lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Opowieści Bardów (http://lastinn.info/opowiesci-bardow/)
-   -   Klasy prestiżowe forumowiczów (http://lastinn.info/opowiesci-bardow/379-klasy-prestizowe-forumowiczow.html)

Fistus 18-02-2006 20:55

Cytat:

Napisał Fenirix
Soory ale ja głupi jestem gdzie mogę zobaczyć te klasy??

Są dołączone pod postami. Więcej "?" nie było?

Cytat:

Napisał Darken
O ile dobrze pamiętam, to ściągać rzeczy z forum można od iluś tam postów. Swoją drogą trochę to głupie jest.

Źle pamiętasz. Osoba świeżo zarejstrowana już widzi klasy. (przed chwilą sprawdziłem dla pewności)

Flamir 18-02-2006 21:26

o już jest ale jestem pewien że wcześniej nie było!wielkie dzieki:D

[kom:fd38f9c655]Było na 100% bo nikt nic nie zmieniał. Stosuj się do zasad j. polskiego.[/kom:fd38f9c655]

Numeron 18-09-2006 10:01

Ja szczerze mowiac prawie nie spadlem z krzesla czytajac wasze klasy, moze i fajne, ale napewno pisanie na jakims fazowym wspomagaczu, nie trawa, leki, lub inne smieszne rzeczy...

Pozdrawiam;p

Elminster 29-12-2006 13:34

Nie wiem, czy to odpowiedni temat, jestem tu naowy, więc sie nie czepiajcie. Przedstawiam wam moją prestiżówkę, może niezbyt oryginalną, czy ciekawą ale to moja pierwsza praca tego typu :P Więcej w załączniku.

homeosapiens 08-10-2007 05:10

Prawdę mówiąc chętnie bym obejrzał te osławione klasy, które to miały być robione na wspomagaczach, ale moje zmysły są zbyt mało wyostrzone lub zwyczajnie ich tam nie ma...

Czy to ma związek z przenosinami? Może Solinarius coś na to poradzi? Jeżeli jednak to moje zmysły, to może mnie ktoś dokładnie nakierować (oprócz Elministra, bo jego link widzę).

Cedryk 08-10-2007 10:28

Jeśli interesuje cię tworzenie klas własnych zrówno podstawowych jak i prestiżówek polecam Class Construction Engine PL Konrad 'k0nrad' Kulwicki http://dnd.polter.pl/Narzedzia-a432.

Talanar 10-05-2008 18:39

I ja chciałem wrzucić swoją klasę prestiżową. Nie daję w załączniku tylko w wiadomości - mam nadzieję, że to nie grzech.

Topornik z Cormanthoru
Mroczne lasu Cormyru. Grupa Orków wybrała się na polowanie w złym momencie. Zza drzew ze świstem wyleciał topór trafiając w czerep jednego z nich. Odgłos pękających kości czaszki może wzbudzić strach w każdym. Nikt z tego spotkania raczej nie wyjdzie żywy, bo łowcy stali się zwierzyną toporników z Cormanthoru.
Dzikie elfy, ludzie czy jakiekolwiek inne istoty mieszkające na obrzeżach tych lasów bronią swych siedzib, by hordy Orków nie zapuściły się za daleko. Ci, których ulubioną bronią są miotane topory stała się częścią „legendy”. Legenda głosi, że mało kto posługuje się bronią miotaną tak dobrze jak oni, a w toporach nikt im nie dorównuje. I to nazwa Topornik z Cormanthoru kojarzy się po części z tamtymi lasami, a po części po prostu z wojownikiem posługującym się niezwykle biegle miotanymi toporami. Niewielu widziało ich w akcji, a jeszcze mniej osób ich zna, by ktoś mógł tą legendę potwierdzić. Nauczeni surowym życiem i treningiem doskonale wiedzą jak wykorzystać siłę i zręczność przeciwko swoim wrogom.

Wymagania:
Oto wymagania, które postać musi spełnić, by zostać Topornikiem.
Bazowa premia do ataku: +5.
Umiejętności: Ciche poruszanie ranga 4, Ukrywanie ranga 4, Zauważanie ranga 4.
Atuty: Bezpośredni strzał, Daleki strzał, Zogniskowanie broni (topór miotany) .

Umiejętności klasowe:
Ciche poruszanie (Zr), Nasłuchiwanie (Rzt), Pływanie (S), Przeszukiwanie (Int), Skakanie (S), Ukrywanie się (Zr), Wspinaczka (S), Zauważanie (Rzt). Opisy tych umiejętności znajdziesz w Rozdziale 4 Podręcznika gracza.

