Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-05-2022, 21:29   #41
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Powodem, dla którego ich nie widzisz jest brak umiejętności "wykrywanie magii". Krugan dostrzega tylko fizyczne efekty magii. Nie umniejsza to efektu, jaki robi ponury dom pośród mgieł.

Odniosłem wrażenie, że dotąd celowo opisywałeś tylko ten wątek o kolorach magii, który mógł paść w zakulisowych rozmowach z towarzyszami bo wspomniałem go we wstępniaku - dziwne zachowanie wiatrów magii w lesie.

EDYCJA: Wydaje mi się, że należą Wam się przeprosiny - no zupełnie zapomniałem napisać, że 1 edycyjną umiejętność "wykrywanie magii", w oryginalnej wersji niemal zupełnie bezużyteczną, w ramach własnej interpretacji rozszerzyłem do rangi 2-edycyjnego wiedźmiego wzroku. Uważam, że tak jest dużo atrakcyjniej, ale zapomniałem Was uprzedzić.
 
Avitto jest offline  
Stary 19-05-2022, 11:50   #42
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Jeśli nie będzie sprzeciwu co do propozycji Kerma, jutro wieczorem popchnę akcję dalej.
 
Avitto jest offline  
Stary 22-05-2022, 20:05   #43
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Przepraszam za niezapowiedzianą nieobecność. Odpis w toku, pojawi się jutro w ciągu dnia.

EDYCJA: Wydarzenia tej sceny wywołują na tę chwilę u każdej postaci +1 Punkt Obłędu.
 
Avitto jest offline  
Stary 23-05-2022, 08:08   #44
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Wszyscy mieliśmy takiego pecha w rzutach, czy bez rzutów dostaliśmy?

Krugan planował iść na końcu (napisałeś, że człowiek zamykał pochód), ale nie ma to zbytniego wpływu na wydarzenia, więc tak tylko sygnalizuję bez oczekiwania, że coś z tym będziesz robił.

Musiałem 2 razy przeczytać, zanim zrozumiałem, że przepołowiona klatka to jest klatka piersiowa, a nie klatka, w której był zamknięty
 
Gladin jest offline  
Stary 23-05-2022, 22:21   #45
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Pech był straszny. Z tą deską to krasnoludowi wypadła "setka".

A zmiana układu to tylko zabieg, pozwoliłem sobie rzucić na inicjatywę Zygfryda, żeby wyszło w miarę naturalnie i upadający Krugan nie narobił więcej hałasu (albo wpadł głębiej).

EDYCJA: Dzięki za kolejną, szybką rundę. Post dla Was gotowy, opublikowany.

Przechodzimy w tryb walki, gdzie deklarujecie swoje zamiary na ok. 2 rundy (20 sekund). Moje posty będą rozliczały Wasze deklaracje w oparciu o rzuty.
 
Avitto jest offline  
Stary 24-05-2022, 08:35   #46
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
A ile tych stworów jest (na tyle, na ile da się ocenić)?

Edit: odległość między nami jest zbyt mała, aby dało się spokojnie rzucić czar (czyli mieć jedną rundę spokoju bez bycia atakowanym)?

Edit: W sumie, podajesz kilkanaście kroków, co powinno dać minimum 6m, czyli - sądząc po rozmiarach istot - poza granicą ich szarży. Potwierdź, czy dobrze rozumuję.

Upuszczenie tarczy nie powinno uniemożliwić mi czasowo rzucenia czasu - dobrze rozumuję? Chodzi o pozbycie się PP, aby nie utrudniały rzucania czaru.

Łuk, spod którego wychodzą, jest jak szeroki, ile stworów mogłoby tamtędy na raz przechodzić. Oraz czy one wydostają się spod podłogi już w obrębie pomieszczenia, w którym jesteśmy, czy po drugiej stronie łuku. Czy możnaby wykorzystać łuk jako miejsce przewężenia, gdzie trzy osoby mogłyby uniemożliwić przedostanie się do środka większej ilości przeciwników na raz?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 24-05-2022 o 10:16.
Gladin jest offline  
Stary 24-05-2022, 10:14   #47
Highlander
 
Connor's Avatar
 
Reputacja: 1 Connor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputację
Chyba za szybko wstawiłem swój post zanim przeczytałem komentarze i to że przechodzimy w tryb walki.
Przepraszam jeżeli coś namieszałem.
 
__________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. A co jest drugim. Biały Wilku?
- Nie ma przeznaczenia - jego własny głos. - Nie ma.
Nie ma. Nie istnieje. Jedynym, co jest przeznaczone wszystkim, jest śmierć.
Connor jest offline  
Stary 24-05-2022, 17:23   #48
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
A ile tych stworów jest (na tyle, na ile da się ocenić)?

Edit: odległość między nami jest zbyt mała, aby dało się spokojnie rzucić czar (czyli mieć jedną rundę spokoju bez bycia atakowanym)?

Edit: W sumie, podajesz kilkanaście kroków, co powinno dać minimum 6m, czyli - sądząc po rozmiarach istot - poza granicą ich szarży. Potwierdź, czy dobrze rozumuję.

Upuszczenie tarczy nie powinno uniemożliwić mi czasowo rzucenia czasu - dobrze rozumuję? Chodzi o pozbycie się PP, aby nie utrudniały rzucania czaru.

Łuk, spod którego wychodzą, jest jak szeroki, ile stworów mogłoby tamtędy na raz przechodzić. Oraz czy one wydostają się spod podłogi już w obrębie pomieszczenia, w którym jesteśmy, czy po drugiej stronie łuku. Czy możnaby wykorzystać łuk jako miejsce przewężenia, gdzie trzy osoby mogłyby uniemożliwić przedostanie się do środka większej ilości przeciwników na raz?
Szybki rzut - co najmniej 3. Rumor sugeruje więcej.

Mamy pierwszą rundę, jest zaskoczenie Was, ale od następnej inicjatywa jest po Waszej stronie. Zdążycie czarować.

Upuszczenie tarczy zadziała bez zabrania Ci czasu w rundzie.

Łuk zmieści Was trzech po szerokości, można wykorzystać. Stwory wyłażą już w pomieszczeniu.
 
Avitto jest offline  
Stary 24-05-2022, 17:43   #49
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Czyli łuk może posłużyć jako wąskie gardło, ale najpierw trzeba się przedostać na jego drugą stronę?
 
Gladin jest offline  
Stary 24-05-2022, 18:33   #50
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
Czyli łuk może posłużyć jako wąskie gardło, ale najpierw trzeba się przedostać na jego drugą stronę?
Zgadza się.
 
Avitto jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172