Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Komentarze do sesji RPG z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-02-2019, 19:21   #1
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 24891 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
To the Hell and Back [Materiały]

Ekwipunek bojowy:

Pancerze:

Pancerz wspomagany ma parametry zbroi płytowej, ale jest nieco lżejszy od niej
Armor Bonus +9
Maximum Dex Bonus +1
Armor Check Penalty –6
Speed 20 ft (When running in heavy armor, you move only triple your speed, not quadruple.)
plus ma pewne odporności.
Resistance acid 3, fire 3; ranged piercing weapons 5
Noszenie ciężkiego pancerza ma oczywiście pewne wady, te jednak znikają gdy zostaje włączone zasilanie.
Nie ma wtedy ograniczeń jeśli chodzi o Maximum Dex Bonus, a Armor Check Penalty wynosi zero i można biegać z pełną prędkością. Zyskuje się też bonus + 2 do siły, lub + 4 jeśli wejdzie się w tryb overdrive, to jednak kosztuje więcej energii.
Niemniej to nadal duża zbroja, więc o uprawianiu w tym karate raczej można zapomnieć.
W dodatku włączony pancerz daje +2 ataku do sparowanej z nim spluwy.
Dodatkowo hełm stale pozwala na tryb infrawizji i ma wbudowany noktowizor.
Oraz pneumatyczny system tłumienia drgań pozwolający ignorować odrzut broni, także gdy zbroja jest pozbawiona zasilania.

Cięższa wersja pancerza, przeznaczona dla grenadierów o nazwie kodowej Terminus, zwana popularnie Terminatorem, jest większa i cięższa i ma inne parametry.
Armor Bonus +11
Maximum Dex Bonus +0
Armor Check Penalty –9
Speed 10 ft (Cannot run.)
plus odporności.
Resistance acid 5, fire 3; ranged piercing weapons 10
Po włączeniu zasilania nie ma ograniczeń jeśli chodzi o Maximum Dex Bonus, a Armor Check Penalty wynosi zero. Zyskuje się też bonus + 4 do siły, lub + 6 jeśli wejdzie się w tryb overdrive, to jednak kosztuje więcej energii. Acz nawet w tym trybie nie da się biegać w Terminusie.

Jest też trzecia wersja pancerza, o nazwie kodowej speculator, ale przez żołnierzy zwana predator. Najdroższa i najrzadsza. Jest to lekki pancerz nie zapewniający takiej osłony jak typowy pancerz wspomagany i mająca statystyki.
Armor Bonus +6
Maximum Dex Bonus +2
Armor Check Penalty – 5
Speed 20 ft.
plus odporności.
Resistance acid 3, fire 3; ranged piercing weapons 3
Nie ma wtedy ograniczeń jeśli chodzi o Maximum Dex Bonus, a Armor Check Penalty wynosi zero i można biegać z pełną prędkością. Zyskuje się też bonus + 2 do siły, lub + 4 jeśli wejdzie się w tryb overdrive, to jednak kosztuje więcej energii. Dodatkowo można wtedy włączyć aktywny kamuflaż, który sprawia że nieruchomy żołnierz praktycznie staje się niewidoczny dla otoczenia, na takiej zasadzie jak kamuflaż kameleona dostosowuje się do barw otoczenia.
Te zbroje są używane tylko przez zwiadowców.

No i zbroja przywódcy, nieco lepiej opancerzona niż zwykła i mająca wszystkie zalety zbroi Terminus, nie mając przy tym żadnej z ich wad. Dodatkowo pancerz wyposażony w bezpośrednie łącze ze dowództwem, holomapę i parę innych niespodzianek i... jest piekielnie droga. Dlatego nie jest produkowana masowo.

Wszystkie zbroje są zasilane przez ogniwa mechanicznie mających 40 ładunków, które w sytuacjach taktycznych zużywają 1 ładunek na rundę (2 w trybie overdriwe) i 5 ładunków na godzinę marszobiegu. Każda postać nosi jedno ogniwo przy sobie, plus jedno w pancerzu. Nie zalecane jest używanie ogniw poza akacjami taktycznymi oraz używanie trybu overdriwe więcej niż 5 rund pod rząd. Zbroje, nawet te najcięższe są tak skonstruowane by można było w nich maszerować bez zasilania. Pancerze wspomagana pozwalają (poza terminusem) na dość spory zakres ruchów akrobatycznych i nawet na walkę, acz… w ograniczonym zakresie. Jedynie pancerz zwiadowczy pozwala na sztuki walki. Uderzenie pięści w pancerzu z podłączonym zasilaniem pozwala przebić pięścią drewniane drzwi, lub mur w trybie overdriwe.
Żaden z pancerzy nie pozwala na pływanie i w razie wpadnięcia do głębokiej wody zaleca się przejście po dnie (zamontowany w pancerzu system awaryjnego podtrzymywania życia, zawiera zapas tlenu na 25 min) lub uwolnienie się przez awaryjne odczepienie pancerza od ciała.

Broń :

Tactical semi-automatic rifle of high velocities M-24a, zwana popularnie taurusem.

Podstawowa zabawka Doom’guys. Ciężki i solidny karabin o poniższych statystykach
Damage: 2d10+6
Critical :19-20X4
Type: P
Range Increment: 150 ft
Rate of Fire: S,S-A, B
Cap: 30 box
Zdolność specjalna: Penetracja. - Broń ignoruje wszelkie tradycyjne osłony przestrzeliwując nawet pancerze czołgów. Przy teście ataku osłony i ukrycie (dzięki infrawizji) zazwyczaj nie są brane pod uwagę. Także premia z niemagicznego i naturalnego pancerza zazwyczaj dzielona jest na pół. Zazwyczaj… bo są wyjątki. Jak to przy wyścigu zbrojeń .
Amunicja do tej broni (0.65 US ptt) jest większa i bardzo wyrafinowana, niż ta używana przez zwykłą piechotę. I robi duże dziury.

General Electric M136 Minigun Delta Version… popularnie zwany Destructorem.

