Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-07-2019, 10:26   #41
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Gdy już Wyśpię się po dyżurze to wrzucę
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 23-07-2019, 12:41   #42
 
Lechu's Avatar
 
Reputacja: 1 Lechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputację
Zapewne niedługo nastąpi walka zatem postanowiłem dać MG pogląd jak walczy i zachowuje się w walce Rudiger biorąc pod uwagę różne aspekty.

Zaczynając od samego poruszania się to porusza się on szybciej od zwykłego człowieka, bo ma zdolność „Bardzo szybki” (zatem ma Szybkości 5).

Zwykle walczy on mieczem najwyższej jakości (ma +5 do WW) oraz tarczą (+10 do WW w przypadku parowania). Posiada on zdolność „oburęczność” czyli czasem ma miecz po lewej, czasem po prawej. Dla niego nie ma to znaczenia, ale może wprowadzić przeciwnika w zakłopotanie jeżeli kiedyś się już spotkali. Zadając obrażenia mieczem ma S+1 ze względu na zdolność „Silny cios”. Dobywa broni natychmiastowo, bo posiada zdolność „Szybkie wyciągnięcie”. W razie zadania krytyka ma go o poziom wyżej ze względu na zdolność „Morderczy atak”.

W walce atakuje przeważnie atakiem wielokrotnym, a broni się przed pierwszym atakiem (w niego) parowaniem (ma szanse WW+10% ze względu na tarczę), a później unikiem (ma szanse równe Zr). Gdyby nie udał się atak w przeciwnika nie robi nic, ale jak nie uda się jego parowanie/unik wykorzystuje PS aby ponowić rzut. Czyli gdy nie zada obrażeń nic się nie stało, ale poświęca PS aby uniknąć otrzymania ciosu.

Gdyby pokonał przeciwników, z którymi walczył pomaga sojusznikom zaczynając od tego najbardziej rannego, a gdyby nikt z sojuszników nie miał ran to pomaga najpierw tym którzy walczą z największą liczbą przeciwników.
Z walki wycofa się jak otrzyma takie polecenie od kapitana albo uzna, że nie da rady (będzie miał Żw poniżej 0). W boju raczej kieruje się sprytem, taktyką (na jego możliwości), a nie szałem bitewnym.

Jak bym coś mógł dopowiedzieć to można pytać, ale myślę, że większość aspektów ująłem.

Jeżeli chodzi o walkę z nieumarłymi to widziałbym to tak:

Ludzie uruchamiający pułapki będą wysunięci na tyle aby uruchomić je (zrzucić kamienie, belki, itd.) w tym samym momencie, w którym strzelcy zaatakują nekromantę.

Wojownicy muszą być ukryci za barykadami, murkami, itd. i szarżować aby trupy nie dopadły ani strzelców ani uruchamiających pułapki. Na grafice wyglądałoby to tak:


Czerwony X – pułapki uruchamiane samoczynnie (np. doły z kolcami, przykryte cienką deską i przysypane piachem)
Żołty X – miejsce uruchomienie pułapek z udziałek ludzi (kamienie, głazy, belki)
Niebieska linia przerywana – zasięg strzelania łuczników
Zielona linia przerywana – zasięg szarży wojowników

To jest w zasadzie moja wizja, ale wiadomo, że interpretacja kapitana może być lepsza. Ekipa też miała kilka bardzo ciekawych pomysłów aby ich zatrzymać na dłużej np. przy bramie (dać nam więcej czasu, osłabić ich zapał) czy zaatakować kilkoma strzelcami przed miastem (może uda się ubić nekromante przed bitwą).
 
Lechu jest offline  
Stary 23-07-2019, 13:39   #43
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Dobrze, że ja i Tabasa carrujemy tę grę osobowością i wdziękiem, bo przy Tobie Lechu to MG by się zanudził i nas opuścił po 3 stronach
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 23-07-2019, 14:27   #44
 
Mroku's Avatar
 
Reputacja: 1 Mroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputację
Nie no, Nami, nie jest tak źle, poza tym nie bronię nikomu rozrysowywać planów czy dokładnie opisać, jak działa w walce (to się chwali nawet). A strategia walki rozrysowana przez Lecha wygląda całkiem spoko, zresztą wszyscy się przyłożyliście do tych przygotowań.

