lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum hydeparku (http://lastinn.info/archiwum-hydeparku/)
-   -   [SW RPG ] To i owo swiecie Gwiezdnych Wojen (http://lastinn.info/archiwum-hydeparku/3334-sw-rpg-to-i-owo-swiecie-gwiezdnych-wojen.html)

denis 05-06-2007 15:41

[SW RPG ] To i owo swiecie Gwiezdnych Wojen
 
No to słowo sie rzekło ... miejsce gdzie admin nas nie drapnie a pogadac mozna ...



Teraz wracajac do Alamatorów - musiały byc o wiele bardziej zwrotne niz kolejne "trójkatne " statki z uwagi na to ze były to równiez okrety desnatowe - mogace ladaowac na planetach ( VSD mogł wchodzic tylko w atmosfere a ISD mogł operowac tylko w przestrzeni kosmicznej ) . Tak wiec Aklamator mimo ze przenosił ( o ile pamnietam ) grubo ponad 10 000 zołnierzy był bardziej zwrotny , no i był krótszy - Acclamator - 750 m , VSD - 900m , ISD - 1600 m .

Nightcrawler 05-06-2007 16:16

1 Załącznik(ów)
No zgadza sie przypominają mi sie Clone Wars gdzie Acclamator wodowały na Mon Calamari, czy też desant z jednym z mistrzów Jedi na statek separatystów.
Propos walk kalamarian - tutaj pojawia sie pewna nieścisłość - aczkolwiek nie ze względu na statki a Jedi - może Ty mi to wyjaśnisz.
Wszędzie zarówno przy opisach budowy jak i w I epizodzie [gdy obi-wan zamoczył miecz i nie mógł go włączyć na Naboo, czy też w sadze Jedi Knight, gdzie miecz sie automatycznie wyłączał pod wodą] dowiadujemy sie że miecze świetlne były jak najbardziej nie wodo odporne. Tymczasem w bitwie o Mon Calamari brał udział Kit Fisto Nautolański Mistrz Jedi, który o dziwo pod wodą odbijał pociski, rozcinał statki itp swym mieczem świetlnym.
Czytałem że sithowie jakoś potrafili chronić akumulatory miecza przed zamoknięciem, ale była przy tym notka że chodziło o to by w wypadku zamoczenia miecz działał, a le nie dawało to nic w momencie gdy broń miała by działać pod wodą

PS jedyne co znalazłem na ten temat sam to fakt, iż Kit ze względu na swoje wodniste pochodzenie zaprojektował za pomocą skomplikowanych technik miecz tak by działał pod wodą - czemu wiec się to nie przyjęło i wszędzie indziej nie wspomina się nawet takiej opcji to ja nie wiem

poniżej mały wycinek z Clone Wars Sourcebook - the Jedi Order - swoja droga polecam jest to dokładny [na 195 str] opis praktycznie każdego Jedi, który wziął udział w wojnach Klonów

denis 05-06-2007 18:23

Fragmet , ktory zacytowales nie jest do konca jasny , aczkolwiek moze w pewnym sesjie ułatwic dywagacje na ten tamat .

Z góry uprzedzam ze nie jestem expkertem od dziwnych anomalii w SW , a jednynie posługuje sie pewna logika tego swiata i zdobyta wiedza ...

No wiec ...
Wydaje mi sie , ze na poczatku nalezy soatnowic sie nad natura miecza swietlnego - a w zasadzie na tym jaki wywołuje efekt ...
Otórz jak mozna zauwazyc na filmachy ( i przeczytac w ksiazkach ) "ostrze " miecza w jakis sposob wpływa na metreie - dzieląc ja .
W moim rozumowaniu mozliwe sa tylko trzy sposoby na podział materii ( adekwatne do działania zaobserwowanego ) 1/ Mechaniczne rozdzielenie materii na poziomie makro ( np piła do drewna ) , Rozdzielenie materii poprzez działanie mikro czyli : rozgrzani jej do takiego stanu ze czasteczki przestaja sie trzmac razem i przedmiot dzieli sie na kawałki ( patrz ciecie laserem ) oraz działanie na wiazania miedzy czassteczkowe innymi metodami .
Posługujac sie obeserwacja ( najpeiej do tego mozna uzyc sceny w odciaciem reki Skaywalker ) nie ma tu mowy ano o mechaniczmy odcicieu na posiomie makro , ani o teperaturze . Pozostaje nam dziłanie miedzy czasteczkowe .
Biorac pod uwage nazwe tej broni mozna przypuszczac ze materia rozcinan jest "bombardowana " przez strumien innych czasteczek ( fotonów ? ) tak ze wiazania miedzy czasteczkowe "puszczają " . Tyle tytułem wstepu .
Teraz nalezy zastanowic sie co sie dzieje gdy wkładamu "ostrze" miecza do wody . Otorz miecz nieustannie ją kroi - rozbijajac wiazania miedzy czasteczkowe ( subatomowe lub kwarkowe ) . W przecieiwnstwie do przeciecia np reki - pracuje cały czas - gdyz woda caly czas napiera na "ostrze ". Kryształy w mieczu jak kaze zródło energii ma okreslona moc ... i w pewnym momecie po porstu wysiada ... ( do czasu zregenerowania sie energii ) . Dlatego uzywanie miecza pod woda jest skazane na jego wyłaczenie .
Teraz dochodzimy do momentu walki Jedi w wodzie za pomoca miecza .
Mozna to wyjasnic na trzy sposoby :
Pierwsze wytłumaczenie jest stosunkowo proste ... i bardzo tejemnicze . Otórz mozemy załozyc ze jedi za pomoca mocy chroni "ostrze " miecza przed "atakiem " czasteczek wody na ostrze .
Drugie ( bardziej dla mnie akceptowalne ) ze jedi potrafił tak udoskonalic miecz ze strumien "rozrywajacych " materie (fotonów ? ) był żadszy - przez co "zuzycie mocy " miecza było mniejsze - lub trzecie wytłumaczenie ze miecz został na tyle wzmocniony ( dodano do niego kryształy ) ze miał wystarczajco duzo mocy by dac "sobie razde " z napierajacymi go czasteczkami .
Nawiasem mowiac to wyjasnienie powoduje ze mozliwe staje sie uzywanie miecza w wodzie w sposob szybki "taki jak na ladzie " . Poniewaz miecz cały czas "tnie" wode i a co za tym idzie nie ma oporu wody .


