|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
23-12-2016, 04:53 | #11 |
Reputacja: 1 |
__________________ Everything I've done I've done with the best intentions. Ostatnio edytowane przez Sapientis : 24-12-2016 o 02:52. |
23-12-2016, 10:41 | #12 |
Reputacja: 1 | Wygląda ciekawie, może być taka. Z pewnością jest ładniejsza, niż to moje stworzenie. Jeżeli taka wolicie, to dodaj drugą zakładkę z kartą dla Littleness i udostępnij nam możliwość edycji. I będzie git
__________________ |
24-12-2016, 02:54 | #13 |
Reputacja: 1 | Cieszę się, zmieniłem
__________________ Everything I've done I've done with the best intentions. |
25-12-2016, 13:07 | #14 |
Reputacja: 1 | W dokumencie mógłbyś dodać komentarz do pól z nazwą zdolności, żeby było wiadomo, co ona robi, bez spoglądania do innych dokumentów. I przy wyszkolonym w obronie - dopisz, w jakiej. Dodatkowo każdy z Was, w związku z więzią ze swoim szefuniem, o którym dowiecie się potem, może (bardzo polecam) wybrać sobie Dar Pustki z poniższej listy: - mignięcie - mroczna wizja - rozkład albo: - +1 do wybranej granicy - +2 do regeneracji - +1 do pancerza (bez żadnych minusów do siły czy szybkości) Skąd się to wzięło, dowiecie się, jak sesja wystartuje.
__________________ |
27-12-2016, 12:17 | #15 |
Reputacja: 1 | Post wyżej wkradła mi się nieścisłość chyba - albo Dar Pustki albo jeden z tych poniżej wypisanych dodatkowych cośków. Obecnie opracowuję jeszcze sesję i powoli tworzę materiały, które dostaniecie na początku. Chciałem więcej zrobić w święta, ale się okazało, że jakoś czas poświęciłem na inne sprawy. Startu sesji spodziewajcie się w tygodniu 9-15 stycznia. Ekwipunkiem się na razie nie przejmujcie, ustalimy to na początku sesji (zostaniecie wedle swoich potrzeb wyposażeni odpowiednio).
__________________ |
04-01-2017, 12:50 | #16 |
Reputacja: 1 | Żebyście się nie martwili - prace postępują. A tymczasem możecie wybrać sobie po kościanym amulecie (amulety tracą moc po użyciu) z listy: - Przeoczenie - gdy postać zostanie dostrzeżona przez kogokolwiek, gdy nie chce zostać zauważona, to w tym momencie zostanie on oślepiony na moment wystarczająco długi, by postać mogła się skryć. - Mięsień Odmieńca - amulet można wykorzystać jako dodatkowy wysiłek w dowolnym zadaniu siłowym. - Spokój wieloryba - postać na 24 godziny zyskuje 3 punkty intelektu. - Prowadnica - sprawia, że wybrany strzał z pewnością trafi cel (użycie przed strzałem). - Zwarcie - urządzenie elektroniczne, które miałoby wyrządzić krzywdę postaci, przez moment nie działa. - Iskra szczęścia - po nieudanym teście istnieje 10% szans na to, że będzie można go powtórzyć (amulet wciąż będzie nadawał się do użycia) i 20% na to, że straci moc. - Łagodne kamienie - postać, która spadnie z wysokości, nie otrzyma obrażeń. Amulet zadziała w pierwszym momencie, w którym upadek miałby spowodować jakieś obrażenia - Zakazane słowo - w miejscu, w który rzuci się amulet powstaje duch Pustki, oczarowujący jednego przeciwnika (analogicznie jak "oczarowanie", dar Pustki).
__________________ |
10-01-2017, 21:29 | #17 |
Reputacja: 1 | Ja się nie odzywałam, ale wracam do żywych. I na lastinn. Amulet wybiorę, jak ogarnę się z KP (co nastąpi niebawem), żeby przypadkiem nie zdublować swoich umiejętności albo nie dać sobie czegoś najmniej potrzebnego. |
12-01-2017, 17:20 | #18 |
Reputacja: 1 | Wolicie pisać w pierwszej czy w trzeciej osobie? W przypadku sesji dynamicznej, podobnej do takiej na żywo, lubię jak gracze piszą w pierwszej a MG w drugiej. Ale sami zdecydujcie.
__________________ |
15-01-2017, 20:50 | #19 |
Reputacja: 1 | Dobrze - sesja wystartowała. Ekwipunek, który chcielibyście otrzymać, napiszcie mi najpierw w komentarzach, to ustalimy jego statystyki, ciężar i całą resztę. I, jeżeli nie macie pytań do Geoffreya, to nie będę miał na początku wiele do pisania - pogadajcie, poplanujcie i pomyślcie. No i mam nadzieję, że się będziemy dobrze bawić. Macie link do ekwipunku. Jeżeli chcecie coś jeszcze - piszcie tutaj, dopiszę do listy. Możecie wziąć tego ile chcecie, nie przekraczając ciężaru 20 (więcej bez plecaków nie udźwigniecie). Ale najlepiej się ograniczyć do 10, później zaczynają się problemy (do 15: 1 siły na godzinę, ograniczenie szybkości 2; do 20: 2 siły na godzinę, ograniczenie szybkości 4, minusy do skradania i innych).
__________________ Ostatnio edytowane przez Ardel : 15-01-2017 o 21:48. |
18-02-2017, 10:54 | #20 |
Reputacja: 1 | Hmm... Drodzy gracze. Byłbym niezmiernie rad, gdyby udało się nieco podkręcić tempo. Bo obecnie gnamy niczym motocykl parowy: https://youtu.be/Ee9DP3M5Vtg?t=2m15s
__________________ |