Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-06-2018, 03:12   #1
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Kampania: Man - o'- War Część I: Na północnych wodach.

Zasady Sesji:
3 dnia na odpis dla MG (ale może mi zejść dłużej jeśli duży post)
7 dni na odpis dla graczy (ale można szybciej)
Wszystko 18 + dopuszczalne jeśli w klimacie Warhammer'a
(Khorne/Slaanesh/Nurgle/Tzeentch i ich "specjalizacje")
Piszemy w pierwszej osobie liczby pojedynczej.
Dialogi zaczynamy od Imię BG: Tekst.
Myśli zaczynamy "~", choć lepiej więcej dialogów niż myśli.
Używamy 2 edycji WFRP z Percepcją i Cechami Przywódczymi.
Percepcja jest używana do testów:
Czytanie z warg, Nawigacja, Przeszukiwanie, Sekretne znaki, Sekretny język, Spostrzegawczość, Tropienie.
Cechy Przywódcze dowódcy dają bonus SW podwładnym podczas testów strachu i grozy. Oprócz tego CP jest używane jako modyfikator podczas testów dowodzenia dowódcy.
MG pozwala na 1 edycyjną magią po konwersji (Są to czary żywiołów z 1 edycji przystosowane do 2 edycji, więcej o tym dla maga na PW).


Przejście na profesję wyjściową - 100 PD
Przejście na nową profesję początkową - 100 PD
Wykupienie cech z obecnej profesji - 100 PD
Wykupienie umiejętności z obecnej profesji - 100 PD
Wykupienie umiejętności nie z obecnej profesji - 200 PD
Obniżenie obłędu o 1 punkt - 50 PD (UWAGA! PO można obniżyć o 1 jedynie jeśli dotychczasowa liczba PO jest 5 lub mniejsza)

Kodeks Kaperski:


1. Wszyscy muszą słuchać rozkazów. Za bunt na pokładzie marunowanie lub śmierć.
2. Kapitan bierze 2 udziały, kwatermistrz 1.5, pozostali oficerowie 1. Reszta załogi ma udziały warte 0.1.
3. Zdobyty łup należy przekazać kwatermistrzowi, celem wspólnego podziału. Kto ukryje łupy bądź ukradnie udziały innego członka załogi zostanie marunowany.
4. Za utratę członków zostanie wypłacona rekompensata proporcjonalna do wartości utraconej kończyny.
5. Każdy winien trzymać broń wyczyszczoną i gotową do użycia, a proch suchy.
6. Każdy członek załogi ma prawo do równej racji żywnościowej oraz alkoholu.
7. Kłótnie między załogą muszą zostać natychmiast wstrzymane podczas napotkanie innego okrętu.
8. Pijaństwo podczas walki karane jest grzywną pieniężną.
9. Kto stchórzy podczas walki bądź spróbuje uciec z kompanii zostanie ukarany śmiercią wybraną przez członków załogi.
10. Nikt nie może opuścić okrętu bez bezpośredniego rozkazu kapitana bądź innego oficera.
11. Zabrania się gwizdania na pokładzie okrętu, by nie ściągać gniewu morza.
12. Na okręcie nie wolno polować na Albatrosy, lub krzywdzić ich w jakikolwiek sposób.
13. Gra w karty lub kości na pieniądze na pokładzie okrętu jest surowo zabroniona.


Bohaterowie Graczy

BOSMAN

Gorok Urwijor
Cytat:
Napisał Raging Zobacz post
...Jestem Gorok. Gorok Urwijor. Gorok był sierżantem w V Imperialnym Ogrzym, teraz Gorok będzie Bosmanem na Visle. Gorok, miążdzyć, ciąć, uderzać, zabijać, gwałcić, palić, torturować, strzelać z garłacza, a także coś tam jeszcze...
OGNIOMISTRZ

Bardin Gladinson

KAPELAN

Bertha Mürbe “Krucha”
Cytat:
Napisał druidh Zobacz post
...Bertha Mürbe, dla bliskich Krucha. Służę Niezwyciężonemu Bogu Mórz. Gdy trzeba potrafię sterować statkiem, naprawić go albo pozbywać się tych, którzy staną mi na drodze...
Bohaterowie Niezależni
VISLA


