Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > Rozmowy przy kawce > Konwenty, spotkania, wydarzenia
Zarejestruj się Użytkownicy

Konwenty, spotkania, wydarzenia Relacje i zapowiedzi wszelakich konwentów, zlotów, spotkań, LARPów i innych wydarzeń ważnych dla RPGowej braci


Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-04-2011, 07:40   #1
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
Arrow Wieczory Fantastyki w Kazamatach [niedziele, Kraków]




Krakowski pub Kazamaty (znany z licznych koncertów oraz lutowego konwentu Panoptikon) oraz sponsorzy i patroni mają zaszczyt zaprosić wszystkich na coś, czego jeszcze nie było:

Wieczory Fantastyki,
czyli Konwent Nieustający



W każdą niedzielę specjalnie dla fanów RPG, bitewniaków i nie tylko pub zostanie otwarty wcześniej - bo już o godzinie 16.00. Naprzemiennie organizowane będą LARPy i Mini Konwenty. Na tych ostatnich - mimo małej skali - będzie to, co na każdym porządnym konwencie być powinno, czyli:
  • Gamesroom,
  • Gry bitewne,
  • Konkursy,
  • a przede wszystkim sesje RPG.
Gamesroom organizuje sklep Dragonus, zaś bitewniaków będą uczyli właściciele sklepu Vanaheim. Sponsorami konwentu zostały również Portal i Kuźnia Gier, więc po wygranej w konkursach możecie się spodziewać czegoś więcej niż tylko uścisku ręki prezesa (czyli inicjatora i głównego organizatora imprez, niezastąpionego Sheola z FHU.Myrmydon)

Program mini-konwentów jest cały czas rozwijany i uzupełniany. Chętnych do organizowania prelekcji, pokazów lub sesji organizatorzy powitają z otwartymi ramionami.

Tematyka LARP-ów będzie różna i zmienna. System, w którym będzie prowadzona kolejna sesja jest wyłaniany w głosowaniu, toteż każdy znajdzie coś dla siebie. Warhammer, D&D, Neuroshima, DeathLands, Cyberpunk, Wolsung, WoD, Gasnące Słońca, nieokreślone światy fantastyczne, realistyka - to tylko niektóre z wielu systemów, w które będzie można zagrać w niedzielny wieczór.

Czas trwania przygody zależy od rozwoju sesji. Ostatnie trzy przygody (Warhammer, Neuroshima i Wampir) zostały z sukcesem rozegrane w jeden wieczór - intrygi rozwiązane, a wszystkie postacie usatysfakcjonowane zakończeniem swoich wątków (lub martwe ). Nie zapomnijcie o przebraniach odpowiednich do systemu - dotychczasowi gracze na prawdę się przykładają, a dla właścicieli najlepszych kostiumów (wyłonionych w ogólnym głosowaniu) przeznaczone są nagrody, np. darmowa wejściówka na kolejną rozgrywkę.

Minimalna ilość uczestników to 10 osób, maksymalna liczba osób będzie podana przed każdym spotkaniem. UWAGA: musi zebrać się grupa minimalna, aby LARP się odbył. Rezerwacji miejsca można dokonać pisząc maila na adres: larp@kazamaty.com.pl lub zgłaszając się na kazamatowym forum. Rezerwacje są obowiązkowe! Osoby, które nie zgłoszą się wcześniej nie mają zagwarantowanego miejsca na LARP-ie, gdyż mistrzowie mają przydzieloną określoną pulę BG do każdej przygody.

Pamiętajcie: teraz od Was, Uczestników, a nie od orgów zależy, kiedy konwent się skończy! Obydwie imprezy będą organizowane dopóty, dopóki nie zabraknie na nie chętnych. Z doświadczenia powiadam Wam - na prawdę warto poświęcić niedzielne popołudnie na wizytę w Kazamatach!






Gdzie:



ul. Dietla 50 (nieopodal Wawelu i Rynku)
Kraków
  • Mały dancefloor – prelekcje i konkursy
  • Spacerniak – gamesroom by Dragonus
  • Cele – sesje RPG
Kiedy:
każda niedziela każdego miesiąca
start – godz. 16.00
zakończenie - godz. 23.00
Akredytacja:
Mini Konwent – 5zł (do 25% zniżek na napoje dla uczestników)
LARP – 15zł (w cenie bony na napoje)




Forum LastInn.info również włączyło się w promowanie szczytnej inicjatywy cotygodniowych sesji live, obejmując Wieczory Fantastyki

patronatem medialnym

Na bieżąco będziemy informować Was o przygotowywanych na konwenty atrakcjach oraz tematach LARPów. Dla wysłanników prasowych mamy również darmowe wejściówki, pamiętajcie jednak - w tym celu należy napisać porządną relację z imprezy, opatrzoną zdjęciami.



Po szczegółowe informacje zapraszam również na stronę Wieczory Fantastyki w Kazamatach (zawiera galerię zdjęć z LARPów) oraz na forum, gdzie można zgłaszać swoje propozycje sesji, wymieniać się strojami i dyskutować o przebiegu oraz organizacji Wieczorów Fantastyki.

A u nas temat do dyskusji jest tu: Kazamaty na LI (LARPowe KAZAMATY w Krakowie).


 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 14-04-2011 o 18:09.
Sayane jest offline  
Stary 16-04-2011, 12:53   #2
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację

M
ajowe kalendarium
Wieczorów Fantastyki


  • 1 maja - LARP NeuroShima
  • 8 maja - Mini Konwent pod patronatem wydawnictwa Portal
  • 15 maja - LARP Wolsung
  • 22 maja - Mini Konwent pod patronatem Kuźni Gier
  • 29 maja - LARP Wampir - Dark Age
Na wszystkich Mini Konwentach, niezmiennie, będzie gamesroom by Dragonus i battleroom by Vanaheim.

Konkretny program poszczególnych imprez będzie dostępny na oficjalnej stronie Wieczorów.
 
Sayane jest offline  
Stary 21-04-2011, 17:41   #3
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
A oto szczegółowy program na maj:


1 maja – LARP: NeuroShima

Minimum 10, maximum 20 graczy
Akredytacja od 16.30, koszt: 15zł. W cenie wliczone napoje.
Gra od 18.00 do 23.00.

Przed LARPem odbędzie się sponsorowany przez wydawnictwo Portal konkurs na najlepsze przebranie.

8 maja – Mini Konwent z wydawnictwem Portal
  • Sesje NeuroShimy (cele) – od 16.30 do końca
  • Sesje Monastyru (cele) – od 16.30 do końca
  • Konkurs wiedzy o NeuroShimie (dancefloor) – godz. 16.30
  • Postapokaliptyczna rewia mody (dancefloor) Konkurs strojów – godz. 18.00
  • Mini Turniej 51 Stan (dancefloor) – godz. 19.30
  • We wszystkich konkursach i turniejach, nagrody sponsoruje wydawnictwo Portal
  • Gamesroom by Dragonus (spacerniak) – od godz. 16.30 do końca imprezy
  • Battleroom by Vanaheim (mały dancefloor) – od godz. 16.30 do końca imprezy
  • Warhammer 40.000 - introgaming
Akredytacja od 16.00, koszt: 5zł. Dla uczestników MK, zniżki do 25% na napoje w barze.

15 maja 2011 – LARP: Wolsung

Minimum 10, maximum 20 graczy
Akredytacja od 16.30, koszt: 15zł. W cenie wliczone napoje.
Gra od 18.00 do 23.00.

Przed LARPem odbędzie się sponsorowany przez wydawnictwo Kuźnia Gier konkurs na najlepsze przebranie.

22 maja 2011 – Mini Konwent z wydawnictwa Kuźnia Gier
  • Sesje Wolsunga (cele) – od 16.30
  • Sesja Legendy Pięciu Kręgów (cele) – od 16.30
  • Prezentacja systemu Wolsung z konkursem (dancefloor) – godz. 17.00
  • Nauka gry w Veto – od 16.30 (cele) – od 16.30 do końca imprezy
  • Gamesroom by Dragonus (spacerniak) – od godz. 16.30 do końca imprezy
  • Battleroom by Vanaheim (mały dancefloor) – od godz. 16.30 do końca imprezy
  • Warhammer Fantasy Battle – introgaming
Akredytacja od 16.00, koszt: 5zł. Dla uczestników MK, zniżki do 25% na napoje w barze.

