Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-01-2023, 20:29   #1
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Lightbulb [Librarium] Warsztaty W&G - Aut Imiteris Aut Oderis

Link do sesji.

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=eTYs0lseSqk&t=1491s[/MEDIA]

Bry.

Pozwolicie, że zacytuję sam siebie rodem z poprzednich warsztatów:

Pozdrawiam wszystkich uczestników i czytelników. W tym temacie będziemy obsługiwać pytania do Mistrzów Gry, obszerniejsze wyjaśnienia, spostrzeżenia i opcje mechaniczne, deklaracje, kombinowanie i dogadywanie się drużyny, pogadanki, etc.

Oprócz tego tematu będzie również utworzony Google Document, gdzie w stosownym czasie rozegramy przynajmniej jedno starcie z użyciem pełnej mechaniki. Kiedy nadejdzie pora, od graczy wymagać będę by codziennie raz zerknęli do dokumentu i wrzucali w odpowiednich momentach (czytaj: w swojej turze) krótkie deklaracje oraz rzuty kością (np. "to ja go tnę, rzut na WW: 4 kości, wypadły 2 Ikony i 1 Wielka Ikona").

Plan na tą chwilę.

Musimy stworzyć karty postaci, a następnie rozwinąć je o pozostałe do wydania punkty doświadczenia oraz (tam, gdzie to niezbędne) zastosować Pakiety Wyniesienia / Ascension Packages aby podnieść Archetypy Poziomu 1 do Poziomu 2.

Mechanikę wytłumaczymy pospołu z Arvelusem, naszym mentorem od tych spraw.

Jak tylko sporządzimy gotowce, to w temacie sesyjnym pojawi się post wprowadzający. Pierwsza kolejka będzie o tyle nietypowa, że dostaniecie nie 3 dni a pełen tydzień na napisanie obszernych postów, w których przedstawicie swoje postacie i będziemy mogli się wkręcić w klimaty.

+++

Lista uczestników i ich postaci

Stalowy - Saighdear, jeden z 'Mieczy Zmierzchu' (Korsarz Aeldari)

Alex Tyler - Arántoelle Aethin, zwiadowczyni z Kaelor (Rangerka Aeldari)

Azrael1022 - Ivegamius van der Drushal, kontrwywiad AdMech (Skitarius)

Lista tematów warsztatowych (ukończona)
Szarym zaznaczam odhaczone tematy.

1. Tworzenie postaci, jej rozwój oraz Wyniesienie/Ascension.
Opis mechaniki. ([Librarium] Warsztaty W&G - Aut Imiteris Aut Oderis)
&
Uzupełnienie ([Librarium] Warsztaty W&G - Aut Imiteris Aut Oderis)

2. Podstawowa mechanika testów i jej warianty. Przeniesienie/Shifting, Punkty Furii/Wrath, Chwały/Glory i Zguby/Ruin, Komplikacje.
Ars mechanica ([Warsztaty W&G] Aut Imiteris Aut Oderis)
&
Uzupełnienie ([Librarium] Warsztaty W&G - Aut Imiteris Aut Oderis)

3. Psionika / moce psychiczne.
Opis z przykładem ze strony BG. ([Warsztaty W&G] Aut Imiteris Aut Oderis)

4. Mechanika starć.
Opis podstaw mechaniki z przykładami i bibliografią. ([Warsztaty W&G] Aut Imiteris Aut Oderis)

5. Bonus: Endeavours (Przedsięwzięcia) i 'przerwy' fabularne; mechanika Podróży (Travels); Vehicles (Pojazdy/Wehikuły).
Endeavours, Events, Duties & Responsibilities ([Warsztaty W&G] Aut Imiteris Aut Oderis)
&
Travels ([Warsztaty W&G] Aut Imiteris Aut Oderis)
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 11-03-2023 o 16:51. Powód: Ostatnie rozpiski mechaniczne.
Micas jest offline  
Stary 17-01-2023, 21:04   #2
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Ahoj!

Have fun and Good luck!
 
Stalowy jest offline  
Stary 17-01-2023, 21:07   #3
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Hejka!