KAPITAN

ALEXANDR CZARNOVSKY
Cytat:
Kapitan Czarnovsky znany jest wśród marynarzy Erengradu i Marienburga, ten stary prywaciarz obecnie działa jako ochrona statków kupieckich oraz najemnik. Alexandr zanim dorobił się własnego statku rabował wybrzeża południowych mórz jako członek Sartoskich Korsarzy. Po porcie krąży legenda, że kapitan Czarnovsky złożył śluby Mannanowi. Nikt nie wie o co dokładnie chodzi, ale Czarnovsky od lat nie był widziany na stałym lądzie.
KWATERMISTRZ

KONICZYNKA APPLEBLOOM

MEDYK

SILVIO AMORETTI
Cytat:
Silvion Amoretti to pochodzący z Luccini balsamista, który za swoje badania naukowe trafił pod lupę strażników świątyni, więc uciekł na mroźną północ, najpierw do Imperium, w końcu wraz z innym okrętem dopłynął do Erengradu. Silvio potrafi złożyć nawet najbardziej rannego człowieka, ale i równie szybko pociąć go na kawałki.
NAWIGATOR

FANRIEL STORMBREAKER

HANDLARZ

WIM VAN DER WERDE
Cytat:
Wim Van Der Werde to kupiec pochodzący z Marienburga. Jak sam twierdzi zwiedził cały Stary Świat i kawałek Nowego, choć wiele z jego historii często jest sprzeczne z nauką, i wiedzą mieszkańców Starego Świata, to jednak Wim potrafi odnaleźć się w każdym środowisku. Czarnovsky uważa, że Dazh pobłogosławił jego przyjaciela dobrym szczęściem. Jako członek Kompani Handlowej Wim ma głębokie kieszenie, duże uszy i długie ręce, co bardzo ułatwiło Kapitanowi zorganizowanie wyprawy.
KUCHARZ OKRĘTOWY

WRZOS MULLER

ZAŁOGA

ŻOŁNIERZE OKRĘTOWI
Cytat:
Żołnierze okrętowi to twarde i uzbrojone skurczybyki. Większość z nich obsługuje działa pod pokładem, pozostali biorą w tym czasie udział w walkach na pokładzie.

ŻEGLARZE
Cytat:
Żeglarze choć stanowią mniejszą część załogi, to bez nich statek nie ruszyłby z miejsca. Żeglarze spędzają dni i noce na żaglach pilnując ich ustawiania, lub na pokładzie przy linach bądź też szorując pokład.

