Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-06-2020, 05:05   #531
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 60 - 2519.VIII.23; popołudnie

- Oki, doki, to mój post jest :> Jeśli chodzi o termin to skoro urlopowy czas to chyba lepiej byście obaj byli zdolni do pisania. Dlatego zrobimy dłuższy termin. Do cz. 07.09. Czyli tydzień urlopu i standardowy tydzień na zmajstrowanie posta. Co do mnie ja z kolei w tej turze pewnie wrócę do roboty. Więc nie wiem jeszcze czy to się odbije na moim forumowaniu ale na wszelki wypadek o tym uprzedzam.


Stan Zdrowia:


Karl 14/14; s.zdrowy (0); (65 PD);
Tladin 15/15; s.zdrowyi (0); (355 PD);

---



BN:

Dieter 12/12; zdrowy (0)
Manfred 12/12; zdrowy (0)
Stephan Glaser 12/12; zdrowy (0)
Ragnis 16/16; zdrowy (0)
woźnica Adolphus 12/12; zdrowy
kuc 1 15/15; zdrowy (0)
kuc Karla 15/15; zdrowy
kuc Gladina 15/15; zdrowy


---



Co do zasobów to na tą chwilę wygląda to tak:

- Karl 95 pkt
- Tladin 15 pkt


- Pasza: 32 porcji (VIII.32 -12 p)


PD



- Tladin 10 PD za planowanie i docowanie.

- Tladin 10 PD za scenkę Stephana.

- Karl 10 PD za planowanie i docowanie.



Omówienie




Skład radosnej kompanii:

Karl 14/14 ŻYW; OP 8+; SZY 4 (8/12 m); zmęczenie 0 nic
Tladin 15/15 ŻYW; OP 3+; SZY 2 (4/6 m); zmęczenie 0 nic
Dieter 12/12 ŻYW; OP 8+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie 0 nic
Manfred 12/12 ŻYW; OP 8+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie 0 nic; strach
Igor 12/12 ŻYW; OP 6+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie 0 nic
Krzywy 14/14; OP 9+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie 0 nic
Martin 14/14; OP 7+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie 0 nic; strach
Karin 14/14; OP 7+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie -10 małe



- Oki, więc w poście minął pacierz czy dwa na te narady i marsz po śladach. Zasadniczo pod względem pory doby różnicy nie ma co do poprzedniej tury. Dalej jest wilgotno i mgliście. Ot okazało się, że minotaur ma miejscówkę w jakichś starych, porśniętych lasem ruinach.

- Co do samego minotaura to stwór wzbudza Strach. Czyli poszedł test na Strach. Tladin i Karl mają Nieustraszonego więc traktuje się ich jakby zdali z automatu. Pozostali kulali na SW. Poza Manfredem i Martinem reszta zdała więc może działać swobodnie. Ci co oblali mają staty dzielone na pół (np. WW, US). Mogą jednak testować SW w każdej kolejnej turze jeśli w końcu zdadzą to działają normalnie.

- Minotaur jest ok 40 - 60 m od grupki Karla i Tladina. Jeśli ta odległość się nie zmieni to powinien dotrzeć do wybranego celu po ok 3-4 turach.

- Wpisałem tutaj w nawiasach SZY ile kto robi na turę/akcję. Np. 8/12 m. Czyli marszem 8 m a biegiem 12 m.

- Teren jest bogaty w różne kryjówki i zakamarki. Bo poza standardowymi drzewami i krzakami są jeszcze jakieś murki, kawałki ścian itd z tych ruin co są w okolicy. Tyle, że czemuś wielkości minotaura to aż tak nie przeszkadza jak bardziej przyziemnym istotom.

- Jeśli ktoś będzie miał pecha stać się obiektem szarży minotaura wówczas walkę zaczynają impact hity. Czyli trafienia automatyczne z samej masy i pędu. Podobnie jak w bitwie o Kalkengard było gdy uderzały rydwany i minotaury w Furie czy Gwardzistów. W tym przypadku jest to Siła 6 + Szy 5 + 1k10 - WYT. I wynik xk6. Nie chroni przed takim uderzeniem OP. Podczas walk na placu Tladina to ominęło bo minotaur wytracił impet na płocie jaki otaczał obóz taranując go. A potem już miał zbyt mało miejsca by się na nowo rozpędzić do szarży.


