|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-02-2020, 12:11 | #201 |
Reputacja: 1 | 1 - a nie wystarczy, że jak wygrasz to decydujesz, w którym momencie jesteś w inicjatywie? 2 - dobrze, że się zmieniły. Co prawda można by dyskutować dlaczego zręczność jest słabsza od siły, ale to detal. 3- postulowałem to na samym początku 4- ataki obszarowe, TAK! tego brakowało i miniony były większym zagrożeniem niż "normalny" wróg Szkoda, że tylko Ki pozwala atakować obszarowo. Przecież ktoś z dużą szybkością może trafić kilku stojących koło niego. Ktoś ze zręcznością może wywinąć kopa w obrotu. Ktoś z siłą może złapać jednego i zakręcić nim młynka Pomyśl o wartości cechy, która po przekroczeniu pozwoli na atakowanie kilku minionów. Bo bez tego każdy zainwestuje w KI Przed wprowadzeniem przestetujmy to. |
28-02-2020, 13:55 | #202 | ||
INNA Reputacja: 1 | Cytat:
Organizuj mnje. E: mam pytanie, skoro atakujący nie może wybrać cechy wytrzymałość, to czemu ona jest w tabelce ataku? Cytat:
__________________ Discord podany w profilu Ostatnio edytowane przez Nami : 28-02-2020 o 14:55. | ||
28-02-2020, 15:31 | #203 | |||
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Fakt. Cytat:
Bo nie można jej używać w standardowym ataku, ale można nią atakować w kombinacji
__________________ | |||
28-02-2020, 15:40 | #204 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
| ||
28-02-2020, 16:32 | #205 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | A jak jesteś drugi w kolejności? Jeśli tylko zwycięzca ma decydować w które miejsce się wpasować, to to prawie niczego nie zmienia. Zostanę przy swoim rozwiązaniu
__________________ |
28-02-2020, 20:09 | #206 |
Reputacja: 1 | Akurat w tej walce co teraz mam by mi się te ataki obszarowe przydały z Ki.... może jak ładnie poproszę? |
28-02-2020, 20:36 | #207 | |
INNA Reputacja: 1 | Cytat:
Trzeba zbalansować system poprzez testy, nie ma co się napalać na to, że coś dostało buffa, a coś innego co było OP nerfa Balans nie jest łatwy do osiągnięcia. Poprzedni system był dobry pod tym względem, że dało się wynieść jakąś cechę kosztem innej i nie tracąc na tym ew obrony/ataku. Teraz ciężko jest coś zrobić wyżej a coś niżej i opłaca się uśrednianie. Ja tam potestuje chętnie nim się zaczniemy jarać
__________________ Discord podany w profilu | |
28-02-2020, 21:19 | #208 | ||||||
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Cytat:
Atakujesz i tak tylko jedną cechą, więc opłaca się ją dopakować na maxa. A którą dopakować? Oczywiście tę, która zapewnia dodatkowy bonus (inicjatywę) - czyli szybkość. Bronić można się też wyłącznie jedną cechą - czyli warto sobie jedną zatrzymać. Którą? Oczywiście najskuteczniejszą w obronie, czyli wytrzymałość. W dodatku można ją wykorzystywać w kombinacjach. Czyli praktycznie nie opłaca się robić nic innego, niż na przemian: atak szybkością / obrona wytrzymałością. I tak w koło Macieju. Aby wymusić używanie innych cech można zrobić np. tak, że nie wolno używać dwa razy tych samych cech pod rząd. Np. nie możesz bronić się dwa razy pod rząd tą samą cechą. Albo nie możesz dwa razy pod rząd atakować tą samą cechą. Prosta zasada, a pokarałaby tych, którzy lecą w jedną cechę, ignorując pozostałe. Ale niekoniecznie jest to potrzebne - system "papier, kamień, nożyce" też to wymusza. Rzucam tylko pomysł. Cytat:
Moim zdaniem git, wypróbujmy to. Cytat:
Cytat:
Cytat:
Dlatego, że w tej chwili każdy przeciwnik (nieważne czy jest ich 5 czy 30) oberwie tak samo - a tak być nie powinno. Moim zdaniem po pierwsze należy ograniczyć jak wielu przeciwników można razić obszarowo. Po drugie uważam, że każdy kolejny trafiany powinien zgarniać coraz mniejsze obrażenia. Bo tak jak to przedstawiłeś teraz, to jest cholernie OP. Cytat:
Ogólnie rzecz biorąc propozycje zmian uważam za bardzo trafne i nie mogę się doczekać testowania ich. Uważam, że system będzie o wiele lepszy po ich wprowadzeniu. Przede wszystkim rozwiąże największą bolączkę obecnej formy: totalną dominację wytrzymałości i szybkości, a także buffnie nieco kombinacje (możliwość ataku obszarowego). Jedyna obawa jaką mam to to, że po znerfieniu generalnie obrony, jak nasze postaci zostaną obskoczone przez bandę minionów i zaatakują wspólnie, to możemy zostać bardzo łatwo zgaszeni. Uważam, że powinno się wprowadzić jakiś limit na wspólne atakowanie. Max 3 typów na raz może atakować - i oni nas, i my ich. | ||||||
28-02-2020, 21:26 | #209 |
Reputacja: 1 | Ja chyba do końca nie ogarnęłam tego systemu, bo zamiast w Szybkość i Zręczność najwięcej dałem w Energię Ki Ale to co pisze Bardiel powyżej brzmi bardzo rozsądnie. |
28-02-2020, 21:42 | #210 |
INNA Reputacja: 1 | Ja miaÅ‚am wymaxowanÄ… SZ i WT, dlatego siÄ™Â-cieszyÅ‚am Ale w aktualnej formie WT jest znerfione aż nadto niestety i trzeba pokombinować, bo teraz siÄ™ nie opyla jakoÅ› nadmiernie. Najgorsze jest to, że teraz opÅ‚acalne zrobiÅ‚o siÄ™ uÅ›rednianie, a to też mi siÄ™ nie podoba za bardzo. LubiÄ™ być w czymÅ› wyspecjalizowana, a w czymÅ› innym gorsza, tylko jeÅ›li mam przez to dostawać permanentne bÄ™cki, to jakoÅ› mnie to nie bawi :P
__________________ Discord podany w profilu |
| |