Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-03-2020, 03:43   #431
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 46 - 2519.VIII.13; popołudnie

- Oki, doki, to mój post jest :> Jeśli chodzi o termin to do cz. 03.19. Czyli cały tydzień na zmajstrowanie posta.


Stan Zdrowia:

Gabrielle 12/12; zdrowa (0); (215 PD);
Karl 13/14; draśnięty (0); (290 PD);
Tladin 11/15; ranny (-10); (230 PD);


---


BN:

Dieter 12/12; zdrowy (0)
Manfred 12/12; zdrowy (0)
Ragnis 16/16; zdrowy (0)???
woźnica Adolphus 12/12; zdrowy
kuc 1 13/15; draśnięty (0)
kuc Karla 15/15; zdrowy
kuc Gladina 15/15; zdrowy

---


Co do zasobów to na tą chwilę wygląda to tak:

- Gabrielle 95 pkt / wydane: 5 pkt. ("Kogut")
- Karl 95 pkt / wydane: 110 pkt. (Grtechen z "Wideł i Cepa", muł, oliwa x3, lina, łom, pasza x3, koło wozu)
- Tladin 10 pkt / wydane: 95 pkt. (na krasiów i większość kuca 2, koło wozu)


- Pasza: 20 porcji (VIII.16 -10 p)


PD


- Karl i Tladin po 5 PD za szybkie reakcje w doc w tej turze.

- Karl i Tladin po 15 PD za ogarnięcie i zarządzanie swoimi ludzi.

- Karl i Tladin po 5 PD za brak jojczenia i marudzenia.

- Karl i Tladin 10 PD za brak strat w oddziałach.




Omówienie


skład:

Karl 13/14; s.draśnięty; -10 za niew.podłoże
Thorsten Ćwierć Glacy 12/12; s.zdrowy; -10 za niew.podłoże
Oscar Pasiak 12/12; s.zdrowy; -10 za niew.podłoże
Brend Kufel 12/12; s.zdrowy; -10 za niew.podłoże
Bogdan Kislevita 12/12; s.zdrowy; -10 za niew.podłoże
Vlad Łucznik 12/12; s.zdrowy; -10 za niew.podłoże

Tladin 11/15; s.ranny; -10 rany
Franz Kusznik 12/12; s.zdrowy; -10 niew.podłoże
Frederik 12/12; s.zdrowy; -10 niew.podłoże.


Stan kompanii Nucci: 62/100


- Oki doki. Post składa się z dwóch części. Pierwsza to indywidualne walki w obydwu budynkach. Zgodnie z mechą, kulaniem i deklarkami na koniec Waszej tury. Druga to parę chwil później po tym wstępnym zdobyciu bramnego przyczółka.


@Tladin

- Na Tladina ruszyło łącznie 4 zwierzoludzi. Z czego na raz póki walka toczyła się przy schodach mógł walczyć tylko jeden z nich. Ale zanim Tladin zarąbał pierwszego na jego miejsce wkoczył drugi a pozostała dwójka przeskoczyła przez poręcz i zaatakowała go już na piętrze.

- Walka toczyła się przez moment 1:3 na liczebną niekorzyść Tladina. Tladin w swojej turze wygrał na WW więc trafił bardzo mocno jednego z nich. W turze zwierzoludzi też wygrał na WW więc trafił pozostałą trójkę, też mocno z czego jednego KIA a pozostałych dwóch prawie. No ale z mechy to wszystko działo się w 1 Turze (14-ej). Całość walki z tą czwórką to 2-3 Tury (12-14).


@Karl

- Karlowi z tym zrzucaniem dech na ulicę kości niezbyt sprzyjały. Nie udało się trafić nikogo z przeciwników.

- W tym czasie jednak Thorsten zdołał przebiec całą kondygnację z góry na dół by zawołać pozostałą trójkę. Co prawda gdzieś na tym się skończyła rozkulana 14-ta Tura no ale w dalszym wypadku możesz uznać, że cała szóstka jest na prawym dachu.



