lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   Miejsca Przełomu - wstęp (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/19739-miejsca-przelomu-wstep.html)

Sindarin 17-11-2021 07:11

Miejsca Przełomu - wstęp
 
Witajcie na sesji! :)

Z opóźnieniem, ale w końcu zakładam temat z komentarzami :) Kiedy tylko skończymy rozgrywać prologi, zabiorę się za pisanie pierwszego posta i założenie tematu sesyjnego.
Tutaj znajdziecie doca sesyjnego - dałem wam już wszystkim możliwość edycji. Będziemy go używać głównie do dialogów.

Tempo gry: 5-7 dni na odpis dla was, 3-4 dla MG. W różnych sytuacjach może się wydłużyć, jestem elastyczny :)
Mechanika: Szczegóły mechaniki obgadamy po zakończeniu prologów, jeśli będą jakieś pytania. Jeśli będą wymagane rzuty, będziecie mogli je wykonywać samodzielnie na Orokosie (nazwa rozgrywki MiejscaP)

To chyba tyle na początek - w razie czego będę dopisywał brakujące informacje. Was prosiłbym o krótkie przedstawienie postaci i mam nadzieję że będzie nam się dobrze razem grało :)

EDIT: Czas na mechanikę!
Dokładniejszy opis mechaniki systemu znajdziecie w tym pliku. Tutaj zamieszczam jej skrót, który powinien być wystarczający jako podstawa.

Testy
Założeniem systemu jest to, by rzucać kośćmi jedynie w sytuacjach stresowych, ryzykownych, lub kiedy porażka będzie miała konkretne konsekwencje. Kiedy już podchodzimy do testu, należy sprawdzić odpowiedni Atrybut (Mind, Body, Soul) i Umiejętność. Test wykonujemy, rzucając ilością k12 równą wartości Atrybutu (Positive Qalities mogą dawać dodatkowe kości, tak samo jak np. sprzęt), a wartość Umiejętności określa, od jakiej liczby w rzut jest traktowany jako sukces. Poziom trudności określa się przez ilość wymaganych sukcesów (zwykle od 1 do 5).

Krytyczna porażka – na kościach wypadną same jedynki i dwójki - test jest nieudany, a do tego postaci przytrafia się coś pechowego
Porażka – zero sukcesów, ale przynajmniej na jednej kości wypadło 3 lub więcej - postaci zwyczajnie się nie powiodło
Częściowy sukces – przynajmniej jeden sukces, ale mniej niż poziom trudności - postaci udało się wykonać co zamierzała, ale nie tak dobrze jak planowała, lub pojawiły się komplikacje
Pełen sukces – ilość sukcesów równa poziomowi trudności lub większa o mniej niż 3 - wszystko poszło zgodnie z planem
Krytyczny sukces – ilość sukcesów większa o przynajmniej 3 od poziomu trudności – postaci udało się, zyskując jakiś dodatkowy pozytywny efekt


Pęd
Wspólną cechą Nearsiderów, która wyróżnia ich na tle zwykłych ludzi, jest zdolność do generowania Pędu, reprezentującego ich potencjał i zdolność do wykonywania rzeczy niemożliwych. A jak to działa? Podczas wykonywania dowolnego testu, kiedy wyniki na dwóch kostkach sumują się do 13, postać dostaje 1 punkt Pędu ( z jednego testu można zdobyć więcej punktów, ale każda kość może być sparowana tylko raz ). Następnie gracz ma wybór, czy użyć ich od razu, czy zostawić na później. Postać może utrzymać w sobie tyle Pędu, ile wynosi dwukrotność jej Dystansu, by wykorzystać go do innych rzutów lub używania Meridian. Używając Pędu od razu, rzuca się w danym teście dodatkowymi dwiema kostkami. Mogą one wygenerować maksymalnie jeden dodatkowy sukces, ale jeśli ich suma wyniesie 13, dają kolejny punkt Pędu.

Jeśli postać utrzymuje w sobie Pęd, może później użyć go na jeden z trzech sposobów:
- Kupowanie sukcesów – przed testem, postać może wydać punkt Pędu, by odjąć jedną kość z puli, zastępując ją automatycznym sukcesem.
- Dodatkowa kość – przed testem, postać może wydać
Jednorazowo postać może kupić tyle sukcesów lub dodać tyle kości, ile ma punktów Depth (Głębi)
Dodatkowo zachowany Pęd wykorzystuje się do napędzania sukcesów w testach Meridian.


Testy Meridian
Używając mocy Meridian, postacie wykonują standardowy test, z następującymi wyjątkami:
- Atrybutem określającym pulę kości jest Depth
- Każdy osiągnięty w teście sukces należy „zasilić” punktami Pędu (zachowanymi lub wygenerowanymi podczas testu), by zadziałał. Jeśli na kościach wypadło ich więcej niż poziom trudności, można zasilić tylko wymagane minimum do sukcesu.