Damage: 1d12+6
Critical :19-20X4
Type: P
Range Increment: 200 ft
Rate of Fire: A
Cap: 1000 belt
Zdolność specjalna: Jeden strzał z karabinu to 10 pocisków w rundzie. Minigun strzela z rozrzutem w postaci 30 foot cone. I trafia we wszystkie cele który KP jest niższa od testu ataku, a jeśli jest niższa dwukrotnie… cóż, wtedy obrażenia zadawane są 2 krotnie, jakby został trafiony dwa razy.
Amunicję do tej broni stanowią standardowe naboje używane w działkach helikopterów, czyli 7.62x51mm NATO.

Electromagnetic sniper rifle ACC04 zwana powszechnie Railgunem

Damage: 3d10 +5
Critical :X4
Type: P
Range Increment: 400 ft
Rate of Fire: Single
Cap: 8 box
Zdolność specjalna: Penetracja.
Zdolność specjalna: Broń snajperska. Wymaga nieruchomej postawy strzeleckiej podczas celowania i strzału, by cokolwiek trafić. Dodaje +2 do Ataku i +1 do krytyka za każdą turę poświęconą na celowanie (do 10 tur max).
Amunicja do tej broni to zmodyfikowany 0.65 US ptt, czyli 0.65 US ptt(a).

Broń dodatkowa:

Broń dodatkowa dla Meatboy Heavy i Hawkeye

Benelli 200 M5 short 12-gague Shotgun
Damage: 2d8+2
Critical : 19-20 x2
Type: P
Range Increment: 10 ft
Rate of Fire: S
Cap: 8 int
Zdolność specjalna; shotgun

Beretta 92Fc 9mm
Autoloader
Damage: 2d6+2
Critical :X4
Type: P
Range Increment: 40 ft
Rate of Fire: S
Cap: 15 box

Browning BP Raptor Double-Barreled 10-gauge shotgun - shortened
Damage: 2d10 +3
Critical :19-20 x2
Type: P
Range Increment: 10 ft
Rate of Fire: Single
Cap: 2 integral
Zdolność specjalna; shotgun
Zdolność specjalna;
Knockback: The gun has two parallel barrels; each barrel can be fired independently as separate attacks, or both can be fired at once as a standard action (the attack action).If both barrels are shot at once, they must both target the same creature or object. If both hit the target,
it is pushed back 5 feet aftersuccessfully attempt of bull rush ( Combat Maneuver Bonus CMB = Base attack bonus of BG+ 9).

Colt Panther 10 mm Autoloader
Damage: 2d8+3
Critical : x4
Type: P
Range Increment: 30 ft
Rate of Fire: S
Cap: 10 box


Colt Nova .357 Revolver
Damage: 2d6+4
Critical : x4
Type: P
Range Increment: 40 ft
Rate of Fire: S
Cap: 6 cyl.

Beretta 99 R 9mm Machine Pistol
Damage: 2d6+2
Critical : 19-20 x4
Type: P
Range Increment: 30 ft
Rate of Fire: S,A
Cap: 20 box

Broń podstawowa dla medica, minera i mechanica

Benelli 200 M5 12-gague Shotgun
Damage: 2d8+2
Critical : 19-20 x2
Type: P
Range Increment: 40 ft
Rate of Fire: S
Cap: 12 int
Zdolność specjalna; shotgun

Beretta M12A 12-gague Shotgun
Damage: 2d8+2
Critical :19-20 x2
Type: P
Range Increment: 30 ft
Rate of Fire: S
Cap: 10 box
Zdolność specjalna; shotgun

Browning BP Raptor Double-Barreled 10-gauge shotgun
Damage: 2d10 +3
Critical :19-20 x2
Type: P
Range Increment: 30 ft
Rate of Fire: Single
Cap: 6 integral
Zdolność specjalna; shotgun
Zdolność specjalna;
Knockback: The gun has two parallel barrels; each barrel can be fired independently as separate attacks, or both can be fired at once as a standard action (the attack action).If both barrels are shot at once, they must both target the same creature or object. If both hit the target,
it is pushed back 5 feet aftersuccessfully attempt of bull rush ( Combat Maneuver Bonus CMB = Base attack bonus of BG+ 9).


HK MP15 9mm
Damage: 2d6+2
Critical :19-20 x4
Type: P
Range Increment: 50 ft
Rate of Fire: S,B, A
Cap: 40 box

M 20 Onyx 5.56mm Assault Rifle
Damage: 2d6+2
Critical :19-20 x4
Type: P
Range Increment: 50 ft
Rate of Fire: S,B, A
Cap: 40 box

Viper .32 Machine Pistol
Damage: 2d4+4
Critical :19-20 x4
Type: P
Range Increment: 40 ft
Rate of Fire: S,, A
Cap: 40 box


Tylko dla Sapera i Technica:
M66 Hellgast 7.62 Machine Gun
Damage: 2d10
Critical :19-20 x4
Type: P
Range Increment: 300 ft
Rate of Fire: A
Cap: 500 belt

Wada: Ciężar... ta spluwa ogranicza ilość tego co można zabrać ze sobą tak o jedną trzecią.

Broń dodatkowa dla medica, minera i mechanica

Beretta 92Fc 9mm
Autoloader
Damage: 2d6+2
Critical :X4
Type: P
Range Increment: 40 ft
Rate of Fire: S
Cap: 15 box

Browning BP Raptor Double-Barreled 10-gauge shotgun - shortened
Damage: 2d10 +3
Critical :19-20 x2
Type: P
Range Increment: 10 ft
Rate of Fire: Single
Cap: 2 integral
Zdolność specjalna; shotgun
Zdolność specjalna;
Knockback: The gun has two parallel barrels; each barrel can be fired independently as separate attacks, or both can be fired at once as a standard action (the attack action).If both barrels are shot at once, they must both target the same creature or object. If both hit the target,
it is pushed back 5 feet aftersuccessfully attempt of bull rush ( Combat Maneuver Bonus CMB = Base attack bonus of BG+ 9).

