|
Kufer skarbów Tutaj możesz dodać jakiś plik lub znaleźć coś dla siebie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-08-2004, 01:38 | #1 |
Reputacja: 1 | Skrypt Dice - generator rzutów kośćmi (IRC) Pobierz plik [1.95kB] Jest to prosty skrypt dla klienta IRCa (testowany tylko na mIRCu, być może da się go też załadować do jakiegoś bota), pozwalający generować rzuty kośćmi. Instalacja: plik rozpakowujemy do katalogu, w którym jest zainstalowany mIRC (zazwyczaj c:\Progam Files\mIRC), uruchamiamy mIRCa, piszemy: Kod: /load -rs dice.ini Kod: /uload -rs dice.ini 1d6, 2d5+3, 17d8+17, 7d4-3, itd.
__________________ "A flame which never dies, but brightens with the passing of time." |
28-02-2006, 14:11 | #2 |
Reputacja: 1 | Witam mozesz mi powiedziec gdzie ten plick sie znaiduje ?? |
06-03-2006, 19:48 | #3 |
Reputacja: 1 | Znajdował się na baaardzo starym serverze LI. Kod: [script] n0=on 1:text:*d*:#: { n1= set %screen a b c e f g h i j k l m n o p q r s t u v w y z n2= set %x 1 n3= :scan n4= if ($gettok(%screen,%x,32) isin $1-) { /halt } n5= inc %x 1 n6= if ($gettok(%screen,%x,32) != $null) { goto scan } n7= :prestart n8= if (($count($1-,d) > 1) || ($count($1-,+) > 1) || ($count($1-,-) > 1) || ($count($1-,x) > 1)) { /msg $chan Too many parameters $nick $+ . | /halt } n9= if (d isin $1) { /set %raw $1 | /set %sets 1 } n10= else if (d isin $2) { /set %raw $2 | /set %sets $1 } n11= if (%sets !isnum) { /msg $chan %sets is not a valid number $nick $+ . | /halt } n12= if (%sets > 12) { /msg $chan 12 sets of dice maximum per roll $nick $+ . | /halt } n13= set %checkset 0 n14= %multiply = 1 n15= %modifier = 0 n16= :begin n17= inc %checkset 1 n18= if %checkset > %sets goto final n19= %result = 0 n20= :filter1 n21= if (x isin %raw) { set %multiply $gettok(%raw,2,120) | set %raw $remtok(%raw,%multiply,120) } n22= if (+ isin %raw) { set %modifier $gettok(%raw,2,43) | set %raw $remtok(%raw,%modifier,43) } n23= else if (- isin %raw) { set %modifier $gettok(%raw,2,45) | set %raw $remtok(%raw,%modifier,45) | set %modifier - $+ %modifier } n24= if (%modifier !isnum) { /msg $chan %modifier is not a valid number $nick $+ . | /halt } n25= if (%multiply !isnum) { /msg $chan %multiply is not a valid number $nick $+ . | /halt } n26= if ($len(%modifier) > 6) { /msg $chan That modifier is too large $nick $+ . | /halt } n27= if (%multiply > 20) { /msg $chan That multiplier is too large $nick $+ . | /halt } n28= :filter2 n29= if ($left(%raw,1) isnum) { n30= set %sides $gettok(%raw,2,100) n31= set %times $gettok(%raw,1,100) n32= } n33= else { %sides = $remove(%raw,d) | %times = 1 } n34= if (%sides !isnum) { /msg $chan %sides is not a valid number $nick $+ . | /halt } n35= if ($len(%sides) > 6) { /msg $chan There are too many sides on that die $nick $+ . | /halt } n36= if (%times !isnum) { /msg $chan %times is not a valid number $nick $+ . | /halt } n37= if (%times > 1000) { /msg $chan 1000 dice of any type maximum $nick $+ . | /halt } n38= set %checkresult 0 n39= :rolldice n40= inc %checkresult 1 n41= if %checkresult > %times goto process n42= else { %result = %result + $rand(1,%sides) | goto rolldice } n43= :process n44= if (%modifier != 0) { %result = %result + %modifier } n45= if (%multiply != 1) { %result = %result * %multiply } n46= set %total %total %result n47= goto begin n48= :final n49= /describe $chan throws the bones for $nick ( $+ $1- $+ ) and gets %total $+ . n50= /unset %total n51=}
__________________ "A flame which never dies, but brightens with the passing of time." |