Nearsight
Każdy Nearsider posiada coś w rodzaju dodatkowego zmysłu, umożliwiający im dostrojenie się do Pobliża, wyczuwanie Dystansu (w przedmiotach i ludziach) oraz odczytywanie map zegarowych. Zdolność ta nie wymaga posiadania punktów Pędu, a testuje się ją atrybutem Depth i skillem Perception.


Obrażenia

W Broken Rooms zagrożeniem nie jest jedynie czysta siła fizyczna. Każdy z trzech podstawowych atrybutów (Umysł, Ciało, Duch) ma przyporządkowaną pulę punktów (równą atrybutowi x3), które odpowiadają za stan mentalny, fizyczny i psychiczny. Tracąc punkty, postać staje się coraz bardziej osłabiona na danym polu, oznacza to -1 kość w testach danego atrybutu, jeśli z jego puli zniknie ilość punktów równa jego wartości.
Punkty Umysłu oznaczają kondycję mentalną - tracąc je, postać traci skupienie, staje się zagubiona i zdezorientowana, a jej umysł robi się podatny na modyfikacje.

Punkty Ciała to bezpośrednio stan fizyczny - rany i ból mogą je obniżyć, a utrata wszystkich kończy się śmiercią.

Punkty Ducha są związane z determinuje - utrata ich podkopuje ją, wywołuje wątpliwości i niszczy pewność siebie, sprawiając że postać staje się podatna na manipulacje.

Kiedy skończą się Punkty Duszy, następna ich utrata odbiera Punkty Umysłu, a kiedy te się skończą, Punkty Ciała.


Asderuki 17-11-2021 11:02

Witam wszystkich!

Patrycja Czarnecka jest zapaleńcem motoryzacji... a raczej jej naprawiania. Ma smykałte to wszystkiego co mechaniczne z domieszką elektroniki. Jest jednak bardziej nastawiona na hardware niż software więc żadna z niej hakerka :D

Typ co lubi kminić i działać bardziej niż filozofować. Ma raczej pozytywne nastawienie do ludzi.

Rot 17-11-2021 13:23

Cześć wszystkim.:D

Błażej jest no… kolekcjonerem dóbr luksusowych i kurierem. Zna wielu ludzi, którzy podzielają jego szerokie zainteresowania. Dużo biega na świeżym powietrzu. Lubi jeździć samochodem, który często zmienia.

Lubi też towarzystwo i pogawędki ale nigdy nie mówi w nich o sobie - taki skromny człowiek.:D

Corpse 17-11-2021 19:40

No hejka

Moon (문, fonetycznie krótkie u, nacisk na N, mniej więcej obrazowo tak: muN) to przyszła-niedoszła gwiazda k-popu o koreańsko-polskich korzeniach. Ma niewielką grupę fanów na serwisie YouTube, gdzie wrzuca swoje covery i autorskie projekty. Prywatnie pasjonat tradycyjnych koreańskich sztuk walki oraz gier MOBA i MMO.

Po za sceną raczej wycofany i spokojny, jednak zdarza mu się "odpalić", szczególnie z jakąś inspirującą gadką. Ciężko zgadnąć co aktualnie myśli.

Brilchan 17-11-2021 20:48

Cześć wszystkim.

Adama opisywałem w rekrutacji ale tak pokrótce niepełnosprawny DJ grający głównie sety electro swing i Oldies po za tym, specjalizuje się w wyszukiwaniu informacji w bazach danych. Umie też wyciągnąć info z ludzi czy oszukać / wiarygodnie okłamać.

Corpse 18-11-2021 18:48

Zaproponowałem MG żeby zrobić spójne ramki dla avatarów naszych postaci, co by to ładnie i estetycznie wyglądało (i było w klimacie). Wyszło mi coś takiego:



Jeśli nie macie obiekcji to poprosiłbym o przesłanie do mnie waszych avków, najlepiej w jak największym (oryginalnym) formacie, to ogarnę :)

Rot 18-11-2021 19:21

@Brilchan nurtuje mnie jedno pytanie czy to jest ten Adam, który przeżył horror w Rowach?:D:D:D

@Corpse ramka do awka dla mnie spoko, poniżej jest mój awek.;)

https://i.pinimg.com/564x/b5/53/ed/b...b70b60f57b.jpg

Corpse 18-11-2021 19:40

Cytat:

Napisał Rot (Post 935080)
@Corpse ramka do awka dla mnie spoko, poniżej jest mój awek.;)

https://i.pinimg.com/564x/b5/53/ed/b...b70b60f57b.jpg

I proszę Cię bardzo:



https://i.imgur.com/lbQ5L0R.png

Rot 18-11-2021 19:54

Dzięki, podoba mi się i biorę.;)

Brilchan 19-11-2021 00:46

Dobra to portret mojej postaci

https://i.pinimg.com/236x/8a/20/88/8...ce-dogs-vs.jpg


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:37.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172