@Karl i Tladin



- Jest moment przerwy. Co do stanu kompanii to na polu bitwy tak dokładnie nikt pewnie nie wie. Ale na oko to liczebnie ubyło ok 1/4 - 1/3 składu po tym pierwszym etapie walk.

- Przez ten moment przerwy możecie rozdysponować swoimi BG i pomocnikami w okolicach bramy. Czyli rozstawić swoje grupki gdzieś na tej planszy:

- lewy dach/budynek (tam gdzie na koniec posta jest Tladin) (walki z dachowcami).
- prawy dach/budynek (tam gdzie na koniec posta jest Karl). (walki z dachowcami).
- któryś z sąsiednuch dachów/budynków.*
- na głównej ulicy tam gdzie zmierza oddział zwierzoludzi.
- barykada (rozbiórka barykady).
- brama (szturm wieży).

* Jak cywilizowanym sposobem czyli zejść na ulicę a potem wejść do budynku to o 1 budynek. Jak przeskakując z dachu na dach to o 2 budynki. Z tymże przy skoku to trzeba wykulać za każdego skoczka. Testy jak w podręcznku podstawowym s. 144. Odległość do przeskoczenia to ok 8 - 12 m.


- Co do miejsca rozstawienia no to dobrze by było zdecydować jakoś na początku tury. Każdy decyduje za siebie i swój oddział. Brak deklarki w tej materii oznacza (powiedzmy do końca nd), że oddziały zostają na obecnej pozycji.


- Jeśli chodzi o inne oddziały to przez bramę przedziera się jakiś oddział włóczników. Ale napotykają oni te same trudności co chwilę wcześniej kompania Nucci czyli dwa wąskie gardła pod rząd i ostrzał z obsadzonej zwierzoludźmi wieży.

- Rozwalanie barykady to kwestia zwykłej robocizny. Trzeba ją poprostu rozrąbać, zdemolować, rozwalić itd. Z mechy trzeba po prostu zrobić odpowiednio duży dmg aby barykada "puściła". Barykada składa się jakby z trzech części. Jedna blokuje drogę główną do centrum miasta, dwie pozostałe tą drogę wzdłuż murów. Każda z tych części ma WYT 3 i 500 Żywotności. Zjechanie danej części do 0 oznacza oczyszczenie drogi na tyle by traktować ją jak wolny teren. Od strony woja jest to 30k6 co turę póki wojacy mogą się poświęcić na rąbanie i nic im nie przeszkadza. Jeśli oddziały BG dołączą do tego demolowania no to po prostu dorzucają swój dmg do tej puli.

- Podobnie z krajalnicą i tym całym ambarasem w bramie. Aby to uprzątnąć to też trzeba to zjechać do 0. Bazowa Żywotność tego pobojowiska to 1 000 i też WYT 3.

- Jeśli oczyści się bramę i chociaż jedną część barykady wówczas udrożni się ruch co jest ważne zwłaszcza dla kawalerii. Przez te dwa wąskie gardła kawaleria obecnie niezbyt ma jak wjechać do miasta.

- Podobnie z rąbaniem drzwi przy w wieży. Drzwi mają 100 Żywotności. No ale jest tam mniej miejsca i na raz może rąbać tylko 2 osoby. Bazowo są to jacyś milicjanci czyli 2k6 dmg co Turę.

- Co do strzelania/walki z dachów to wszyscy mają mod -10 za niewygodne podłoże. Podobnie jeśli ktoś walczy na schodach czy innej tego typu krzywiźnie.

- Co do Dachowców to są to zwyczajni zwierzoludzie jak do tej pory na ziemii. Ot, by było wiadomo, że to ci na dachach to nazwałem ich Dachowcami. Jest ich ok tuzina (10 - 15) z czego z połowa ma łuki a połowa jakieś włócznie/oszczepy. Pod względem zasięgu na koniec posta są w średnim zasięgu łuku/długiego łuku/lekkiej kuszy więc mod za odległość 0, i mod za strzał do ruchomego celu -10. Plus/minus to co dojdzie w trakcie akcji. Strona która wygra walkę o dachy będzie mogła wesprzeć swoich strzelając z góry w przeciwnika. Jeśli żaden z oddziałów BG nie będzie na dachu może ich zastąpić dziesiątka zwykłych milicjantów. Po piątce na każdym dachu. Z tym, że zwykli milcjanci nie mają broni zasięgowej.