Ja też będę musiała jeszcze coś zmieniać? Czy już mam kompletną mechanikę?
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline  
Stary 17-01-2023, 21:37   #4
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
Witam i pozdrawiam współgraczy i MG
 
Azrael1022 jest offline  
Stary 18-01-2023, 10:20   #5
Adi
Keelah Se'lai
 
Adi's Avatar
 
Reputacja: 1 Adi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputację
Witam wszystkich
 
__________________
I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many.
Discord: Adi#1036
Adi jest offline  
Stary 18-01-2023, 15:20   #6
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Hej! Z braku czasu i chwilowego braku mentalnej przestrzeni biorę w tej sesji udział jedynie jako support mechaniczny.
Od razu powiem, że nie jestem tu żadnym starym wyjadaczem. System ogarniam na tyle aby spełniać swoją rolę, ale pewnie w kilku jeszcze miejscach trzymam błędne przekonania więc jakby ktoś mi takie wynalazł i poparł stroną podręcznika to będę tylko wdzięczny =]

Mechanika tworzenia postaci per se jest banalnie prosta, więc opiszę tutaj jeszcze pewien zakres wokół niej. Zakładam tutaj, że każdy posiada dostęp do podręcznika.


Potrzebne wyjaśnienie, aby móc wartościować późniejsze liczby.
We W&G rzuty wykonuje się pulą kości k6.
Wyniki 4 i 5 oznaczają Ikonę (czytaj: sukces).
Wynik 6 oznacza Egzaltowaną Ikonę (czytaj: wybitny sukces).

Sumujemy liczbę osiągniętych ikon (egzaltowane licząc za dwie) i porównujemy z zadaną Trudnością testu (standardowo: 3). Pozostałe Egzaltowane Ikony mogą być przeznaczone na poprawę wyniku ponad sam sukces, jak:
♦ Poprawa jakości wykonania
♦ Przyspieszenie wykonania
♦ Wygenerowanie Punktu Chwały (Glory Point, zostaną one opisane w przyszłości).



Tworzenie Postaci

Punkt 1: Wybór Archetypu
Zaczynamy na Tierze Drugim, co determinuje wasz dostęp do archetypów oraz początkowe Punkty Doświadczenia, czyli 200.

Templatka Archetypów
Przykładowy Archetyp

Każdy archetyp ma swój koszt w Punktach Doświadczenia, startowe Atrybuty oraz Umiejętności i jeszcze Specjalną Umiejętność.

Do tego dochodzi jeszcze sprzęt oraz bonus do Wpływów (Influence).

One wszystkie są wliczone w koszt archetypu i nie trzeba za nie więcej płacić.


Punkt 2: Rozwój Atrybutów i Umiejętności

Pule kości we W&G składają się standardowo z: [Atrybut] + [Umiejętność] + [Inne].
Jest od tego wiele wyjątków (jak na przykład Determinacja, która opisana będzie przy mechanice walki), ale solidne 95% pul kości będzie składana zgodnie z powyższą regułą.

Atrybuty i umiejętności rozwija się za rosnące koszty w Punktach Doświadczenia zgodnie z poniższymi listami:

Atrybut: Koszt Całkowity (Koszt Jednostkowy)
  1. 0 (0)
  2. 4 (4)
  3. 10 (6)
  4. 20 (10)
  5. 35 (15)
  6. 55 (20)

Umiejętność: Koszt Całkowity (Koszt Jednostkowy)
  1. 2 (2)
  2. 6 (4)
  3. 12 (6)
  4. 20 (8)
  5. 30 (10)

Na koniec za Punkty Doświadczenia wykupuje się Talenty.
Każdy z nich ma swój własny koszt w Doświadczeniu więc tu nie będzie tabeli.



Punkt 3: Background

Każda postać ma drobny bonus z Backgrounda.
Aby go okreslić należy spojrzeć do której frakcji należy Archetyp, a następnie znaleźć tabelę tej frakcji (są one na stronach 43 do 86, a na stronie 43 jest tabelka odnosząca do poszczególnych styron dla frakcji.

Większość z nich ma 3 rzuty do wykonania i spośród 3 wylosowanych bonusów wybrać należy 1. Alternatywnie można po prostu wybrać jeden dowolny z przedstawionych.