No to tyle odemnie ... ciekawy jestem co o tym sadzisz .

Nightcrawler 05-06-2007 23:46

jest mały problem otóż klinga miecza świetlnego parzy - Obi_wan w Uczniu Jedi opatrywał oparzenia po walce na ćwiczebne miecze. Ponadto dokładnie widać jak miecz Qui-Gona rozgrzewa stal w grodzi statku Federacji Handlowej w I epizodzie. [w Jedi Knight ciecia na ścianach stygną]
Oprócz tylko ewenementu z IV epizodu i odciętej przez Bena kończyny która krwawiła - pozostałe były raczej równo odcięte i chyba wypalone. Nie mam pod ręką Darth Maul łowca z mroku ale tam z opisu jego ofiar wynikało że rany były wypalone i równe [odcięta głowa od szyi]
Ponadto z tego co pamiętam miecze miały w sobie wbudowane emitery i ograniczniki i soczewki skupiające regulujące długość i rozmiar klingi. Dla mnie to chyba po prostu w jakiś sposób skupiona i ograniczona plazma lub laser

denis 06-06-2007 09:28

Niestety , jezeli chodzi o działanie mieczy swietlnych , to jest to bardziej zbiór mniej lub bardziej sprzecznych ze soba wyjatków .
Z jednej strony jest to broń Jedi - ale nie - Jedi rowniez jej uzywaja . Z jednej strony jest to "miecz laserowy " ale jest mozliwa jest walka ta bronia jak zwykłym mieczem ( czyli np parowania ) .
Podobnie ma sie sprawa z własciwisciami ostrza : z jednej strony ostrze miecza przecina wszysko - ale jest wyjatek - stal Koinicka ( nie pamietam jak sie nazywała ta rasa :/ ... ktora mozna normalnie walczyc z posiadaczem miecza swietlnego .
Nietsty tutaj kazdy MG prowadzacy SW musi sam wybrac garsć faktow i w/g nch prowadzic .



Mma teraz inne pytanie ( tak było swego czasu napisane w SW RGP D6 w opiscie Imperiali ) ze Imperium w chwili zniszczenia Gwiazdy Smierci ( pierwszej ) posiadało 26 000 Gwiezdnych Niszczycieli - ciekawy jestem czy w dodatakch / ksiazkach jakie cztraliscie ( oraz w tym NOWYM SW D20 ) jest to gdzies wyszczególnione . My swego czasu rpowadzilismy dochodzenie o co dokładnie chodzi ... i co jest liczone jako SD ... czy TYLKI VSD , ISD i SSD - czy tez częsc ciezkich krazowników ... ostatecznie uznalismy ze w te liczbe wchodza nawe Acclamatory ( z wiekszowsci przerabiane na statki pomocnicze ) .

denis 06-06-2007 16:28

co do mieczy swietlnych znalałem to : ( w znacznej mierze oparte jest na literaturze )

CO TO JEST MIECZ ŚWIETLNY

Miecz świetlny (lightsaber), podwójny miecz świetlny/laska świetlna (lightstaff), miecz ogłuszający (stunsaber) to bronie używane w świecie Star Wars przez rycerzy Jedi oraz Mrocznych Jedi. Broń ta skonstruowana jest z kryształu/kryształów, obudowy oraz źródła energi. Takie połączenie tworzy ograniczoną wiązkę lasera który jest w stanie przeciąć prawie wszystko - od zwykłego kawałka drewna po durastalowe konstrukcje. Miecza świetlnego mogą używać tylko wyćwiczeni użytkownicy mocy. Jest to moc bardzo niebezpieczna a zarazem śmiercionośnie skuteczna. Wyszkolony Jedi nie tylko może zadawać ciosy ale również bronić się przed strzałami z blastera. W połączeniu z mocą, miecz świetlny to najlepszy przyjaciel każdego czułego na moc osobnika.