Benelli 200 M5 short 12-gague Shotgun
Damage: 2d8+2
Critical : 19-20 x2
Type: P
Range Increment: 10 ft
Rate of Fire: S
Cap: 8 int
Zdolność specjalna; shotgun

Colt Panther 10 mm Autoloader
Damage: 2d8+3
Critical : x4
Type: P
Range Increment: 30 ft
Rate of Fire: S
Cap: 10 box

Colt Nova .357 Revolver
Damage: 2d6+4
Critical : x4
Type: P
Range Increment: 40 ft
Rate of Fire: S
Cap: 6 cyl.

Beretta 99 R 9mm Machine Pistol
Damage: 2d6+2
Critical : 19-20 x4
Type: P
Range Increment: 30 ft
Rate of Fire: S,A
Cap: 20 box

Broń dodatkowa tylko dla minera i mechanica

M72A8 LAW mini-Rocket Launcher
Damage: 10d6
Critical : 19-20 x4
Type: -
Range Increment: 150 ft
Rate of Fire: 1
Cap: 1 int.

Aum 8 Hydra Grenade Launcher
Damage: Varies
Critical : -
Type: -
Range Increment: 70 ft.
Rate of Fire: S
Cap: 6 cyl

Granaty
45mm Granat odłamkowy
Damage: 7d6
Critical : 19-20 x4
Type:Slashing
Burst Radius:10 ft.
Reflex DC: 15
Range Increment: -

Granat zapalający
Damage: 6d6/6d4(Splash)
Critical : 20
Type: Fire
Burst Radius:10 ft.
Reflex DC: 12
Range Increment: 10 ft.
A target that takes a direct hit is dealt an additional 1d6 points of fire damage in the following round and risks catching on fire.

Granat Crio
Damage: 6d6
Critical : 20
Type: Ice
Burst Radius:10 ft.
Reflex DC: 12
Range Increment: 10 ft.
Can be used to extinguish the sources of fire.

Granat fosforowy
Damage: 8d6
Critical : 20
Type: Cold
Burst Radius:20 ft.
Reflex DC: 12
Range Increment: 10 ft.

White phosphorus grenades use an explosive charge to distribute burning phosphorus across the burst radius. Any target that takes damage from a White Phosphorus grenade is dealt an additional 2d6 points of fire damage in the following round and risks catching on fire.

Granat łzawiący
Range Increment: 10 ft.
On the round that it is thrown, a tear gas grenade fills a 5-foot radius with a cloud of irritant that causes eyes to fill with tears. On the following round, it fills a 10-foot radius and on the third round it fills a 15-foot radius. It disperses after 10 rounds, though a moderate wind (11+ mph) disperses the smoke in 4 rounds and a strong wind (21+ mph) disperses it in 1 round.
A character caught in a cloud of tear gas must make a Fortitude save (DC 15) or be nauseated. This effect lasts as long as the character is in the cloud and for 1d6 rounds after he or he leaves the cloud. A gas mask renders the target immune to the effects. A wet cloth held over the eyes, nose and mouth provides a +2 bonus on the Fortitude save.

Granat dymny

Range Increment: 10 ft.
On the round when it is thrown, a smoke grenade fills the four squares around it with smoke. On the following round, it fills all squares within 10 feet and on the third round it fills all squares within 15 feet. The smoke obscures all sight, including the darkvision ability granted by night vision goggles. Any individual within the area has total concealment. It disperses after 10 rounds, though a moderate wind (11+ mph) disperses the smoke in 4 rounds and a strong wind (21+ mph) disperses it in 1 round. Smoke grenades are available in several colors, including white, red, yellow, green and purple. As such, they can be used as signal devices.
The cost given is for a box of 6 grenades.


Ekwipunek żołnierski w zależności od roli:

Meatboy.
Taurus (4magazynki + 1 w broni)
1 broń dodatkowa (2 magazynki + w broni)
Nóż bojowy
4 granaty (rodzaje granatów do wyboru)
1 ogniwo zapasowe
1 Zestaw medyczny
1 Manierka
1 Lornetka
1 racja żywnościowa.
2 flary alarmowe
Medic.
1 broń podstawowa (4 magazynki+ 1 w broni)
1 broń dodatkowa (2 magazynki + 1 w broni)
Nóż bojowy
4 granaty (rodzaje granatów do wyboru)
1 ogniwo zapasowe
4 zestaw medyczny
1 zestaw chirurgiczny
1 manierka
1 lornetka
1 racja żywnościowa.
2 flary alarmowe
Mechanic.
1 broń podstawowa (4 magazynki+ 1 w broni)
1 broń dodatkowa (2 magazynki + 1 w broni)
Nóż bojowy
4 granaty (rodzaje granatów do wyboru)
1 ogniwo zapasowe
1 Zestaw medyczny
1 Manierka
1 Lornetka
1 racja żywnościowa.
2 flary alarmowe
2 zestawy naprawcze do pancerzy wspomaganych
2 Electrical Tool Kit
Miner.
1 broń podstawowa (4 magazynki+ 1 w broni)
1 broń dodatkowa (2 magazynki + 1 w broni)
Nóż bojowy
4 granaty (rodzaje granatów do wyboru)
1 ogniwo zapasowe
1 Zestaw medyczny
1 Manierka
1 Lornetka
1 racja żywnościowa.
2 flary alarmowe
4 ładunki Cylexu
1 Demolitions Kit
6 Detonators (1 Blasting cap, 3 Radio Control, 2Timed)
1 naręczny wykrywacz min
Heavy.
Destructor (1 taśma + 1 w broni)
1 broń dodatkowa (2 magazynki + 1 w broni)
Nóż bojowy
4 granaty (rodzaje granatów do wyboru)
1 ogniwo zapasowe
1 Zestaw medyczny
1 Manierka
1 Lornetka
1 racja żywnościowa.
2 flary alarmowe
Hawkeye.
Railgun (5 magazynków+ 1 w broni)
1 broń dodatkowa (2 magazynki + 1 w broni)
Nóż bojowy
4 granaty (rodzaje granatów do wyboru)
1 ogniwo zapasowe
1 Zestaw medyczny
1 Manierka
1 Lornetka
1 racja żywnościowa.
2 flary alarmowe
1 dron

UWAGA:
Dodatkowa amunicja w przypadku granatnika oznacza 6 dodatkowych granatów.
W przypadku Hellgasta tak jak w przypadku destruktora 1 dodatkową taśmę.
Co zaś do jednorazowych wyrzutni rakiet, bierze się je dwie.