KALENDARIUM:
  • 2525 - Imperator Karl Franz Ginie w pojedynku z Archaonem, Archaon Wszechwybraniec Chaosu ginie w pojedynku z Valtenem dzierżącym Ghal-Maraz, Gotrek Gurnisson zabija Grimgora Żelazoskórego. Siły Chaosu i Orków uciekają na cztery krańce Starego Świata.
  • 2526 - Skavenu zajmują Miragliano, nieliczni uchodźcy znajdują schronienie w Trantio.
    Feytor chroni się w starej twierdzy w Masywie Orcal i przez kolejne lata nęka ziemię Monforu i kilkukrotnie najeżdża dolinę Parravonu.
    W Imperium elektorzy wybierają nowego cesarza, ale nie mogą dojść do zgody, kult Sigmara i kilku elektorów z południa popiera Valtena jako Sigmara Odrodzonego, inni stają za młodym synem Karla Franza, Luitpoldem II, Borys Todbringer ostatni raz ubiega się po tytuł Imperatora, ale ma tylko dwa głosy. Przez kolejne sześć lat w Imperium nie ma władcy.
  • 2527 - W Estalii odradza się kult Solkana, który walczy z siłami chaosu i przez kolejne dekady zwiększa swoją działalność na cały półwysep. Najwyższy król krasnoludów podpisuje sojusz z Kislevem po tym, gdy Caryca Katarzyna stworzyła lodowy mur na granicy Krainy Trolli i Norski.
  • 2528 - Król Feniks ginie od miecza Melekitha na ołtarzu Asuryna, razem z nim giną książęta Tiranoc i Ellyrionu. Armia Melekitha zajmuję stare posterunki w Nagarythe. Trwa wojna o Ulthuan.
  • 2529 - Melekh Zmieniacz najeżdża Couronne. Wojska chaosu lądują w Chantillon, a następnie idą na Alencon, gdzie ścierają się z tysiącami bretońskich rycerzy. Melekh sięga po niszczycielskie czary chaosu i w kilka chwil posyła całe chorągwie rycerzy graala do domeny chaosu, co na zawsze odmienia Bretonnię. Wojska Melekha przez kilka tygodni oblegają Couronne, na szczęście z Altdorfu przybywa Valten na czele armii trzech elektorów.
  • 2530 - Orion rozpoczyna dzikie łowy na zwierzoludzi. Przez kolejne dekady tropi i zabija rogate sługi chaosu w lasach i borach starego świata.Te którym udaje się zbiec chowają się w Górach Krańca Świata, lub uciekają dalej do Kataju i Indu.
  • 2531 - Umiera Borys Todbringer, w tym samym roku na tronie Bretonni zasiada dziewięcioletni Louis VI.
  • 2532 - Na Ziemiach Południowych Kroq-gar plądruje gniazda Skavenów i niszczy ogromne składy spaczenia.
    W Altdorfie dochodzi do udanego zamachu na Wielkiego Teogonistę, wszystkie dowody wskazują na nowego Elektora Middenheim. W Imperium rozpoczyna się długa wojna domowa.
  • 2534 - Krasnoludy z Karak Kadrin odbijają z rąk goblinów Karak Ungor przepędzając je na wschód do Mrocznych Ziem.
  • 2535 - Ostermark zostaje Lennikiem Kislevu, zapewnia w ten sposób sobie neutralność wobec frakcji w Imperium.
  • 2536 - Tyrion jednoczy siły Wysokich Elfów. W Naggaroth dochodzi do buntu Hellebron, Morathi opuszcza Melekitha i wraca do Naggaroth by walczyć z Hellebron.
  • 2537 - Settra zabiera armię umarłych z Nekrarhy i rusza na Równinę Kości.
  • 2538 - Sylvania pod dowództwem Mannfreda von Carsteina dołącza do wojny domowej w Imperium.
  • 2539 - Król Louis VI zafascynowany muszkietami Imperium wyposaża w nie swoją gwardię.
  • 2540 - W Tilei Książę Trantio atakuję Pavonę. Księżna Pavony zapewnia sobie wsparcie najemników z Verazzo, kilka miesięcy później do konfliktu dołączają Remas po stronie Księżnej i Luccini po stronie Trantio.
  • 2541 - Valten umiera w Wurtbad podczas negocjacji z Mannfredem von Carsteinem. Mannfred zostaje ciężko ranny i znika na kilka lat, co osłabia siły wampirów, które zaczynają walczyć między sobą o władzę.
  • 2542 - Gotrek Gurnisson zostaje królem Karak Kadrin. W tym samym roku Felix Jaeger publikuje "Sagę o królu Gotreku Zabójcy" w dwunastu językach. Książka ta w twardej okładce staje się Staro Światowym bestsellerem.
  • 2543 - W Arabii państwa-miasta ścigają się o pozostawione bez opieki złoto pustyni.
  • 2544 - Z Karak Kadrin wyrusza ekspedycja do Karak Vlag.
  • 2545 - Settra powraca z Równin Kości z gigantycznymi kościanym olbrzymem, który jest większy od najwyższych piramid. Armia króla Nekrarhy atakuje Czarną Piramidę Nagasha. Settra pod długiej i wykańczającej walce zabija w końcu nekromantę.
  • 2546 - W Imperium wybucha zaraza. Uczeni uważają, ze zarazę rozprzestrzeniają szczury na froncie przenoszące wszy i inne pasożyty, demagodzy twierdzili, że za zarazą stoją Skaveny. Tysiące ofiar do wiosny 2547.
  • 2548 - Król Louis VI wprowadza oddziały muszkieterów do armii Bretonni, nie podoba się to wielu starym lordom, wielu uważa używanie takiej broni za dyshonor.
  • 2549 - Najwyższy kapłan Solkana ma wizję. Odwiedza go Valten. Kapłan przez kolejne dwanaście lat podróżuje po Estalii nawołując do zjednoczenia królestw półwyspu Estalijskiego pod jedną koroną.
  • 2550 - Podczas oblężenia Altdorfu przez armię Konfederacji Drakenwaldzkiej, Patriarchowie kolegiów magii postanawiają przenieść budynki kolegiów do Pragg.
  • 2551 - Król Gotrek wraz z armią zabójców atakuję i przez dwa lata oblega Srebrny Szczyt gdzie urzęduje królowa Neferata.
  • 2552 - Król Leo z Obregon jednoczny ziemię Obregonu, San Luis i Bilbali.
  • 2554 - Król krasnoludów z Kraka Drak Ordin Frostbeard, zaprasza do siebie tzara Kislevu i oferuje mu sojusz przeciwko Aeslingą, który tzar przyjmuje.
  • 2555 - Stolica Nordlandu zostaje splądrowana przez plemiona Skaelingów. Jest to jeden z powodów dla których Nordland opuścił stronę Middenlandu w wojnie secesyjnej.
  • 2556 - Książe Luccini podbija Verazzo, w tym samym roku pada Pavona zdobyta wymuszonym małżeństwem.
  • 2557 - Otoczone Remas podpisuje pokój z Trianto zostając ich lennikiem i unikając w ten sposób podbicia przez Luccini.
  • 2558 - W Bretonni rozpoczyna się Rebelia Lordów. Król Louis używa broni palnej przeciw zbuntowanym rycerzom kończąc definitywnie erę rycerstwa w Bretonni.
  • 2559 - Mannfred von Carstein powraca i niszczy Krainę Zgromadzenia oraz Wschodni Stirland. Mannfredowi towarzyszy Neferata i dwór Lhamii.
  • 2560 - Gotrek Gurnisson wraz z armią krasnoludów odzyskuje Karak Vlag.
  • 2561 - Robert de Bastonne i Diuk Quenelles zostają straceni za zdradę. W Bretonni kończy się rebelia lordów.
  • 2562 - Królowa Mirabella z Cantoni wychodzi za Księcia Tobaro. Settra powraca do Nekrarhy.
  • 2563 - W Athel Loren szerzy się zaraza, za zarazą stoi kult Nurgla z Parravonu. Ariel pod nieobecność Oriona rusza na wojnę z siłami Parravonu i Monfortu, giną ostatni rycerze z Bretonni. Parravon zostaje zniszczony przez potężną magię lasu i opuszczone przez ludzi.
  • 2564 - Wieczna Królowa Alarielle poślubia Melekitha.
  • 2565
  • 2566
  • 2567
  • 2568 -
  • 2569
  • 2570
  • 2571
  • 2572
  • 2573
  • 2574
  • 2575
  • 2576
  • 2577
  • 2578
  • 2579
  • 2580
  • 2581
  • 2582
  • 2583 - Król Magritty Felipe V podbija tereny Avili, w tym samym roku piraci z Sartosy plądrują Luccini.
  • 2584
  • 2585
  • 2586
  • 2587-
  • 2596 - Helleborn atakuje Morathi w Naggarond. Matka Melekitha przywołuje demona Slaanesha do walki, ale Helleborn i tak wygrywa z pomocą zabójczyń Khaina. Morathi zostaje pojmana i poddana torturą.
  • 2597 - Adalsteinn podbija plemiona Baersonlingów jednocząc ich pod swoim sztandarem, norski wojownik robi to w imię Ursuna.
  • 2598 - Erengrad zostaje zaatakowane przez Haargrotha Krawego i jego armię wojowników Khorna. Haargoth zostaje zabity przez tzara Nikolaya Odnowiciela.
  • 2599 - Adalsteinn zostaje księciem z plemienia Baersonlingów, na księcia koronuje go tzar Nikolay w świątyni Ursuna u Urslo.
  • 2600 - Na południe od Arabii powstaje kolonia Tobaro.
  • 2601 -
  • 2618 - Balgor Żelazny Bebech prowadzi Łoomot na Tileę, Pavona i Verazzo zostają zniszczone przez orków.
  • 2621 - W Bretonni na tronie zasiada Louis IX.
  • 2622 - Dawi Zharr atakują krasnoludzkie Karaki w Górach Krańca Świata, do krasnoludów chaosu szybko dołączają zwierzoludzie, bestie chaosu i yeti zamieszkujące te rejony. Najwyższy Król krasnoludów prosi tzara Pyotra o pomoc.
  • 2623 - Ręka Isabella Avilońskiej zostaje obiecana Juanowi z Cantonii.
  • 2624 - Najemnicy z Trantio zdobywają przyczółek w Miragliano.
  • 2625 - Tzar Pyotr wraz z posiłkami przybywa do Karak Vlag, sojusznicy tzara to kilka setek krasnoludów z norski, trzy tysiące wojowników króla Oskara z Urslo oraz najemnicy z Imperium, w tym oddział Ogrów.
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 10-09-2018 o 14:22.
Baird jest offline  
Stary 16-06-2018, 03:31   #2
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
TABELE MIAR I WAG