POTRZEBNA WIEDZA

Każdy użytkownik mocy może skonstruować własny miecz świetlny w określonym okresie swojego treningu. Użytkownicy Jasnej Strony mocy konstrulują go jako część swojego testu na rycerza Jedi. Użytkownicy Ciemnej Strony mocy tworzą go już na początku by lepiej wyrazić swój gniew i agresje.

By rozpocząć budowe miecza użytkownik mocy potrzebuje zgromadzić odpowiednią wiedze o jego budowie. By uzyskać taką wiedzę Jedi musi posiadać 4D na swoim atrybucie Control oraz musi posiadać skill Lightsaber równy 5D. Każdy zapyta teraz jak ktoś może rozwijać swój skill Lightsaber nie mając własnego miecza świetlnego ? Odpowiedź jest prosta. Nauka walki nie polega wyłącznie na machaniu już gotową bronią. Istnieją miecze treningowe takie jak stun sabers, wasz mistrz może stworzyć dla was miecz treningowy lub zwyczajnie będziecie uczyć się równowagi machając zwykłą drewnianą belką. Kiedy już poziom Control będzie równy 4D i Lightsaber 5D można wydać 10 CP na nauke zaawansowanego skilla
(A) Lightsaber Design/Repair.

Znajomość budowy i zasady działania miecza świetlnego to nie wszystko. Walka mieczem i jego konstrukcja wymaga uzycia mocy by połączyć się z bronią i stać się jednościa. Wielokrotnie od miecza świetlnego będzie zależeć życie Jedi. By móc rozpocząć budowe Jedi musi nauczyć się mocy Lightsaber Meditation (COntrol+Sense). Moc ta kosztuje 10 CP.

SKRÓT

Control 4D
Lightsaber 5D
(A) Lightsaber Design/Repair
Control+Sense - Lightsaber Meditation

POTRZEBNE KOMPONENTY

Wygląd miecza zależy wyłącznie od wiedzy i talentu rzemieślnika ale również i od jego natury. Rycerze Jedi preferowali miecze o różnych kolorach ostrzy - żółte, niebieskie, zielone. Mroczni Rycerze lubowali się w kolorze czerwonym. Najważniejszym elementem miecza jest kryształ który jest sekretem jego mocy. Zwykłe kryształy można zdobyć w sklepie jubilerskim, te najpotężniejsze to czasami przedmiot legend i idealna gratka dla łowców skarbów. Oprócz kryształu miecz
składa się z bateri, rękojeści, opcjonalnie z zaczepu, różnego rodzaju włączników i innych modyfikacji zależących wyłącznie od użytkownika.

Miecz

- kryształ
- rękojeść
- bateria
- emiter
- dodatki


CHARAKTERYSTYKA KOMPONENTÓW I ICH OPIS

KRYSZTAŁY

Kryształy charakteryzują się kilkoma parametrami. Jest to siła zadawanych obrażeń wyrażona w xD, kolor który można uzyskać z danego kryształu, cena rynkowa,dostępność, trudnośc instalacji i obrobienia kryształu oraz właściwości specjalne.

NAZWA: Danthoririum
SIŁA: 1D
SUGEROWANA CENA: 400 kredytów
DOSTĘPNOŚĆ: ogólnodostępny we wszystkich sklepach jubilerskich
TRUDNOŚĆ INSTALACJI: bardzo łatwa
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Danthoririum to najbardziej pospolity a zarazem najsłabszy kryształ którego można użyc przy konstrukcji miecza
świetlnego. Wykorzystywany głównie do konstrukcji mieczy treningowych dla poczatkujących adeptów. W zalezności od świata występuje w różnych kolorach - niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, czerwony.

NAZWA: Syn Kathracite
SIŁA: 2D+2
SUGEROWANA CENA: 800 kredytów
DOSTĘPNOŚĆ: ogólnodostępny w większości sklepów jubilerskich
TRUDNOŚĆ INSTALACJI: łatwa
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Syn Kathracite to drugi z często występujących kryształów głównie w najwyższych formacjach skalnych. Zwany również kryształem wysokim. Jest dobry do wykorzystania dla tych którzy poraz pierwszy konstrułują swój miecz świetlny lub chcą wyposażyć obecny w dodatkowy kryształ. Kolory - niebieski, czerwony

NAZWA: Kathracite
SIŁA: 3D
SUGEROWANA CENA: 950 kredytów
DOSTĘPNOŚĆ: dostępny w dobrych sklepach jubilerskich
TRUDNOŚĆ INSTALACJI: średnia
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Kathracite podobnie jak jego słabsza wersja Syn Kathracite występuje w górach i jest często wykorzystywany do produkcji ekskluzywnej biżuteri dla dam. Nie jest ceniony przez kolekcjonerów toteż bardzo rzadko można spotkać go na aukcjach. Jest uznawany za kryształ dla klasy średniej. Dla Jedi jest to wspaniała baza dla miecza. Kolory - zielony, purpurowy, czerwony, pomarańczowy.

