| Idealny MG, czyli...
No właśnie. Wielu z nas marzy by takim być, lub by z takim pracować, lecz czy wiemy kogo tak właściwie „szukamy”? W tym artykule spróbuję opisać Mistrza Gry doskonałego, zaznaczając jednocześnie że są to moje osobiste refleksje, przemyślenia i wnioski. |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 6 | 11 974 |
23-02-2008 18:14 DogGhost | |
|
| Tworzenie sensownych artefaktów
Tworzenie artefaktów.
Oczywistym jest, że chyba żaden system nam nie podstawia gotowych rzeczy i artefaktów (czyli super broni lub zbroi). Te trzeba samemu planować. O ile o broń zwykła nietrudno, bowiem wystarczy sięgnąć po różne podręczniki... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 9 | 11 895 |
05-10-2009 08:22 Kelly | |
|
| Ciężar sesji – gracz, mistrz gry czy wszyscy razem? Czyli odpowiedzialność za rozgrywkę, jej przebieg oraz czy będzie udana. Zwykle leży na barkach mistrza gry który niczym Atlas dźwiga ją niestrudzenie. Czy tak zawsze musi być? Kiedy gracze siedzą i czekają aż wpadnie im jakieś zadanie w łapska jak to zwykle bywa lub zostaną... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 8 | 11 882 |
13-01-2008 15:50 Johan Watherman | |
|
| O odgrywaniu postaci w PBF słów kilka
O ODGRYWANIU POSTACI W PBF SŁÓW KILKA
Jeżeli nigdy nie grałeś w PBF i chcesz zacząć te przygodę, to warto abyś przeczytał ten tekst do końca. Jeżeli masz trochę doświadczenia, ale wciąż czujesz, że czegoś... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 7 | 11 632 |
11-07-2013 11:02 Kelly | |
|
| Relacje MG a Gracz
Wstęp
Zapewne każdy MG stanął kiedyś przed faktem nieudanej sesji. Coś brakowało, nie było uśmiechów a jedynie sporo rutyny. Krótko mówiąc, sesja ssała.
Poniższy artykuł postara się omówić ten problem, i podać parę propozycji rozwiązania... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 3 | 11 548 |
28-02-2008 14:37 DogGhost | |
|
| Postapo i "bliskie" SF - broń Jeśli w postapo walczymy z maszynami byłoby ciekawiej gdyby miały one jakąś odmienną od obecnie używanej technologie. Podobnie w przypadku “bliskiego” Science Fiction (czyli bez olbrzymich przełomów w fizyce). Zapewne wielu MG sobie pomyślało że fajnie byłoby w sesji wprowadzić... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 11 537 |
12-05-2018 13:49 Leminkainen | |
|
| Potwór Tygodnia #6: Zguba Grymuarów Zgubą Grymuarów określa się rodzaj częściowo organicznego kryształu, który wymknął się spod kontroli i zaczął bez nadzoru żywić się żywymi stworzeniami.
Więcej pod linkiem. |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 11 440 |
01-05-2020 19:33 Zormar | |
|
| Metoda kija i marchewki
Tekst z Magazynu "Esencja" nr 3/2002 rok Autor :Leszek "Leslie" Karlik
Metoda kija i marchewki
czyli "Nie wczuwałeś się w postać? No to nie awansujesz na następny poziom!"
(z cyklu 'Realizm w RPG') |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 11 164 |
05-10-2005 18:03 Darken | |
|
| Intuicja Gracza
Środa, 30 listopada, roku ludzkiego 2005. Siedzę przed urządzeniem, które ludzkość od zeszłego tysiąclecia zwykła nazywać komputerem. Poszukuje zajęcia ciekawszego niż liczenie naprężeń normalnych w układach statycznie niewyznaczalnych. Przez dłuższy czas bez efektu. W końcu... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 11 073 |
30-11-2005 20:17 metalslave | |
|
| To ja mu mówię... Tekst z magazynu "Esencja"
nr 2/2002
Autor: Leszek "Leslie" Karlik
To ja mu mówię...
czyli po co komu umiejętności rozmowy?
(z cyklu 'Realizm w RPG') |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 10 935 |
05-10-2005 17:59 Darken | |
|