Jednostki objętości
Cytat:
Łaszt - 3.600 litrów, łaszt składa się z 30 korców.
Wispel - 2.880 litrów, wispel składa się z 24 korców.
Beczka - 1.080 litrów, beczka składa się z 2 achtelów
Achtel - 540 litrów, achtel składa się z 72 garnców.
Kibel - 255 litrów, kibel składa się z 34 garnców.
Stągiew - 200 litrów, stągiew składa się z 16 wiader,
Baryłka - 150 litrów, baryłka składa się z 12 wiader.
Korzec - 120 litrów, korzec składa się z 2 szefeli.
Szefel - 60 litrów, szefel składa się z 8 garnców.
Krasnoludzki Buszel - 36 litrów, buszel składa się z 60 pint.
Ćwierć Korca - 30 litrów, ćwierć korca składa się z 4 garnców.
Wiadro - 12,5 litra, wiadro składa się z 10 krużek.
Garniec - 7,5 litra, garniec składa się z 6 krużek.
Galon - 5 litrów, galon składa się z 8 pint.
Krużka - 1,25 litra, krużka składa się z 5 kwaterek lub 10 czarek.
Pinta - 0,625 litra, pinta składa się z 5 czarek
Kwaterka - 0,250 litra, kwaterka składa się z 2 czarek.
Czarka - 0,125 litra.
===============================================