- Natomiast główną ulicą nadciąga spora grupa kozłogłowych. Ci mają lekki pancerz (9+), tarczę (-10 do trafienia) i broń ręczną (k6 dmg). Grupa jest na tyle spora by dać zajęcie całej kompanii. Naprzeciw nim szykuje się ok 3-4 rzędów kompanii Nucci.


- Z technikaliów to jak chyba widać było po tej turze, sporo kulania taka bitwa. Tego już nie podejmuje się robić z tel zresztą ostatnio mi net na tym tel więcej go nie ma jak jest. Stąd raczej mogę kulać wieczorami i moje rzadsze odpisy. Bo fabularny odpis jeszcze mogę walnąć z tel no ale nie taką masę kulania i mechy. Dlatego, fajnie, że dajecie odpisy do każdego takiego mojego odpisu w doc


---

- No i chyba tyle z mojej strony. Jeśli coś jest niejasne no to piszcie i pytajcie śmiało.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 19-03-2020, 12:14   #432
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- Od rana nie mam netu w domu. Piszę z tel. Jeśli do wieczora sytuacja się nie zmieni to wrzucajcie z doc to co jest. Jeśli bym nagle zniknął z eteru to pewnie właśnie przez tą awarię netu. Mam nadzieję, że to przejściowa awaria i wkrótce wszystko wróci do normy.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 20-03-2020, 06:55   #433
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Zrób sobie router ze smartfona.
 
Gladin jest offline  
Stary 25-03-2020, 14:26   #434
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy


- Ok, mam jakiś net to wracam do gry Postaram się na dniach porobić odpisy i przepraszam za ten poślizg przez to beznecie.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-03-2020, 15:33   #435
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 47 - 2519.VIII.13; popołudnie

- Oki, doki, to mój post jest :> Jeśli chodzi o termin to do cz. 04.02. Czyli cały tydzień na zmajstrowanie posta.


Stan Zdrowia:

Gabrielle 12/12; zdrowa (0); (215 PD);
Karl 13/14; draśnięty (0); (315 PD);
Tladin 11/15; ranny (-10); (255 PD);


---


BN:

Dieter 12/12; zdrowy (0)
Manfred 12/12; zdrowy (0)
Ragnis 16/16; zdrowy (0)???
woźnica Adolphus 12/12; zdrowy
kuc 1 13/15; draśnięty (0)
kuc Karla 15/15; zdrowy
kuc Gladina 15/15; zdrowy

---


Co do zasobów to na tą chwilę wygląda to tak:

- Gabrielle 95 pkt / wydane: 5 pkt. ("Kogut")
- Karl 95 pkt / wydane: 110 pkt. (Grtechen z "Wideł i Cepa", muł, oliwa x3, lina, łom, pasza x3, koło wozu)
- Tladin 10 pkt / wydane: 95 pkt. (na krasiów i większość kuca 2, koło wozu)


- Pasza: 20 porcji (VIII.16 -10 p)


PD


- Karl i Tladin po 10 PD za szybkie reakcje w doc w tej turze.

- Karl i Tladin po 10 PD za ogarnięcie i zarządzanie swoimi ludzi.

- Karl i Tladin po 5 PD za brak jojczenia i marudzenia.





Omówienie


skład:

Karl 13/14; s.draśnięty; -10 za niew.podłoże
Thorsten Ćwierć Glacy 12/12; s.zdrowy; -10 za niew.podłoże
Oscar Pasiak 12/12; s.zdrowy; -10 za niew.podłoże
Brend Kufel 11/12; s.draśnięty; -10 za niew.podłoże
Bogdan Kislevita 12/12; s.zdrowy; -10 za niew.podłoże
Vlad Łucznik 1/12; s.krytyczny; -30 za rany; -10 za niew.podłoże

Tladin 11/15; s.ranny; -10 rany
Franz Kusznik 12/12; s.zdrowy; -10 niew.podłoże
Frederik 9/12; s.ranny; -10 za rany; -10 niew.podłoże.