---


- I chyba tyle z mojej strony na tą turę Jak są jakieś pytania czy coś jest niejasne no to dajcie znać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-06-2020, 10:51   #532
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post
czekać by Tladin ich dogonił, minął i znów wyforsował się na prowadzenie.
Chodziło Ci może o wysforowanie się, nie wyforsowanie?

Ataków nadal nie mogę rozwinąć?

Co by się stało mechanicznie, gdyby Tladin zaszarżował na minotaura i się zderzyli?
Bo masz sekcją szarża kawalerii vs szarża kawalerii (przy okazji, nie pojawia się ten rozdział na spisie treści (tym w treści dokumentu, nie tym z boku)). Rzuca się na WW i ten, kto ma lepszy wynik, atakuje pierwszy. Jeden raz na WW czy tyle, ile ma się ataków? Jakie mody mają wpływ na ten rzut?

Jak to się ma do wzrostu. Napisałeś, że jest 2-3 krotnie od człowieka wyższy. Przy takiej różnicy wzrostu na logikę nie może w pełni wykorzystać impact hitu, bo nie trafi w przeciwnika ciałem - jego środek ciężkości jest za wysoko. Co innego jego cel - ten całym swoim impetem zetnie minotaura z nóg.

Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post
W tym przypadku jest to Siła 6 + Szy 5 + 1k10 - WYT. I wynik xk6. Nie chroni przed takim uderzeniem OP.
Co to jest xk6?

Doczytałem w mechanice. Brzmi zabójczo, dałeś przykład utraty 42 punktów żywotności w wyniku szarży. Wydaje się nie zbalansowane mechanicznie.

Co ciekawe, przy szarży kawalerii dodajesz połowę prędkości wierzchowca, a w zwykłej szarży pełną prędkość. W szarży kawalerii dodajesz +K6, a w szarży zwykłej +K10. W szarży kawalerii zmniejszasz pancerz o 2, a tutaj ignorujesz go całkiem.

Co do uniku przed szarża, to rozumiem, że skoro minotaur ma szybkość 5, a człowiek, na którego on szarżuje też ma szybkość 5, to unik jest udany przy rzucie 1-8 (5+ mod 3, ze względu na szybkość minotaura 8-5), tak?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 28-06-2020 o 11:14.
Gladin jest offline  
Stary 28-06-2020, 12:35   #533
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Chodziło Ci może o wysforowanie się, nie wyforsowanie?
- Tak. Literówka.


Cytat:
Ataków nadal nie mogę rozwinąć?
- Nie. Gladin nie toczył żadnych walk od ostatniego rozwinięcia.



Cytat:
Co by się stało mechanicznie, gdyby Tladin zaszarżował na minotaura i się zderzyli?
Bo masz sekcją szarża kawalerii vs szarża kawalerii (przy okazji, nie pojawia się ten rozdział na spisie treści (tym w treści dokumentu, nie tym z boku)). Rzuca się na WW i ten, kto ma lepszy wynik, atakuje pierwszy. Jeden raz na WW czy tyle, ile ma się ataków? Jakie mody mają wpływ na ten rzut?
- Wtedy się rozlicza najpierw impact hity minotaura a potem zwykłą walkę.

- W zwykłej walce kolejność ma minimalne znaczenie bo ubytek ZYW liczy się na początek nowej tury. Przepisuje się aktualną ŻYW z kolumny AH do kolumny B. Optycznie muszą być wpisane jedne wiersze pod drugimi ale są traktowane jak jednocześna akcja. Może zaistnieć nawet sytuacja gdy "zabity" zada ranę temu co go zabił. Czyli gdy Wojownik A będzie w wyższych wierszach i wyjdzie, że zabije Wojownika B. Ale, że rany i wszelkie efekty ran, łącznie z KIA, liczy się na koniec tury to Wojownik B dalej może wykonać swoje ataki w tej samej turze. I ginie dopiero z początkiem nowej tury jak zostanie przepisana aktualna wartość ŻYW w której jest KIA.

- Dopisałem szarżę vs szarżę do spisu treści. Ale nie wiem czemu się powołujesz na ten punkt. Ani Tladin ani minotaur nie są kawalerią.




