Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-05-2020, 16:29   #21
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
mam praktycznie zrobionego tylko czekam na decyzje MG co do moich pytań bo tak to mam rozpisaną prawie całą a co też chcuałeś robić zwiadowcę?
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 10-05-2020, 16:56   #22
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Hm, zwiadowcę to może nie, raczej kogoś od otwierania zamków i takiego śliskiego. Ale przeszukiwanie już jest 2 razy, skradanie 2 razy, spostrzegawczość 2 razy, otwieranie zamków raz... Jak masz gotowe, to podeślij mi na priva albo daj niegotowe tutaj, to będę wiedział w którą stronę pchnąć mój koncept. Ja też czekam na odpowiedź, bo od niej sporo zależy.

Edit: Przydałby się ktoś z zestawem wykrywanie pułapek, otwieranie zamków i wyostrzone zmysły.
Arthur ma wyostrzone zmysły oraz spostrzegawczość +20.
Archiwum ma otwieranie zamków i spostrzegawczość +10.

Myślałem o kimś właśnie do zamków, ale za dużo by się dublowało tych zmysłów i spostrzegawczości. Nie chce któryś z was czegoś u siebie poprzestawiać, żeby mieć to wszystko w komplecie?

Ja się obecnie kieruję bardziej w stronę tanka, bo tych lekkich zwiadowców trochę mamy.

I edit raz jeszcze: wstępnie planuję trzeci atak i uniki. W ten sposób mam tylko 5 umiejętności, które mogę zrobić na +20 i +10. Czyli jedno +10 by mi przepadło. Czy w związku z tym mogę zrobić 3 umiejętności +20 i 3 +10?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 10-05-2020 o 18:25.
Gladin jest offline  
Stary 10-05-2020, 20:06   #23
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Moja propozycja:
 Wilhelm Junior „Byku”

[MEDIA]https://i.ibb.co/7rKpV6B/Wilhelm-Junior.png[/MEDIA]
Byku dorastał w zwykłej wiejskiej rodzinie. Matka zajmowała się gospodarstwem, ojciec imał różnych zajęć. Dalszej rodziny nigdy nie poznał, rodzice rzadko i mgliście wspominali cokolwiek na jej temat. Był najstarszym z rodzeństwa. Do ojca nie był podobny nic a nic - był wręcz jego przeciwieństwem. Ojciec był wysoki i smukły, gdy tymczasem Wilehlm Junior niski i krępy. Szybko okazało się, że dysponuje niebywałą siłą, a to z kolei prowadziło do wielu indycentów. Ojciec, Wilhelm Senior, zaczął więc uczyć go różnych sztuczek. Jak walczyć. Jak przetrwać w głuszy. To pierwsze przychodziło Bykowi łatwo. To drugie, dużo gorzej. Skąd ojciec znał takie zagrania, nie zdardzał. Gdy pewien przejeżdżający krasnolud zaproponował mu dołączenie do ochrony karawany, szybko skorzystał. I wiodło mu się wcale dobrze. Od ochroniarzy nauczył się jeszcze więcej, niż od ojca. Potem były inne zlecenia, często lukratywne ze strony różnych krasnoludów. Z biegiem lat okazało się, że nie tylko stał się członkiem elitarnego zespołu do zadań specjalnych, ale zgromadził też imponujący arsenał krasnoludzkich wyrobów. Zazdrośni ludzie mówili, szczęście początkującego.

Ani oni, ani Byku nie znali prawdy. Jego ojciec nie był jego prawdziwym ojcem. Matka była dziewką służebną w karczmie, gdzie za dodatkową opłatą świadczyła pewne usługi. Z usług tych swego czasu z lubością korzystał potężny khazad, najemnik. Zrządzeniem losu w którymś momencie uratował matkę z pożaru, jaki wybuchnął w tej gospodzie. Ten wypadek sprawił, że matka postanowiła zmienić swoje życie. Wyruszyła w świat, aby zostawić przeszłość za sobą. Ale gdy dowiedziała się, że jest w ciąży, postanowiła dziecko urodzić.
Spotkała Wilhelma Łucznika który - z sobie tylko znanych powodów - zgodził się z nią ożenić i wychować dziecko jak swoje.