Opisy sprzętu:

Cylex
Cylex is an exceptionally stable form of explosive that can be shaped at room temperature, like soft clay. Neon green in color, a single charge of cylex can be triggered to explode by using a detonator (see below) or applying 10 or more points of electricity damage to it in a single action. When detonated, a single use of cylex explodes in a 40-foot-radius spread and deals 6d6 points of bludgeoning damage and 6d6 points of fire damage to all creatures and objects in the area of effect. A successful DC 17 Reflex saving throw halves the damage.

Demolitions Kit
This kit contains everything needed to set detonators, wire explosive devices and disarm explosive devices. Detonators must be purchased separately.
This provides a +2 circumstance bonus on Craft (explosives).

Electrical Tool Kit
This collection of hand tools and small parts typically includes a variety of pliers, drivers, cutting devices, fasteners, power tools and leads and wires.
This provides a +2 circumstance bonus on Craft (electronic) checks.

Detonator
A detonator activates an explosive, causing it to explode. The device consists of an electrically activated blasting cap and some sort of device that delivers the electrical charge to set off the blasting cap. Connecting a detonator to an explosive requires a Craft (explosives) check (DC 15). Failure means that the explosive fails to go off as planned. Failure by 10 or more means the explosive goes off as the detonator is being installed.
Blasting Cap
This is a detonator without a built-in controller. It can be wired into any electrical device, such as a light switch or a car’s ignition switch, with a Craft: Explosives check (DC 10). When the electrical device is activated, the detonator goes off.
Radio Control
This device consists of two parts: the detonator itself and the activation device. The activation device is an electronic item about the size of a deck of cards, with an antenna, a safety and an activation switch. When the switch is toggled, the activation device sends a signal to the detonator by radio, setting it off. It has a range of 500 feet.
Timed
This is an electronic timer connected to the detonator. Like an alarm clock, it can be set to go off at a particular time.

Zestawy naprawcze do pancerzy wspomaganych
Zestaw pozwala na naprawę pancerzy i daje bonus +5 (z okoliczności) do testów odpowiednich testów rzemiosła. Po każdym użyciu maleje o 1, aż do zera.

Zestaw medyczny
Zestaw pozwala na testy leczenia o daje bonus +5 (z okoliczności) tych do testów. Po każdym użyciu maleje o 1, aż do zera.
Przy czym na takie podstawowe testy może wykonać każda postać bez umiejętności leczenia.
Podstawowe testy obejmują First Aid, Treat Wounds from Caltrops.
Postać z umiejętnością surwiwal randze 6 + może wykonać test Treat Deadly Wounds.
Oczywiście postać mając rangi w leczeniu może wykonywać wszystkie te testy, jak i pozostałe opisane przy tej umiejętności.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 13-06-2019 o 20:44. Powód: Poprawki
abishai jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-02-2019, 19:26   #2
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 24891 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
NPCe z oddziału.

Porucznik Phil ‘Wolvie’ Jones- Leader


Człowiek legenda. Jeden z tych niewielu żołnierzy, którzy testowali pierwsze prototypy. Wojak nie do zdarcia. Wolvie jest dobiegającym pięćdziesiątki, mężczyzną o niemal kwadratowej sylwetce… wykutej z muskulatury. Bardzo silny i bardzo wytrzymały porucznik Jones już dawno powinien dosłużyć się generalskiego stopnia. Ale nie gwiazdki mu w głowie. On woli służyć, tam gdzie jest z niego pożytek.
Phil jest żołnierzem z krwi i kości, twardym Teksańczykiem, który nawet teraz jest w stanie przeczołgać na poligonie wojaków młodszych od siebie. Porucznik Jones jest jednym z tych facetów, którzy sprawiają że US Army nadal budzi postrach.
Prywatnie zaś ten wdowiec lubi odpoczywać po amerykańsku przy grillu, piwie i lidze baseballa i rugby.

1) szeregowa Louise ‘Switch’ Meyes - hawkeye.


Metyska z pochodzenia jest najmniejszym członkiem oddziału, ale wzrost nie był wyznacznikiem zaciekłości. Louise była energiczną i odważną osóbką, która jak dotąd nie zawiodła na stanowisku meatboy’a które wpierw piastowała nim została hawkeye. Wesoła i towarzyska dziewczyna niespecjalnie dba o wojskowe regulaminy. Przez co popada w kłopoty dość często. Aczkolwiek rzadko są one poważne. I często wynikają z hobby metyski.
Grafitti. Maluje je wszędzie. Na budynkach, pojazdach, na robotach sprzątających. I najczęściej przez nie podpada... acz nigdy nie obrywa mocno. Bo chodź wielkie malunki są zabronione, to wiele pojazdów w US. Army jest ozdabiane drobnymi malunkami. Bo żołnierze też lubią personalizować swoje stanowiska pracy. Nic więc dziwnego, że Loiuse znalazła wspólny język lekarką oddziału Ashley Hansen i wedle jej wskazówek przerobiła jej pancerz wspomagany.