Opcja dla postaci o archetypie z Tieu Pierwszego.
Na str 148 opisane są Ascension Packages.
Każda postać, gdy przekracza granicę Tieru ma prawo do sobie jedną wykupić.
Tu nie ma wiele do opisania. Każda ascendencja ma swoje koszta, czasem wymagania, zawsze bonusy.




Na koniec zostaje garść statystyk drugorzędnych, to znaczy wynikających z innych. Na przykład Determinacja jest równa atrybutowi Toughness, a Obrona atrybutowi Inicjatywa pomniejszonemu o 1. One wszystkie są w karcie postaci opisane i nikt nie oczekuje zapamiętywania żadnej z tych formułek toteż nie ma potrzeby ich wszystkich tu wypisywać


Jeżeli coś jest niejasne, albo niedopowiedziane to dajcie znać.
Uzupełnię.

Wrzucę jeszcze dziś/jutro arkusz kalkulacyjny dla łatwego przeliczenia kosztów rozwoju postaci
 
Arvelus jest offline  
Stary 18-01-2023, 17:48   #7
Highlander
 
Connor's Avatar
 
Reputacja: 1 Connor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputację
Witam wszystkich i aż sam jestem zdziwiony, że się dostałem z czego niezmiernie się cieszę.
Jak już wspominałem mam całkowitą nieznajomość te go systemu, więc zapytam. Czy ten Death Cult Assassin to zawsze są niesamowicie zgrabne i "cycate" panienki zazwyczaj z dwoma mieczami?
Absolutnie mi to nie przeszkadza tym bardziej, że daje duże pole do popisu w temacie wcielania się w role. Pytam, gdyż tylko takie coś mi wychodzi w Google gdy zacząłem szukać avatara do sesji.
 
__________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. A co jest drugim. Biały Wilku?
- Nie ma przeznaczenia - jego własny głos. - Nie ma.
Nie ma. Nie istnieje. Jedynym, co jest przeznaczone wszystkim, jest śmierć.
Connor jest offline  
Stary 18-01-2023, 19:43   #8
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Nie. To wynik upowszechnienia wizerunku z archaicznego modelu jednostki do gry stołowej. Cierpi na ten sam problem, co stare siostry repentie i mistress repentie. Czyli bezsensowną seksualizację.

Tak naprawdę Zabójcą Kultu Śmierci może zostać kobieta albo mężczyzna. Styl ubioru, cele, ideologia, poszczególne rytuały itd. mogą się różnić pomiędzy poszczególnymi sektami. Bo nie są to scentralizowane organizacje religijne. Łączy je przede wszystkim fanatyczne uwielbienie do Boga-Imperatora i doskonalenie się w rzemiośle zabójcy.

Zatem na awatar tak naprawdę może pasować dowolny futurystycznie wyglądający zabójca.

Tak na "chłopski rozum" dla kogoś, kto grał w warhammera fantasy najlepiej będzie sobie wyobrazić sobie taką postać jak połączenie biczownika/fanatyka ze stereotypowym skrytobójcą świetnie poruszającym się w cieniu i walczącym wręcz.

Nieco lore:
Cytat:
Zabójcy Kultu Śmierci są często wykorzystywani przez Inkwizycję i Adeptus Ministorum. Ich wysokie wyszkolenie w sztuce zabijania czyni z nich doskonałych katów i infiltratorów. Do swojej pracy używają wielu rodzajów egzotycznej broni rytualnej np. stilett, ostrzy wspomaganych przez cyfrową broń i needlerów.

Specjalizują się w mordach rytualnych i zwykłych zabójstwach, przy czym to sztuka wprawnego posługiwania się ostrzem jest najważniejsza dla Kultu. Rodzaje zadanych nacięć, ran szarpanych, nakłuć, rodzaj użytej broni, czy zaatakowana część ciała przekładają się na specyficzną formę okazywania przez kultystę poświęcenia swej duszy Imperatorowi. Wiele rytualnych broni używanych i z pietyzmem pielęgnowanych przez Kult jest wysoce specjalistyczna. Od pierścienio-noży i biczo-kos po bardziej fantazyjny i symboliczny oręż, w tym noże do rzucania w kształcie krzyża lub noże wykonane z kości wiernych bądź heretyków.