Stan kompanii Nucci: 46/100



@Karl i Tladin

- Poszły 2 tury walki i obecnie jest 7-ma Tura tego etapu starcia. Do tej pory walka była strzelecka. Obecnie prawie wszyscy przeciwnicy są na sąsiednich dachach. Każda z grup BG ma dwa dachy opanowane przez rogatych. Po jednym z dłuższego i krótszego boku budynku.

- Co do strat to z łącznie z 14 przeciwników w tyralierze do tej pory zostało wyłączonych z akcji 3. Zostali zabici albo tak ciężko ranni, że zrezygnowali z dalszej walki.

- Co do strat po stronie BG to u Karla Vlad został wyłączony z walki. Zostało mu 1/12 Zdrowia więc jest w stanie krytycznym. Brend został draśnięty ale na razie nic mu nie jest. U Tladina były 2 trafienia, po jednym w każdego z pomocników. Ale Franz miał farta przy OP i się wybronił. Frederik oberwał i jest obecnie ranny (9/12 Zdrowia i -10 kary za rany). Pozostałym jak na razie nic nie jest.

- Co do ostrzały ze strony przeciwnikó to część jest od szerszej części budynków więc z ich strony, poza strzelcami, można się próbować chować za dachem. No ale od węższej strony budynku to jak atak z flanki i mogą strzelać wzdłuż dachu więc takiej osłony nie ma. To samo dotyczy imperialnych strzelców. A by strzelać trzeba być w pionie czyli nie bardzo jest się jak kitrać. Chyba, że ktoś rezygnuje ze strzelania to może się próbować kitrać za krawędzią dachu.

- Na dach Karla wskoczył pierwszy z przeciwników. Ma broń ręczną i pędzi do zwarcia. Zostawiam Karlowi decyzję co w tej sytuacji zrobi.

- No a na poziomie ulicy dalej toczą się walki ze zmiennym szczęściem. Na ulicy, przy rozwalaniu barykady i dobijaniu się do wieży bramnej.


---


- No i chyba tyle z mojej strony na tą turę Trzymajcie się zdrowo, nie dajcie się zwariować no i jeśli są jakieś pytania czy deklarki no to dajcie znać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-03-2020, 23:18   #436
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Może by Gabrielle już usunąć z podsumowań?
 
Gladin jest offline  
Stary 03-04-2020, 23:20   #437
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 48 - 2519.VIII.13; zmierzch

- Oki, doki, to mój post jest :> Jeśli chodzi o termin to do cz. 04.09. Czyli cały tydzień na zmajstrowanie posta.


Stan Zdrowia:

Gabrielle 12/12; zdrowa (0); (215 PD);
Karl 10/14; ranny (-10); (340 PD);
Tladin 9/15; ranny (-10); (280 PD);


---



BN:

Dieter 12/12; zdrowy (0)
Manfred 12/12; zdrowy (0)
Ragnis 16/16; zdrowy (0)???
woźnica Adolphus 12/12; zdrowy
kuc 1 15/15; zdrowy (0)
kuc Karla 15/15; zdrowy
kuc Gladina 15/15; zdrowy

---



Co do zasobów to na tą chwilę wygląda to tak:

- Gabrielle 95 pkt / wydane: 5 pkt. ("Kogut")
- Karl 95 pkt / wydane: 110 pkt. (Grtechen z "Wideł i Cepa", muł, oliwa x3, lina, łom, pasza x3, koło wozu)
- Tladin 10 pkt / wydane: 95 pkt. (na krasiów i większość kuca 2, koło wozu)


- Pasza: 20 porcji (VIII.16 -10 p)


PD



- Karl i Tladin po 10 PD za szybkie reakcje w doc w tej turze.

- Karl i Tladin po 10 PD za ogarnięcie i zarządzanie swoimi ludzi.