Cytat:
Doczytałem w mechanice. Brzmi zabójczo, dałeś przykład utraty 42 punktów żywotności w wyniku szarży. Wydaje się nie zbalansowane mechanicznie.
- Tak to mniej więcej wygląda w bitewniaku te impact hits. Tam co prawda walczą całe oddziały więc i celem takich ataków są całe oddziały. W przeliczeniu na cały oddział efekt nie jest aż tak zabójczy. Przykładowe 42 ZYW to w przeliczeniu na standardowego soldata imperium po 12 ZYW daje ok 4 KIA. Przy oddziale na 10, 20, 20 szt to nie jest aż tak dużo i tak to też wyglądało podczas kalkengradzkiej bitwy jak celem ataku minotaurów były Furie i Gwardziści albo Nucci jak byli atakowani przez rydwan.




Cytat:
Co ciekawe, przy szarży kawalerii dodajesz połowę prędkości wierzchowca, a w zwykłej szarży pełną prędkość. W szarży kawalerii dodajesz +K6, a w szarży zwykłej +K10. W szarży kawalerii zmniejszasz pancerz o 2, a tutaj ignorujesz go całkiem.

- Przy szarży kawaleryjskiej liczy się dmg w zależności od tego czym kawalerzysta atakuje.

- Br.ręczna = SIŁ kawalerzysty + 1/2 SZY wierzchowca +k6.

- Lanca = SIŁ kawalerzysty + SZY wierzchowca +k6. OP celu -2.

- Kopia = SIŁ kawalerzysty + SIŁ + SZY wierzchowca +k10. OP celu -5.


- W przypadku impact hitów traktuję takie uderzenie podobnie jak upadek z dużej wysokości gdzie też pomija się OP. Zresztą o ile mnie pamięć nie myli to podczas bitwy kalkengradzkiej też nie liczyłem OP przy takich atakach.




Cytat:
Co do uniku przed szarża, to rozumiem, że skoro minotaur ma szybkość 5, a człowiek, na którego on szarżuje też ma szybkość 5, to unik jest udany przy rzucie 1-8 (5+ mod 3, ze względu na szybkość minotaura 8-5), tak?

- Tu daję tabelkę na różnice różnych SZY przy tym unikaniu szarży.

- SZY 8 vs 5 = 1-5
- SZY 7 vs 5 = 1-6
- SZY 6 vs 5 = 1-7
- SZY 5 vs 5 = 1-8

- Szy 8 vs 4 = 1-4
- SZy 7 vs 4 = 1-5
- SZY 6 vs 4 = 1-6
- SZY 5 vs 4 = 1-7

- SZY 8 vs 3 = 1-3
- SZY 7 vs 3 = 1-4
- SZY 6 vs 3 = 1-5
- SZY 5 vs 3 = 1-6

- SZY 8 vs 2 = 1-2
- SZY 7 vs 2 = 1-3
- SZY 6 vs 2 = 1-4
- SZY 5 vs 2 = 1-5



- Generalnie minotaur, jak wiekszość podobnych wielkością ma SZY 6. Ale akurat ten minotaur jest spowolniony przez teren tak samo jak reszta (-1 SZY).
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-06-2020, 12:52   #534
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Patrzę na kawalerię, bo w opisie mechaniki szarży zwykłej często odwołujesz się do szarży kawaleryjskiej.

Nadal nie odpisałeś, co w wyniku szarży Tladina i równoczesnej szarży Minotaura. Z mechaniki wynika, że rzuca się na WW i decyduje, kto atakuje pierwszy.

Dalej moim zdaniem jest niespójność szarży kawaleryjskiej i minotaura. Bo gdyby minotaur szarżował na kawalerię z bronią ręczną, to szarża minotaura byłaby szybkość+siła+K10, a kawalerzysty szybkość/2+siła+K6. Moim zdaniem dysproporcja.

Co do rozwinięcia ataku, to nie rozumiem, co masz na myśli pisząc, że Tladin nie walczył od ostatniego razu. Od wiersza 748 w mechanice mechy widzę, że używa 2 ataków.

Co do bitewniaka i walki całego oddziału. Ale te 42 obrażenia to zadaje cały oddział jak rozumiem, a nie jeden żołnierz. Czyli 42 obrażenia dzielą się powiedzmy na 20 osób, czyli pojedyncza zadaje jakieś 2 obrażenia.

Szybkość mogę rozwinąć?
 