29 maja 2011 – LARP: WoD Dark Age

Minimum 10, maximum 20 graczy
Akredytacja od 16.30, koszt: 15zł. W cenie wliczone napoje.
Gra od 18.00 do 23.00.
 
Sayane jest offline  
Stary 10-05-2011, 22:26   #4
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
Wieczory Fantastyki w Kazamatach, we współpracy z Wydawnictwem Portal, zapraszają wszystkich fanów NeuroShimy na niezwykłe wydarzenie:
LARP NeuroShimy, na którym wszystko zależy od graczy!

Co w tym LARPie jest innego niż zwykle?

Mistrzowie Gry nie przygotowują postaci! Gracze wymyślają je sami i przesyłają prowadzącym koncepcje włącznie z ogólnymi zadaniami, a MG zbierają je i koordynują, ewentualnie dodając drobiazgi od siebie.

Mistrzowie Gry przygotowują jedynie tło fabularne, w postaci miejsca, w którym odbywa się spotkanie, oraz settingu lokacji. Cała reszta, włącznie z zadaniami postaci, należy do Graczy!
Informacje o mieście, można przeczytać wchodząc na forum, pod linkiem:
larp.kazamaty.com.pl • Zobacz wątek - Informacje o Denver

Cały LARP nastawiony jest na swobodne odgrywanie postaci, (free form) z dodatkiem jakichś zadań, oraz zagadek do rozwiązania. Doskonała okazja dla każdego, komu brakuje zabawy w odgrywanie.
Chcesz zagadki, knucie, zadania?
Powiedz nam o tym, przygotujemy coś, czym będzie można się zająć.
Chcesz sobie po prostu poodgrywać swoją ulubioną postać z sesji NS?
Powiedz nam o tym i przyślij jej zarys.
Potem już wszystko zależy od Ciebie!

Dopuszczmy wszelkie opisane w podręcznikach NeuroShimy Pochodzenia i Profesje. Gracz potrzebuje tylko wyjaśnienia, skąd jego postać wzięła się w danym miejscu, co tu robi i dlaczego. Może ucieka? Może zwiedza Zasrane Stany? Może ma coś do załatwienia w naszym mieście?
To również zależy od Was, drodzy Gracze! Jak w dramie!

Na LARPie obowiązywać będą gamble karteczkowe, oraz dopuszczamy przyniesienie ze sobą rekwizytów, które mogą posłuzyć w handlu. Nie gwarantujemy jednak, że zostaną one odzyskane, jeśli „pójdą w obieg”.

Na LARPie będą obowiązywały też nasze własne gamble, wyraźnie oznakowane i odróżnijące się od innych. Będzie funkcjonował „kantor gamblowy”, w którym będzie można wymienić gotówkę na owe gamble, przyjmowane w barze tak samo, jak złotówki.

Ten LARP, nie jest przygotowywany jako jednorazowy! Stworzone przez Was postacie, jeśli nie zostaną zabite, będą mogły zostać wykorzystane po raz kolejny! Jeżeli tylko będzie odpowiednia ilość chętnych, będziemy kontynuować granie danymi postaciami, w tym samym settingu!

Aby zgłosić swój udział w LARPie, oraz wziąć udział w decydowaniu o jego terminie, (który też wciąż jeszcze zależy od Was), zapraszamy na nasze forum, do działu tego eventu:
larp.kazamaty.com.pl • Zobacz dział - NeuroShima bez terminu

Zrobienie rezerwacji miejsca, wymaga rejestracji na forum.
Koszt akredytacji na imprezę: 15zł. W cenie wliczone napoje do odbioru w barze.
Limit miejsc: Nieokreślony
UWAGA: Nie gwarantujemy udziału w grze osobom, które nie dokonają rezerwacji!
 