Jednostki długości
Cytat:
Liga Morska - 7.400 metrów, liga morska składa się z 4 mil morskich.
Mila Morska - 1.850 metrów, mila morska składa się ze 10 kabli.
Staja - 995 metrów, staja składa się z 5 furlongów.
Furlong - 199 metrów, furlong składa się z 10 łańcuchów.
Kabel - 185 metrów, kabel składa się z 100 sążni.
Sznur - 49,95 metrów, sznur składa się z 10 prętów.
Łańcuch - 19,9 metrów, łańcuch składa się z 4 prętów.
Węzeł - 15,1 metrów, węzeł składa się z 45 stóp.
Pręt - 4,99 metra, pręt składa się z 15 stóp.
Sążeń - 1,85 metra, sążeń składa się z 3 arszynów.
Krok - 0,105 metra, krok składa się z 2 łokci.
Jard - 0,99 metra, jard składa się z 3 stóp.
Arszyn - 0,61 metra, arszyn składa się z 280 cali
Łokieć - 0,52 metra, łokieć składa się z 24 cali.
Elfia Amma - 0,44 metra, amma składa się z 10 wereszeków.
Stopa - 0,33 metra, stopa składa się z 15 cali
Sztych - 0,199 metra, sztych składa się z 3 dłoni.
Ćwierć Łokcia - 0,132 metra, ćwierć łokcia składa się z 6 cali.
Dłoń - 0,066 metra, dłoń składa się z 3 cali.
Wereszek - 0,044 metra, wereszek składa się z 2 cali.
Cal - 0,022 metra, cal składa się z 11 linii.
Linia - 0,002 metra.
===============================================

