|
Opowieści Bardów Wielu bardów zaprezentowało już swe pieśni w karczmie, wielu kuglarzy rozbawiło publiczność na ulicach. Spróbuj i ty zyskując sławę i trzos pełen monet. (Twórczość własna forumowiczów - materiały, pomoce do gry itp.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-02-2005, 19:38 | #11 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Spójrzmy prawdzie w oczy, chyba nikt nie ma wsztystkiego co wyszło po polsku i dlatego zabawa ma być tak ograniczona ? Już można to przesłać jakiemuś sędziemu i jak on ma to luz. Dlaczego mam pokzaywać swojego builda przeciwnikowi ? Do walki raczej się staje z Edgarem, Fistandantiliusem ( ), itd. a nie z Ftr8/wiz7/brd5. Nie ma zmiany to założe włąsną arenę i lepszymi zasadami.
__________________ "A flame which never dies, but brightens with the passing of time." | |
12-02-2005, 19:57 | #12 |
Administrator Reputacja: 1 | Ja np sporo featów, klas, zasad mam pospisywanych na kartki. Robiło sie rajd po jakiś podręcznik wertowało i tyle. Poprostu wydaje mi się, że poprostu takieg delikwenta bierzemy, podajemy z jakiego podręcznika i tyle. Takie ograniczanie nie ma sensu i zabiera zabawe (czytaj, nie mógłbym sowjego łamańca zrobić :P). W sumie skończyłoby się na tym, że byśmy grali klasami z PG... |
12-02-2005, 21:48 | #13 |
Reputacja: 1 | Macie racje ale po prostu trudno było mi ustalic system który dawał by równe szanse w dostępie graczy do źródeł :/ ponadto głupio byc zaskoczonym przez atut którego sie wcześniej nie znało i nie miało się z nimi kontaktu. Jeśli uważacie że przedstawiona przez was zasada będzie ok, to nie ma sprawy. Uwagi: W miarę możlwości starajcie się uzywac polskich nazewnictw danych klas/atutów/zdolności to znacznie ułątwi grę (przynajmniej mi ). Poza tym, co powiecie na tabele punktacyjną i mistrzostwa?? I w końcu jak polecacie nazwać klub?? Kos(A)
__________________ ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION |
13-02-2005, 21:41 | #14 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Co do nazwy to najpierw trzeba uruchomić arenę a potem ją nazwać.
__________________ "A flame which never dies, but brightens with the passing of time." | |||
13-02-2005, 23:10 | #15 |
Administrator Reputacja: 1 | Ja mam inną propozycję. Coś w rodzaju walk gladiatorów. I ranking postaci, które wygrały najwięcej razy. Tylko wtedy trzebaby było ustalić jakiś konkretny poziom postaci a nie "między 1 a 20". Porponuję np żeby ustalić powiedzmy 15 poziom postaci i te postacie by się klasyfikowało a reszta byłaby poprostu niekllasyfikowana. Ew możnaby zrobić kilka przedziałów tak jak np w zapasach kategorie wagowe |
14-02-2005, 20:30 | #16 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Jest 1 problem co do tego... co z łotrzykiem ?? skradaniem?? wspinaniem?? ukrywaniem?? itp. ?? Jeśli żadna ze stron będzie wiedziała że niebędą umieli opisać walki mogą poprosić jakiegoś "barda" który by umiał nieźle opisać walke i oni by się zgłaszali na jakimś osobnym topic'u żeby dało się łatwo znaleźć...
__________________ Księga za mistrza stoi. | |
15-02-2005, 00:04 | #17 |
Reputacja: 1 | Odpada chyba wszystko (kupowanie atrybutów - przecież tu nie ma żadnej kampanii; to nie ma być jakieś awansowanie ale stworzenie optymalnej postaci na danym poziomie; jakiekolwiek pomysły ograniczanie tylko do polskich rzeczy też odpadają, nie będę się powtarzał). Co z takimi skillami ? Może jeszcze będziesz się martwił o crafta lub coś podobnego ? Odnoszę wrażnie, że nie zrozumiałeś idei tej areny.
__________________ "A flame which never dies, but brightens with the passing of time." |
15-02-2005, 17:12 | #18 |
Reputacja: 1 | Nie wiem czy myślimy o tym samym co do atrubutów... mi chodzi o to: PMP str. 19: "USTALANIE WARTOŚCI ATRYBUTÓW Zwyczajna postać: [...] Standardowe kupowanie punktów: wszystkie atrybuty na początku mają wartość 8. Otymujesz 25 punktów, które rozmieszczasz pomiędzy wszystkimi atrybutami. Dla wartości do 14, koszt wynosi 1 za 1. W przypadku atrybutów powyżej 14, cena nieco wzrasta (patrz Tapela 2-1: Punktowy koszt wartości atrybutów). Ta metoda pozwala na maksymalne dopasowanie, [...]. Tabela 2-1 punktowy koszt wartości atrybutów __________________________________________________ _ Wartość -------Koszt------------Wartość----------Koszt ---9----------------1------ | -------14----------------6 --10---------------2------- | -------15----------------8 --11---------------3------- | -------16---------------10 --12---------------4------- | -------17---------------13 --13---------------5------- | -------18---------------16 __________________________________________________ _ Niestandardowe kupowanie punktów: Wykorzystaj Tabelę 2-1: Punktowy koszt wartości atrybutów ze metody kupowania punktów, lecz postać ma więcej lub mniej punktów na kupowanie atrybutów, co pokazano w Tabeli 2-2. Tabela 2-2: Niestandardowy koszt punktowy dla wartości atrybutów __________________________________________________ _ Typ Kampani-------------------------------Dozwolone punkty Kampania o niskim stopniu trudności--------15 punktów Kampania będąa wyzwaniem------------------22 punkty Trudniejsza kampania-------------------------28 punktów Bardzo trudna kampania----------------------32 punkty __________________________________________________ _
__________________ Księga za mistrza stoi. |
26-02-2005, 19:44 | #19 | ||
Reputacja: 1 | Witam po feriach, jak leci panowie i panie? Trochę poczytałem posty w tym temacie. Aż roi się tu od rozbieżności, temu trzeba zapobiec 1. Cytat:
Cytat:
2. Jeśli chodzi o system nagradzania bądź karania gladiatoró to myślę że punkty odpadają, a lepszy w praktyce okaże się sposób zaprezentowany przez fleichmana. Jeśli ktoś ma jeszcze coś przeciw w tej sprawie, bardzo proszę wszystko da się załatwić. 3. Co do wartości atrybutów nie mam najmniejszego zamiru ustąpić a podane przeze mnie wartości powinny idealnie zrównoważyć grę. Możemy trochę nad tymi liczbami pokonwersować, ale z góry mówię że kupowanie nie przejdzie. Weisu: Metodą którą zaprezentowałes nie można kupić więcej punktów atrybutów niż podałem w zestawie początkowym. To kiedy zaczynamy? Pozdrawiam, Kos(A)
__________________ ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION | ||