magellan) Ciśnienie atmosferyczne: standardowe (atm. zdatna do oddychania) Temperatura równikowa: ~35 stopni C (sawanna/pustynia/las deszczowy) Woda powierzchniowa: ~7% (w rzeczywistości 47%, z czego większość jako wody podziemne/gruntowe i małe jeziora bezodpływowe) Stacja ładowania KF: brak Klasa przekaźnika HPG: brak Flaga Republiki Nowego Vermontu. Państwo kolaboranckie: People's Republic of Seeds / Ludowa Republika Ziaren Stolica: Newport Ustrój polityczny: "republika prezydencka" (de facto autorytaryzm/dyktatura) Ex-głowy państwa [KIA]: prezydent Norman Osberger (ex-Constitutionalist Party z NVR), wiceprezydent Steven Young. Populacja: ~1 mln dawnych obywateli NVR & nieznana ilość ludzi z Bariery i Pogranicza Status: państwo to zostało pokonane i re-anektowane przez NVR w maju/czerwcu roku 3000. Flaga Ludowej Republiki Ziaren. Udzielne księstewko: Principality of Essex Stolica: Essex Ustrój polityczny: monarchia neofeudalna (de facto dyktatura wojskowa) Głowa państwa: "książę" Julius Spencer Zastępca głowy państwa: ppłk. Zachary Wells [KIA] Populacja: ~2 mln dawnych obywateli NVR Status: państwo to zostało re-anektowane przez NVR w czerwcu roku 3000 po "specjalnej operacji wojskowej". Flaga Księstwa Essex. Bandit Kingdom: New Zair Stolica: Bennington Ustrój polityczny: monarchia despotyczna / konfederacja plemienna Głowa państwa: brak Ex-głowy państwa [KIA]: "król" Ernest Kwame Mwabutsa, "generał" Ezekiel Ndiya Mbutu. Zastępca głowy państwa: Rada Plemion Populacja: ~30 tys. dawnych obywateli NVR, nieznana ilość ludzi z Bariery i Pogranicza. Status: państwo to zostało pokonane i re-anektowane przez NVR w maju/czerwcu roku 3000. Flaga Królestwa Nowego Zairu. Nieznane Ziemie: Republic of New Rhodesia Stolica: Salisbury Ustrój polityczny: republika, system prezydencki Głowa państwa: prezydent Charlotte Corbyn Zastępca głowy państwa: wiceprezydent Harry Walsh Populacja: ~8 mln obywateli pierwszej kategorii & nieznana ilość ludzi z Bariery Sztandar Republiki Nowej Rodezji. Tezaurus akronimów NVR - New Vermont Republic NV - Nowy Vermont NVDF - New Vermont Defense Force GMB - "Green Mountain Boys" (Republican Guard Brigade) PRS - People's Republic of Seeds LRZ - Ludowa Republika Ziaren PPF - People's Protection Forces PoE - Principality of Essex KoNZ - Kingdom of New Zair KNZ - Królestwo Nowego Zairu NZ - Nowy Zair / New Zair ACzW - Armia Czerwonej Wstęgi RoNR - Republic of New Rhodesia NR - Nowa Rodezja NRSF - New Rhodesia Security Force FWL - Free Worlds League (Liga Wolnych Światów) NV$ - dolar nowovermoncki C-Bill - ComStar Letter of Credit (ogólnie uznawana waluta) M-Bill - Eagle (waluta FWL) Region Ziaren Legenda: 1: Newport (największe miasto i port morski, stolica) 2: Vergennes (miasto-kurort + mniejszy port) 3: Middlebury (średnie miasto logistyczne i wojskowe) 4: Fort Ticonderoga (główna baza wojskowa i średnie miasto logistyczno-przemysłowe) 5: Essex (aglomeracja wsi i małego miasta, wielkie uprawy rolne i pastwiska) 6: Milton (jw.) 7: Burlington (duże miasto graniczne/jeziorne, spory port) 8: Williston (duże miasto graniczne/jeziorne, spory port) 9: Hartford (małe miasto logistyczne i wojskowe) 10: Bennington (małe miasto portowe/graniczne) 11: Montpelier (miasteczko-kurort pod Wielką Górą Zieloną) I: Morze Chłodne (pierwszy co do wielkości akwen słonowodny) II: Lake Blackmore (muliste jezioro bezodpływowe, zanieczyszczone gliną i odpadami okolicznej dżungli) III: Lake Long / Morze Długie (drugi co do wielkości akwen słonowodny, połączony na północy z Morzem Chłodnym wąską cieśniną; bardzo głębokie - uskok tektoniczny) IV: Lake Varmint (jezioro słodkowodne na skraju dżungli, otoczone moczarami i szeregiem mniejszych jezior) V: Grand Lake (największe i najczystsze jezioro słodkowodne w rejonie Ziaren, bardzo głębokie - potencjalny rezerwuar słodkiej wody dla całego NVR) VI: Lake Stanford (jezioro wulkaniczne, silnie zmineralizowane) +++ SIŁY ZBROJNE Wszystkie pojazdy powrzucane do jednostek można znaleźć na www.sarna.net . Kolorem szarym będę zaznaczał aktualizacje stanu osobowego, numerowane rzymskimi liczbami. Liczby te przekładać się będą na kwartały roczne, licząc od 1 kwartału 2999 A.D. Republican Guard Brigade aka "Green Mountain Boys" Klasyfikacja: wojska operacyjne. Przynależność: New Vermont Defense Force (NVDF). Typowe opancerzenie i wyposażenie*: Standard Armor Kit - Periphery/Generic, maska nawilżająca, gogle ochronne, mundur polowy w kamuflażu CIDG tiger stripes. Sprzęt sytuacyjny/nietypowy: maska filtrująca, strój Ghillie, pancerz osobisty typu Flak, hełm inżynieryjny, wojskowy komunikator krótkofalowy. Broń główna: Federated Long Rifle, karabin/karabinek automatyczny, karabin powtarzalny czterotaktowy. Broń boczna: pistolet półautomatyczny. Broń wsparcia: karabin snajperski (powtarzalny czterotaktowy), lekki/ręczny karabin maszynowy, lekki moździerz, działo bezodrzutowe (lekkie, średnie/standard), granatnik (kompaktowy, standardowy, automatyczny), karabin maszynowy (przenośny, 'pół-przenośny', wsparcia). Opis: "naczelne" siły zbrojne Nowego Vermontu, pełniące rolę oddziałów manewrowych i szybkiego reagowania, a także obrońców Ziaren. * Pomijam stosowne niezbędniki do życia i utrzymania szpeju. General Command Staff aka "the brass" Klasyfikacja: sztab NVDF. Liczebność początkowa: ok. 200 sztabowców i personelu pomocniczego. Aktualna liczebność: I - 79 KIA, 89 MIA w Masakrze w Newport. Utrata kadry dowódczej - jednostka de facto rozbita. Przynależność: NVDF. Szpej: patrz - Republican Guard. Opis: Dowództwo generalne rodzajów sił zbrojnych. Jego członkowie wytrenowani zostali na zasadzie "every Marine - a rifleman". Mają do swej dyspozycji pojazdy transportu osobowego (pancerz klasy komercyjnej, brak uzbrojenia pokładowego; ważne: wszystkie inne jednostki NVDF mają dostęp do podobnych pojazdów). Sztab jest zlokalizowany w Newport. Border Patrol aka Rangers Klasyfikacja: korpus ochrony pogranicza. Przynależność: NVDF. Opancerzenie i wyposażenie: jak u Republican Guard, ale mundur polowy w kamuflażu Greek vertical lizard. Sprzęt