Gladin jest offline  
Stary 28-06-2020, 13:23   #535
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Patrzę na kawalerię, bo w opisie mechaniki szarży zwykłej często odwołujesz się do szarży kawaleryjskiej.
- Ale w obecnej walce nie ma kawalerii po żadnej ze stron. Więc niezbyt jest po co sięgać po przepisy dotyczące kawalerii.


Cytat:
Nadal nie odpisałeś, co w wyniku szarży Tladina i równoczesnej szarży Minotaura. Z mechaniki wynika, że rzuca się na WW i decyduje, kto atakuje pierwszy.
- Odpisałem Najpierw są impact hity minotaura. A potem zwykła walka.

- A przepis o tych WW to zdaje się dotyczy starcia dwóch kawalerzystów. A w tej walce nie ma żadnego kawalerzysty.



Cytat:
Dalej moim zdaniem jest niespójność szarży kawaleryjskiej i minotaura. Bo gdyby minotaur szarżował na kawalerię z bronią ręczną, to szarża minotaura byłaby szybkość+siła+K10, a kawalerzysty szybkość/2+siła+K6. Moim zdaniem dysproporcja.
- Gdyby doszło do starcia minotaur vs kawaleria to byłoby:

1- impact hity minotaura.
2- zwykła walka. Czyli zwykłe ataki minotaura i szarża kawalerii.
3- kolejne tury. Zwykłe ataki minotaura i zwykłe ataki kawalerii.


- Minotaur nie wykonuje szarży kawaleryjskiej. Ma impact hity z uderzenia rozstrzygane przed resztą walki. Potem już walczy normalnie, nawet w pierwszej turze walki walczy normalnie. Nie wykonuje szarży kawalerysjkiej. Nawet jesli do liczenia impact hitów liczy się podobny wzór jak przy szarży kawaleryjskiej.


Cytat:
Co do rozwinięcia ataku, to nie rozumiem, co masz na myśli pisząc, że Tladin nie walczył od ostatniego razu. Od wiersza 748 w mechanice mechy widzę, że używa 2 ataków.
- Ale wiersz 748 to jeszcze bitwa kalkengardzka. Tladin rozwinął sobie po bitwie staty, w tym Ataki no i od tamtej pory ich nie używał i kulania na to nie było.



Cytat:
Co do bitewniaka i walki całego oddziału. Ale te 42 obrażenia to zadaje cały oddział jak rozumiem, a nie jeden żołnierz. Czyli 42 obrażenia dzielą się powiedzmy na 20 osób, czyli pojedyncza zadaje jakieś 2 obrażenia.
- W bitewniaku impact hity mają duże stwory albo machiny wojenne. Np. rydwany, ogry, minotaury itd. Takie stworzenia zwykle występują albo na solo albo na pojedyncze sztuki. Zresztą nawet pojedyncza sztuka (figurka) ma ten skill i jeśli ma okazję zaatakować w ten sposób to tak się to liczy. Na stole wygląda to tak, że 1, 2, 3 stwory/machiny atakuje coś innego np. oddział piechoty liczący 20, 30, 40 standardowych figurek. I zwykle zadaje k6 obrażeń z Siłą własną czy 1+k6 obrażeń z Siłą własną itd. A potem rozstrzyga się resztę walki. Standardowe figurki piechoty zwykle mają 1 HP. Więc jak od impact hitów zginie 2-4 HP to zwykle zdejmuje się 2-4 figurki. Nie kojarzę by jakaś "drobnica" w stylu standardowej kawalerii czy piechoty miała impact hity. Więc na mój gust to te proporcje są zachowane z bitewniaka. Pojedynczy model piechoty czy nawet kilka też mógłby zostać "załatwiony" jedynie przez same impact hity zanim by się policzyło resztę właściwej walki. Te 30-50 obrażeń od impact hitów jest jak najbardziej do łyknięcia dla całego oddziału co sumarycznie liczy np. 20x12=240 HP.


Cytat:
Szybkość mogę rozwinąć?
- Tak. Raz na grę można rozwinąć SZY.



- Edyciłem tabelkę na uniki od szarży w doc. Przyznam, że projektowałem ją z myślą o unikach przed kawalerią a nie unikach w ogóle przed każdą szarżą.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-06-2020, 13:37   #536
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
No dobra, czyli impact hity to nie to samo co szarża kawaleryjska?