Gerwazy, Lechu, pamiętajcie tylko, że do dzisiaj, północy jest czas na posta. Jutro zaczynam siadać do swojego. Za chwilę zerknę też na doca, czy Schiller jest jeszcze do czegoś potrzebny, ostatnio nie miałem chwili, żeby tam zajrzeć
 
Mroku jest offline  
Stary 23-07-2019, 17:23   #45
 
Gerwazy's Avatar
 
Reputacja: 1 Gerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputacjęGerwazy ma wspaniałą reputację
W końcu moje wypociny ujrzały światło dzienne. Nie brałem udziału w docowaniu więc odpowiednio się wymiksowałem.

Jeśli chodzi o walkę tak jak to rozrysował Lechu to młody mag najchętniej ulokował by się nad bramą (jakaś strażnica czy coś) najlepiej w taki sposób żeby być mieć ew. osłonę od zewnętrznej części murów i swobodny widok na szturmujące oddziały wpuszczane do wewnątrz. Dodatkowo Gerwazy chce pełnić wartę i wypatrywać nadejścia wrogich sił.
 
Gerwazy jest offline  
Stary 24-07-2019, 07:54   #46
 
Lechu's Avatar
 
Reputacja: 1 Lechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputację
Oczywiście, że sytuacja z rysunku to nasz wspólny plan. Praktycznie wszyscy BG (poza Gerwazym, który zaspał) myśleli o pułapkach od sieci, poprzez głazy, kłody, belki, doły. Tak samo o sytuacji strzelców i wojowników. Ja jedynie to naszkicowałem (Paint master lvl2) aby w razie rozbieżności naszych wizji móc to wyłapać przed starciem.

To jak walczy Rudiger ujęte jak wyżej rzeczywiście wygląda prosto i nudnie, ale nie da rady ująć w prosty i rzetelny sposób wszystkich fint, piruetów i manewrów.
 
Lechu jest offline  
Stary 25-07-2019, 07:39   #47
 
Mroku's Avatar
 
Reputacja: 1 Mroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputację
Uff, jest i post. Sytuacja, jaka jest, każdy widzi - trupy wdzierają się powoli do miasta. Położyliście ich z murów trochę, ale nadal jest ich wystarczająco, by zająć miasto. W dodaktku miejscowi uciekli w panice i na murach została was dziesiątka - Schiller, Konrad, Erika, Rudiger, Gerwazy, Hans + 4 ochotników, którzy opanowali strach prze nieumarłymi. Brama powoli puszcza, a nekromanty nie widać.

Co robicie?

U Nami (pozornie?) prostsza sytuacja - możesz się zaangażować w to, co się dzieje, lub po prostu dać spokój. Niczego nie narzucam

W razie pytań, śmiało.

DEADLINE TEJ TURY TO 28.07, PÓŁNOC.
 
Mroku jest offline  
Stary 25-07-2019, 08:07   #48
 
Lechu's Avatar
 
Reputacja: 1 Lechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputację
Zaczyna się dziać i zaczynam pisanie na DOKu. Zapraszam Tabase, Kerma i MG do scenki, w której nasza trójka bierze udział. Rudiger ma plan aby wyjść z miasta (nie przez bramę, a przez mur kawałek dalej) i poszukać "kierowcy" tego korowodu.

MG pomysł z wyjściem na zewnątrz strzelców był Konrada (w poście stoi, że Rudigera), ale to w sumie szczegół. Dobra ekipo. Lecimy z tymi umarlakami nim się ściemni.
 
Lechu jest offline  
Stary 26-07-2019, 05:47   #49
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Cytat:
możesz się zaangażować w to, co się dzieje, lub po prostu dać spokój. Niczego nie narzucam
Ja miałabym dać spokój? : O
No nie no... Przecież Cassie musi naśladować swoją idolkę Erikę i walczyć! Co prawda walka na słowa, ale zacząć musi od czegoś łatwiejszego i lekkiego, bo miecz za ciężki
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 26-07-2019, 08:23   #50
 
Mroku's Avatar
 
Reputacja: 1 Mroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputacjęMroku ma wspaniałą reputację
Pociągnąłem nieco akcję na docu. Tabasa, Kerm, Lechu i Gerwazy, proszę o pozostawienie deklaracji co do dalszego ruchu Waszych postaci, potem ja będę rzucał na efekty Waszych działań.

Zobaczymy, jak nam ta walka wyjdzie
 
Mroku jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172