Kultyści Śmierci dość często są kanibalami i krwiopijcami, ponieważ mają oni w zwyczaju spożywać krew swoich ofiar. Czynią tak, ponieważ wierzą, że spożywając krew i mięso powalonego wroga oczyszczają się i zarazem odbierają wrogowi i przejmują na własność jego męstwo i duszę. Nierzadko też odsysają krew z zabitych celów, by przeznaczyć ją na ofiarę dla Imperatora. Kultyści Śmierci często pielgrzymują do wielkiej katedry Eklezjarchii, aby móc zaofiarować swój wyjątkowy dar Panu Ludzkości.

Kultyści Śmierci to eksperci od zabijania. Mordercy z zimną krwią, potrafiący niestrudzenie tropić swoją ofiarę godzinami lub nawet całymi dniami, wyczekując cierpliwie na odpowiedni moment do ataku. Potem jednak następuje w nich nagła przemiana. W gwałtownej eksplozji siły i szybkości zabójca wyłania się z cienia, wykonując liczne kocie skoki z wyciągniętymi ostrzami, które zaledwie moment później dokonują iście krwawego przedstawienia, odcinając kończyny lub patrosząc cel z zabójczą precyzją i dziką gracją. Właśnie to czyni ich bardzo cennymi towarzyszami dla wielu Inkwizytorów, którzy bardzo chętnie przymykają oko na ich osobliwe nawyki żywieniowe. Niektórzy obiecujący kultyści bywają nawet wysyłani do Officio Assassinorum na dalsze szkolenie.
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.

Ostatnio edytowane przez Alex Tyler : 18-01-2023 o 19:50.
Alex Tyler jest offline  
Stary 18-01-2023, 20:46   #9
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Post

Podpinam się pod to, co napisała Alex. W kampanii którą rozgrywam w realu wespół z Arvelusem jedna z moich postaci/enpeców to Death Cult Assassin, ale wzorowany na Sardaukarach z Diuny.

DCA są uznawani za "zło konieczne" przez Eklezjarchię (Adeptus Ministorum, imperialny Kościół) oraz Inkwizycję (głównie Ordo Hereticus), a ich mordercze instynkty i unikatowe szkolenie wykorzystywane jako narzędzie do walk z heretykami. Jest to też pewnego rodzaju sposób kontroli nad tymi szaleńcami, gdyż niejeden tego typu kult stoczył się w stronę wyznawania Khorne'a (tego samego co z WFRP).

Odnośnie tego co napisał Arvelus o tworzeniu i rozwoju postaci.

1. Tutaj znajdziecie oficjalną kartę postaci. W jej zakamarkach wypisane są m.in. wzory do wyprowadzenia statystyk drugorzędnych: Determinacji (Determination), Odporności psychicznej/Traumy (Shock), Uporu (Conviction), Odwagi (Resolve), Obrony (Defence), Odporności (Resilience), Pasywnej Czujności (Passive Awareness). Spaczenie (Corruption) natomiast na starcie wynosi 0, chyba, że macie jakieś specjalnie wykupione Talenty.

2. Stalowy i Alex Tyler mają już gotowe karty. Azrael ma dostęp do podręcznika i będzie w stanie sobie machnąć postać. Adi i Connor: do Was wyślę PW. Sugeruję, abyście jako całkowici nowicjusze we Wrath & Glory oraz Warhammer 40 000 zgarnęli pełne pakiety Archetypów wraz z sugerowanym rozwojem postaci. Adi, Tobie dorzucę też Pakiety Wyniesienia spośród których będziesz musiał wybrać jeden.
W trakcie gry będzie przewidziane rozdawanie expa i tym samym będzie możliwość potrenowania rozwoju.

3. Uzupełniając sprawę tworzenia postaci oraz wyboru Pakietów Wyniesienia / Ascension Packages:

Wrath & Glory jest bardzo elastyczne jeśli chodzi o tworzenie postaci. Standardowa opcja, szczególnie dla nowicjuszy, to wybór spośród jednego z Archetypów na danym Poziomie (Tier). Jeśli jednak żaden Archetyp nie podpasuje graczowi, a MG na to zezwoli, to można pokusić się o "Zaawansowane Tworzenie Postaci" - de facto sprowadza się to do wykupu Gatunku (Species) za expa (koszt 0 jeśli to Człowiek, inne 'rasy' kosztują już coś, ale dają także pewne unikatowe cechy) a potem rozdania pozostałych PD na cokolwiek oraz wyboru dwóch Słów Kluczowych (Keywords; są to ważne fabularnie i mechanicznie wyznaczniki Frakcji do których należy postać, np. Adeptus Ministorum, Astra Militarum, Aeldari, etc.).