Tladin rozwinął sobie ataki i potem walczył z ogarami, centigorami, gorami, bestigorami i minotaurem. Więc to niezbyt precyzyjne, że po rozwinięciu nie walczył. Prawdopodobnie walczył porównywalnie do tego co i przed rozwinięciem.

Cytat:
Napisał mechanika
Impet uderzenia (impact hits) - [...]Unikanie takiego ataku wygląda podobnie jak próby uniknięcia szarży kawalerii.
Dlatego o tym piszę.

A bardzo szybkiego lub jak to podobnie się nazywa (nie mam podręcznika) też można sobie kupić?
 
Gladin jest offline  
Stary 28-06-2020, 13:45   #537
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
No dobra, czyli impact hity to nie to samo co szarża kawaleryjska?
- Nie. Choćby z tego względu, że wszelkie szarże się rzuca na trafienie na WW a impact hity trafiają z automatu i tylko sprawdza się ile i co z tego wyszło. Po prostu mają podobny wzór liczenia dmg. Ale fabularnie to całkiem inne rodzaje ataków.



Cytat:
Tladin rozwinął sobie ataki i potem walczył z ogarami, centigorami, gorami, bestigorami i minotaurem. Więc to niezbyt precyzyjne, że po rozwinięciu nie walczył. Prawdopodobnie walczył porównywalnie do tego co i przed rozwinięciem.
- Całościowo liczę, że z okazji bitwy rozwinął sobie min. Atak.



Cytat:
Dlatego o tym piszę.
- No z unikami przed szarżą wygląda podobnie. Czyli można próbować uniknąć szarży minotaura podobnie jak szarży kawaleryjskiej.



Cytat:
A bardzo szybkiego lub jak to podobnie się nazywa (nie mam podręcznika) też można sobie kupić?
- Tak skracając można max o 1 podnieść SZY w stosunku do SZY rasowej. Czyli krasnolud z 3 na 4, człowiek z 4 na 5, elf z 5 na 6. I to jest max na całą grę.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-06-2020, 13:48   #538
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
To poproszę o rozwinięcie szybkości dla Tladina. Swoją drogą to ciekawe, wszyscy inni gracze podnosili sobie szybkość na pięć?

Możesz mi przypomnieć, jak działa kusza w Twojej mechanice? Jaka siła obrażeń? Odejmuje się wytrzymałość i pancerz działa normalnie albo niweluje całkiem trafienie albo nic nie zmienia?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 28-06-2020 o 13:51.
Gladin jest offline  
Stary 28-06-2020, 14:03   #539
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
To poproszę o rozwinięcie szybkości dla Tladina. Swoją drogą to ciekawe, wszyscy inni gracze podnosili sobie szybkość na pięć?
- Ehran miał elfa więc ze startu miał SZY 5. Pozostali mieli ludzi z SZY 4 i b.szybkim co sumarycznie dało SZY 5. Po prostu wyczerpali ten limit podnoszenia SZY już na etapie robienia postaci.

- Czyli chcesz wykupić zdolność b.szybki?


Cytat:
Możesz mi przypomnieć, jak działa kusza w Twojej mechanice? Jaka siła obrażeń? Odejmuje się wytrzymałość i pancerz działa normalnie albo niweluje całkiem trafienie albo nic nie zmienia?
- lekka kusza SIŁ 4+k8; -1 OP trafionego; zasięg 60/120/240 m; strzał 1 akcja, przeładowanie 1 akcja

- ciężka kusza SIŁ 5+k10; -2 OP trafionego; zasięg 80/160/320 m; strzał 1 akcja, przeładowanie 3 akcje
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 28-06-2020, 17:08   #540
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Czyli strzał co rundę. Jak działa zasięg u Ciebie? Minotaur jest jakieś 80m czyli wejdzie w zasięg krótki niedługo, dobrze rozumiem?
Czy my jesteśmy między jakimiś budynkami, tak to trochę zrozumiałem? Chodzi mi o wykorzystanie ukształtowania terenu w planowaniu kolejnych akcji.

Jeżeli podnieść można tylko raz szybkość, to po prostu podnieś stat szybkość, będzie mniej wpisów w tabelce. Koszt ten sam.

Serio Ehran był elfem?
 
Gladin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:53.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172