Ani Byku, ani matka nie wiedzieli, że Wilhelm ma za sobą długą i niezbyt jasną przeszłość. Był kłusownikiem, złapanym i osadzonym w lochach. Uciekł z nich, zabijając strażników i cywilii, oraz podpalając zamek. Wiele osób zginęło wtedy w płomieniach. A on sam, postanowił się zemścić na tych, którzy go tam osadzili. Jak to bowiem bywa, został w kłusownictwo wrobiony. Gdy już zakończył swój szlak zemsty, postanowił osiąść i ukryć się gdzieś na stałe. Spotkana Sylwia - matka Byka - była dla niego idealną przykrywką. Razem tworzyli zwyczajną rodzinę, w której każdy miał swoją tajemniczą przeszłość.

Ani Wilhelm Senior, ani Sylwia, ani Byku nie wiedzieli, że biologiczny ojciec Byka - Tladin - przypadkiem dowiedział się o istnieniu potomka. To dzięki staraniom khazada Byku dostawał kontrakty od krasnoludów oraz okazje do kupienia runicznych przedmiotów. Albowiem stryj Tladina (czyli prastryj Byka) był kowalem run. I mimo że niechętnie, to dał się przekonać na sprzedaż swoich wyrobów. Zwłaszcza, że Byku spisywał się świetnie i nie przynosił ujmy dziełom kowala Galdena.
 Mechanika

Cechy 75: WW, K

Umiejętności:
  • trzeci atak,
  • unik +20%,
  • pływanie +20%,
  • wspinanie +20%,
  • zwinne palce +10%,
  • czytanie z z warg +10%.

Talenty:
  • błyskawiczne przeładowanie,
  • broń specjalna (rzucana) [może się zmienić]
  • opanowanie (+5 SW),
  • niezwykle odporny (+5 odp),
  • bardzo silny (+5 K),
  • nieustraszony,
  • odporność na chaos (+10 SW przeciw magii),
  • odporność na magię (+10 SW przeciw magii).

Przedmioty:
  • garota najlepszej jakości (+5WW),
  • puklerz (parujący, ogłuszający, wyważony) najlepszej jakości (+5WW, 1 obciążenia zamiast 10),
  • pełna zbroja ćwiekowana (2PP na wszystko) najlepszej jakości (połowa obciążenia=80),
  • młot do rzucania z mistrzowską runą rzutu (powraca do ręki, +30US, postać rzuca nim tak, jakby posiadała umiejętność broń rzucana, 30 obciążenia zamiast 40), [pierwszy przedmiot magiczny]
  • topór najlepszej jakości (druzgoczący, +5WW),
  • plecak z manierką i racjami żywnościowymi, hubką i krzesiwem, małym garnkiem, zestaw odtrutek
  • wisior z runą odnowy (przywraca 1K6 życia dziennie) [drugi przedmiot magiczny]
  • symbol Mananna
  • klejnot z runą światła (świeci przez 1K6 rund dziennie),
  • amulet trzykrotnie błogosławionej miedzi (+20 testy odporności na truciznę, -1 siła uderzeń w użytkownika, wykrywa trucizny (zmienia kolor)),
  • zwój piątej tradycji (ukazuje się na nim tekst, który spodziewa się ujrzeć czytająca osoba. Np. otrzyma go strażnik, z informacją, że to przepustka, zobaczy na nim przepustkę),
  • nóż najlepszej jakości (+5WW, obciążenie 1 zamiast 10)
  • srebrny miecz najlepszej jakości (-5WW, obciążenie 1 zamiast 10, jutro dopiszę resztę zasad)
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 13-05-2020 o 16:14.
Gladin jest offline  
Stary 10-05-2020, 21:26   #24
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Molkar:

Lewitacja to jest zdolność dla konkretnych stworzeń, tak samo jak latanie, Twoja postać nie ma fizycznej możliwości lewitacji ani latania