NAZWA: Kathracite Adegan
SIŁA: 3D
SUGEROWANA CENA: 850 kredytów
DOSTĘPNOŚĆ: dostępny w dobrych sklepach jubilerskich
TRUDNOŚĆ INSTALACJI: średnia
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Kryształ ten posiada game kolorów od bieli do niebieskiego. Jest bardzo popularny w przemyśle holograficznym - wykorzystywany do holo-projektorów i urządzeń tego typu. W holoprojektorach wykorzystuje się zaledwie 1/10 zwykłego kryształu w innym wypadku nie każda rodzina mogła by sobie pozwolić na takie cacko.

NAZWA: Danite Adegan
SIŁA: 3D+1
SUGEROWANA CENA: 970 kredytów
DOSTĘPNOŚĆ: w większości sklepów jubilerskich
TRUDNOŚC INSTALACJI: średnia
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Kryształ ten wykorzystywany jest przy produkcji broni blasterowej. Niewielkie odłamki tego kryształu wmontowane w blaster powodują jego działanie i skupianie wiązki która następnie wysłana jest dalej. Dla Jedi kryształ ten przybierze kolory od pomarańczowego do czerwonego.

NAZWA: Syn Relacite
SIŁA: 3D+2
SUGEROWANA CENA: 1000 kredytów
DOSTĘPNOŚĆ: w dobrych sklepach jubilerskich i na aukcjach
TRUDNOŚC INSTALACJI: średni
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Kryształ ten jest najtańszym kryształem luksusowym. Wykorzystywanym szeroko w produkcji najbardziej nowoczesnych urzadzeń holonetowych - często przy budowie satelit holonetowych. Kryształ ten cieszy się także uznaniem kolekcjonerów ze względu na jego opływowy kształt przypominający perłe z której można wykonać wspaniałą biżuterie. Dla Jedi kryształ przybierze kolory od purpury do czerwieni.

NAZWA: Mephite Adegan
SIŁA: 4D
SUGEROWANA CENA: 2000 kredytów
DOSTĘPNOŚĆ: na aukcjach i w luksusowych sklepach jubilerskich
TRUDNOŚC INSTALACJI: trudny
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Wykorzystywany jest przy produkcji wysokiej klasy laserów przemysłowych które następnie trafiają do stoczni czy innych zakładów produkujących jednostki galaktyczne. Kryształ ten posiada game kolorów od niebieskiego do zielonego.

NAZWA: Ponite Adegan
SIŁA: 4D+1
SuGEROWANA CENA: 2300 kredytów
TRUDNOŚĆ INSTALACJI: trudny
DOSTĘPNOŚĆ: na aukcjach i w luksusowych sklepach jubilerskich, od kolekcjonerów
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Wykorzystywane w sprzecie holonetowych. Rzadko występujące złoża kontrolowane wyłącznie przez korporacje. TYlko 0,1% wydobycia tego kryształu trafia na rynek ogólnodostępny a i wtedy każda partia rozchodzi się w zastraszającym tempie. Kolory od purpury do niebieskiego.

NAZWA: Syn Ponite
SIŁA: 4D+2
SUGEROWANA CENA: 2600 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: trudny
DOSTĘPNOŚĆ: od prywatnych handlarzy i kolekcjonerów
WŁASCIWOŚCI SPECJALNE: brak

OPIS: Kryształ bardzo rzadko występujący i pochodzący ze złóż Ponite Adegan. By zdobyć kryształ o wadze 1 grama trzeba przekonać jakies 1000 ton litej skały. Bardzo twardy i bardzo porządany - kolory czerwony.

NAZWA: Adegan
SIŁA: 5D
SUGEROWANA CENA: 3200 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: bardzo trudny
DOSTĘPNOŚĆ: prywatni kolekcjonerzy
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: kolor czerwony - trudność +3

OPIS: Najpotężniejszy istniejący na rynku prywatnym kryształ. Niegdyś cieszący się olbrzymią popularnością wśród Jedi. Kamień przybiera kolory od bieli do niebieskiego ale możliwe jest ustawienie ostrza na kolor zielony. Chodząc słuchy ze wytrwany rzemieślnik umie tak obrobić kamień by uzyskać kolor czerwony.

NAZWA: Dalwyn Kethracite
SIŁA: 5D+2
SUGEROWANA CENA: ???
TRUDNOŚĆ INSTALACJI: bardzo trudny
DOSTĘPNOŚĆ: ???
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: ???

