Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-01-2020, 10:33   #321
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ayoze Zobacz post
Może od następnej kolejki będzie już coś więcej do roboty, zobaczymy
Zaraz będziemy mieli za dużo do zrobienia, jak nas żywe trupy ogarną.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 26-01-2020, 12:29   #322
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał hen_cerbin Zobacz post
Zaraz będziemy mieli za dużo do zrobienia, jak nas żywe trupy ogarną.
Rzucanie kostkami to dużo do zrobienia dla MG, niekoniecznie dla nas
Chyba, że ktoś z nas chce się wykazać pomysłowością (ja ostatnio próbowałam, ale okazuje się, że jednak nie byłam tak mądra jak mi się wydawało )
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 09-02-2020, 14:11   #323
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Czy czar wywrócenie (tworzy silny ruch powietrza mogący przewrócić cel wielkości człowieka znajdujący się do 10 metrów od maga. Aby nie upaść cel musi zdać test Zr.) może zostać użyty do zawiania śladów karawany? Jakieś liście, kurz i tak dalej? Tak gdzieś na odcinku 100-200 metrów ile razy trzeba by go użyć i ile czasu by na to zeszło? I jak daleko są nieumarli za nami, bo jak pięć minut to się to mija z celem.

Myślę o zamaskowaniu śladów karawany, jakimś porzuconym wózku i tobołkach i zrobieniu wyraźnych śladów do wodospadu. Jeśli nekromanta nas nie widzi i nie ma tropienia to byłaby szansa może.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 09-02-2020, 14:32   #324
 
Phil's Avatar
 
Reputacja: 1 Phil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputację
Wszystkie takie plany wezmą nam w łeb jeśli nekroś i jego sługi jakoś inaczej żywych wyczuwają. Na razie dobrze im idzie odnajdywanie żyjących i podążanie ich śladami
 
__________________
Bajarz - Warhammerophil.
Phil jest offline  
Stary 09-02-2020, 14:36   #325
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Phil Zobacz post
Wszystkie takie plany wezmą nam w łeb jeśli nekroś i jego sługi jakoś inaczej żywych wyczuwają. Na razie dobrze im idzie odnajdywanie żyjących i podążanie ich śladami
Plan byłby taki że i tu i tu idą żywi. Chociaż jeśli wyczuwa żywych ludzi i potrafi określić ich liczebność i tempo ruchu to mamy przechlapane, bo ruszy tak by uchodźców przechwycić:/
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 09-02-2020, 14:43   #326
 
Phil's Avatar
 
Reputacja: 1 Phil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputację
Coś jednak trzeba robić, a czym byłaby sesja bez głupich i niepotrzebnych aktów heroizmu odciągamy zatem uwagę trupków jako żywa przynęta?
 
__________________
Bajarz - Warhammerophil.
Phil jest offline  
Stary 09-02-2020, 19:17   #327
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
@hen_cerbin: oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby podmuch wiatru użyć w ten sposób. Problem polega na tym, że ożywieńcy są zaledwie kilka minut za karawaną, jak na razie jej nie widzą, a Wy ich, a to dlatego, że między Wami jest zakręt drogi i niewielki pagórek. Jak na niego wejdą, to będą mieć doskonały widok na całą okolicę, aż do granicy lasu. Karawana aby tam dotrzeć potrzebuje jakichś dziesięciu, piętnastu minut.

Zresztą w tym momencie nie wiecie, gdzie znajduje się miejsce, w którym odchodzi droga naokoło wodospadu.
 
xeper jest offline  
Stary 13-02-2020, 20:11   #328
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Prosiłbym o odzew, tu w komentarzach odnośnie deklaracji Grimma. Kto z nim? Kto przeciwko?
 
xeper jest offline  
Stary 13-02-2020, 22:06   #329
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał xeper Zobacz post
Prosiłbym o odzew, tu w komentarzach odnośnie deklaracji Grimma. Kto z nim? Kto przeciwko?
Rusłan za. Jak tylko wierzchowce zabezpieczymy.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 14-02-2020, 06:33   #330
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał hen_cerbin Zobacz post
Rusłan za. Jak tylko wierzchowce zabezpieczymy.

Rusłan? Caspar.

Wierzchowce? Szkielety.

Chyba nie ta sesja, ale żeby było humorystycznie, to nie przenoszę
 
xeper jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172