lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarze] Mystia: Na ratunek królowi (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/16314-komentarze-mystia-na-ratunek-krolowi.html)

Ranghar 08-07-2016 23:16

[Komentarze] Mystia(2): Wątpliwe sojusze
 
Misja z mapą
W trybie misji z mapą postacie mogą:
- Wykonać 3 akcje ruchu i 1 akcję ataku (różny ekwipunek i umiejętności pozwalają zwiększyć te cyfry)

Na ruch składa się:
- Poruszenie o jeden kwadrat na mapie.
- Użycie przedmiotu typu napój, medalion z błogosławieństwem, zwój nie zadający obrażeń, zapalenie pochodni
- Przeszukiwanie w poszukiwaniu łupów
- Wsadzenie do plecaka konkretnej broni, zbroi, przedmiotu (łupy z podaną wartością w złocie nie zajmują miejsca w plecaku, ani schowanie ich nie zabiera akcji ruchu)

Na akcję ataku składa się:
- Atak bronią do walki wręcz. Wyciągamy broń i mierzmy w cel widoczny dla postaci. W większości sytuacji jest to wróg stojący obok naszej kratki
- Atak bronią do walki dystansowej. Wyciągamy broń i mierzmy w cel widoczny dla postaci.
- Atak zaklęciem. Wyciągamy przed siebie tom z zaklęciem lub przedmiot je posiadający i mierzmy w cel widoczny dla postaci.
- Użycie przedmiotów bojowych typu różdżki, laski, zwoje, pułapki, ogólnie wszlekich rzeczy zadających obrażenia
- Wyjęcie z plecaka konkretnej broni, zbroi, przedmiotu. (wyjęcie łupu z podaną wartością w złocie nie zabiera akcji ataku)

Ponadto można:
- Poruszać się po skosie
- Atakować przeciwników będących po skosie.
- Bez kosztu zmienić trzymaną broń na inną szybko dostępną przy pasie czy na ramieniu (oprócz tej w plecaku)

Sprzymierzeńcy
- W większości przypadków mogą być waszym drugim atakiem w tym samym poście (Czyli wy się poruszacie i atakujecie, a on w tym samym czasie podbiega i atakuje wroga).
- Za darmo można aktywować 1 sprzymierzeńca na 1 odpis ze swojej karty i ruszyć go o jego punkty ruchu i wykonać jedną akcje ataku.
- Wasza postać może zrezygnować w tym samym odpisie z całego ruchu i ataku by poruszyć 2 sprzymierzeńcem i wykonać jedną akcje ataku. (np. wydajesz polecenie swojemu wilkowi aby podbiegł do wroga i go ugryzł, a następnie wydajesz drugie polecenie swojemu sokołowi by podfrunął i zaatakował szponami. Wtedy nie możesz zrobić nic innego niż wydawać im polecenia)
- Sprzymierzeńcy bez podanych punktów ruchów lub statystyk (aktualnie humanoidzi) chodzą przy waszym boku i was nie odstępują (fabularnie zwolnią kroku lub się gdzieś ukryją jeśli nie są bojowej natury, a wystąpi większa bijatyka), wciąż można korzystać normalnie z ich akcji ataku.

Walka na przykładzie broni z szansą +1 na obrażenia.
Walka wręcz przy +1 ma szansę na 2 pudła, 3 sukcesy i 1 krytyk dający dodatkowe +1
Walka dystansowa przy +1 ma szansę na 3 pudła, 2 sukcesy, i 1 krytyk dający dodatkowe +1
Zaklęcia bojowe przy +1 tak jak walka dystansowa z czego w najgorszym wypadku mają pewność zadania przynajmniej [1] gwarantowanego obrażenia. Chyba że potwór ma odporność na dany typ.

Obrona przy +1 ma szansę na 4 pudła, 1 sukces, 1 krytyk dający dodatkowe +1

Obrona lub ataki [1] gwarantują jeden sukces

Przerzuty obrony i ataku +1 pozwalają poprawić jedno pudło z obrony lub ataku.

Statystyki +4(słabe) +6(średnie),+8(lepsze),+10(wytrenowane) +12(epickie) to k4, k6, k8, k10, k12 pozwalające przeprowadzać różne testy przeciwko pułapką, zasadzką, chwytaniu ciężkich rzeczy, rozbijaniu drzwi czy skrzyń, przeskakiwaniu przeszkód, odporności na trucizny, szybkiego rozgryzienia zagadek, wykorzystania życiowej mądrości czy wpływania na ludzi, odzyskiwania zwojów czy błogosławieństw itp. Czasem się łączą z bonusami z ekwipunku przy bossach i trudnych wyzwaniach.

Przeciwnik korzysta z tej samej mechaniki i tak przy zadawaniu ran, jeśli wypadną większe obrażenia niż wasza obrona to was rani. Jeśli wypadną mu większe krytyki niż wasza obrona to coś wam odcina lub przebija na wylot.

Link do doca

Adi 08-07-2016 23:24

Ja biorę różowy jak w Nawiedzonym Domu :D


Ravanox out

MTM 09-07-2016 00:33

No to ja kontynuując tradycję wezmę niebieski.

A tak poza tym: witam wszystkich współgraczy! Niech zabawa się rozpocznie i powodzenia :D

Mag 09-07-2016 02:12

Standardowo fioletowy poproszę, tak jak prawie wszędzie mam ;)

Witam wszystkich :)

Kerm 09-07-2016 14:28

Witam wszystkich ;)

Dla mnie poproszę zielony, taki ciemniejszy.

Ranghar 09-07-2016 19:22

Pierwszy pościk w przygodzie dodany. Postacie mają trochę czasu na pogadanie ze sobą zanim wyruszą na misję.

Avitto 09-07-2016 21:38

Dobry wieczór, miło Was poznać. Życzę nam dobrej rozgrywki. Wybieram żółty kolorek. I od razu siadam do pisania.

EDIT
Jako przedstwiciel rasy skonfliktowanej z zielonoskórymi krasnolud Olaf ma pewne pojęcie o tym, jak jego pobratymcy szykują się do walki z orkami, a jak z goblinami. Chciałbym poznać jakiś parametr różniący zielone rasy (np. punkty życia lub zbroi) i jego wartości dla tychże, aby fabularnie planować taktykę po wejściu do miasta i ewentualnym wykryciu.

Ranghar 12-07-2016 21:13

Po zauważeniu konkretnego przeciwnika będą podawane odpowiednie opisy i statystyki im bardziej rzadszy przeciwnik tym mniejszy będzie opis.

Ranghar 13-07-2016 20:30

Jak widać pojawił się kolejny odpis do przygody, Spaiker dostałeś pomarańczowy kolor.

Wraz z odpisem jest mapka, kilka zasad poruszania się po misji z mapką dałem w pierwszym poście w tym dziale.

Kerm 13-07-2016 21:34

Cytat:

Napisał Ranghar (Post 647220)
- Atak zaklęciem.

Jaki jest zasięg naszego zaklęcia?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:17.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172