sytuacyjny/nietypowy: jak u RG, plus kombinezon chłodzący. Broń główna: karabin powtarzalny czterotaktowy, pistolet maszynowy. Broń boczna: rewolwer (zwyczajny kaliber, double-action), pistolet półautomatyczny. Broń wsparcia: karabin snajperski, erkaem, lekki moździerz, lekkie działo bezodrzutowe, granatnik (kompaktowy, standardowy, automatyczny), kaem (przenośny, 'pół-przenośny', wsparcia). Opis: oddziały lekkiej piechoty uformowane na styl commando, pilnujące bezpieczeństwa na Pograniczu i zwalczające tamtejszych Bandytów w ramach bush war. Volunteer Militia Klasyfikacja: siły obrony terytorialnej. Przynależność: NVDF. Opancerzenie i wyposażenie: mundur polowy w kamuflażu deszczyk, hełm typu Flak. Sprzęt sytuacyjny/nietypowy: różny, zależny od magazynów/logistyki. Broń główna: karabin powtarzalny czterotaktowy, "strzelba na słonie" (Elephant Gun), strzelba dwururka, strzelba pompka, Federated Long Rifle. Broń boczna: rewolwer (zwyczajny kaliber lub Magnum; double-action), pistolet półautomatyczny (zwyczajny kaliber lub Magnum). Broń wsparcia: karabin snajperski, erkaem, lekki moździerz, granatnik. Opis: formacja lekkiej piechoty spełniająca wiele ról, od edukacyjnej dla starszej młodzieży aż po zabezpieczenie zaplecza. Reaktywowana stosunkowo niedawno i trapiona paraliżem natury politycznej. the Workmen Klasyfikacja: kompania najemników (później siły zbrojne Księstwa Essex). Liczebność początkowa: ok. tysiąc wojowników plus rodziny i "ciury obozowe". Aktualizacje liczebności: I - ponad 200 wojowników KIA, plus prawie wszyscy cywile zginęli. Przynależność: "Armia Czerwonej Wstęgi" / niezależni (wcześniej niezależni / New Vermont). Opancerzenie i wyposażenie: Standard Armor Kit - Periphey/Generic lub opancerzenie osobiste Flak, rzadziej Ablative/Flak, gogle ochronne, maska nawilżająca, maska filtrująca, skafander chłodzący, okazyjnie strój Ghillie. Mundur polowy w kamuflażu red lizard. Broń główna: przeróżna, najczęściej karabin automatyczny. Broń boczna: różna, najczęściej pistolet półautomatyczny. Broń wsparcia: różna, najczęściej erkaem lub granatnik. Opis: charakterystyczna grupa najmitów o dość niepochlebnej reputacji, dominująca rynek usług kondotierskich w rejonie Głębokich Peryferiów od gromady gwiezdnej nazwanej w przyszłości "Koroną Cezara" aż po New St. Andrews. Przybyła na Amerigo ponad trzy lata temu w ramach negocjacji z ówczesnym rządem NVR. Planowano wykorzystać kompanię w ramach kontraktu do "przetrzebienia" sił Bandytów. Niestety, źle sformułowane klauzule kontraktowe w połączeniu z niechęcią Workmenów do renegocjacji oraz szeregiem incydentów z udziałem cywilów na Pograniczu i pośród Ziaren ochłodziły relacje na linii Newport-Workmen i sprawiły, że NVDF "wyprosiło" najemników, "oferując" im materiały i robotników do budowy bazy-osiedla na skraju Pogranicza i Bariery. Od tamtej pory Workmen bardzo opieszale traktują swoje obowiązki względem NVR, korzystając z kontaktów biznesowych i politycznych do matactw, unikając aktywnych działań przeciw Bandytom, podczas gdy sami ze swojej bazy na Barierze prowadzą działania kontraktowe poza Amerigo. Co ciekawe, pośród swoich członków i co bardziej ufnych obcych rozpowszechniają propagandę czerpiącą z dawnych terrańskich wzorców syndykalistycznych. W rzeczywistości jednak wydaje się być to wyłącznie na użytek public image i indoktrynacji nowych ochotników/rekrutów. Ad. 1: owa kompania najemników dokonała aktu zdrady wobec pracodawców z NVR i wzięła udział w zamachu w Dniu Fundacji, 15 marca 2999 r., a następnie kontynuowała działania zbrojne wobec Nowego Vermontu pod egidą "Armii Czerwonej Wstęgi". Ad. 2: w wyniku rozejmu i powstania "Księstwa Essex" stają się neofeudalnymi suzerenami tego "lenna". W toku kolejnych tygodni ich siły piechoty lekkiej i zmotoryzowanej zostają poszerzone o nowych najmitów, kryminalistów i vermonckich ochotników (czyli zdrajców) oraz formalnie umundurowane. "Armia Czerwonej Wstęgi" aka Bandyci Lider: "generał" Ezekiel Ndiya Mbutu. Ex-lider: "król" Ernest Kwame Mwabutsa. Klasyfikacja: siły nieregularne ('wojska' plemienne). Liczebność początkowa: nieznana, szacuje się ok. 30-50 tys. bojowników i 3 mln cywilów ze wszystkich grup, z czego ok. 500 tys. przebywa w NVR jako uchodźcy. Aktualizacje liczebności: I - ok. 22 000 KIA. Liczba bojowników szacowana na wyższą niż zakładano (ok. 60 tys. podczas rozpoczęcia wojny, czyli ok. 48 tys. na koniec kwartału). Przynależność: niezależni / "Armia Czerwonej Wstęgi". Opancerzenie i wyposażenie: zazwyczaj brak opancerzenia i specjalnego szpeju, rzadko elementy opancerzenia typu Flak, często gogle ochronne i maski nawilżające. Wraz z powstaniem Nowego Zairu zaczął się masowy projekt umundurowania w kamuflażu brown spot. Siły "elitarnych komandosów" są w całości umundurowane w kamuflaż bloodshot/red urban. Broń główna: karabin powtarzalny czterotaktowy, elephant gun, karabin-samopał, strzelba dwururka, rzadziej karabin automatyczny, strzelba pompka lub pistolet maszynowy. Broń boczna: pistolet półautomatyczny (standard lub Magnum), rewolwer (standard lub Magnum), pistolet-samopał. Broń wsparcia: różna, najczęściej karabin snajperski lub różne kaemy. Opis: potomkowie wyrzutków, zbiegłych z NVR kryminalistów, Pograniczników-secesjonistów, części migrantów i dawnych nielegalnych osadników, zorganizowani w różnego rodzaju plemiona, łupieżcze bandy, klany czy nawet "księstewka". Naczelny nieprzyjaciel Republiki Nowego Vermontu, lecz (przed rozpoczęciem niedawnych bojów granicznych) od kilku lat wzajemne relacje wydawały się ocieplać (na papierze) dzięki programowi pojednania i integracji wdrażanemu przez rząd Reformist Party. Ad. 1: W dniu 15 marca 2999 roku, uchodźcy-terroryści będący Bandytami dokonali zamachów w miastach Nowego Vermontu zamachów "z okazji" Dnia Fundacji oraz rozpoczęli generalną ofensywę na Pogranicznym froncie. Objawili się także jako koherentna całość - "Armia Czerwonej Wstęgi" - pod wodzą "króla wodzów", E.K. Mwabutsy. Ad. 2: w trzecim dekadniu października 2999 r. ACzW zostało zasilone setkami piratów z rozbitej koalicji "Blood Raiders". Ad. 3: w wyniku rozejmu i powstaniu "Ludowej Republiki Ziaren", stają się siłami zabezpieczającymi to kolaboranckie państewko. Ad. 4: w wyniku powstania "Królestwa Nowego Zairu", ACzW w większości przenosi się na jego terytorium, zostaje formalnie umundurowane (a przynajmniej na papierze) i rozbudowane o nowych rekrutów spośród migrantów. Ad. 5: z powodu śmierci "króla" Mwabutsy, pełnię władzy nad tą grupą zbrojną przejął jego zastępca, "generał" Mbutu. Ad. 6: w wyniku wznowionych działań wojennych z Nowym Vermontem i śmierci liderów Nowego Zairu, bandycka armia została pokonana i rozpadła się w czerwcu roku 3000. Blood Raiders Lider: Sonny Modeno Wcześniejszy lider: "Loxley" (legendarny założyciel/ka; ciągłość władzy i tożsamość niepotwierdzona) [KIA] Klasyfikacja: siły nieregularne (piraci). Liczebność początkowa: nieznana, szacuje się ok. 3-5 tys. bojowników plus załogi pojazdów kosmicznych, wolni cywile i niewolnicy. Spora część KIA, reszta wcielona do ACzW. Aktualizacje liczebności: I - max kilkuset KIA/WIA. Początkowa liczba bojowników wykroczyła poza 5 tys. Przynależność: "Armia Czerwonej Wstęgi" / niezależni. Opancerzenie i wyposażenie: opancerzenie osobiste Ablative/Flak, gogle spolaryzowane, respirator, kombinezon chłodzący. Broń główna: różna, najczęściej pistolet maszynowy, strzelba bojowa lub strzelba automatyczna. Broń boczna: różna, najczęściej pistolet półautomatyczny typu hold-out (standardowy kulomiot bądź laserowy). Broń wsparcia: najczęściej granatnik kompaktowy. Opis: czołowa banda piratów w tym rejonie Głębokich Peryferiów. Do niedawna jedna z wielu niewielkich grupek, stylizująca się na "kroczących ścieżką Robin Hooda" i "kradnąca bogatym aby rozdawać biednym", dziś po serii śmiałych natarć i negocjacji wchłonęła inne okoliczne grupy oraz dozbroiła się podobno w doskonale zachowany sprzęt wojskowy pochodzący z czasów sprzed Gwiezdnej Ligi, dotychczas ukryty w podziemnym magazynie na jakimś bezimiennym księżycu. Piraci znają lokalizację Amerigo i NVR - wywiad wojskowy spodziewa się rychłej inwazji ze strony tego wroga (do podobnych sytuacji dochodziło w przeszłości kolonii). Ad. 1: owa grupa piracka dokonała inwazji na NVR w dniach 15-16 marca 2999 r., a następnie kontynuowała działania zbrojne wobec Nowego Vermontu pod egidą "Armii Czerwonej Wstęgi". Ad. 2: w połowie kwietnia 2999 r. w wyniku starcia na księżycu Magellan poległ "Loxley". Do początku maja władzę nad grupą objął Sonny Modeno, zmieniając nazwę "Loxley's Raiders" na "Blood Raiders". Ad. 3: na początku trzeciego dekadnia października 2999 r., w wyniku decydujących starć na lotnisku w Newport i na orbicie Amerigo, BR ponoszą ostateczną klęskę. Resztki zostają wcielone do ACzW. Na początku listopada zostają wybite w Bitwie o Middlebury. People's Protection Forces aka Siły Zbrojne Ludowej Republiki Ziaren. Lider: prezydent Norman Osberger (i jego sztab/gabinet). Klasyfikacja: wojska obronne/operacyjne. Liczebność początkowa: ok. 5 tys. żołnierzy. Przynależność: People's Republic of Seeds. Typowe opancerzenie i wyposażenie: Standard Armor Kit - Periphery/Generic, maska nawilżająca, gogle ochronne, mundur polowy w kamuflażu blue/gray digital. Sprzęt sytuacyjny/nietypowy: pancerz osobisty typu Flak, hełm inżynieryjny, wojskowy komunikator krótkofalowy. Broń główna: Federated Long Rifle. Broń boczna: rewolwer double-action. Broń wsparcia: moździerz (lekki i ciężki), działo bezodrzutowe (lekkie, średnie/standard), granatnik (standardowy), karabin maszynowy (przenośny, 'pół-przenośny', wsparcia). Opis: formacja utworzona przez PRS z najemników, kryminalistów powypuszczanych z więzień, ochotniczych migrantów i "ochotników" spośród łagierników i jeńców wojennych. Szkolona i wyposażona w zbliżony sposób do Green Mt. Boys. Adnotacja: PPF zostało rozbite w wyniku wojny z Nowym Vermontem w maju roku 3000. New Rhodesia Security Force Lider: General Command Staff NR. Klasyfikacja: wojska obronne/operacyjne. Liczebność początkowa: ok. 15 tys. żołnierzy. Przynależność: Republic of New Rhodesia. Szpej: bardzo bliżony do Republican Guard i Border Patrol z NVDF. Umundurowanie w kamuflażu Rhodesian brushstroke. Opis: oficjalne siły zbrojne Republiki Nowej Rodezji. Podzielone są na różne formacje i do pewnego momentu spełniały przede wszystkim role garnizonowo-policyjne oraz obronne, obecnie częściowo przekształcone w siły operacyjno-manewrowe.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. Ostatnio edytowane przez Micas : 25-04-2022 o 14:58. Powód: Aktualizacja końcowa. |
21-02-2021, 12:56 | #2 |
Reputacja: 1 | New Minutemen i ich pojazdy. CAMP BLACKMORE MECH NR 4 - CGR-1A1 Charger Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Charger Adnotacja: poddany znaczącym modyfikacjom. Wizerunek: link & Callsign pilota: Highborn Personalia: Hadrian Spencer Wiek: 23 (+1) Umiejętności: inżynieria budowlana; negocjacje biznesowe i polityczne. MECH NR 17 - HGN-733P Highlander Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Highlander Adnotacja: zubożony technologicznie względem standardu 732 z czasów SLDF, choć tylko nieznacznie różniący się efektywnością. Wizerunek: link & Callsign: Rooikat Personalia: Ursula Trevor Wiek: 38 (+1) Umiejętności: ekologia i zoologia, zdolności organizacyjne, mediacja. MECH NR 12 - KTO-18 Kintaro Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Kintaro Adnotacja: downgrade KTO-19, wyposażony w więcej rakiet SRM. Wizerunek: link & Callsign pilota: Ammit Personalia: Marah van den Akker Wiek: 20 Umiejętności: doświadczenie jako MechWarrior, szkolenie bojowe, obycie w półświatku. MECH NR 13 - HBK-4P Hunchback Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Hunchback Adnotacja: w pełni energetyczne uzbrojenie. Wizerunek: link & Callsign pilota: Mały Personalia: st. szer. Brandon Burke Wiek: 25 Umiejętności: weteran Volunteer Militia, obsługa i technika maszyn ciężkich, nawigowanie. MECH NR 25 - PNT-9R Panther Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Panther Adnotacja: dawniej należał do Patriotów z RNR. & Callsign pilota: Bishop