Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-01-2018, 22:20   #131
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Ulliana z znaleźnych róźności (domowe graty) łapie jakiś zestaw do gotowania i sztućce takby starczyło dla całej ekipy... a co do tego tułowa to pewnie będzie łatwo się pozbyć?
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 10-01-2018, 23:35   #132
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Walki z tego nie będzie, ale trzeba coś z nim zrobić, jeżeli Ulliana chce przeszukać dom.
 
Avdima jest offline  
Stary 12-01-2018, 22:59   #133
 
Feniu's Avatar
 
Reputacja: 1 Feniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputację
Erica chce by Slasserowa zrobiła ognisko najlepiej niewielkie i dobrze gdyby było rozpalone w jakimś na przykład kociołku z domu zielarki (o ile znajdzie się coś takiego). Strzały obwiąże szmatką lub sznurem. Ktoś może te strzały podpalać i podawać do założenia na cięciwę. Uchroni to przed utratą akcji.
Co do strzału to będzie strzelać na długi dystans.
 
Feniu jest offline  
Stary 13-01-2018, 13:59   #134
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
MG, uderzenie poprzedzone celowaniem, jeśli to możliwe. Po walce (o ile nic nie pójdzie źle), Lothar rozejrzy się po okolicy, zeby ocenić sytuację
 
Reinhard jest offline  
Stary 16-01-2018, 11:10   #135
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Odpiszę jutro. Dzisiaj nie dam rady.
 
Avdima jest offline  
Stary 20-01-2018, 12:15   #136
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Sorry z tym przeoczeniem kolejki. Dostałem jakiejś pomroczności.

A co deklaracji to Ulliana wychodzi na taką pozycję, z której widać widać, w którą stronę strzelają z wzgórza. Następnie przydałoby się zająć pozycję do strzelania bez kary. Daleko to?
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 20-01-2018, 12:44   #137
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Bez kary to do 24 metrów, czyli musiałaby podejść dosyć blisko walki. Wystarczająco blisko, żeby można było do niej dobiec w jedną rundę (4 Sz, startowe człowieka), tak tylko dodam. W zasadzie dołączyłaby do walki razem z krasnoludem.

Minus 20 US będzie miała na 25-48 metrach.
 
Avdima jest offline  
Stary 20-01-2018, 13:41   #138
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
No to spróbujemy trochę u niego zapunktować
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 21-01-2018, 16:11   #139
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Jedną z nielicznych rzeczy, których nie lubię w mechanice jest to, że każe ona za mierzone uderzenia. Powoduje to potem opisy walki, w których świetny szermierz nie ma żadnego planu - uderzy, gdzie los chce. Ja lubię porozkminiać, gdzie warto uderzyć i dodać tym kolorów narracji, jeśli to będzie przeszkadzało, proszę by MG dał znak. U siebie mam taką zasadę domową, że minusy za celowanie przyznaję do Zr (Inicjatywy), nie do WW - celowany cios zajmuje więcej czasu.
 
Reinhard jest offline  
Stary 21-01-2018, 16:33   #140
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Rozumiem, też kiedyś miałem ten problem, ale i to potrafiłem uzasadnić fabularnie. Dla mnie to wygląda tak, że kiedy walczysz, to nie planujesz, gdzie trafisz - trafisz tam, gdzie będzie okazja, wystawi się przeciwnik. Jeżeli celujesz, to wyczekujesz konkretnego momentu, który może zwyczajnie nie nastąpić (przeciwnik nie wystawi nogi, nie odsłoni ręki). Kara do trafienia wydaje się jak najbardziej na miejscu.

Większym problemem moim zdaniem jest to, że celowanie tak naprawdę niczego nie daje (co jest problemem dużej ilości systemów, nie tylko Warhammera). Mechanika ta powstała chyba tylko po to, żeby omijać PZ, jeżeli gdzieś przeciwnik nie jest opancerzony. Staram się tego unikać i dodać jakiś bonus za celowanie, żeby opłacało się coś więcej, niż siekanie po głowie.

Proponuję nie martwić się tym. Uwzględniam chęci i dobre pomysły w mechanice, najważniejsze, żeby ktoś opisał mi cel działania, na jakim mu zależy (jeżeli takowy jest, jak w przypadku ataku Lothara).

Mam też nadzieję, że wam nie przeszkadza to, że mało gramy mechaniką rund. Rozliczam mniej więcej możliwości tego, co może się stać w akcjach, ale nie trzymam się kurczowo zasad. Taki skirmish Galnira byłby podręcznikowo niemożliwy, a uważam, że specyfika przeciwnika na to pozwala. Przy starciu człowieka z człowiekiem podejdę do tego bardziej systemowo.
 
Avdima jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:40.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172