Właśnie jeśli chodzi o rozszerzone podręczniki, runy, magiczne przedmioty itp, to ogólnie chciałbym zauważyć że to ma być prosta sesja. Ja podrecznik podstawowy znam dość dobrze i w ramach niego mogę operować, wiem co, gdzie jak i z czym. Dodatki wiem że są, wiem mniej wiecej o czym ale nie korzystam, więc ciężko byłoby mi się w tym wszystkim ogarnąć w locie odpowiadając na posty podczas przerwy śniadaniowej w pracy Jednak rzeba na to trochę czasu zeby nie wyjść na ignoranta i żeby to miało ręce i nogi. Mój czas jest bardzo ograniczony i chciałbym wykorzystać go na klimatyczną rozgrywkę aniżeli wertowanie podręcznika. Chyba że chciecie na odpis czekać tydzień

Dlatego też proponuje spotkać się po środku i odrzucić wszystkie rozszerzone podreczniki jako takie, a w zamian dać każdemu dwie rzeczy ponadpodstawowe - mogą być z podręcznika, lub wymyślone, jakiekolwiek pasujące do konwencji. Oczywiście do ustalenia przed rozgrywką. Masz pomysł? Ok, przedstaw go w opisiie przedmiotu i korzystając z niego wszyscy będą patrzeć tylko na to co tam nadziergałeś, bez odnosników do podreczników. Ja będę miał mniej roboty a wy swoje zabawki z tego też powodu nie chciuałem prowadzić maga, bo z nimi to zawsze więcej ogarniania jak gracz ambitny

Zamiana um/zd może być, ale dwa za jeden, niezależnie w którą stronę, zeby nie bylo za dobrze

Gladin:

No i o takie coś właśnie mi chodziło, tyle tylko ze bez tworzenia tych run, bo to znowu jakies zasady do ogarnięcia. Dla mnie taki opis jest ok, wiem wszystko co powinienem, ewentualnie dopytam i nawet nie musze zagladać w odnosniki które podałeś ( teraz tez nie zajrzałem hłe hłe.

Tylko pytanie jak z trwałością takich run? To jest tak jak magiczny przedmiot? Ze da sie go uszkodzić tak jak każdy inny czy maja jakis czas działania? Bo z tych co podałeś jako przekoksowane to faktycznie mega.

Jak ci +10 przepada to trudno, build to build, coś kosztem czegoś inaczej popłyniemy
O, właśnie czytam KP, niezle, ciekawa historia, ale muszę ja jeszczez dwa razy przeczytac Tylko ograniczmy te pozapodstawowe rzeczy. Co to zbroja cwiekowana? Coś mi świta ale nie pamietam skad to znam i co daje.


Do wszystkich:
Ogólnie to czytam Wasze KP tak bardzo ogólnie. jak już wszystko bedzie ustalone to przejrze dokładniej, bo jeszcze coś sie może komuś zmienić Póki co, co myślicie o tej zasadzie dwóch "rzeczy" o których pisałem na początku tego posta? Myśle że to dość rozsądne.
 
__________________
ORDNUNG MUSS SEIN
Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103)
Dekline jest offline  
Stary 10-05-2020, 21:44   #25
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Zbroja ćwiekowana to skórzana nabijana ćwiekami (zbrojownia starego świata). Kompletna daje 2PP na wszystko (i tylko tym się różni mechanicznie od zwykłej skórzanej; no i jest 2 razy cięższa, ale najlepszej jakości waży tyle, co zwykła skórzana).

Historia wiem, że jak na tę sesję rozbudowana, ale i tak starałem się ją skrócić. Chodziło o krótki rys historyczny, dlaczego taki a nie inne osobnik z takim a nie innym sprzętem. Czyli dlaczego jest taki odporny na magię, czemu jest taki silny, czemu tak dobrze walczy (krasnoludzka krew biologicznego ojca).

Runy robi się w wersji trwałej albo tymczasowej. Wykonanie trwałej runy kowalowi zajmuje od kilku miesięcy do kilku lat. Generalnie to jest coś, co ma elita (czyli tak dla porównania do sprzęty, którzy kupują sobie gwiazdy kina w naszych czasach, gwiazdy sportu, rodziny królewskie, magnaci finansowi itp). Bardziej wypasione runiczne sprzęty są nie do kupienia (można je otrzymać od krasnoludów jako dar, np. młot sigmara Ghal Maraz).
Z ciekawostek, kowal run może pracować kilka (a nawet kilkanaście lat) nad przemiotem i na koniec może on nie wyjść wcale. Ale to już ekstremalnie trudne przypadki. Gdy się nakłada 3 runy na jeden przedmiot i to wysokiego poziomu.