Personalia: Liam R. Grant Wiek: 24 Umiejętności: wprawny MechWarrior, ślusarstwo/otwieranie zamków, skradanie się/stealth. LTN-G15b Lightning Aerospace Fighter Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Lightning..._Fighter_class Adnotacja: wariant "Royal" wyposażony w LosTech. Wizerunek: link & Callsign pilota: Itan-sha Personalia: Iroshizuku Asagao Wiek: 29 (+1) Umiejętności: szkolenie i doświadczenie pilota aerospace, broń palna, walka wręcz, taktyka wojskowa. KR-61 Long-range Shuttle Callsign maszyny: Moose Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/KR-61 Wizerunek: link Załoga: 2 pilotów Callsign pilota: Manul Personalia: Julian Jackson Wiek: 28 (+1) Umiejętności: inżynieria - mechanika i budowa maszyn, systemy symulacyjne, prace wyburzeniowe; szermierka. Callsign pilota: Pandur Personalia: kpr. Leon Clark Wiek: 19 (+1) Umiejętności: szkolenie wojskowe, strzelectwo wyborowe, mechanika i budowa maszyn. Callsign pilota: Hermit Personalia: Roland of Eutin Wiek: 50 (+1) Umiejętności: doświadczenie jako MechWarrior, taktyka i strategia oraz przeszkolenie wojskowe. UTRACONE MASZYNY & POLEGLI PILOCI LCT-1E Locust Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Locust Adnotacja: wariant 'E' różni się od standardu 'V' w uzbrojeniu. Wizerunek: link Status: bezpowrotnie utracony - zniszczony w autodestrukcji. No salvage. & Callsign pilota: Dybuk Personalia: Mytsa Gabor Wiek: 28 Umiejętności: doświadczenie w pilotażu mecha, broń palna i biała, złodziejstwo, uzdolnienia artystyczne. Status: poległa w starciu z kadrą Blood Raiders, za pomocą autodestrukcji mecha poważnie uszkadzając "MegaMek" Sonny'ego Modeno i poważnie raniąc lidera piratów. HOR-1B Hector Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Hector_(BattleMech) Adnotacja: pozbawiony nożnych kaemów i amunicji (i brak Quirk: Exposed Actuators). Wizerunek: link Status: dawny mech Rooikat, bezpowrotnie utracony w rajdzie na Vergennes Airport. SDR-5V Spider Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Spider Wizerunek: link Status: dawny mech Highborna, jak wyżej. JR7-D Jenner Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Jenner Wizerunek: link Status: dawny mech Warlocka, jak wyżej. MSK-6S Mackie Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Mackie Wizerunek: link Status: zniszczony w boju o Camp Varmint. No salvage. VON 4RH-6 Hebi (aka Von Rohrs) Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Von_Rohrs_(BattleMech) Adnotacja: wariant z SRM. Wizerunek: link Status: jak wyżej. COR-5R Corsair Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Corsair_(BattleMech) Adnotacja: przebudowany do klasy Heavy i pozbawiony większości Negative Quirks. Wizerunek: link Status: bezpowrotnie utracony - zniszczony w wyniku autodestrukcji w boju o Camp Varmint. & Callsign pilota: Vandal Personalia: Jason Wallroth Wiek: 20 Umiejętności: broń biała, 'ulicznictwo', mechanika pojazdowa. Status: poległ w walce z Workmenami i Bandytami o Camp Varmint. SWD-1 Swordsman Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Swordsman Adnotacja: zamiana utraconego AC/5 na Large Laser. Wizerunek: link Status: zniszczony podczas misji pobocznej na Windsor Island. No salvage. UM-R50 UrbanMech Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/UrbanMech Adnotacja: wariant R50 różni się od standardu R60 brakiem 'ramion'; uzbrojenie jest wbudowane w boki korpusu Wizerunek: link Status: zniszczony podczas rajdu na lotnisko w Newport. No salvage. Manatee-class DropShip Callsign: Slug Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Manatee Wizerunek: link Załoga: 2 oficerów, 2 inżynierów, 6 strzelców, 6 techników maszyn. Wszyscy KIA. Status: zniszczony podczas rajdu na lotnisko w Newport. No salvage. EMP-1A Emperor Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Emperor Wizerunek: link Adnotacja: wariant 1A jest pierwotnym i bazuje na RetroTech. Status: sprzedany ComStarowi, opuścił Amerigo. SHD-1R Shadow Hawk Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Shadow_Hawk Wizerunek: link Adnotacja: wariant 1R jest pierwotnym i bazuje na RetroTech. Status: sprzedany ComStarowi, opuścił Amerigo. ZEU-6Y Zeus Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Zeus Adnotacja: 'eksperymentalny' model 6Y znacząco różni się od standardowego. Wizerunek: link Status: zniszczony podczas rajdu na księżycową bazę Columbus, wrak sprzedany ComStarowi i opuścił Amerigo. SWD-2 Swordsman Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Swordsman Wizerunek: zbliżony do SWD-1. Status: zdobyty na piratach, a następnie sprzedany ComStarowi; opuścił Amerigo. COM-2D Commando Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Commando Wizerunek: link Status: oddany na własność Sarah Kane przez Ishidę; opuścił Amerigo. Callsign pilota: Krieger Personalia: Victor Heisenberg Wiek: 53 (+1) Umiejętności: medycyna - chirurgia; przemysłowa budowlanka. Status: zwolniony przez Ishidę z Minutemen z powodu złego stanu zdrowia. Podczas pobytu w szpitalu zabity przez asasyna Nowego Zairu. SHD-2K Shadow Hawk Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Shadow_Hawk Wizerunek: link Adnotacja: draconisjańska przeróbka wariantu podstawowego 2H. Status: zniszczony w trakcie ostatecznej konfrontacji z the Abased. Callsign: Warlock Personalia: Maurice Sakon Ishida Wiek: 89 Umiejętności: szkolenie i dekady doświadczenia jako MechWarrior, taktyka i strategia wojskowa, zdolności organizacyjne. Status: popełnił seppuku, odsłoniwszy przed Minutemen prawdę o 'Benefaktorze'. Callsign pilota: Mandaryn Personalia: st. szer. Martin Neyman Wiek: 37 (+1) Umiejętności: szkolenie wojskowe, kulturystyka, sporty walki. Status: zdemaskowany jako agent ComStaru, zginął w bazie pod Wlk. Górą Zieloną. MSK-9H Mackie Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Mackie Adnotacja: ostatni wariant Mackie w historii, wyposażony w komponent LosTech (CASE). Wizerunek: link Status: zniszczony sabotażem Mandaryna. Leopard DropShip Callsign maszyny: Warthog Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Leopard Adnotacja: pozbawiony wyrzutni LRM-20 i magazynów amunicji, za to dodatkowe miejsce na cargo. Hangary na myśliwce przerobione na dodatkowe boxy dla mechów lekkich/średnich. Wizerunek: link Załoga: 1 pilot, 4 strzelców, 5 inżynierów, 6 techników. Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. Cała załoga KIA. Confederate DropShip Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Confederate Wizerunek: link Callsign maszyny: Torafugu Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. Cała załoga KIA. LDK-5C LoaderKing Wariant: Militarized (MilitiaMech) Źródło: Technical Readout 3028 Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. SC Powerman XI-M MOD MilitiaMech Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Powerman#Variants Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. SalvageMech Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/SalvageMech Adnotacja: IndustrialMech, wariant standardowy pierwotny. Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. CGR-SB "Challenger" Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Charger#Variants Adnotacja: wariant mecha typu Charger. Wizerunek: link Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. STC-2S Striker Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Striker_(...Mech)#Variants Adnotacja: 'odchudzony' wariant z AC/10 i lepszym odprowadzaniem ciepła. Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. BNC-3E Banshee Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Banshee_(BattleMech) Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. BWP-2E Ymir Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Ymir#Variants Adnotacja: wariant 'wzmocniony', wyposażony w PPC. Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. MAD-3D Marauder Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Marauder Wizerunek: link Adnotacja: wariant 'D' różni się od standardu 'R' w uzbrojeniu. Dawny mech Kriegera, potem Pandura. Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. "WHM-6LyHy" Warhammer Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Warhammer Adnotacja: dawny WHM-6R poddany gruntownym zmianom. Dawny mech Manula, potem Bishopa. Status: zniszczony w Drugiej Bitwie pod Brighton. CRB-20 Crab Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Crab Wizerunek: link Adnotacja: wariant '20' różni się od dawnego standardu '27' obniżeniem klasy systemów elektronicznych oraz pancerza w zamian za dostęp do części zamiennych i więcej miejsca w kokpicie. Status: oddany na własność Jane Doe przez Ishidę; opuścił Amerigo. EMP-5A Emperor Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Emperor Adnotacja: wariant 5A jest ulepszoną wersją starodawnego 1A, bez RetroTech. Wizerunek: link Status: zniszczony w "Wojnie Wraków". AS7-MK Atlas I Specyfikacja: https://www.sarna.net/wiki/Atlas_(BattleMech) Adnotacja: dawny AS7-RS - wariant nawiązujący do Atlasa II poddany dalszym, znaczącym modyfikacjom. Wizerunek: link Status: zniszczony w "Wojnie Wraków". ZWOLNIENI ZE SŁUŻBY Callsign pilota: Walkiria Personalia: Sarah Kane Wiek: 24 (+1) Umiejętności: szkolenie i taktyka policyjna, dochodzenie śledcze, broń palna. Adnotacja specjalna: posłana wraz ze swoim mechem w towarzystwie Aubera na Windsor Island w długoterminowej misji. Wypadła więc z rosteru lancy Alpha. Tymczasowo zaginiona wraz z mechem w walkach o wyspę Windsor. Później wyrzucona ze służby przez audytorów. Status: zwolniona przez Ishidę z Minutemen na wniosek, opuściła Amerigo ze swoim mechem i Jake'iem McKinleyem. Callsign: Auber Personalia: por. Jake McKinley Wiek: 25 (+1) Umiejętności: szkolenie wojskowe, taktyka i strategia, analityk. Adnotacja specjalna: udał się wraz ze swoim mechem jako asysta dla Walkirii na Windsor Island na długoterminową misję. Opuścił więc roster lancy Bravo. Tymczasowo MIA w walkach o wyspę Windsor, mech (SWD-1) zniszczony. Pozyskał następcę jako zamiennik, a następnie sprzedał go ComStarowi. Później wyrzucony ze służby przez audytorów. Status: zwolniony przez Ishidę z Minutemen na wniosek, opuścił Amerigo u boku Sarah Kane. Callsign pilota: Beton Personalia: Jane Doe Wiek: 32 (+1) Umiejętności: pirotechnika; broń palna; przemysłowa budowlanka. Adnotacja specjalna: posłana wraz ze swoim mechem i Swift Wind Scout Car od NVDF (kierowanym przez Briana Wintersa) na Barierę w długoterminowej misji blackops. Tymczasowo więc wypadła z rosteru lancy Alpha. 16 października 2999 przerzucono ich do misji dywersyjno-opóźniającej przeciw "the Abased" w rejonie Lake Varmint. Po ogłoszeniu rozejmu zdezerterowała wraz ze swoimi towarzyszami i kontynuuje walkę partyzancką na Pograniczach. In absentia uznana za winną zbrodni wojennych przez państwowe rządy. Później założyła renegacką grupę "Kompania S." Status: opuściła Amerigo wraz ze swoim mechem, Brianem Winersem i ostatnimi ludźmi z K.S. po wywarciu pomsty na zdrajcach z Nowej Rodezji. +++ Pula dostępnych technologii Dot. rzeczy produkowanych w Nowym Vermoncie. Pancerze i struktura - Commercial (waga 50%, BAR 5) - Industrial (jak Primitive: 2/3 pkt. pancerza, BAR 10) - Heavy Industrial (jak Standard, BAR 10; znikoma ilość w produkcji) - Regeneracja podstawowej struktury BattleMecha Działony i kulomioty - Prototype Autocannons (ammo 2/3, istnieje małe ryzyko zacięcia) * wszystkie klasy (AC/2, AC/5, AC/10, AC/20) * amunicja (standard, Tracer) - Rifles (-3 dmg wg Total Warfare vs cele inne niż Support Vehicles, & Infantry) * wszystkie klasy (Light, Medium, Heavy) * amunicja (standard) - 'Mech Mortars * wszystkie zestawienia (/1, /2, /4, /8) * amunicja (standard, Smoke/gas, Illumination) - Machine Guns * amunicja (standard, Tracer) - Bomby podwieszane (HE-F standard, Smoke/gas, Inferno, Torpedo, kasetowe, prototypowe rakiety "Thunderstrike" AAM) Broń energetyczna - Primitive Lasers (Heat x2) * wszystkie klasy (Small, Medium, Large) - Chemical Lasers (zasilane amunicją gazową podatną na ostrzał) * wszystkie klasy (Small, Medium, Large) Broń rakietowa - Rocket Launchers (jak wersje najwcześniejsze, gorszy spread) * wszystkie zestawienia (10, 15, 20) - Amunicja do RL, LRM i SRM (standard, Smoke/gas, Inferno; SRM i LRM w minimalnej ilości) Inna broń - Vehicle Flamers - Converted Fluid Guns