Jednostki masy
Cytat:
Tona - 1.000.000 g, tona składa się z 10 kwintali.
Berkowiec - 160.000 g, berkowiec składa się z 400 funtów.
Kwintal - 100.000 g, kwinatal składa się 2 cetnar.
Waw - 72.000 g, waw składa się z 6 kamieni.
Cetnar - 50.000 g, cetnar składa się z 20 kab.
Talent - 32.000 g, talent składa się z 2 pud.
Pud - 16.000 g, pud składa się z 40 funtów.
Kamień - 12.000 g, kamień składa się z 12 graw.
Estalijska Arroba - 10.000 g, arroba składa się z 4 kab.
Kab - 2.500 g, kab składa się z 5 min.
Bretoński Graw - 1.000 g, graw składa się z 4 marek.
Mina - 500 g, mina składa się z 25 stater.
Fune - 400 g, funt składa się z 20 stater.
Marka - 250 g, marka równa się połowie miny.
Grzywna 200 g, grzywna składa się z 10 stater.
Wiadrunek - 180 g, wiadrunek składa się z 6 skojec.
Skojec - 30 g, skojec składa się z 150 karatów
Uncja - 24 g, uncja składa się z 3 szekeli.
Stater - 20 g, stater składa się z 100 karatów
Łut - 12 g, łut składa się z 60 karatów.
Szekel - 8 g, szekel składa się z 40 karatów
Karat - 0,2 g, karat składa się z 5 doli.
Dola - 0,04 g
===============================================

WARSZTAT BARDINA



===============================================

LABORATORIUM FANRIEL


Oficjalna Mapa Starego Świata


Kislev: Kraina Lodu


Erengrad: Bursztynowy Port


Chebokov: Spichlerz Północy


Norska: Dzika Północ


Swerborg: Ziemie Sarlów


Imperium: Państwo Elektorów


Nordland: Wybrzeże Młotodzierżcy


Jałowa Kraina: Republika Kupiecka


Marienburg: Wolne Miasto


Bretonnia: Królestwo Muszkieterów


Lyonesse: Lwia Wyspa


Estalia: Tereny Szermierzy
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 09-09-2018 o 00:44.
Baird jest offline  
Stary 17-06-2018, 12:48   #3
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
OKRĘTY STAREGO ŚWIATA

Cytat:
TABELA LOKACJI TRAFIEŃ
ŁÓDŹ WIOSŁOWA
Rzut - Lokacja
1-5 - Odsłonięty Członek Załogi
6-7 - Ładunek albo Maszt
8-10 - Kadłub

STATEK ŻAGLOWY
Rzut - Lokacja
1-3 - Odsłonięty Członek Załogi
4-5 - Ładunek albo Maszt
6-10 - Kadłub
Galeon
* Maszty: 3
* Napęd: Żaglowy
* Kadłub: Drewniany
* Wymiary Kadłuba:
- Długość: 42 m
- Szerokość: 13 m
- Wysokość: 11 m
* Wytrzymałość Okrętu: 10
* Punkty Struktury: 150
* Załoga: 90 osób
* Uzbrojenie: 32 Działa, 1 Balista
* Ładowność: 400 Łasztów (144.000 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 8 Węzłów (14,8 km/h)





===============================================

Karawela
* Maszty: 3
* Napęd: Żaglowy
* Kadłub: Drewniany
* Wymiary Kadłuba:
- Długość: 36 m
- Szerokość: 11,5 m
- Wysokość: 10 m
* Wytrzymałość Okrętu: 5
* Punkty Struktury: 70
* Załoga: 50
* Uzbrojenie: 16 Dział
* Ładowność: 250 Łasztów (90.000 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 5 Węzłów (9,2 km/h)





===============================================

Karaka
* Maszty: 3
* Napęd: Żaglowy
* Kadłub: Drewniany
* Wymiary Kadłuba:
- Długość: 29 m
- Szerokość: 7 m
- Wysokość: 8 m
* Wytrzymałość Okrętu: 4
* Punkty Struktury: 55
* Załoga: 45
* Uzbrojenie: 12 Dział
* Ładowność: 200 Łasztów (72.000 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 4 Węzły (7,5 km/h)