OPIS: Znany jest kryształ Dalwyn używany w taniej biżuteri. Jednak ten kryształ uchodzi już właściwie za nieistniejący. Wiadomo było że miecze z tego kryształu były uznawane za jedne z najpotężniejszych. Obecnie chodzą słuchy że 2-3 osoby w sektorze Sluis mogą wiedzieć gdzie się znajduje. Kolor - czerwony

NAZWA: Sherunshur
SIŁA: 6D
SUGEROWANA CENA: ???
TRUDNOŚC INSTALACJI: heroiczna
DOSTĘPNOŚĆ: ???
WŁAŚCIWOŚCI SPECJALNE: ???

OPIS: Wzmianka o tym krysztale często pojawia sięw opowieściach piratów i innych wyrzutków. Mówi się o nim gdzieś pomiędzy - białym rancorem a tym że ktoś uścisnął ręke Imperatorowi.

REKOJEŚĆ

Rękojeści to ważny element konstrukcji miecza jak i nie najważniejszy. Od niej zalezy integralność pozostałych elementów, Szybkość zadawnych ruchów i poręćzność. Rękojeść można wykonać z materiałów:

RODZAJ: metalowych
TRUDNOŚC INSTALACJI: średni
WŁAŚCIWOŚCI: brak

RODZAJ: niemetalowych
TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna
WŁAŚCIWOŚCI: +1D trudności do wykrycia miecza

RODZAJ: imitująca
TRUDNOŚĆ: heroiczna+10
WŁAŚCIWOŚCI: miecz imituje jakiś przedmiot np instrument typu flet.

BATERIA

Miecz nie jest napędzany mocą jak niektórzy sądzą. Miecz to w gruncie rzeczy bardzo nowoczesna broń do zabijania napędzana podobnie jak większość. Za pomocą bateri.

NAZWA: Slayne & Korpil Mk-77 Micro Fusion Reactor
CENA: 600 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna
WŁAŚCIWOŚCI: +1D do zadawnych obrażeń

NAZWA: Slayne & Korpil Mk-77 'Force' Micro Fusion Reactor
CENA: 400 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna
WŁAŚCIWOŚCI: -1D do zadawnych obrażeń

EMITER

Emiter służy do skupiania energi wytworzonej przez baterie i kryształ. Bardzo ważny element miecza.

RODZAJ: Emiter otwarty
CENA: 100 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: średnia
UWAGI: możliwość oparzenia przy różnicy Trudności Bazowej-Trudnośc Rzutu=5

RODZAJ: Emiter osłonowy
CENA: 300 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna
UWAGI: dodaje +1 do testu na szybkie wyciągnięcie miecza

RODZAJ: Emiter Zintegrowany
CENA: 250 kredytów
TRUDNOŚĆ INSTALACJI: bardzo trudna
UWAGI: +1 do zadawnych obrażeń, +2 do trudności wykrycia miecza

RODZAJ: Emiter talerzowy
CENA: 100 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: średnia
UWAGI: +1D do odbijania strzałów z blastera

RODZAJ: Emiter stożkowy
CENA: 200 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna
UWAGI: +1D do obrażeń

RODZAJ: Ogłuszeniowy
CENA: 400 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: trudna
UWAGI: Zamienia na stałe zadawane obrażenia-1D na obrażenia Stun

RODZAJ: Ogłuszeniowo zmienny
CENA: 600 kredytów
TRUDNOŚC INSTALACJI: bardzo trudna
UWAGI: Możliwośc zmiany obrażeń normalnych na stun w czasie walki.

DODATKI

RODZAJ: Pressure Grip
EFEKT: sprawia że nie trzymany w rękach miecz odrazu gaśnie. Idealne rozwiazanie dla początkujących którzy nie chcą stracić ręki w przypadku upadku miecza.
CENA: 200 kredytów
TRUDNOŚĆ: Łatwy

RODZAJ: Variable Lenght
EFEKT: Kontrola długości miecza. Wymagane są minimum dwa kryształy. Miecz może wydłużyć się dwukrotnie. Kryształ silniejszy uznawany jest za zadający obrażenia w krótkiej wersji miecza. Słabszy za dłuższy.
CENA: 500 kredytów
TRUDNOŚĆ: Bardzo trudny

RODZAJ: Light supression
EFEKT: ta modyfikacja ma dwa zastosowania. Albo pozwala na całkowite usunięcie światła emitowanego przez ostrze (utrata 1D obrażeń). Druga możliwość to dostrojenie ostrza do światła UV/IR.
CENA: 600 kredytów
TRUDNOŚĆ: Bardzo trudny

RODZAJ: Sound Supression
EFEKT: ta modyfikacja pozwala na usuniecie emitowanego przez miecz dźwięku "buczenia"
CENA: 600 kredytów
TRUDNOŚĆ: Bardzo trudny

RODZAJ: Incresed Ilumination
EFEKT: modyfikacja ta pozwala na zwiększenie światła emitowanego przez miecz +1D do szukania w ciemnościach przy włączonym mieczu
CENA: 500 kredytów
TRUDNOŚĆ: Bardzo trudny

