lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum hydeparku (http://lastinn.info/archiwum-hydeparku/)
-   -   Test dla postaci- czy grasz Mary Sue?;p (http://lastinn.info/archiwum-hydeparku/5605-test-dla-postaci-czy-grasz-mary-sue-p.html)

Lhianann 15-05-2008 19:07

Test dla postaci- czy grasz Mary Sue?;p
 
Wyciągnięcie z forum Twój.net

Cytat:

Przeznaczone głównie dla MG, ale gracze którzy chcą autoryzować swoje postacie, też powinni na to zerknąć. Oczywiście niepełnoletnich w żaden sposób nie zachęcam do picia alkoholu, w tym przypadku zamiast kielicha zaleca się szklankę coli (wtedy też zmienia się punktacja, jeśli odeszliście od stołu przed doczytaniem do końca - stworzyliście Mary Sue). Pełnoletni niech lepiej na wszelki zaopatrzą się w dużą ilość wódki ;P.

I. WYGLĄD

Strzel sobie banię, jeśli twój bohater:

1. Wygląda jak twój młodszy i ładniejszy brat/siostra (za to strzel sobie nawet dwie).
2. Jest powalająco przystojny/piękna.
3. Jest powalająco przystojny/piękna, ale ma skądinąd seksowny defekt urody (blizna a'la Harrison Ford, biale pasmo we włosach).
4. Jego skóra jest nienaturalnie blada, opalona ponad normę lub złota.
5. Jego włosy są złote, mlecznobiałe, kruczoczarne lub płomiennorude.
6. Ma oczy w kolorze czystego błękitu, ciepłego brązu, ciemne i tajemnicze, albo szmaragdowozielone. Wypij ekstra banię za każdy raz, kiedy jego oczy zmieniają kolor pod wpływem emocji.
7. Jego oczy zdają się przenikać ludzkie myśli.
8. Nosi skórzane ciuchy.
9. Ma seksowny tatuaż.
10. Gdy przechodzi przez pokój, wszyscy cichną i patrzą.
11. Jego romantyczna blizna powstała po spotkaniu z Wielkim Złym.
12. Jest szczupły i zgrabny, delikatnie muskularny, kobieta dodatkowo ma obsesję na punkcie figury.
13. Nie ma wieku, wygląda zawsze na "coś koło 21".

II. PRACA

Strzel sobie banię, jeśli twój bohater:

1. Ma ten sam zawód co ty (za to strzel dwie).
2. Robi to, co ty zawsze chciałbyś robić.
3. Jest super świetny w swojej pracy.
4. Jest strażnikiem ładu i porządku.
5. Uczy czegoś związanego z magią.
6. Nie ma stałej pracy, jest wolnym strzelcem.
7. Ma skromną pracę, a oprócz niej drugie życie.

III. NIEZWYKŁE WŁAŚCIWOŚCI


Strzel sobie banię, jeśli twój bohater:

1. Jest szczególnie uwielbiany przez małe dzieci i zwierzęta.
2. Jest ogólnie uwielbiany (za to dwie banie!).
3. Odczuwa szczególną więź duchową z którymś z głównych bohaterów.
4. Ma niezwykle silną osobowość.
5. Ma niezwykłe właściwości magiczne.
6. Widzi przyszłość.
7. Jest szczególnie związany z magią naturalną: żywioły, czakramy itp.
8. Jest w stanie, nawet będąc mężczyzną, dostrzec ukryte uczucia i inne relacje pomiędzy postaciami.
9. Przy piciu jest w stanie posłać pod stół każdego innego bohatera.
10. Posiada tajemniczy artefakt, niedostępny innym, który daje mu szczególne mozliwości (jedna bania za każdy artefakt!).

IV. PRZESZŁOŚĆ

Strzel sobie banię, jeśli okazuje się, że twój bohater:

1. Był pierwszą i niespełnioną miłością któregoś z głównych bohaterów.
2. Przybył z bardzo daleka (jeżeli z innej cywilizacji strzel dwie).
3. Jest ścigany przez prawo pod fałszywym zarzutem.
4. Przybył z innego czasu aby zapobiec katastrofie.
5. Jego ojczystym językiem nie jest angielski.
6. Nie jest człowiekiem (elf, rusałka, syrena etc.; jeśli elf - dopij butelkę).

V. SCENARIUSZ


Strzel sobie banię, jeśli twój bohater:

1. Sprawia, ze dwoje innych bohaterów uświadamia sobie, że się kochają.
2. Śpi z bohaterami, których sam autor uważa za bardzo atrakcyjnych (po jednej bani za każdego).
3. Jego druga połówka jest uderzająco podobna do obiektu uczuć autora (jeżeli uczucia autora były niespełnione, strzel jeszcze jedną banię).
4. Zabija lub chwyta Złych, nawet tych bardziej inteligentnych od głównego bohatera.
5. Uzdrawia któregoś z głównych bohaterów.
6. Prawi któremuś z głównych bohaterów kazanie, po którym tamten już wie szystko o swoim życiu i uczuciach.
7. Udaje mu się wyklarować któremuś z głównych bohaterów, że znajdzie szczęście NIE zmieniając miejsca w świecie, pracy, partnera.
8. Sprawia samą swoją obecnością, że ludzie zaczynają lepiej rozumieć swoje uczucia i samych siebie.
9. Pokonuje wielokrotnego mordercę tuż przed tym, zanim zabije on kolejną ofiarę.
10. Zbawia świat/kraj/miasto/szkołę/sierociniec (jadna bania za każde)
11. Robi którąś z tych rzeczy za cenę swojego życia (dwie banie).
12. Odwraca ciążącą na kimś klątwę.
13. Godzi dwóch lub więcej zwaśnionych członków rodziny (bania za każdego zwaśnionego członka).
14. Poświęca swoje życie za kogoś innego.
15. Poświęca swoją miłość, by ktoś inny mógł być szczęśliwy.
16. Odkrywa, ze jest chory na nieuleczalną chorobę.

VI. KONIEC

Strzel sobie banię, jeśli twój bohater:

1. Pada w ramiona ukochanej/ukochanego szczęsliwy, że jego dzieło jest spełnione.
2. Pada w ramiona ukochanej/ukochanego wspominając dawne nieszczęścia i przeszkody, szczęśliwy, że inni też są szczęśliwi.
3. Odjeżdża w stronę zachodzącego słońca, tak tajemniczo, jak się pojawił.
4. Ma gustowny pogrzebik na którym wszyscy główni bohaterowie płaczą jak bobry (dokończ butelkę).

Punktacja:

Siedzisz przy stole: postać jest ok.
Leżysz pod stołem: stworzyłeś Mary Sue!

Lilith 15-05-2008 20:37

Leżę pod stołem ...martwa. Nikt nie wlałby w siebie bezkarnie tyle alkoholu :lol:

Lhianann 15-05-2008 20:47

Taak, Mary Sue rządzi... Wybitnie zabójczy jest ten test dla ludzi grających w woda- ma sie na dzień dobry w zależności od tego kim sie gra kilka kieliszków...;p

Bulny 15-05-2008 20:47

Łał... Zabójcza dawka promili została osiągnięta chyba przy 3 "rozdziale" :lol:

Verax 15-05-2008 20:55

Hehehe dobry test, ilość cukru przelanego do mojego ciała w postaci pepsi (tak, nie piję) osiągnęłaby krytyczny poziom przy punkcie PRACA... ale tylko tam, reszta jakoś do mnie nie pasuje.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:16.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172