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. Ostatnio edytowane przez Micas : 25-04-2022 o 14:59. Powód: Aktualizacja końcowa. |
03-07-2021, 22:43 | #3 |
Reputacja: 1 | BN, archiwum NVDF i timeline. Lista Bohaterów Niezależnych Minutemen Jonathan Jackson - sierż. rezerwy Border Patrol, elektrotechnik, ojciec Juliana, gł. inż. w Blackmore. Kentin Trevor - mąż Ursuli Trevor, programista, callsign 'TVR'. Elise Trevor - córka Ursuli i Kentina. Alexander L. Vaude - por. zwiadu Republican Guard, narzeczony Marah. Liam R. Grant - ex-Workman i nowy "Blackmore Minuteman", przyjaciel Marah. Dylan Keith - chirurg wojskowy MASH, znajomy Marah. Leon Clark - kpr. VM, Minuteman. Sarah May - pielęgniarka, narzeczona Leona Clarka. Roland z Eutin - rycerz z Bractwa Randis, honorowy Minuteman. Inni Patrick Williams - pułk., 3rd Interior MI RCT. Amanda Moore - pułk., 4th Interior Armored RCT. Brenda Smith - kpt., dawniej dowódczyni "Montpelier Minutemen". Annabelle Bright - ppor., wojskowe służby informacyjne, analityk. Matthew Henderson - sierż. szt., technik wojskowy, gł. inż. w Montpelier. Francis Lennon - por., oficer łącznikowy Knights of St. Cameron. Ivan Portnoy - por., wojskowe służby informacyjne, łącznik. Theodora Spencer - młodsza siostra Hadriana, ekonomistka i zarządczyni rodzinnych interesów. Daniel Archer - minister rolnictwa, Constitutionalist Party. Brat Rooikat. Ethan Jackson - brat Juliana, inżynier w Burlington. Erika Archer - matka Ursuli, weterynarz/medyk. Thomas Archer - stryj Ursuli, farmer, + rodzina. Enpece, którzy odpadli z gry: Archiwum - pierwotne stany osobowe jednostek wojskowych NVDF oraz zmiany/straty w pierwszym kwartale wojny. Późniejsze zmiany nie notowane. Do tego dorzucone kompanie najemne, które opuściły Amerigo. Markson's Marauders - jedna kompania mechów mieszanych (średnie/lekkie), transport aerospace i pełne wsparcie techniczne. Kompania poniosła b. poważne straty, ale wypełniła kontrakt antypiracki, otrzymała zapłatę i opuściła Amerigo. Little Richard's Panzer Brigade - pułk (całość kompanii najemnej) mechów mieszanych (głównie średnich), transport aerospace i hyperspace i pełne wsparcie techniczne. Ad. 1: w wyniku starć na orbicie oraz Drugiej Bitwy pod Middlebury LRPB ugaduje się z rządem NVR i Rycerzami Św. Cameron, po czym opuszcza Amerigo. the Abased - jeden batalion (całość kompanii najemnej) mechów ciężkich i szturmowych plus pojazdy bojowe i transportowe aerospace, pełne wsparcie techniczne oraz ograniczone wsparcie piechoty zmech., artylerii i pojazdów pancernych. Ad. 1: zniszczeni w okresie 1-2 maja 3000 A.D. (Bitwa pod Brighton) w starciach z Minutemen, Knights of St. Cameron i NVDF. Bronson's Horde - dwa bataliony (obecna całość kompanii najemnej) mechów mieszanych, transport aerospace i hyperspace i wsparcie techniczne. Ad. 1: wynajęci przez "Nowy Zair" w czasie rozejmu. Ad. 2: po śmierci liderów KNZ zastosowali kontraktowe escape clause i wycofali się z Amerigo wraz z dniem 19 maja 3000 r. 'Najemne startupy' od Czerwonych - głównie pojedyncze drużyny i plutony lekkiej piechoty + transport. Razem nieregularny batalion. Ad. 1: w dniach przed ogłoszeniem rozejmu rozbudowany o drugi batalion. Ad. 2: przeszły na stan sił PRS i zostały rozbite przez NVDF podczas Powrotu do Newport. +++ Kompanie najemne, które przybyły na Amerigo po rozpoczęciu wojny. Sojusznicze: Knights of St. Cameron - jeden pułk mechów lekkich, transport aerospace i hyperspace, brak własnego wsparcia technicznego (zapewniane za to przez New Vermont Republic). Ad. 1: w trakcie listopadowo-grudniowej "dziwnej wojny" i po rozejmie na Amerigo przybył drugi pułk (całość kompanii najemnej). Harcourt's Destructors - dwa bataliony (całość kompanii najemnej) mechów (lekkie/średnie i średnie/ciężkie), transport aerospace, słabe własne wsparcie techniczne. Ad. 1: wynajęci przez generalicję NVR w czasie rozejmu. 'Najemne startupy' - głównie pojedyncze drużyny i plutony lekkiej piechoty + transport. Razem nieregularny pułk. Ad. 1: w trakcie jw. rozbudowany o drugi pułk. +++ Timeline wydarzeń Rok 2999 A.D. Marzec 14 - początek gry: BG przebywają w Newport i planują udział w święcie Dni Fundacji. 15 - Dni Masakry: parada z okazji Dni Fundacji zgrywa się z szerokim zamachem terrorystycznym ze strony uchodźców z Bariery i najemnych Workmenów. BG cudem uchodzą z życiem i zostają ewakuowani przez rządowych agentów. 16 - BG zostają przetransportowani tzw. "czarnym śmigłowcem" do ukrytej bazy pod Wielką Górą Zieloną. 17 - spotkanie z Ishidą, pierwsza odprawa, przedstawienie mechów i początek szkoleń. BG stają się New Minutemen. 17-21 - szkolenia, wykłady i treningi. Sarah Kane i Hadrian Spencer przechodzą operację wszczepienia lostechowego implantu. Przełamanie linii frontu na Pograniczu, Upadek Newport i Bennington. 21 - Bitwa o "Autostradę Śmierci" Newport-Middlebury i zniszczenie bazy Workmenów na Barierze przez Minutemen. Masakra non-combatants w tej drugiej. Wyspy Windsor i Vergennes padają pod naporem piratów Loxley's Raiders. 21-23 - dzięki oczyszczeniu Autostrady Śmierci udaje się ewakuować cywilów i resztki 1st Capitol RCT. Początek działalności nieprzyjacielskich piromanów w Interiorze. Front zbliża się do Hartford i Williston. 23 - Inwazja na Williston/Bitwa o Lake Grand: Minutemen odpierają atak i niszczą flotę oraz bazę nieprzyjaciela. Przejęcie Matara z łap piratów. Udany rajd piromanów na składy zapasów żywności i nieobrobione pola pod Essex. 24-26 - polowanie na piromanów. Kolejne straty w zapasach pod Milton, ale sabotażyści zostają wyeliminowani. Mimo to, Nowy Vermont staje przed wizją klęski głodowej. 