2) szeregowy Russell Giles - mechanic


Giles jest człowiekiem urodzonym ze śrubką w sercu. Przeszedł do oddziału z wojsk pancernych, gdzie był również mechanikiem i jest osobą której praca jest hobby. Nie żeby nie lubił wypić, oglądnąć dobry mecz czy nawet zatańczyć lub pofiglować z jakąś dziewczyną. Ale jeśli się nie było miłośnikiem maszyn i tłoków… cóż… tematy do rozmów wyczerpywały się szybko. Większość czasu Russel spędza w warsztacie, gdzie w magazynie dłubie przy częściach… lub naprawia pancerze szepcząc do nich czule. Giles świetnie się dogaduje i jednocześnie kłóci z Louise Meyes, oraz jest w dobrych relacjach z Elizabeth van Erp… ale to akurat nie było nic dziwnego. Mechanic i miner muszą się dogadywać zastępując się i jednocześnie uzupełniając na polu bitwy


3) szeregowy Ronald ‘Ważniak’ Pearson - meatboy


Ronnie jest ambitnym osobnikiem. Ambitnym, ale nie dość utalentowanym by te ambicje spełnić. Chce być oficerem i dowódcą, ale… na razie niezbyt mu to wychodzi. Próbował już kilka razy, różnych dróg awansu,bez skutku. Nawet sierżantem nie został. Za to jest służbistą. Regulamin wojskowy to jego biblia, a jego przepisy to dekalog. Na szczęście honor nie pozwala mu donosić, więc da się go znosić w oddziale, po warunkiem puszczania jego “porad” mimo uszu.
Po służbie niestety jest również modelowym oficerem, acz… zaliczył parę pijackich burd i jedną wpadkę z sekretarką szefa garnizonu w jego samochodzie. Przyłapany in flagranti do dziś obwinia to zdarzenie, co nie zmieniło jednak całkiem nawyków i paru mocnych trunkach lub/i jointach potrafi się odpowiednio rozluźnić… na tyle by wpaść w kolejne kłopoty.
Pearson uważa za swoją bratnią duszę Carsona, więc nic dziwnego że w razie wyprawy na przygody w barach poza garnizonem zawsze próbuje go zwerbować na swojego “skrzydłowego”.

4) szeregowy Dominic ‘Handsome’ Guerra - meatboy


Dominic zaczynał dość standardowo. Jako piechociarz, a potem wspinając się wyżej. Po drodze młodo się ożenił i równie młodo rozwiódł. Jego żona nie wytrzymała bowiem rozłąki i strachu o jego życie. Dostrzeżony dość szybko, został doceniony za swój talent i niezłomność. Będąc AST wykazywał się też brawurą i nadmierną odwagą.
I ta brawura kosztowała go wiele podczas jednej z akcji na Morzu Południowochińskim. Wtedy to z Jean R. McAllister, Kurishimą oraz dwoma meatboy’ami osłaniali wycowyanie się z zaminowanej już sztucznej wyspy, gdy chińscy “rebelianci” z Tajwanu przypuścili zaciekły atak. Co się wtedy dokładnie stało, raporty nie podają jasno.. faktem jest że nastąpiła przedwczesna detonacja niektórych ładunków. A Jean i Dominic mocno oberwali. Ona straciła rękę. On… cóż… przestał być przystojniakiem. Szrama ozdobiła jego buźkę. Jean po rekonwalescencji awansowała wtedy na sierżanta, a on dostał naganę za brawurę, za niepotrzebne szarżowanie na chińskie zbroje kroczące i wywołanie przypadkowe wywołanie przedwczesnej detonacji.
Trochę go utemperowało i nadało jego charakterowi nutki sarkazmu. Dominic spochmurniał i nieco zaczął popijać. Niemniej swój alkoholizm trzyma w ryzach (póki co) i na wszelkie akcje i ćwiczenia zjawia się trzeźwy. Ciekawym jest to że odkąd Elizabeth "Lili" van Erp dołączyła do oddziału zmniejszył częstość swoich libacji i... coś jest między nimi. Jakiś niema nić porozumienia, choć oparta na czymś... smutnym.

5) szeregowa Charlotte Collier - meatboy


Charlotte to córeczka senatora z Florydy. Piękna i zdolna mogłaby osiągnąć wiele w każdej dziedzinie. Z niewiadomych powodów wybrała wojskowość, po drodze zaliczając obóz treningowy Edwarda Van Erpa. Tam spotkała i nawiązała znajomość z Christopherem Carsonem, a poprzez niego poznała córkę Edwarda... Elizabeth "Lili" van Erp. Było to jednak krótka czasowo znajomość, on kończył szkolenie. Ona swoje zaczynała.
Spotkali się dopiero kilka lat później…
Charlotte była już wtedy doświadczonym żołnierzem i nadal jest. Sympatyczna, ambitna wzorowa i… stawiająca sobie Edwarda Van Erpa za wzór. Mimo tego, że przeszła jego obóz, ma o nim wysokie mniemanie. Poza tym można ją uznać za wzorowego żołnierza i jak niektórzy żartują za “żelazną dziewicę”.

6) szeregowy Anthony “Bear” Cook - heavy


Bear jest jednym z weteranów, testujących pancerze w Ameryce. Tam aż tak dobrze nie poszło, bo jego oddział został wybity prawie do nogi. Bear jednak przerwał i wykonał zadanie. Tajemnice tej operacji objęto tajemnicą państwową bo… cóż… była to operacja przeciwko kartelowi narkotykowemu i miejscowy rząd tylko “nie zauważył” że jego granicach operuje oddział armii USA. Niestety zauważyli niezależni reporterzy i zrobiła się chryja. Bear zamiast więc dostać medal za zasługi, trafił do oddziału Jonesa na stanowisko.
Cook jest mrukiem niechętnie opowiadający od dawnej jednostce, o swojej przeszłości. W ogóle niewiele mówi, za to co robi jest znaczące. Zawsze staje po stronie swoich, zawsze zadaje ostatni cios, zawsze wypija ostatnie piwo i… zajmuje się ogrodnictwem. Na ochotnika zgłosił się do opieki nad roślinami dookoła budynku mieszkalnego na terenie bazy i… z pomocą autorytetu pociągnął do ogrodnictwa Dominica Guerrę i Jean R. McAllister podczas ich rekonwalescencji.