- Karl i Tladin po 5 PD za brak jojczenia i marudzenia.



Omówienie



skład:

Karl 10/14; s.ranny; -10 za rany
Thorsten Ćwierć Glacy 4/12; s.ciężki; -20 za rany
Oscar Pasiak 3/12; s.krytyczny; -30 za rany
Brend Kufel 0/12; KIA;
Bogdan Kislevita 0/12; KIA
Vlad Łucznik 1/12; s.krytyczny; -30 za rany;

Tladin 9/15; s.ranny; -10 za rany
Franz Kusznik 0/12; KIA
Frederik 4/12?; MIA; -20 za rany?;


Stan kompanii Nucci: 33/100



@Karl i Tladin

- Poszło kilka tur walki. Skończyło się na 15-ej gdy sytuacja i na dachach i na ulicach mniej więcej się wyjaśniła.

- Co do walk na dachach to detale macie w excel. Koniec końców obaj BG zostali trochę ranni na tyle, że obaj mają obecnie przedział: ranny i mod -10 za rany. Ten stan zauważalnie spowalnia/osłabia postać no ale jeszcze w dość małym stopniu. W warunkach polowych niezbyt jest jak wygoić te rany.

- Udało się rozbić lub zlikwidować oddział dachowników. Co do specjalnych zdarzeń to Frederik wykulał bodajże 100 na k100. Stąd ten upadek z dachu. Karl natomiast przy strzale z pierwszego pistoletu wykulał 99 stąd ta awaria broni.

- Co do ostatecznego wyniku to jest to praca raczej praca zespołowa a indywidualne sukcesy no mniej. Podczas strzeleckiego etapu udało się nadkruszyć dachowców wroga. Jednego Karl ustrzelił na dobre, ze 2-3 było na tyle mocno rannych, że wycofali się z walki. No też narobili trochę szkód obrońcom ale z walki wyłączyli na tym etapie tylko Vlada. Potem był etap walk bezpośrednich. I tu też poszło różnie. Siły obu stron były dość zbliżone do siebie i liczebnie i pod względem umiejętności (jedynie BG zawyżali średnią) więc była to bardzo losowa sprawa. No pomocnicy BG mieli trochę mniej szczęścia w tych kościach.

- Co do walk no to wszyscy pomocnicy z obu oddziałków albi zginęli, albo zaginęli albo zostali na tyle ciężko ranny, że raczej są wyłączeni z dalszych walk.

- Co do walk na ulicach to z frontowej części kompanii Nucci zostało niewiele. Z kilkunastu ludzi. Ale ocalały te dwie drużyny wysłane do zdobycia bramy. Więc łącznie zostało ok 1/3 pierwotnego stanu kompanii.

- Wspólnymi siłami udało się rozwalić/rozebrać zarówno wszystkie trzy barykady jak i te kotłowisko pod bramą. Dlatego teraz przejazd przez bramę jest mniej więcej normalny. No ale jak kupa luda się przepycha przez bramę to na skalę całej armii nadal to wygląda jak ciurkanie przez wąskie gardło. Ale i tak jest o niebo szybciej niż było to gdy się kompania Nucci przeciskała przez tą bramę i barykadę.


---


- Po tych walkach jest moment na złapanie oddechu. W tym czasie na głównej ulicy Nucci kończą walkę ze zwierzoludźmi a potem zostają zluzowani przez halabardników. Przez bramę zdołało przejść kilka oddziałów zanim nastąpiła kolejna kontrakcja kopytnych.

- W ulice weszły 3 imperialne kompanie. W centrum halabardników (halabardy*; OP 9+) a na równoległych ulicach po jednej włóczników (włócznie**; OP 9+). W okolicach bramy jest kampania tarczowników (br.jednoręczna + tarcze; OP 9+) dopiero co skierowana w ślad za halabardnikami. Kompania łuczników właśnie przechodzi przez bramę (łuk + br. jednoręczna; OP 10) no i resztki kompanii Nucci (br.jednoręczna; OP 10).