Przejrzyj przedmioty, które wymieniłem (nie są wymaksowane, ale też sobie nie żałowałem - bo tak zrozumiałem, że mamy nie żałować). Jeżeli uznasz, że coś jest za mocne, to może da się coś w pół drogi dogadać.
Edit: jeżeli 2 rzeczy, to młot i wisior by mnie interesowały.

Czy zwykły sprzęt, tylko najlepszej jakości liczy się jako rzecz ponadpodstawowa?

Edit: Arhtur, po co Ci przybory do pisania, skoro nie umiesz pisać?

Edit: co do niszczenia przedmiotów runicznych, to jeżeli dobrze kojarzę (musiałbym teraz poszukać) to da się je niszczyć. Są to jednak zawsze przedmioty wyjątkowej jakości i wyjątkowo wykonane, więc i wyjątkowo trudne do zniszczenia. Ale tak na 100% to muszę odnaleźć gdzie to jest opisane.

Natomiast runy NIE są magiczne. Runy i magia to 2 różne rzeczy. ale (edit) broń runiczna jest traktowana jako magiczna

I to mi przypomina, że dobrze by było mieć coś takiego...
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 11-05-2020 o 13:46.
Gladin jest offline  
Stary 10-05-2020, 22:28   #26
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Ok to już ostatnie obiecuje
- jak się zapatrujesz na to aby mieć zwierzaka który jest wyszkolony?
- mamy pisać takie pierdoły jak sztućce itp. / jedzenie / i inne takie rzeczy podstawowe w ekwipunku?

Wziąłem jakby co otwieranie zamków i wykrywanie pułapek więc jak coś to jestem gotowy do tego aby je rozbrajać itp.
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 10-05-2020, 22:46   #27
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
P s. Muszę jutro sprawdzić, czy broń runiczna rani istoty magiczne. Bo coś mnie tknęło i muszę zerknąć w podręczniku.
 
Gladin jest offline  
Stary 11-05-2020, 03:04   #28
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Dalej dopracowuję Felixa:
Felix był włamywaczem na usługach armii cesarstwa. Przy pewnej misji w siedzibie wiarołomnego łowcy potworów przechwycił sprzęt wykorzystywanego przez jego na łowach i nauczył się z niego korzystać. Gdy udowodnił, że posiada nowe umiejętności został przydzielony do statku Bełt.


Co do sprzętu to chcę uzupełnić o:
Jeśli się da to chciałbym, aby kusza i włóćznia były najlepszej jakosci
Zbroja jeśli najlepszej jakości zbroja kolcza łapie się na zbroję lekką to biorę jeśli nie to muszę się zadowolić skurznią.
Bełty do kuszy... jeśli mam zaszaleć to zażyczę sobie setkę albo dwie.

I dodatkowo poproszę o lunetę.
 
Załączone Grafiki
File Type: jpg kras.jpg (23.0 KB, 41 wyświetleń)
lastinn player
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 11-05-2020, 07:49   #29
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Niech ktoś bardziej obeznany w drugiej edycji mi powie, czy upiory i inne takie są odporne na zwykłą broń. Bo ja z pierwszej edycji pamiętam, że tak, ale szukam i szukam w drugiej. I nigdzie nie znajduję. Znalazłem tylko, że wampiry otrzymują obrażenia zwykłą bronią o 2 mniejsze, bodajże.
 
Gladin jest offline  
Stary 11-05-2020, 09:05   #30
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
Niech ktoś bardziej obeznany w drugiej edycji mi powie, czy upiory i inne takie są odporne na zwykłą broń. Bo ja z pierwszej edycji pamiętam, że tak, ale szukam i szukam w drugiej. I nigdzie nie znajduję. Znalazłem tylko, że wampiry otrzymują obrażenia zwykłą bronią o 2 mniejsze, bodajże.
Sprawdziłem w bestiariuszu starego świata i duch / zjawa / poltergeist są eteryczne czyli niewrażliwe na atak zwykłą bronią.

Odszukałem też upiora i eteryczności nie ma więc tu powinno być ok jeśli chodzi o niemagiczną broń.
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427

Ostatnio edytowane przez Molkar : 11-05-2020 o 09:07.
Molkar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172