7) szeregowy Hamato Kurishima -meatboy


Prawdziwy samuraj i japończyk z dziada-pradziada Hamato pochodzi z Wisconsin. Hamato mimo będąc rodowitym amerykaninem jest bardzo oddany swojej japońskiej tradycji, czasami aż do obsesji. Należy jednak to znosić, gdyż mężczyzna jest nieformalną prawą ręką Jonesa, jako że od początku służyli razem. Co prawda Hamato nigdy nie został sierżantem ( i nigdy do tego nie dążył) i na polu bitwy słucha i wykonuje rozkazy bez pytania, to poza nim… jest szarą eminencją drużyny. Dzięki swoim znajomościom Wolvie załatwił mu rolę “szkoleniowca” dla kandydatów do jego oddziału, czyli de facto. testera chętnych. Nie jest to co prawda w pełni zgodne z regulaminem, ale Jones się uparł, a i nikt w generalicji nie protestował przeciw takim egzaminom. Wszak jeśli kandydaci nie przeszliby u Hamato, to są jeszcze inne, nieco mniej prestiżowe oddziały AST. Kurushima więc testuje dla Jonesa potencjalnych podwładnych i nikt nie narzeka.
Tym bardziej że amerykański japończyk jest uczciwy i surowy. I kompetentny, zwłaszcza w sztukach walki, których prowadzi dla wojaków chętnych rozwijać swoje umiejętności. Kurishima jest cichy, spokojny i opanowany. Stroni od burd i alkoholu, stosuje się do kodeksu bushido i ma w pokoju daisho, aczkolwiek nie zabiera go ze sobą na misje. Ma dziewczynę, stewardessą w japońskich liniach lotniczych, którą odwiedza od czasu do czasu i… ponoć ostatnio wdał się w romans z kimś z bazy. Ponoć, bo to niesprawdzona dotąd plotka. A i tych krąży niewiele o tym tajemniczym kumplu Jonesa.

8) szeregowy Dwight “BFG”Hauser meatboy


Big Friendly Giant jest najmłodszy stażem, bo dopiero od dwóch tygodni jest pełnoprawnym meatboy’em w drużynie. Dwight trafił do ekipy ze zdanym egzaminem na heavy’ego … jest bowiem najsilniejszym typem w ekipie i kładzie wszystkich na rękę. Jest też najwyższym, ale cóż.. nie było wolnych pancerzy. Terminusy są drogie, więc Dwight jest meatboy’em.
Nie żeby mu to przeszkadzało. Mimo olbrzymiej muskulatury i przeszłości w Navy Seals, Dwight jest miłym i sympatycznym chłopem stroniącym od przemocy i bardzo skromnym. Calkowicie zasłużył sobie na swój przydomek.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 27-03-2019 o 11:25. Powód: Zmiany w związku ze wskazówkami graczy :)
abishai jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-02-2019, 20:04   #3
 
Obca's Avatar
 
Reputacja: 47483 Obca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputację
Ashley ‘Ash’ Hansen





Ash jest młodo wyglądającą dobrze zbudowaną i wyposażoną przez naturę kobietą.
Dziewczyna lubi podkreślać swoje zalety ubiorem i który może ciut odbiegać od przepisowych, ale niektórym (ładnym) wolno więcej (Lekarzom). Naturalnie blondynka lubi zmieniać kolor włosów na nienaturalne kolory. Aktualnie ma fazę na różowo-niebieskie i podkreśla je odpowiednio kolorystycznie dobranym strojem, przynajmniej kiedy nie jest w terenie wraz z oddziałem.
Ma niebieskie oczy, 170 cm wzrostu i dzięki treningom wytrzymałościowym wychodzi jej utrzymanie stanu zdrowej sylwetki.


Co inni towarzysze broni o niej wiedzą
O Ash wiadomo nawet sporo. Jest sierotą, która dzięki programowi “Równe szanse” miała możliwość dostać najlepszą edukację jaką mógł zapewnić Rząd Stanów Zjednoczonych.
Dziewczyna wykorzystała ją w pełni i jeszcze trochę. Postanowiła iść w medycynę, było to podświadomie działanie, mimo młodego wieku pamiętała, że jej rodzice zmarli z przyczyn odniesionych obrażeń w czasie wypadku samochodowego.
Hansen nie była jednak zainteresowana karierą w miejskim szpitalu, bardziej pociągała ją praca ratownika tego co jest pierwszy na miejscu tragedi. Po otrzymaniu dyplomu szkoły medycznej, dziewczyna wkręcała się jako ochotniczka w różne wyprawy humanitarne.
One stały się jej przepustka do późniejszej kariery w wojsku, w końcu dobry opanowany medyk zawsze jest w cenie. Toteż po przymusowej ewakuacji z Kenii Hansen zgłosiła się na podstawowe przeszkolenie wojskowe.
Dostała się pod skrzydła Richarda van Erpa, dzięki czemu poznała też Lili van Erp, jego młodszą siostrę która jak cała rodzina Erpów należała do wojska.
Do Armored Shock Troops dostała się fartem, pierwotny medyk tam przydzielony został sparaliżowany podczas ćwiczeń i Ash która nadal czekała na przydział na ławeczce korzystając z gościnności szpitala wojskowego w jednostce, została przydzielona do AST.
Ash ma parę wad, z uwagi że w oddziale jest od niedawna nie nadrobiła jeszcze całej wiedzy jaką powinna mieć do pełniącego stanowiska. Jako medyk nikt nie oczekuje że będzie szarżować z karabinem na wroga, ale nie jest tajemnicą, że dziewczyna preferuje zszywać swoich kompanów niż ‘strzelać’ do innych ludzi. Ashley jest bardzo (może nawet zbyt bardzo) ‘przyjacielska’ do swoich kompanów, tłumaczy to potrzebą dbania o ich komfort psychiczny jak i zdrowotny. Choć po części jest to pragnienie zapełnienia pustki jaką zrobiła w niej strata rodziców w młodym wieku (DBZRI - skrót dysfunkcji). Z jednej strony potrzebuje bliskości z drugiej boi się być blisko z uwagi na strach przed utratą takiej osoby.