*halabarda - +1 Siły przy trafieniu.
**włócznia - pozwala walczyć drugiemu szeregowi.



- Ten czas BG mogą skorzystać by się spotkać czy złapać oddech.

- Co do zadań na tą turę to sobie coś wybierzcie:

- Czujki - BG może być w czujce rozesłanej po okolicy. Tak by alarmować i osłaniać siły główne. Wówczas jest na obrzeżach w strefie niczyjej. Jeśli zgłosi się Karl dostaje 2 ludzi do pomocy z sił kompanii jeśli Tladin to 1-go. Zadanie jest bardziej samodzielne ale w razie kłopotów nie bardzo jest co liczyć na wsparcie. Co do wybrania tej opcji to na korzyść którego oddziału (w jakiej okolicy) głównego czujka robi rozpoznanie.

- Oddział regularny - BG może zostać z kompanią Nucci i walczyć w jej szeregu razem z innymi. Mniej samodzielne zadanie ale pozwala walczyć i dzielić los w grupie. W zwartym oddziale dowódcy i postacie specjalne (jak tutaj BG) zwykłe ataki obrywają na końcu a obrażenia najpierw zgarniają podwładni. Chyba, że jest jakiś atak wycelowany w konretną postać, obszarówka czy coś innego.


- Co do decyzji to każdy decyduje za siebie. Ale oczywiście możecie się naradzić. Jeśli nie będzie powiedziane inaczej będę traktował, że BG został z trzonem swojej kompanii.


---


- I chyba tyle z mojej strony. Trzymajcie się zdrowo i jakby co to piszcie
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 04-04-2020 o 13:38. Powód: Edyta ŻYW kuca 1.
Pipboy79 jest offline  
Stary 04-04-2020, 09:25   #438
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Tarczę miał Frederik, nie Franz.
Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
- Strzelaj dalej - polecił Khazad Franzowi. - A Ty weź moją tarczę i nie daj się zabić - oddał rannemu część swojego ekwipunku.
Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post
Franz pociągnął trochę dłużej. Zapewne dlatego, ze podczas ostrzału nie został ani razu trafiony i do tego mógł się zasłaniać tladinową tarczą.
Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
lekko ranny Frederik
I co z moim pytaniem z gdoca o modyfikator do trafienia za celowanie w postać w zwarciu?

Kiedy kuc 1 odzyska jakieś zdrowie?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 04-04-2020 o 09:38.
Gladin jest offline  
Stary 04-04-2020, 13:37   #439
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Tarczę miał Frederik, nie Franz.
- No faktycznie. Musiałem zgapić przy takiej masie rzutów. W każdym razie jeden z nich miał tarczę a drugi nie.



Cytat:
I co z moim pytaniem z gdoca o modyfikator do trafienia za celowanie w postać w zwarciu?
- Jakim pytaniem z doca?



Cytat:
Kiedy kuc 1 odzyska jakieś zdrowie?
- No racja, zapomniałem o nim, już powinien być cały.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 10-04-2020, 06:56   #440
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 49 - 2519.VIII.13; zmierzch

- Oki, doki, to mój post jest :> Jeśli chodzi o termin to do cz. 04.16. Czyli cały tydzień na zmajstrowanie posta.


Stan Zdrowia:


Karl 10/14; ranny (-10); (340 PD);
Tladin 9/15; ranny (-10); (280 PD);

---



BN:

Dieter 12/12; zdrowy (0)
Manfred 12/12; zdrowy (0)
Ragnis 16/16; zdrowy (0)???
woźnica Adolphus 12/12; zdrowy
kuc 1 15/15; zdrowy (0)
kuc Karla 15/15; zdrowy
kuc Gladina 15/15; zdrowy


---



Co do zasobów to na tą chwilę wygląda to tak:

- Gabrielle 95 pkt / wydane: 5 pkt. ("Kogut")
- Karl 95 pkt / wydane: 110 pkt. (Grtechen z "Wideł i Cepa", muł, oliwa x3, lina, łom, pasza x3, koło wozu)
- Tladin 10 pkt / wydane: 95 pkt. (na krasiów i większość kuca 2, koło wozu)


- Pasza: 20 porcji (VIII.16 -10 p)


PD




- Karl i Tladin po 10 PD za szybkie reakcje w doc w tej turze.

- Karl i Tladin po 10 PD za fabułę.

- Karl i Tladin po 5 PD za brak jojczenia i marudzenia.



Omówienie



skład:

Karl 10/14; s.ranny; -10 za rany
Tladin 9/15; s.ranny; -10 za rany


Stan kompanii Nucci: 24/100



@Karl i Tladin


- Od starcia z rydwanem przy bramię minęło trochę czasu. Przez ten czas kompania Nucci zdołała wejść w tą uliczkę z jakiej wypadł rydwan. Milicanci poruszają się dość ostrożnie więc Tladin nie ma kłopotów nadążyć za resztą.

- Ta uliczka jest pi x oko równoległa do tej głównej jaka prowadzi od bramy do placu. Ale jednak oddziela ją od tej głównej kilka ulic i trochę domów. Więc raczej nie ma bezpośrednio kontaktu wzrokowego z tym co się tam dzieje. A na słuch no to dzieje się sporo.

- Za kompanią Nucci maszerują Furie Urlyka. Ale jest spory odstęp kilku domów pomiędzy oddziałami.

- W pewnym momencie słychać tętet kopyt. Po chwili nasłuchiwania setnik daje rozkaz rozproszenia się i ukrycia. Co chroni oddział przed staranowaniem przez rozpędzonych kopytnych. Ci mijają stanowiska ludzi i pędzą ulicą dalej. Ale zaraz potem ludzie zostają zaatakowani przez ogary.

- Co do BG to zostawiam Wam czy BG kitrali się razem czy osobno. Tak czy siak są w otoczeniu ochotników walczących z ogarami. Dystans walki jest bardzo bezpośredni. Domyślnie wewnątrz splądrowanego parteru. Było zbyt mało czasu by ktoś zdążył wbiec na piętro. Jeśli BG są razem to towarzyszy im k6 ochotników w tym samym pomieszczeniu. Jeśli osobno to każdemu z BG towarzyszy k6 ochotników. Możecie sobie rzucić sami na początku tej tury. Ci towarzysze są już związani walką z ogarami wszyscy lub prawie wszyscy BG jeszcze nie.


- Co do pistoletu Karla z poprzedniej tury.

01 - 05 - Ufff! A jednak działa! > tylko się zdawało, że to zacięcie a broń chociaż się zawachała to jednak wystrzeliła.

06 - 20 - to tylko zacięcie, nic się nie stało > strata tury ale potem broń działa normalnie.

21 - 40 - trochę trzeba pogmerać > usunięcie usterki to 3 tury majstrowania, potem broń działa normalnie.

41 - 60 - grubsza sprawa > na szybko nie da się tego usunąć ale w wolnej chwili z kwadrans czy dwa i powinno dać się zreperować.

61 - 80 - no to klops! > poważna awaria, ktoś musi zdać test rusznikarstwa, mieć narzędzia i poslęczeć parę godzin by to zreperować.

81 - 95 - szajse! > broń ulega zbyt poważnej awarii by było sens ją naprawiać. Nadaje się tylko na części zapasowe.

96 - 00 - Ka-Boom! > broń eksploduje przy wystrzale. Obrażenia liczy się jak trafienie z broni w strzelca który ją dzierży.


- Co do rzutu na pistolet Karla: Kostnica

- Czyli 46: grubsza sprawa > grubsza sprawa > na szybko nie da się tego usunąć ale w wolnej chwili z kwadrans czy dwa i powinno dać się zreperować.

- Czyli jak na razie tego kwadransa czy dwóch wolnej chwili nie było więc póki co jeden z pistoletów Karla jest nie do strzelania. Ale jak będzie wspomniany czas to powinien sam dać radę to zreperować.



---


- I chyba tyle z mojej strony na tą chwilę Jeśli coś jest niejasne no to piszcie śmiało
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:47.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172