| Atrofia Przekonania
Tekst ukazał się pierwotnie na moim blogu na serwisie Poltergeist.
Wstępik konieczny...
W swoim drugim tekście, który wbrew pierwotnemu założeniu nie wyczerpał tematu w sposób wystarczający, poruszyłem tematykę tworzenia wiarygodnych,... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 1 | 9 434 |
14-11-2011 11:03 Aschaar | |
|
| Blog o tematyce fantastycznej, grach fabularnych i książkach Blog poświęcony książkom o tematyce fantastycznej i grom fantasy role-playing. Chcemy ukazać swój punkt widzenia pięknego świata przepełnionego magią, artefaktami, potworami. Magiczna moc książek potrafi przenieść nas w otchłanie naszej nieprzemierzonej wyobraźni a gry takie jak... |
Ocena autora | Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | | 0 | 15 657 |
26-10-2013 22:33 Rengaru | |
|
| Chce bohatera!
Oto i tekst dla początkujących graczy o pisaniu kart postaci. Mam nadzieje, że komuś się przyda.
Tekst był już publikowany na Strefoblogu.
Tylko mam prośbę, nie wierzcie w to co piszą w internecie. Jeśli masz słowo pisane przyjmować bezkrytycznie, to lepiej... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 3 | 21 135 |
24-08-2014 23:04 Demoon | |
|
| Ciężar sesji – gracz, mistrz gry czy wszyscy razem? Czyli odpowiedzialność za rozgrywkę, jej przebieg oraz czy będzie udana. Zwykle leży na barkach mistrza gry który niczym Atlas dźwiga ją niestrudzenie. Czy tak zawsze musi być? Kiedy gracze siedzą i czekają aż wpadnie im jakieś zadanie w łapska jak to zwykle bywa lub zostaną... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 8 | 11 850 |
13-01-2008 15:50 Johan Watherman | |
|
| Czy jako Mistrz Gry...
Swojego czasu dostałam PW od Howgh'ka z pytaniem, które można by podsumować krótkim: "Jak prowadzić sesję?". Poniżej przedstawiam rozszerzoną wersję rozmowy, którą odbyliśmy na GG. Zaznaczam, że przedstawia ona moje subiektywne spojrzenie na MGkowanie - w moim przypadku się... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 8 | 23 669 |
20-05-2014 21:31 Aramin | |
|
| Gracze - typy. Oraz "Zdanie-klucz" - słów kilka
Tak naprawdę nie ma wielu rodzajów problemów, z którymi MG muszą się potykać. Jest ich dosłownie kilka. Inna sprawa, że przyjmują wiele form, choć tak naprawdę, można je opisać jednym terminem: gracze.
idąc na sesję, gracze mają oczekiwania. Są też... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 3 | 13 887 |
13-10-2013 22:26 Komtur | |
|
| |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | - | - |
04-06-2014 00:57 Bergan | |
|
| Idealny MG, czyli...
No właśnie. Wielu z nas marzy by takim być, lub by z takim pracować, lecz czy wiemy kogo tak właściwie „szukamy”? W tym artykule spróbuję opisać Mistrza Gry doskonałego, zaznaczając jednocześnie że są to moje osobiste refleksje, przemyślenia i wnioski. |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 6 | 11 951 |
23-02-2008 18:14 DogGhost | |
|
| Intuicja Gracza
Środa, 30 listopada, roku ludzkiego 2005. Siedzę przed urządzeniem, które ludzkość od zeszłego tysiąclecia zwykła nazywać komputerem. Poszukuje zajęcia ciekawszego niż liczenie naprężeń normalnych w układach statycznie niewyznaczalnych. Przez dłuższy czas bez efektu. W końcu... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 11 058 |
30-11-2005 20:17 metalslave | |
|
| Kiedy potrzebuje łopaty nie chwytam łyżeczki
Wstęp
Dobra, rozmowa o zaletach Neuroshimy przekonała mnie by napisał parę słów dlaczego mainstream(główny nurt) ssie aż iskry lecą.
Wygodnie było by mi napisać bo tak, ale to was chyba nie przekona |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 22 | 15 802 |
08-04-2007 22:54 kitsune | |
|