Sayane jest offline  
Stary 14-06-2011, 12:08   #5
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
Sklep Dragonus, który patronuje Wieczorom i uprzyjemnia niedzielne spotkania ma obecnie promocję na Grouponie, zarówno na wypożyczanie jak i zakup gier. Zainteresowanych zapraszam po szczegóły tutaj: 8 zł za groupon wart 16 zł na Wypożyczenie Gier Planszowych.
 
Sayane jest offline  
Stary 13-07-2011, 12:24   #6
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację


Już w najbliższą niedzielę w Kazamatach sesja Dark Heresy prowadzona przez Nightcrawlera, a za dwa tygodnie kolejny turniej WH 40k. Zapraszamy!

Zgłoszenia przyjmowane są na forum larp.kazamaty.com.pl • Strona główna forum
 
Sayane jest offline  
Stary 24-11-2011, 15:44   #7
 
Nightcrawler's Avatar
 
Reputacja: 1 Nightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemu
Uwaga Uwaga! Reaktywacja Larpów w Pubie Kazamaty - Nowość wstęp za Free!
oraz kolejna edycja Turnieju Warhammera 40.000


LARP planowany na 11.12.2011 w Pubie Kazamaty
Prowadzenie: Kidan
Zapisy/szczegóły: larp.kazamaty.com.pl • Zobacz wątek - Neuroshima - Ashville DHL Base - zajawka i zapisy.
Wstęp za darmo!

Turniej planowany na 18.12.2011 w Pubie Kazamaty

Prowadzenie: NightCrawler & Kokos
Zapisy/szczegóły: larp.kazamaty.com.pl • Zobacz wątek - Turniej Kazamaty Grudzień 2011
Wpisowe 10 PLN przeznaczone na nagrody!

LAPR Neuroshima
Zajawka skrótowo - zapraszam na forum larpów kazamatowych tam znajdziecie również fotki wrzucone przez Kidana
Cytat:
Asheville w stanie Karolina Północna słynęło z kilku rzeczy, które nie miały już teraz żadnego znaczenia w Zasranych Stanach. Teraz nie miało specjalnego znaczenia, ze kiedyś okrzyknięto to miasto jednym z najpiękniejszych w USA... Jedyne co miało teraz jakieś znaczenie to fakt, że wszystkie drogi w Karolinie Północnej prowadziły do Asheville. Kiedyś jakiś durny ekolog wpadł na cudowny pomysł i północna część stanu stała się w zasadzie jednym wielkim Lasem Państwowym. Więc, aby przejechać gdziekolwiek na północ i zachód trzeba było przejecheć przez Ashville lub nadłożyć kilkaset kilometrów do Atlanty. Kurwa. Zresztą te pieprzone lasy też nie zamierzały wymrzeć tylko rosły sobie jakby nigdy nic. I tak na dobrą sprawę to diabli wiedzieli co w tych lasach siedzi.

Kolejne kilometry autostrady uciekały pod nogami. Dobrze, że chociaż było chłodno, a Słońce nie wychodziło zza chmur - można było zapomnieć na chwilę o pragnieniu. Zostało jakieś pół manierki, łyk co 10 kilometrów to daje...

.

Reszta wisiała jeszcze na rdzewiejącym słupie:
DHL Logistic Hub
Brevard Road 110
Asheville
Prawdopodobieństwo, było małe, ale może w tej bazie znajdowało się coś co nie było wyszabrowane? Zresztą... miasto, tam musiało być miasto.


*****


Zabudowania bazy przeładunkowej były widoczne z daleka. Kilka potężnych magazynów z śluzami ładunkowymi wyglądało na nietknięte przez czas. Dopiero po bliższym przyjrzeniu znacznie traciły

.

W pobliżu była niewielka rzeczka i przynajmniej pragnienie udało się ugasić. W pobliżu pachniało spalenizną, a dokładniej spalonym mięsem. Ciekawość to podobno pierwszy stopień do piekła, ale - w tym miejscu w tym czasie, wszyscy od dawna siedzieli w piekle...

.

Wielu pewnie by się posrało na ten widok, ale do tego trzeba by jeszcze mieć czym się posrać. Ognisko było sporych rozmiarów i na pewno nie zawierało jednego trupa, dziesięć... może piętnaście...

Za drzewami zamajaczył sklepowy napis i ciekawość zwyciężyła strach.

.

Dopiero wewnątrz zorientowałeś się, że ktoś jeszcze tutaj jest.

--------------------------------------------------------------------------

Postacie Graczy:

Nie ma wielkich ograniczeń dla postaci graczy, jeżeli ktoś chciałby stworzyć postać sam. Jednak ponieważ jest to LARP koncept powinien skłaniać się bardziej ku cechom socjalnym i interakcjom niż ukazywaniu swojej aspołeczności.

Zasady tworzenia postaci są bardzo proste:
A) Jest sześć cech: siła, zręczność, budowa, inteligencja, mądrość i charyzma. Każda z tych cech startowo ma wartość 6 i jest 35 punktów do rozdania, ale żadna z cech nie może przekroczyć 17. Statystyczny człowiek ma cechy na poziomie ok. 10.
B) Określ profil postaci:
- fizyczny (wojskowi, gladiatorzy, etc) gdzie cechami wiodącymi są siła i budowa (minimum cechy 12),
- mentalny (mechanicy, technicy, etc) gdzie cechami wiodącymi są zręczność i inteligencja (minimum cechy 12),
- socjalny (lekarze, szamani, etc) gdzie cechami wiodącymi są mądrość i charyzma (minimum cechy 12).
C) Zaproponuj profesję i wybierz jedną cechę z tej profesji.
D) Wybierz umiejętności (z systemu lub własne) zgodne z profilem i profesją. W ilości dowolnej, ALE: na umiejętności można wydać 27 punktów w skali od 1 do 5. Na jedną można wydać 7. Naprawdę od was zależy czy wasza postać będzie wszechstronnym ignoratem z masą jedynek czy wartościowym towarzyszem na czymś się znającym.
E) Wybierz sobie 10 gambli.
F) Napisz kilka zadań o charakterze postaci. I dorzuć jakieś imię, nazwisko, pseudonim.

Jeżeli masz problemy, stawiasz pierwsze kroki, etc to zajmij się tylko punktami A,B i F możesz się również przymierzyć do punktu D.

Poniżej lista stworzonych przeze mnie postaci

Edgar Tramp - M - pastor nowej ery
Amanda Wade - K - medyk
Mike Calahan - M - negocjator
Robert Arden - M - ganger
Sisi - K - technik
Thomas Anderson - M - nomad
Norman Fisher - M - chemik
Damien Lutner - M - szaman
Adam Digio - M - najemnik
James Impela - M - wojownik autostrady

Postacie - wszystkie - z dowolnych powodów pojawiają się w bazie logistycznej i - ważna uwaga - nie znają się. Jeżeli będzie więcej niż 8 graczy zacznę się zgadzać na znajomości i pary postaci.

--------------------------------------------------------------------------


Technikalia LARPa:

Minimalna ilość graczy 10.
Koncepty postaci proszę na maila kidan@os.pl lub PW. Pytania i dyskusje w tym wątku, a zapisy poniżej.

Konstrukcja scenariusza jest nastawiona na "swobodne odgrywanie" i realizację celów indywidualnych. Im graczy będzie więcej tym świat będzie pełniejszy. Gramy w rdzawej rdzy, więc ilość nabojów, gambli, innych cudów będzie bardzo ograniczona. Zakładam, że złotówki polskie można będzie wymienić na lokalne dhlki, które będą jedyną walutą w strefie gry (po grze rzecz jasna zamieniamy z powrotem).

Kilka zasad (o których pewnie wszyscy wiedzą):
Poza wszystkimi zasadami wypisanymi TUTAJ wymagam od graczy dwu rzezy: myślenia i uczciwości. Wszystkie zadania skonstruowane są tak, że można je wykonać bez kantowania. Można zadania również wykonać na kilka sposobów - tylko od Graczy zależy jaki sposób wybierzecie. Oczywiście, niektóre zadania wykluczają się, ale celem zabawy nie jest przecież odfajkowanie listy “questów”...

Stroje - oczywiście się przydadzą. Planuję mały konkurs strojów z nagrodami, więc myślę, że będzie o co powalczyć (będą wartościowe gamble).

Teren Gry zostanie podzielony na kilka sektorów:
- Spacerniak to sklep, w którym startuje większość postaci;
- Duży Danceflor to magazyn DHL.
- Mały Danceflor to "Szulernia u Mola" - knajpa, bazarek i ...
- Palarnia to przejścia, klatki schodowe i ulice w okolicy. Z założenia tutaj Gracze nie powinni przesiadywać.
- Sala pod Szkieletem - zmiennie - tylko niektóre postacie coś mają tam do załatwienia... Więc nie róbcie tam tłoku.
Jest to oczywiście rozpiska wstępna i w zależności od ilości graczy teren będzie większy lub mniejszy. Jeżeli będzie 10 osób - to powiedzmy sobie szczerze cała akcja może się rozegrać w jednej sali... Podobnie Szulerni może nie być, jeżeli graczy będzie niewielu.

Postacie Graczy dostaną "bonus" tuż przed grą. Każdy z graczy wylosuje sobie cztery dodatki. Trzy przez rzut kością i jeden z woreczka (jak będzie więcej osób, to tego bonusa nie będzie znał nawet MG, bo nie musi).
 
__________________
Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.

Ostatnio edytowane przez Nightcrawler : 24-11-2011 o 15:49.
Nightcrawler jest offline  
Stary 26-11-2011, 12:09   #8
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Na stronie Kazamatów pojawiła się także zapowiedź styczniowego LARPa w klimacie Warhamera.

Prowadzący: Kidan (kidan at os kropka pl)
Data: 15 styczeń 2012 (uzależniona od ilości zgłoszeń)
Wstęp: wolny.
Stroje: jak zwykle na LARPie - przydadzą się.
Dokładne informacje: TUTAJ.

Ciekawa propozycja dla RPGowców mieszkających w Krakowie i okolicach.


Zajawka fabularna LARPa (za Forum Kazamaty):


Cytat:
Szyld jedynej w miasteczku tawerny powiewał radośnie na wietrze tego wieczoru, podobnie zresztą jak każdego innego wieczoru. I podobnie jak każdego innego wieczoru w karczmie państwa Kluger zebrała się ta połowa miasteczka, która miała za co pić...
Bo po prawdzie, w Gassen poza dniami targowymi nie działo się nic i w zasadzie to nawet nic nie robiono. A, należałoby coś jeszcze powiedzieć o samym Gassen. Nieco ponad tysiąc pięćset dusz zamieszkujących koło setki domów i sporą ilość drewnianych baraków zajmowało niespecjalnie wielką przestrzeń otoczonego skałami cypla wcinającego się w rzekę. Wysoki, kamienny mur odgradzał miasto od reszty świata i sporą bramę otwierano o świcie i zamykano o zmierzchu. Miasto utrzymywało siebie i swoich mieszkańców dwoma rzeczami - sporym portem i sporym targiem. O ile w porcie coś się działo codziennie, o tyle targ ożywał w piątkowy ranek i umierał w sobotnie popołudnie. We wtorek wieczorem to nie działo się absolutnie nic...

*****

Tawerna Klugerów - co podkreślali zwłaszcza sami Klugerowie - była jedyną w mieście TAWERNĄ (w odróżnieniu od dwu karczm i kilku spelun). Po prawdzie lokal miał się czym pochwalić.



Położony w centrum, przy głównej ulicy miasteczka prowadzącej od jedynej bramy do portu, duży czworokątny budynek przyciągał wzrok, słuch i powonienie (choć nie zawsze zapachem pieczystego)... Nie da się jednak ukryć, że miejsce było swoistym centrum życia kulturalnego Gassen. Zwłaszcza pokoiki na drugim piętrze dostarczały bywalcom wielu wrażeń... niekoniecznie kulturalnych. Ponieważ jednak bywali w nich wszyscy - począwszy od żonatego burmistrza, poprzez porządnych i bogobojnych obywateli, a skończywszy na... to nawet straż miejska udawała, że o niczym nie wie; a Klugerowie - jak na zaradnych ludzi przystało - otaczali kwitnący interes opieką i daleko idącą dyskrecją.