26-31 - Armia Czerwonej Wstęgi osacza Hartford. Początek "Hartfordzkiego Stalingradu". Kwiecień 01-30 - Bitwa o Hartford trwa, trawiąc dziesiątki tysięcy istnień ludzkich, setki pojazdów i całe kwartały miasta. Minutemen wiodą prym w jego obronie. W międzyczasie - budowa tajnego obozu nad Lake Varmint i szkolenie Lancy Bravo. Ponadto - Workmeni zmuszają Essex do kapitulacji i przejmują jego pozostałe zapasy oraz pola. A także - nieprzyjaciel wypuszcza filmy propagandowe z "Masakry na Barierze" jakiej dopuścili się Minutemen względem workmenowych cywilów. Oraz - w wyniku sporu pośród piratów, z Raidersów dezerteruje Mytsa Gabor/Dybuk, która oddaje się w ręce NVDF/WSI. Maj 01-03 - wyparcie głównych sił Armii Czerwonej Wstęgi z miasta. W nocy z 2 na 3 maja przybywa odsiecz NVDF i wymiata nieprzyjaciół z rejonów podmiejskich. Nastanie pory monsunowej, załamanie ofensywy nieprzyjaciół i stabilizacja frontu. 04-10 - aktywacja lostechowego systemu VR w bazie Minutemen i "team deathmatche" z botami. Wcielenie Dybuk w szeregi Minutemen w zamian za kluczowy intel. Ustalenie planu sprzedaży Matara dzianym typom w zamian za zapasy, najmitów i inne fanty dla Nowego Vermontu. W międzyczasie Ishida, Jane Doe i Brian Winters lecą do obozu nad Lake Varmint. Potem Doe i Winters udają się na długoterminową misję specjalną poza linią wroga, na Barierę. 10 - rajd na bazę Bandytów i Workmenów na Morzu Chłodnym. Zniszczenie nieprzyjacielskiej instalacji i floty morskiej. Początek kłopotów logistycznych u wroga. 10-18 - naprawy mechów i lotnictwa, początek niedoborów logistycznych u Minutemen (m.in. braki w Standard Armor i LRM). 15 - Beton i Winters zastawiają udaną zasadzkę na konwój wody i spirytusu medycznego na Barierze, co wzbudza powszechny gniew (i brak rozwagi) pośród Bandytów. 18 - Bitwa o Magellana: Minutemen przełamują blokadę orbitalną Amerigo i niszczą księżycową bazę Raidersów. Śmierć "Loxleya". Julian Jackson udaje się w podróż międzygwiezdną celem negocjacji o sprzedaż Matara. Minutemen wracają na planetę. 20 - starcie lancy "anty-Minutemanowych myśliwych" (złożoną z Bandytów i radykalnych Workmenów) z Betonem i Wintersem na Barierze. Maj-październik ("urlop" MG) 18.05-02.10 - trwa pora monsunowa i wojna podjazdowa. Obydwie strony umacniają się w swoich pozycjach. Minutemen wykonują szereg misji solowych godzących w nieprzyjaciół. Sonny Modeno przejmuje władzę nad piratami i przemianowuje ich na "Blood Raiders". Śmierć Dybuk podczas jednej z akcji i zniszczenie jej Locusta. Doe i Winters kontynuują dywersję na Barierze, Kane i Jake McKinley natomiast działają w podobny sposób na Windsor Island. Jacksonowi udaje się wynegocjować porozumienie na Illyrii z tamtejszym rządem (Palatynatem Illyriańskim), ComStarem i najemnikami (m.in. Knights of St. Cameron i Markson's Marauders). Październik 02 - rajd Minutemen na Vergennes Airport. W tym czasie do zenith jump point układu gwiezdnego przybywa Jackson z odsieczą, eliminując "komitet powitalny" piratów. 03 - powstanie Vermontczyków na wyspach Windsor i Vergennes ze wsparciem części Minutemen, wyparcie nieprzyjaciół. 13 - zdradziecki cios "fałszywej flagi" wymierzony przez najemników z Little Richard's Panzer Brigade (na usługach ACzW) kończy powstania na wyspach. Jake McKinley i Sarah Kane uznani za zaginionych. 14 - utrata Camp Varmint przez Minutemen i NVDF na rzecz nieprzyjaciół, za cenę wysokich strat (w tym wszystkich radykałów od Workmenów). Julius Spencer przejmuje władzę nad Workmenami i dokańcza swoją czystkę. 15 - ponowne zebranie się całości (niezaginionej) Minutemen w bazie pod Wielką Górą Zieloną wraz z nowymi oficerami łącznikowymi. Nowa odprawa. 16 - Beton i Winters rozpoczynają misję nad Lake Varmint przeciw najmitom "the Abased". Uratowanie Martina Neymana. 17 - Bitwy o lotnisko w Newport oraz o orbitę Amerigo. W międzyczasie niezidentyfikowani sprawcy niszczą gł. bazę Bandytów na Barierze i masakrują tamtejszą ludność. 20 - Koalicja "Blood Raiders" oficjalnie przestaje istnieć. Niedobitki piratów zostają wcielone do Armii Czerwonej Wstęgi. Wkrótce potem Markson's Marauders opuszczają Amerigo. 31 - Początek Bitwy o Middlebury. Listopad 01-07 - Bitwa o Middlebury trwa. Miasto zostaje zrujnowane w niewiele mniejszym stopniu od Hartford przez wrogie bombardowania artyleryjskie i lotnicze oraz rajdy mechów z Little Richard's Panzer Brigade. 05 - Szturm Panzerowców. Zażarte starcie na przedpolach miasta oraz na orbicie ponad nim skutkuje całkowitym zniszczeniem flotylli aerospace nieprzyjacielskich kompanii najemnych oraz utratą ponad połowy mechów przez LRPB, za cenę wielu strat pośród Rycerzy i Illyrian. W międzyczasie Minutemen skutecznie rajdują Bennington Airport i tamtejszy port morski, niszcząc znaczną część lotnictwa Bandytów oraz prawie całość pozostałej floty morskiej. 07 - Kres Bitwy o Middlebury. LRPB tracą doborową lancę wraz z ostatnim desantowcem, natomiast Workmeni i Bandyci tracą większość swych sił artyleryjskich. Nieprzyjaciel wycofuje się, ścigany przez niedawno powołany i wyposażony Wydzielony Pułk Pancerny NVDF "Mailed Fist". W międzyczasie Minutemen, z Hadrianem Spencerem na czele, przechwytują vipowski konwój Bandytów zdążający z Newport do Essex. Okazuje się być to konwój z więźniami; udaje się uratować tylko jedną kobietę, reszta ginie od friendly fire, w tym minister Wilford Spencer. Użycie broni atomowej "Davy Crockett" przez Bandytów i utrata pułku pancernego "Mailed Fist" NVDF. 10 - Abased wycofują się z rejonu Lake Varmint, NVDF przechodzi do ofensywy. 13 - ACzW traci Camp Varmint, wkrótce później front zostaje zabezpieczony i wróg się cofa na Pogranicze, zostawiając tylko nielicznych partyzantów. Od czasu użycia głowic na pozostałych frontach panuje spokój (zjawisko "dziwnej wojny"). Listopad-grudzień Trwa "dziwna wojna", szereg jawnych i tajnych negocjacji, przygotowania "skrytki" przez Minutemen i do audytu, a także śledztwo w sprawie 'Benefaktora'. Little Richard's Panzer Brigade opuszcza Amerigo, Palatynat Illyriański zaś ogranicza się do ochrony konwojów. Grudzień 13 - zawieszenie broni/rozejm pomiędzy walczącymi stronami. Powstanie "Ludowej Republiki Ziaren" oraz "Księstwa Essex" i częściowy rozbiór NVR na ich rzecz. 14 - dezercja Beton i jej kadry; renegaci kontynuują kampanię terroru przeciw Bandytom na Pograniczu i Barierze. NVR się od nich oficjalnie odcina. 