RODZAJ: Internal Switch
EFEKT: zastosowanie przycisku węwnątrz miecza. Dzięki temu tylko osoba posiadająca talent do telekinezy będzie potrafiłą włączyć miecz za pomocą mocy.
CENA: 200 kredytów
TRUDNOŚĆ: Trudny


POTRZEBNY CZAS

Budowa miecza nie trwa 1 dzień. Jest to długi proces wymagający całkowitego poświęcenia. Jedi pragnący zbudować miecz musi poświęcić swój czas wyłącznie temu zadaniu. Zmniejszenie czasu wymaganego do budowy miecza równa się zwiększeniu poziomu trudności o +5 na każdym etapie. W czasie każdego etapu konstrukcji testowana jest zdolnośc (A) Lightsaber Repair/Design. W przypadku nie zdania testu nalezy ponownie rozpocząć ten etap. W przypadku krytycznego nie zdania testu część nad którą pracujemy może ulec zniszczeniu. Testy trudności nie sumują się. W przypadku instalowania dwóch kryształów o poziomie trudny zdajemy test instalacji osobno dodając jednak +3 do instalacji drugiej rzeczy, +4 jeżeli jest to trzeci przedmiot danego etapu +5, czwarty itp

Etapy

- konstrukcja rękojeści - 4 dni
- obróbka kryształu i instalacja - 4 dni - każdy dodatkowy kryształ +2 dni.
- bateria - 1 dzień
- emiter - 1 dzień
- dodatki - 2 dni - +1 dzień za każdy dodatek



Dodam ze Jedi staruja z force skilami na 1 D ... wiec miecz nawet 3 D w zasadzie nie jest w stanie wyrzadzic krzywdy humanoidowi ( ktory broni sie sia - srednio na poziomie 2-4 D )

Nightcrawler 10-06-2007 23:30

Ogólnie rzecz biorąc nie udało mi sie póki co znaleźć żadnych konkretnych liczb świadczących o ilośći statków wchodzących w skład floty Imperium.
Znalzałem natomiast takie dane SD wchodzących w skład sił imperialnych

Executor Class Star Destroyer
Class: Command ship - według podr. podst SWD20 SSD był traktowany jako BattleStation a nie Ship
Crew:450,716+76,000 troops
M.D.C by Location
Engines(13):45,000 each*
Turbolaser Batteries(250):300 each
Heavy Turbolaser Batteries(250):600 each Ion Cannons:(250):200 each
Tractor Beam Projectors(40):300 each
Sensor Globes(2):1,100 each**
Bridge:7,500***
Main Body:950,000
Shields:1,300,000
*each engine disabled causes 10% speed penalty, and loss of bonuses
**Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus
***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike
Top Speed: .16c
HyperSpeed:x2
Length:55,760 feet(11 miles)
Cargo Capacity: 500,000 tons
Power System:4 ion Fusion Reactors;100 year life
Rifts Earth Black Market Cost:8 trillion Credits
Weapons Systems
1. 250 Turbolaser Batteries
Arc:turret
Primary Purpose:Anti-starship
Secondary Purpose:Assault
Mega-Damage:3d6x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:100 miles
Payload:Unlimited
Strike:+1
2. 250 Heavy Turbolaser Batteries
Arc:Turret
Primary Purpose:Assault
Secondary Purpose:Anti-Starship
Mega-Damage:1d4x1000
Rate of Fire:Standard
Effective Range:200 miles
Payload:Unlimited
3. 250 Ion Cannons
Arc: Turret
Primary Purpose:Assault/capture
Mega-Damage:2d6x100(no actual damage)
Rate of Fire:Standard
Effective Range:20 miles
Strike:+2
4. 250 Concussion Missle Tubes
Arc: 360
Primary Purpose:Assault
Secondary Purpose:Defense
Mega-Damage:1d4x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:100 miles
Strike:+5
5. 40 Tractor Beam Projectors
Arc: Front
Primary Purpose:Capture
Mega-Damage:nil
Rate of Fire:Standard
Effective Range:50 miles
6. Vehicle Compliment
57 TIE Squadrons(684) of varying types
30 TIE L/N squadrons(360)
15 TIE Interceptor Squadrons(240)
5 TIE Bomber squadrons(60)
5 TIE Avanced squadrons(60)
1 Skipray Blastboat Squadrons(12)
4 Assault Gunboat Squadrons(48)
6 X-14 Missleboats
50 Lambda-Class Shuttles
20 Gamma-Class Shuttles
300 Sentinel-Class Landing Craft
100 Delta-Class Transports
100 AT-AT Walkers
200 AT-ST Walkers
100 LAV Chariots
450 CAV's
250 HAV's
15 Mobile Command Bases
Other Bonuses
Piloting:-25%
Dodge-4
Sensors, long:110%
Sensors, short:130%
Communications:X4
Holonet Center;Instantanious communication

Eclipse Class Star Destroyer
Class: Flagship
Crew:708,470+150,100 troops
M.D.C by Location
Main Engines(8):50,000 each*
Axial Superlaser:32,000
Heavy Turbolaser Batteries(500):600 each
Turbolaser Batteries(550):300 ea
Ion Cannons:(75):200 each
Tractor Beam Projectors(100):300 each
Gravity Well Projectors(10):7,500 each
Sensor Globes(2):1,100 each**
Bridge:20,000***
Main Body:1,600,000
Bridge Shields:65,000
Backup Shields:200,000
Shields:2,400,000
*each engine disabled causes 20% speed penalty, and loss of bonuses
**Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus
***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike
Top Speed: .25c
HyperSpeed:x2
Length:51,500 feet(10 miles)
Cargo Capacity: 600,000 tons
Power System:4 ion Fusion Reactors;100 year life
Rifts Earth Black Market Cost:n/a!
Weapons Systems
1. 1 DexenGrid HS-II Axial Superlaser
Arc:front
Primary Purpose:Anti-planet
Secondary Purpose:Anti-starship
Mega-Damage:1d6x500,000+1d6 per minute to a max of 10d
Rate of Fire:Standard
Effective Range:500,000 miles
Payload:Unlimited
2. 550 Heavy Turbolaser Batteries
Arc:turret
Primary Purpose:Anti-starship
Secondary Purpose:Defense
Mega-Damage:1d4x1000
Rate of Fire:Standard
Effective Range:200 miles
Payload:Unlimited
Strike:+2
3. 550 Turbolaser Batteries
Arc:Turret
Primary Purpose:Assault
Secondary Purpose:Anti-Starship
Mega-Damage:3d6x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:100 miles
Payload:Unlimited
4. 75 Ion Cannons
Arc: Turret
Primary Purpose:Assault/capture
Mega-Damage:2d4x100(no actual damage)
Rate of Fire:Standard
Effective Range:20 miles
Strike:+2
5. 100 Tractor Beam Projectors
Arc: Front
Primary Purpose:Capture
Mega-Damage:nil
Rate of Fire:Standard
Effective Range:50 miles
6. 10 Gravity Well Generators
Arc: Turret
Primary Purpose:Anti-Hyperspace
Mega-Damage:nil;all ships rendered hyperspace incapable within range
Rate of Fire:special
Effective Range:500,000 miles
7. Vehicle Compliment
50 TIE Interceptor Squadrons(480)
20 TIE Defender Squadrons(24)
10TIE Bomber Squadrons(96)
5 Assault Gunboat squadrons(60)
2 X-14 Missleboat squadrons(24)
25 Gamma Class Shuttles
75 Lambda Class Shuttles
320 Sentinel-Class Landing Craft
200 Delta-Class Transports
100 AT-AT Walkers
250 AT-ST Walkers
100 LAV Chariots
600 CAV's
400 HAV's
40 Mobile Command Bases
Other Bonuses
Dodge-3
Piloting:-10%
Sensors, long:100%
Sensors, short:120%
Communications:X5
Holonet Center;Instantanious Communication

Sovereign Class Star Destroyer
Class: Command Ship
Crew:601,670+130,100 troops
M.D.C by Location
Engines(8):31,000 each*
Axial Superlaser:25,000
Heavy Laser Cannons(500):100 each Turbolaser Batteries(550):250 each
Ion Cannons:(75):200 each
Tractor Beam Projectors(100):300 each
Gravity Well Projectors(5):7,500 each
Sensor Globes(2):1,100 each**
Bridge:14,000***
Main Body:1,100,000
Shields:1,300,000
*each engine disabled causes 20% speed penalty, and loss of bonuses
**Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus
***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike
Top Speed: .15c
HyperSpeed:x3
Length:45,100 feet(9 miles)
Cargo Capacity: 400,000 tons
Power System:4 ion Fusion Reactors;100 year life
Rifts Earth Black Market Cost:n/a!
Weapons Systems
1. 1 Axial Superlaser
Arc:front
Primary Purpose:Anti-planet
Secondary Purpose:Anti-starship
Mega-Damage:1d6x500,000+1d6 per minute to a max of 6d
Rate of Fire:Standard
Effective Range:500,000 miles
Payload:Unlimited
2. 500 Heavy Laser Cannons
Arc:turret
Primary Purpose:Anti-starship
Secondary Purpose:Defense
Mega-Damage:1d6x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:20 miles
Payload:Unlimited
Strike:+2
3. 550 Turbolaser Batteries
Arc:Turret
Primary Purpose:Assault
Secondary Purpose:Anti-Starship
Mega-Damage:2d4x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:50 miles
Payload:Unlimited
4. 75 Ion Cannons
Arc: Turret
Primary Purpose:Assault/capture
Mega-Damage:2d4x100(no actual damage)
Rate of Fire:Standard
Effective Range:20 miles
Strike:+2
5. 100 Tractor Beam Projectors
Arc: Front
Primary Purpose:Capture
Mega-Damage:nil
Rate of Fire:Standard
Effective Range:50 miles
6. 5 Gravity Well Generators
Arc: Turret
Primary Purpose:Anti-Hyperspace
Mega-Damage:nil;all ships rendered hyperspace incapable within range
Rate of Fire:special
Effective Range:500,000 miles
7. Vehicle Compliment
8 TIE Advanced Squadrons(96)
2 TIE Defender Squadrons(24)
4 TIE Bomber Squadrons(48)
2 Assault Gunboat squadrons(24) 50 Gamma Class Shuttles
250 Sentinel-Class Landing Craft
100 Delta-Class Transports
100 AT-AT Walkers
150 AT-ST Walkers
30 LAV Chariots
500 CAV's
250 HAV's
25 Mobile Command Bases
Other Bonuses
Dodge-3
Piloting:-10%
Sensors, long:100%
Sensors, short:120%
Communications:X5
Holonet Center;Instantanious Communication