*****

Ten wtorek jednak był wyjątkowo złym dniem na biznes. Od wczesnego popołudnia padało, czasami wręcz lało, grzmiało i błyskało. Nie dziwota więc, że Kluger klął pod nosem widząc na sali zaledwie kilkanaście osób. Większość z nich znał doskonale, choć kilka osób było tutaj po raz pierwszy. Wycierając drewniane kufle za barem przez chwilę myślał czy burmistrz Stovick dziś się pojawi. Pojawiał się w każdy wtorek, kiedy jego podstarzała żona dewota szła do świątyni na dyżur w ochronce. On wtedy wymykał się na tawerniane pięterko na spotkanie ze swoją Lolitą. Okazało się jednak, ze schadzka była ważniejsza niż pogoda i osłonięty płaszczem Stovick pojawił się w Tawernie. Zabrał klucz do pokoju, zamienił parę słów z kapitanem straży, kimś tam jeszcze i zniknął na schodach. Kilkanaście minut później pojawiła się druga połówka tej schadzki i też podążyła na górę. Po kilku minutach Lolita zeszła jednak na dół - pomarudziła coś o tym, że ten gruby haszpel wystawił ją do wiatru, zamówiła najcieńszy cieńkusz i zaczęła się rozglądać po sali w poszukiwaniu nowej zdobyczy, która wynagrodziłaby jej bieganie po mieście. Niestety marudziła trochę za głośno i paru znajomych burmistrza - zdziwionych tą informacją - postanowiło sprawdzić co się - tak właściwie stało. Poszli na górę i po chwili kapitan straży znalazł się z powrotem na dole - trzeba było zapasowego klucza, bo pokój był zamknięty, a na pukanie nikt nie odpowiadał. Rad nie rad Kluger zostawił swoją żonę za szynkiem i z zapasowym kluczem poszedł na górę. W pierwszej chwili zdawało się nawet, ze zamek się zaciął, jednak w końcu drzwi ustąpiły i oczom zebranych ukazała się kałuża krwi otaczająca zasztyletowanego burmistrza. Obok na podłodze wymazano krwią kilka symboli...

- Na Sigmara! I co robić??? - wyszeptał ktoś z tyłu.
- Trza Tawernę zamknąć i znaleźć zabójcę!
 
Aschaar jest offline  
Stary 28-11-2011, 21:23   #9
 
Nightcrawler's Avatar
 
Reputacja: 1 Nightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemu
18.12 Turniej Parowy WH40K Kazamaty

Data: Niedziela, 18.12.2011
Miejsce: Pub Kazamaty, Kraków ul Dietla 50
Sędzia Główny: Paweł 'NightCrawler' Rachwał
Limit miejsc: 14 par
Organizator: Vanaheim.pl

Zasady:

1. Turniej parowy na 750 pkt (na gracza), Foc Dzielony :
Gracz 1 (trzon armii): 1 HQ 1-3 Troops 0-3 Elite 0-1 Fast
Gracz 2 (wsparcie) 0-1 HQ 0-2 Troops 1-3 Heavy 1-2 Fast
Zakaz dublowania slotow HQ, Fast, heavy, elite i triplowania slotów Troops (chyba że w danej armii jest jeden wybór w sekcji)
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Emperor's Championa).
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne oraz Codex: The Lost and The Damned by Sztab.
4. Zabronione Imperial Armour.
5. Jednostki powinny być reprezentowane przez oryginalne (GW bądź alternatywne) figurki, dopuszczamy proxy w granicach rozsądku [Predator bez wieży jako Rhino, Kalarepa jako Mycetic Spore - z braku org. modelu].
6. Gramy na stolach 48"x48"
7. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP. Gramy na 5ed.
8. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
NOWOŚĆ: prosimy o przesyłanie rozpisek na adres turnieje.kazamaty@gmail.com
Osoby które do 15 grudnia prześlą swoje rozpiski otrzymają +3DP do wyników turnieju

10. Armie nie muszą być pomalowane, ale jest to bardzo mile widziane.
11. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
12. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary drużyn, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.
13. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
14. We wszystkich misjach obowiązuje zasada rozbicia. Zabicie przeciwnikowi 75% modeli jest warte 300VP. Przy obustronnym rozbiciu żaden z graczy nie dostaje punktów.