Archetypy zamykają postać w pewnych koleinach, ale w zamian za to dają specjalną Zdolność Archetypu oraz więcej Słów Kluczowych. "Wolne" tworzenie postaci pozwala natomiast na realizację konceptu niepasującego do Archetypów.

Ascension / Wyniesienie to temat niestety dość siermiężny w moim (i nie tylko moim) odczuciu. Zakładając, że startujemy postaciami na Poziomie 2, to być może prędzej czy później drużyna nagromadzi 100 punktów doświadczenia w trakcie kampanii. Zadziać się mogą wtedy trzy rzeczy:
- rozgrywka tymi postaciami zostaje zakończona,
- MG i Gracze decydują o Wyniesieniu na wyższy Poziom,
- ekipa olewa powyższe i gra dalej tak jak grała.

W przypadku Wyniesienia, MG decyduje o jednej z dwóch opcji (niby w podręczniku jest ich więcej, ale ostatecznie sprowadza się to tylko do 2) jak ma to przebiegać:
- Wyniesienie Archetypu,
- wykup Pakietu Wyniesienia.

Pakietów jest kilka i zostały one pokrótce opisane przez Arvelusa. Natomiast Wyniesienie Archetypu pozwala postaci na przybranie nowego Archetypu z Poziomu wyżej.
Warunek: Słowo Kluczowe głównej Frakcji musi się zgadzać.
Przykład: Ivegamius zebrał 100 expa. Chce Wynieść się na wyższy Poziom. Dobiera Wyniesienie Archetypu i znajduje pasujący do swojego Słowa Kluczowego: Adeptus Mechanicus, jest nim Tech-Kapłan (Tech-Priest). Musi spełnić podstawowe wymogi Tech-Kapłana poziomem swoich statystyk (tutaj: Inteligencja minimum 3, Tech 3, Wiedza Ogólna 1). Jeśli spełnił, to staje się techkapłanem, dostaje jego szpej i specjalną Zdolność.

4. Istnieje też coś takiego jak Ranga (Rank). Służy głównie do dopalania efektów Zdolności i Talentów. Każda nowa postać startuje grę z Rangą 1. Po przebiciu progu 40 PD zarobionych w trakcie gry, otrzymuje Rangę 2. Po przebiciu progu 80, Ranga wskakuje na 3 (maksimum). Po Wyniesieniu takiej postaci, Ranga pozostaje na 3.
Wszystkie Wasze postacie póki co mają Rangę 1.

I... w zasadzie to tyle jeśli chodzi o tworzenie i rozwój postaci. Jest to dość płytki, choć bardzo prosty system.

Diabeł tkwi w szczegółach rozwoju, a w szczególności w doborze Talentów - pasywnych bądź aktywnych fantów analogicznych do Zdolności z WFRP bądź Atutów z D&D.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.
Micas jest offline  
Stary 24-01-2023, 21:27   #10
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Arrow Doublepost powyżej 24h.

Czołem moi gracze. Zapraszam do wątku sesyjnego, gdzie rozpisałem pierwszego posta.

Jednocześnie stwierdzam, że gotowe Karty Postaci wysłali mi: Alex Tyler, Stalowy, Connor.

Azrael, Adi, działajcie z KP.

Później do posta dodam parę linków odnoszących się do Lexicanum bądź innych stron opisujących parę rzeczy.

Rozpiszcie się porządnie, macie czas. Opisy Waszych postaci, ich przemyśleń, może jakieś wprowadzające scenki fabularne. U ludzkich postaci: posty mogą się kończyć poznaniem się przed spotkaniem z dygnitarzami.

Termin kolejki jest do wtorku 31 stycznia, do godziny 20:00 max.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.
Micas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:11.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172