Victory II Class Star Destroyer
Class: Heavy Cruiser
Crew:6,102+1,600 troops
M.D.C by Location
Engines(6):3000 each*
Turbolaser Batteries(20):250 ea
Double Turbolasers:(40):200 each
Ion Cannons(10):200 each
Tractor Beam Projectors(10):300 each
Sensor Globes(2):800 each**
Bridge:2,800***
Main Body:40,000
Shields:50,000
*each engine disabled causes 1/4 speed penalty, and loss of bonuses
**Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus
***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike
Top Speed: .26c
HyperSpeed:x1
Length:2,952 feet
Cargo Capacity: 3500 tons
Power System: ion Fusion Reactor;10 year life
Rifts Earth Black Market Cost:170 Billion Credits
Weapons Systems
1. 20 Turbolaser Batteries
Arc:turret
Primary Purpose:Anti-starship
Secondary Purpose: Defense
Mega-Damage:3d4x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:80 miles
Payload:Unlimited
2. 40 Double Turbolaser Cannons
Arc:Turret
Primary Purpose:Assault
Secondary Purpose:defense
Mega-Damage:2d4x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:40 miles
Payload:Unlimited
Strike:+1
3. 10 Ion Cannons
Arc: Turret
Primary Purpose:Assault/capture
Mega-Damage:2d6x100(no actual damage)
Rate of Fire:Standard
Effective Range:20 miles
Strike:+2
4. 10 Tractor Beam Projectors
Arc: Front
Primary Purpose:Capture
Mega-Damage:nil
Rate of Fire:Standard
Effective Range:20 miles
5. Vehicle Compliment
3 TIE Squadrons(36)
10 Sentinel Landing Craft
2 Lambda Class Shuttles
5 AT-AT Walkers
10 AT-ST Walkers
5 LAV Chariots
10 CAV's
5 HAV's
1 Mobile Command Base
Other Bonuses
Dodge-1
Sensors, long:60%
Sensors, short:75%
Communications:X4

[b]Imperator Class Star Destroyer[/bb]
Class: Battleship
Crew:37,015+9,700 troops
M.D.C by Location
Main Engines(3):8,000 each*
Secondary Engines(4):3,400 each Turbolaser Batteries(60):300 ea
Ion Cannons:(60):200 each
Tractor Beam Projectors(10):300 each
Sensor Globes(2):1,100 each**
Bridge:6,800***
Main Body:110,000
Shields:123,000
*each engine disabled causes 20% speed penalty, and loss of bonuses
**Taking out a sensor globe causes -50% sensor bonus
***taking out bridge causes loss of ALL bonuses, -2 initiative, -2 strike
Top Speed: .24c
HyperSpeed:x2
Length:5,248 feet
Cargo Capacity: 36,000 tons
Power System: ion Fusion Reactor;10 year life
Rifts Earth Black Market Cost:420 Billion Credits
Weapons Systems
1. 60 Turbolaser Batteries
Arc:turret
Primary Purpose:Anti-starship
Secondary Purpose:Assault
Mega-Damage:3d6x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:100 miles
Payload:Unlimited
2. 60 Ion Cannons Cannons
Arc:Turret
Primary Purpose:Assault
Secondary Purpose:defense
Mega-Damage:2d6x100
Rate of Fire:Standard
Effective Range:20 miles
Payload:Unlimited
Strike:+1
3. 10 Tractor Beam Projectors
Arc: Front
Primary Purpose:Capture
Mega-Damage:nil
Rate of Fire:Standard
Effective Range:50 miles
4. Vehicle Compliment
6 TIE Squadrons(72) of varying types
6 Assault Gunboats
2 Skipray Blastboats
3 Gamma Class Shuttles
6 Lambda-Class Shuttles
60 Sentinel-Class Landing Craft
15 Delta-Class Transports
20 AT-AT Walkers
30 AT-ST Walkers
10 LAV Chariots
3 Mobile Command Bases
15 Mekun Hoverscouts
20 HAV's
25 CAV's
Other Bonuses
Dodge-1
Sensors, long:85%
Sensors, short:110%
Communications:X4
Holonet Center;Instantanious communication

za SW D20 - Imperial Capital Ships


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:59.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172