15. Misje:

Bitwa 1:
Anihilacja
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 6 tur,7 na 4+
Zasady dodatkowe: Rozbicie warte 1500 VP


Bitwa 2:
Hej, tam są! Dawać Drani! To oni ponoć ustawili wyniki meczu! Za Imperatoraaaaa!

Cel: Celem jest ubicie HQ przeciwnika i najdroższej jego jednostki (VP razy 3) VP za jednostki społowione, rozbicie warte 600 VP

Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry: 6 tur


Bitwa 3:
Chopaki! Uni myślom, że nam zajmom nasze boisko! Ale My siem ich nie boimy, My som mocniejsze chopaki, idziemy na boisko i sklepiemy ich po ryjach. Bedziemy, siekać, mucić, walić i gryść - Boisko będzie nasze - WAAAAAAAAAGH!

Rozstawienie: Spearhead, Ćwiartki
Długość gry: 6 tur
Cel: Ppzejąć kontrole nad największą ilością znaczników. Na środku każdej ćwiartki znacznik (250VP) oraz jeden główny na środku stołu (500VP). Środkowy znacznik można zająć jeśli posiada się przynajmniej jeden znacznik ze ćwiartek. Piechota może zajmowac znaczniki (nie tylko troopsy). w promieniu 6" cali nie może być wrogiej jednostki. Znacznik uważa się za zajęty jeśli piechota znajduje się 1" od niego. Jeden oddział może zajmować jeden znacznik.

Tabela punktowa:

10 : 10 - 0-299
11 : 9 - 300-599
12 : 8 - 600-899
13 : 7 - 900-1199
14 : 6 - 1200-1499
16 : 4 - 1500-1799
17 : 3 - 1800-2099
18 : 2 - 2100-2399
19 : 1 – 2400-2699
20 : 0 - 2700+


Czasówka:

16:00-16:30 zapisy
16:45-19:00 1 bitwa
19:15-21:30 2 bitwa
21:45-23:00 3 bitwa
23:20 Ogłoszenie wyników

Kwestie organizacyjne: Na turnieju są przewidziane nagrody, wpisowe wynosi 10 PLN i będzie w pełni przeznaczone na nagrody (plus bonus od organizatora), . Zgłoszenia - larp.kazamaty.com.pl • Strona główna forum lub Strona Krakowskiego Klubu Gier Bitewnych -- Legion -- lub turnieje.kazamaty@gmail.com

Nie obowiązuje już opłata 5 PLN za wejście na Wieczór Fantastyki - piwo i napoje dla uczestników w regularnych cenach

Turniej zgłoszony do Ligi jako Turniej Lokalny.
 
__________________
Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.

Ostatnio edytowane przez Nightcrawler : 29-11-2011 o 20:39. Powód: Zmiana scenariusza nr 1
Nightcrawler jest offline  
Stary 04-12-2011, 13:28   #10
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Za forum źródłowym: LARP w dniu 11 grudnia na pewno się odbędzie - zebrała się grupa minimalna 10 osób, choć wolne miejsca i role do obsadzenia jeszcze są.

LARP Neuroshima - 11.12.2011 w Pubie Kazamaty
(Kraków, Dietla 50)
Prowadzenie: Kidan (kidan at os kropka pl)
Zapisy/szczegóły: larp.kazamaty.com.pl • Zobacz wątek - Neuroshima - Ashville DHL Base - zajawka i zapisy.
Wstęp za darmo! A zajawka fabularna dwa posty wyżej

Ciekawa propozycja dla RPGowców dysponujących wolną przyszłą niedzielą...
 
Aschaar jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172