23 - rajd Minutemen na tajną bazę na księżycu Columbus, zniszczenie sił "Benefaktora" tamże i w punkcie zbornym na Barierze. 28 - audyt, z którego Minutemen wychodzą obronną ręką. "Król" Mwabutsa obwieszcza założenie bandyckiego królestwa "Nowy Zair". 31 - święta nowego roku (i nowego milenium). Rok 3000 A.D. Styczeń 01-07 - na Amerigo przybywają nowe kompanie najemne (Harcourt's Destructors wynajęci przez NVDF i Bronson's Horde przez ACzW). 02 - Ishida budzi się ze śpiączki. 06 - Sarah Kane i Jake McKinley opuszczają Amerigo, Victor Heisenberg wraca do rodziny. 13 - Beton i jej renegaci przenoszą się do Księstwa Essex, partyzantka przeciw Workmenom, ataki na konwoje PoE-PRS. 15 - likwidacja ostatnich bojówkarzy "poprzedniej wojny" nad Lake Varmint. 20 - zamach na Victora Heisenberga. Doktor ginie, ale zabiera ze sobą skrytobójcę. 30 - kryzys polityczny wewnątrz NVR zaostrza się. Luty 04 - wstrzymanie "wojny cieni" NVR-PoE, wycofanie większości ruchu oporu z Essex, "Kompania Skurwysynów" przenosi się do PRS. Tajny protokół NVR-PoE. 05-08 - obławy na agentów Benefaktora w Burlington i innych Ziarnach, w większości spalone i nieudane. 14 - początek walk "Skurwysynów" z ruchem oporu pro-NVR w PoE i PRS. NVR wystawia listy gończe za renegatami/terrorystami. 20 - rozpoczęcie prac salvage w ruinach kopalni germanium na Columbusie przez NVR i Stern Hvy Ind. Marzec 01 - Minutemen oficjalnie odcinają się od Jane Doe i jej renegatów. Ukończenie budowy i inspekcja tajnego obozu Camp Blackmore. 02 - wykrycie śladów po detonacjach broni atomowej klasy Elias na Ziemiach Nieznanych za Barierą. 05 - masakra cywilów ruchu oporu w PRS z rąk "Kompanii S.". 07 - skuteczny rajd nieznanych dywersantów na skład i manufakturę prymitywnych małych laserów PPF/PRS. 09 - poczatek ataków dywersyjnych wymierzonych w NVR. 15 - zamieszki w NVR osiągają kolejne apogeum. Wprowadzenie stanu wyjątkowego i godziny policyjnej. 20-23 - Minutemen rozdzielają się i udają na szereg misji w tym samym czasie. Przyjmują też dwoje nowych pilotów. Likwidacja dziupli Benefaktora w Essex; akcja black ops w Essex Airport; eliminacja dywersantów Abased nad Grand Lake; odkrycie Nowej Rodezji. 26 - Kompania S. likwiduje w zasadzce obławę od PPF. Kwiecień 04 - Kompania S. przedostaje się na teren KNZ i wkrótce ma zorganizować coś pod Bennington. 07 - Wybuch powstania w Middlebury. 13 - Wydanie schwytanego pilota i reparacji Nowej Rodezji przez Nowy Vermont, ustanowienie relacji dyplomatycznych. 21-22 - "Tragedia Middlebury": PPF zrzuca na miasto głowicę nuklearną typu Davy Crockett-M. Zduszenie powstania. Kryzys w Rządzie Tymczasowym NVR, pełna mobilizacja po wszystkich stronach granic. Maj 01 - obchody Święta Pracy w KNZ, PRS i PoE. Atak lotniczy z użyciem brudnej bomby na pochód na Bennington Central Square, śmierć 'króla' Mwabutsy. "Restart" wojny - reakcja ACzW, PPF i stowarzyszonych najemników. Bitwa pod Brighton. 02 - zniszczenie kompanii najemnej "The Abased". 03 - Pan Ishida popełnia seppuku. Obnażenie prawdy o 'Benefaktorze'. Zniszczenie bazy pod Wielką Górą Zieloną. 04-05 - The New Minutemen rozdzielają się - znaczna część udaje się do tajnego Camp Blackmore, pozostali decydują się na służbę w jednostce NVDF w Montpelier, sformowanej rozkazem gen. Jacksona. 09 - nieudana próba rozbicia K.S. przez Workmenów i NRSF. Jakiś czas później Beton detonuje drugą brudną bombę, tym razem w New Salisbury, stolicy Nowej Rodezji. Potem opuszcza Amerigo wraz ze swymi ludźmi. 10-13 - Druga (vel Trzecia) Bitwa o Middlebury i walki o Windsor & Vergennes. Odzyskanie miasta oraz wysp przez NVR z rąk PPF. 13 - Druga Bitwa pod Brighton. Zniszczenie "Żeliwnej Pięści" i śmierć gen. Mbutu, pobicie bandyckich MechWarriors. Początek rozpadu ACzW/KoNZ. 16 - załamanie się ofensyw PPF i ACzW, NVDF przechodzi do kontrofensyw. 18 - wyparcie Czerwonych z Hartford. 19 - Bitwa pod Montpelier, zakończona zwycięstwem NVDF. Zniszczenie elity ACzW. Odejście Bronson's Horde z Amerigo. 20 - Odzyskanie Middlebury z rąk PPF/PRS. 21 - odnalezienie wraków okrętów bitewnych kl. McKenna i kl. Stefan Amaris w głębi Bariery przez ekspedycję Ursuli Trevor. 23 - Powrót do Newport: uderzenie NVDF i sprzymierzeńców, upadek Ludowej Republiki, śmierć czołowych zdrajców/kolaborantów i zwycięstwo Nowego Vermontu na froncie północno-zachodnim. 28 - Powrót do Bennington: zmasowane natarcie Vermontczyków i najemników na pozostałości Armii Czerwonej Wstęgi w ich "stolicy". Czerwiec 01 - Bennington zostaje odbite przez NVR, upadek Nowego Zairu. Resztki Bandytów wyparte na Pogranicza i Barierę. 02 - oficjalny koniec "Wojny o Odzyskanie Ziaren". Generał Jackson przegrupowuje siły zbrojne do rozprawy z Księstwem Essex. 10 - tajna operacja WSI i Minutemen mająca na celu rozłam między PoE a RoNR. 12 - "bratobójcze" starcie między NRSF a Workmenami pod Essex. The New Patriots zostają zniszczeni. NRSF wycofuje się. 13 - dalsze starcia powyższych. Obydwie siły zostają dobite w bazie NRSF przez Harcourt's Destructors. Minutemen przerzuceni na Barierę. 14 - NVR rozpoczyna "specjalną operacją wojskową" i przekracza zbrojnie granicę PoE. 15-18 - Harcourt's Destructors rozpoczynają uderzenie na Essex, potem dołączają do nich siły NVDF. Walki o miasto. 16 - "Wojna Wraków", starcie Minutemen z Juliusem Spencerem, Sonnym Modeno i innymi wichrzycielami. [w toku] 21 - po śmierci głównodowodzącego Workmeni kapitulują i poddają miasto. Zakończenie "specjalnej operacji wojskowej" i re-aneksja PoE przez NVR. 23 - śmierć gen. Raymonda Jacksona w wypadku samochodowym w Fort Ticonderoga. 24 - detonacja brudnej bomby w New Salisbury przez K.S. Później 'porozumienie' między RNR a NVR.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. Ostatnio edytowane przez Micas : 25-04-2022 o 14:58. Powód: Aktualizacja końcowa. |
25-04-2022, 15:01 | #4 |
Reputacja: 1 | Zakończenie sesji. Dalsze wydarzenia wg Timeline oraz epilogi fabuły gry i poszczególnych postaci zawarte są na tej stronie sesji ([MechWarrior] Hearth & Home) (oraz na poprzedzającej stronie). Sesja pomyślnie ukończona.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. |