===============================================

Pinta
* Maszty: 2
* Napęd: Żaglowy
* Kadłub: Drewniany
* Wymiary kadłuba:
- Długość: 20 m
- Szerokość: 5 m
- Wysokość: 5 m
* Wytrzymałość Okrętu: 3
* Punkty Struktury: 45
* Załoga: 38
* Uzbrojenie: 8 Dział
* Ładowność: 150 łasztów (54.000 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 3 węzły (5,5 km/h)





===============================================

Drakkar
* Maszty: 1
* Napęd: Żaglowo-Wiosłowy
* Kadłub: Drewniany
* Wymiary Kadłuba:
- Długość: 25 m
- Szerokość: 5 m
- Wysokość: 1,5 m
* Wytrzymałość Okrętu: 2
* Punkty Struktury: 35
* Załoga: 32
* Uzbrojenie: Brak
* Ładowność: 100 Łasztów (36.000 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 6 Węzłów (11 km/h)





===============================================

Wężowy Okręt
* Maszty: 2
* Napęd: Żaglowo-Wiosłowy
* Kadłub: Drewniany
* Wymiary Kadłuba:
- Długość: 46 m
- Szerokość: 10 m
- Wysokość: 8 m
* Wytrzymałość Okrętu: 9
* Punkty Struktury: 120
* Załoga: 65
* Uzbrojenie: 12 Balist
* Ładowność: 350 Łasztów (126.000 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 9 Węzłów (16,6 km/h)





===============================================

Jastrzębi Okręt
* Maszty: 1
* Napęd: Żaglowo-Wiosłowy
* Kadłub: Drewniany
* Wymiary Kadłuba:
- Długość: 43 m
- Szerokość: 7 m
- Wysokość: 9 m
* Wytrzymałość Okrętu: 8
* Punkty Struktury: 105
* Załoga: 120
* Uzbrojenie: 12 Balist
* Ładowność: 340 Łasztów (122.400 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 10 węzłów (18,5 km/h)





===============================================

Orli Okręt
* Maszty: 3
* Napęd: Żaglowo-Wiosłowy
* Kadłub: Drewniany
* Wymiary Kadłuba:
- Długość: 58 m
- Szerokość: 13 m
- Wysokość: 12,5 m
* Wytrzymałość Okrętu: 12
* Punkty Struktury: 180
* Załoga: 300
* Uzbrojenie: 15 Balist
* Ładowność: 500 Łasztów (180.000 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 8 Węzłów (14,8 km/h)





===============================================

Pancenik
* Maszty: Brak
* Napęd: Parowy[
* Kadłub: Stalowy
* Wymiary kadłuba:
- Długość: 35 m
- Szerokość: 10 m
- Wysokość: 13 m
* Wytrzymałość Okrętu: 10
* Punkty Struktury: 120
* Załoga: 95
* Uzbrojenie: 54 Działa
* Ładowność: 555 łasztów (199.800 Punktów Obciążenia)
* Prędkość: 5 węzłów (9,2 km/h)





===============================================
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 03-07-2018 o 22:44.
Baird jest offline  
Stary 20-06-2018, 19:26   #4
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Cytat:
LOKACJE TRAFIENIA
Stworzenie Dwunożne Humanoidalne

Rzut - Lokacja
01-15 - Głowa
16-35 - Prawe ramię
36-55 - Lewe ramię
56-80 - Korpus
81-90 - Prawa noga
91-100 - Lewa noga

Stworzenie Czworonożne
Rzut - Lokacja
01-15 - Głowa
16-60 - Korpus
61-70 - Prawa przednia noga
71-80 - Lewa przednia noga
81-90 - Prawa tylna noga
91-100 - Lewa tylna noga

Stworzenie Dwunożne Skrzydlate
Rzut - Lokacja
01-15 - Głowa
16-25 - Prawe ramię
26-35 - Lewe ramię
36-45 - Prawe skrzydło
46-55 - Lewe skrzydło
56-80 - Korpus
81-90 - Prawa noga
91-100 - Lewa noga

Stworzenie Czworonożne Skrzydlate
Rzut - Lokacja
01-10 - Głowa
11-20 - Prawe skrzydło
21-30 - Lewe skrzydło
31-60 - Korpus
61-70 - Prawa przednia noga
71-80 - Lewa przednia noga
81-90 - Prawa tylna noga
91-100 - Lewa tylna noga

Stworzenie Czworonożne Humanoidalne
Rzut - Lokacja
01-10 - Głowa
11-20 - Prawa ręka
21-30 - Lewa ręka
31-60 - Korpus
61-70 - Prawa przednia noga
71-80 - Lewa przednia noga
81-90 - Prawa tylna noga
91-100 - Lewa tylna noga

Stworzenie Skrzydlate
Rzut - Lokacja
01-15 - Głowa
16-35 - Prawe skrzydło
36-55 - Lewe skrzydło
56-80 - Korpus
81-90 - Prawa tylna noga
91-100 - Lewa tylna noga
BESTIARIUSZ

NIEDŹWIEDŹ CZARNY

 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 18-08-2018 o 03:00.
Baird jest offline  
Stary 20-06-2018, 21:08   #5
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Baird Zobacz post
Powiedzcie mi drodzy gracze czy po kliknięciu w mapkę w materiałach otwiera wam się duża i czytelna mapa?
otwiera

Edit: Erengard tylko mała i nieczytelna

Edit:
Cytat:
Napisał Wikipedia
Łaszt – dawna jednostka miary objętości dla towarów sypkich, głównie zboża, stosowana od XIV do XIX wieku w portach nadbałtyckich. Liczyła 3000-3840 litrów (dm3). Łaszt dzielił się na 30 korców lub 60 szefli.
Notatka inżynierska: czyli 1łaszt=około 3,5m3, czyli po krasnoludzku jakieś 100 buszli

Edit:
Czy w „kolecje” dopuszczalny jest więcej niż jeden post? Np. tak
1. MG
2. Bardin
3. Gorok
4. Bardin
5. Gorok
6. Bertha
7. MG

czy też tylko jeden post?

Edit:
Cytat:
Napisał Baird Zobacz post
działają jako bonus (każde 10 Ogd to 1 CP) i używane są one TYLKO podczas testów strachu, grozy i dowodzenia.
Jak działa odwaga w tej wersji? Normalnie odwaga: +10 przeciw Strachowi, Grozie i zastraszaniu.
Jako krasnolud jestem mocno niezadwolony z tego, że testy przeciwko strachowi i grozie opierają się na ogładzie

Edit: Masz jakieś łącze do tego ultimate warhammer? Na sieci tego trochę jest, ale nie chciałbym czytać niewłaściwej wersji
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 20-06-2018 o 22:25.
Gladin jest offline  
Stary 20-06-2018, 23:54   #6
 
Raging's Avatar
 
Reputacja: 1 Raging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłość
Hej mistrzu, Hej towarzysze.

Otwiera się mała mapka.
Co dają te CP, jak można ich użyć.
 
Raging jest offline  
Stary 21-06-2018, 03:19   #7
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
odwaga działa jako modyfikator do strachu i grozy po dodaniu CP. To tylko taki niewielki bonus dla tych co nie mają odwagi.

Po moim odpisie możecie pisać w dowolnej kolejności.
Jeśli ze sobą rozmawiacie to jak najbardziej posty na zmianę między BG.
Jeśli coś robisz, to niestety musisz poczekać na mój odpis, by poznać rezultat swoim akcji. No ale mogą zdarzyć się wyjątki.

Jak teraz mapy?

Percepcją i Ultimate Warhammer się nie przejmujcie, sam dodam to do waszych kart jak znajdę chwilę na dokumenty.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 21-06-2018, 08:24   #8
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Erengard nadal mała
 
Gladin jest offline  
Stary 21-06-2018, 20:37   #9
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Mapy naprawione. Jeszcze tylko wrzucę ważnych npców i wasze karty i możemy zaczynać.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 21-06-2018, 20:56   #10
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
grafiki okrętó się widzę zmieniły
 
Gladin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172