Ashley jest uczulona na jabłka. Jest zabawna i pomocna. Jest ambitna i lubi się doszkalać by umacniać swoją pozycję w oddziale.
Jej grupa krwi to A rh+.
Lubi psy bardziej od kotów, preferuje jeść na surowo (sushi, tatry, nie wysmażone ociekające krwią burgery), kolorowe drinki z parasoleczkami.
Ma urodziny 10 kwietnia.
 
Obca jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-02-2019, 21:06   #4
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 54989 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Christopher "Kit" Carson




Kit dzieciństwo miał nieciekawe - jego rodzice się rozwiedli, a on sam w młodzieńczych latach nie był aniołkiem. Do teraz jego podejscie do prawa i jego przestrzegania ma dość luźne podejście.
Zawsze lubił szybkie samochody i piękne kobiety (ale na te pierwsze nie było go nigdy stać).
Jego wiedza jest dość chaotyczna - poważnych szkół nie skończył, a część tej wiedzy to efekt kursów wojskowych, dokształcających itp.
Alkoholi nie unika, ale nie nadużywa.

Wojskową karierę zaczął w obozie treningowym Edwarda Van Erpa (o którym ma zdanie diametralnie różne, niż Charlotte Collier). Opinia o kadrze obozu też jest negatywna (banda zboczeńców, sadystów, zwyrodnialców, którzy powinni siedzieć w pudle lub psychiatryku). W tym czasie poznał Elisabeth (która tego obozu nie kończyła).
Włóczył się nieco (z wojskiem) po świecie - walczył na misjach i służył w ochronie ambasad.
Jego kariera miała wzloty i upadki; doszedł do stopnia sierżanta; o przyczynach 'upadku' nie opowiada.
Blizny na twarzy to nie wynik jakiejś bójki czy misji, ale wypadku.

Lubi grać na harmonijce ustnej (jego 'talizman'); nie lubi, gdy ktoś przy niej grzebie. Gra dość dobrze, a jego repertuar jest dość szeroki i w dużej mierze zależny od nastroju.
Jest koleżeński i uczynny - dopóki nie dojdzie do wniosku, że go ktoś chce wykorzystać.
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 05-02-2019 o 21:23.
Kerm jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-02-2019, 09:25   #5
 
Efcia's Avatar
 
Reputacja: 16160 Efcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputację
Elizabeth "Lili" van Erp



Elizabeth jest najmłodszą i jedyną córką pułkownika Edwarda van Erpa, dowódcy obozu szkoleniowego - Fort Griffin w Teksasie - dla młodzieży trudnej, a przez jej ojca barwie określanej jako bandy bękartów dziwek, ćpunów i alfonsów.

Rodzina van Erp od pokoleń służy w armii, nic więcej dziwnego, że wszyscy czterej bracia przywdziali mundury.

Ona swoje kariery początkowo nie wiązała z wojskiem. Podjęła studia techniczne, które ukończyła z powodzeniem i dopiero wtedy, ku rozczarowaniu mamy, zaciągnął się.

To w tej teksańskiej jednostce ojca poznała Kita i Charlotte.

Lili, obok swojego nieśmiertelnika, nosi jedną plakietkę z innego i dwie obrączki na łańcuszku. Praktycznie nigdy się z tym nie rozstaje.

Na prawym boku ma tatuaż.

Unika wszelkich burd i rozrób. A na “imprezach” z członkami oddziału pije mało lub wcale.

Często wspomina braci i tatę, którego stawia sobie za wzór.
 
__________________
- I jak tam sprawy w Chaosie? - zapytała.
- W tej chwili dość chaotycznie - odpowiedział Mandor.

"Rycerz cieni" Roger Zelazny

Ostatnio edytowane przez Efcia : 09-02-2019 o 14:14.
Efcia jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-02-2019, 16:52   #6
 
Buka's Avatar
 
Reputacja: 24703 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
Jean R. McAllister



30-letnia kobieta, przez niektórych nazywana "J.R."(czytamy oczywiście "dżej-er"), już od ładnych 10 lat odbywa służbę w US Army. Niewiele opowiada o swojej młodości i fakcie czym się zajmowała wcześniej, choć nie ukrywa się ze swoim hobby, jakim jest posiadanie maszyny Harley Davidson Road King i częste jazdy na niej w wolnych chwilach.

Jest twarda, odważna, oddana, nie do zdarcia... trochę z niej taki babo-chłop. Nie przebiera w słodkich czy wyszukanych słówkach, ale do pustogłowych nie należy. Nie lubi sukienek ani wielkiego się strojenia. Jest wysportowana, jest umięśniona, ma oczywiście kaloryferek na brzuchu, a ogólnie ciałko super super, niedługie(do ramion) włosy ma niemal zawsze związane w niedbały, koński ogon. Jak na kobietę dosyć wysoka, 175cm. Na jej ciele można zauważyć kilka niewielkich tatuaży... jakiegoś gangu?

Straciła rękę biorąc udział w konflikcie na Morzach Południowochińskich 2,5 roku temu, choć nikogo za to nie wini. Od tamtej pory jej lewa ręka to cybernetyczna kończyna, zafundowana przez armię.


Jako sierżant wymagająca, ale i uczciwa, i jak się jej nie podpadnie, to w sumie da się ją lubić. Gdy kogoś gania po poligonie itp. sama również wykonuje te ćwiczenia, których wymaga. Lubi również pływać i się wspinać.

Czasem widać, iż nie radzi sobie za dobrze w trakcie zwykłych, błachych rozmów... z reguły palnie coś głupiego, czy coś nie na miejscu, lub będzie się mało odzywała czy nawet wcale. Duszą towarzystwa nie jest, choć od niego nie stroni. Lubi sobie wypić, od czasu do czasu zapalić coś "rozweselającego", jednak wszystko oczywiście by nie kolidowało ze służbą.




.
 
__________________
"Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD

Ostatnio edytowane przez Buka : 09-02-2019 o 17:04.
Buka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-03-2019, 13:17   #7
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 24891 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
OBÓZ GWARDII NARODOWEJ

Obóz wojskowy założony przez Gwardię Narodową jest obozowiskiem półstałym. Jako że nie przewidziano oblężenia, zabezpieczony jest jedynie siatką z drutu, zawieszoną pomiędzy słupami, oraz automatycznymi wieżyczkami na rogach. Obóz zbudowano na planie kwadratu. Podstawą obozu są składane kontenerowe siedziby, metalowe prostokąty z aluminiowymi szybkami które zastępują namioty. Lekkie i składane z przewożonych ciężarówkami części są stosowane do różnych zadań. Podstawowy kontener mieszkalny zawiera sześć prycz i szafek na ubrania i broń, oraz prysznic na trzy osoby, oraz stolik na posiłki oraz stanowiska komunikacyjne. Każdy kontener wytrzymuje ostrzał z broni konwencjonalnej i wybuch granatu i ma szczeliny pozwalające na odpowiedź ogniową bez narażanie się na postrzał. Kontenery są łączone za pomocą kabla lub bezprzewodowo więc pozwalają na kontaktowanie się poszczególnych załóg. Można je też montować obok, siebie składać w pionowe kondygnacje. Wszystko zależy od tego jakie możliwości logistyczne ma dany oddział. Poza tym, można konfigurować zawartość takich kontenerowych siedzib. I mogą pełnić one rolę lazaretów, gabinetów dowódcy, stanowisk dowodzenia, magazynów broni i amunicji.. etc.
Obóz wojskowy Gwardii Narodowej założony w Roosevelt Lodge ma takich siedzib kontenerowych od groma. Strategicznie najważniejsze są jednak:
  • kontener pełniący rolę siedziby gen. Hammeta.
  • kontener pełniący rolę siłowni dla całego obozu
  • kontener pełniący rolę lazaretu i punktu medycznego
  • kontenery pełniące rolę zbrojowni i magazynu amunicji
  • parking obozu z maszynami tam stacjonującymi (bo powinny być sprawne i nieuszkodzone)
  • kontener nadzoru elektronicznego obozu (czyli tam gdzie są kamery i kontrola sterowania automatycznym ogniem wieżyczek strażniczych).
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-04-2019, 11:26   #8
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 24891 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Porucznik Marge Thompson


Nawigatorka/druga pilot VTOL Gargoyle, AVki desantowo-bojowej. Pochodzi z Fairmont w Minnesocie. Wywodzi się z rodziny prawników, ale sama szybko rzuciła prawo, by wstąpić do akademii lotniczej. Ma licencję na maszyny cywilne i szykuje się by objąć dowództwo na własnym Gargoyle’m. Niestety, mimo jej starań, nie udało jej się zdobyć wymarzonej licencji na elitę elit.. ponaddźwiękowe myśliwce stealth. Tu niestety zawiodło ją jej ciało. Nie wytrzymywała olbrzymich przeciążeń jakich doświadcza kierującymi nimi pilot. Ale ćwiczy uparcie i próbuje co roku zdać testy.
Prywatnie to sympatyczna, choć nieco nieśmiała dziewczyna która zwiedziła już kilka baz wojskowych i nawiązała wiele znajomości i parę romansów.
Jak u większości pilotów, częste przenosiny z bazy do bazy sprawiły że gustuje raczej w luźnych i przelotnych związkach niż w czymś trwałym i poważnym.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-04-2019, 19:19   #9
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 24891 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
KTO GDZIE MIESZKA

Na terenie bazy są trzy obszary mieszkalne przeznaczone dla żołnierzy powstałe w różnych okresach.



Obszar niebieski to tak zwane bungalowy: małe acz wygodne domki dla kawalerów przeznaczone kiedyś tylko dla oficerów.
Obszar zielony to domy jednorodzinne przeznaczone dla żołnierzy i ich rodzin.
Obszar czerwony to jeden duży “hotel” pełen małych acz wygodnych mieszkań.

Postacie mieszkające w obszarze niebieskim to:
1) Phil ‘Wolvie’ Jones
2) Charlotte Collier
3) Dwight “BFG”Hauser
4) Christopher "Kit" Carson
5) Jean R. McAllister

Postacie mieszkające w obszarze zielonym to:
1) Elizabeth "Lili" van Erp
2) Porucznik Marge Thompson
Postacie mieszkające w obszarze czerwonym to:
1) Louise ‘Switch’ Meyes
2) Russell Giles
3) Ronald ‘Ważniak’ Pearson
4) Dominic ‘Handsome’ Guerra
5) Anthony “Bear” Cook
6) Hamato Kurishima
7) Ashley ‘Ash’ Hansen
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 30-04-2019 o 20:26.
abishai jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-05-2019, 19:53   #10
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 24891 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
NOWE ZABAWKI:

S&W GN 384-CRx Bolt Action Sniper Rifle
Damage: 2d12+3
Critical : 19-20 x4
Type: P
Range Increment: 600 ft.
Rate of Fire: Single
Cap: 10 Internal

Zdolność specjalna: Broń snajperska. Wymaga nieruchomej postawy strzeleckiej podczas celowania i strzału, by cokolwiek trafić. Dodaje +2 do Ataku i +1 do krytyka za każdą turę poświęconą na celowanie (do 10 tur max).
Wada: Przymierzanie. Jeden strzał z broni wymaga akcji całorundowej.


Mundur ochronny komandosa
Armor Bonus +7
Maximum Dex Bonus +1
Armor Check Penalty –6
Speed 20 ft
Damage Reduction/Slashing 4
Taktyczny pancerz komandosów ustępuje co prawda pod wieloma względami pancerzowi AST, ale to nadal dobra osłona. Wyposażony jest w system komunikacji bezprzewodowej, nawigację satelitarną i widzenie w słabym świetle oraz podczerwieni. A także półgodzinny filtr powietrza.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167