Punkty umiejętności na każdym poziomie: 4 + modyfikator z Intelektu

Rzuty obronne
Poziom: Bazowa premia do ataku Wytrw. Refleks Wola Zdolności specjalne
1. +1 +0 +2 +0 premia do przyrostu zasięgu, tropienie, potężne ramię 1/dzień
2. +2 +0 +3 +0 zabójcza broń, poprawione trafienie krytyczne na dystans +1
3. +3 +1 +3 +1 bieg, potężne ramię 2/dzień
4. +4 +1 +4 +1 daleki rzut
5. +5 +1 +4 +1 potężne ramię 3/dzień
6. +6 +2 +5 +2
7. +7 +2 +5 +2 potężne ramię 4/dzień
8. +8 +2 +6 +2 poprawione trafienie krytyczne na dystans +2
9. +9 +3 +6 +3 potężne ramię 5/dzień
10. +10 +3 +7 +3 najdalszy rzut





Właściwości klasowe:

Premia do przyrostu zasięgu – dzięki treningowi w posługiwaniu się swoją bronią Topornik jest w stanie ciskać swoją bronią dalej niż inni. Premia ta wynosi +0.5 metra na każdy poziom tej klasy prestiżowej.
Tropienie – żyjąc w lesie trzeba umieć zdobyć pożywienie. Bardzo przydatna umiejętność, której wielu toporników z Cormanthoru szybko się nauczyło. Na 1 poziomie tej klasy prestiżowej otrzymuje się atut Tropienie.
Potężne ramię – Topornik może dodać półtora modyfikatora z siły do zadawanych obrażeń
Zabójcza broń – Topornik otrzymuje atut wyspecjalizowanie dla toporów rzucanych
Poprawione trafienie krytyczne – gdy Topornik osiąga 2 poziom, mnożnik obrażeń krytycznych dla toporów do rzucania zwiększa się o +1. Zatem gdy topór normalnie mający mnożnik x2 zostanie rzucony przez niego będzie on zadawał obrażenia x3. Premia ta wzrasta do +2 na 8 poziomie.
Bieg – na 3 poziomie Topornik otrzymuje premiowy atut - bieg (podręcznik gracza)
Daleki rzut – dzięki treningowi Topornik jest w stanie lepiej wykorzystać swoją siłę w połączeniu z techniką by ciskać dalej swą śmiercionośną broń. Przy określaniu przyrostu zasięgu broni może on dodać połowę wartości modyfikatora z siły do obliczania przyrostu zasięgu broni.
Najdalszy rzut – Topornik może dodać pełny mod. z siły do zasięgu miotanych toporów

Z góry dzięki za komentarze. Postać wzorowana na Leśnym strzelcu z "Władców dziczy". Proszę się nie śmiać z opisów :)

Qumi 13-09-2008 13:29

Na podstawie prestiżówki Enlightened Spirit z Complete Mage, prestiżówki dla czarnoksiężnika, zauważcie, że może i wydaje się potężna to ma bardzo mały wybór inwokacji oraz nigdy nie otrzyma dostępu do mrocznych, oraz regeneracji:



Baśniowy wędrowiec

Niektórzy czarnoksiężnicy twierdzą, że ich mocy nie pochodzi od demonów, ale od baśniowych istot takich jak driady czy chochliki – cóż okazuje się, że ta garstka ma rację. Baśniowi wędrowcy rozwijają swe moce w kierunku tychże istot, zamiast koncentrując się na mrocznych mocach swych braci.

Wymagania:

Wiedza(plany): 8
Wiedza(natura): 4
Charakter: dowolny chaotyczny
Specjalne: Uderzenie eldrith 3k6

KW: k6

Baśniowa aura(Zn) – Na pierwszym poziomie zyskujesz magiczną aurę roztaczającą się wokół twojej osoby, będąca świadectwem twojego pochodzenia. Zwierzęta i baśniowe istoty są wobec ciebie bardziej przyjazne, a ty otrzymujesz premię +2 do testów opartych na charyzmie.

Rozmarzone uderzenie - na 1 poziomie zyskujesz nową małą inwokację Rozmarzone uderzenie. Trafienie tym uderzeniem sprawia, że ofiara czuje się senna i zasypia.(ST = 14 + mod z charyzmy).

Potęga faerie – już na pierwszym poziomie zaczynasz coraz bardziej zbliżać się do baśniowych istot. Zyskujesz premię +2 przeciwko efektom i czarom zaklinania i premię +1 do ST wszystkich efektów i czarów zaklinania oraz zdolność „zadumy” taką jaką posiadają elfy. Na 3 poziomie zyskujesz kumulatywną premię do redukcję obrażeń 2/ zimne żelazo. Na 5 poziomie uzyskujesz odporność na ogień, zimno lub elektryczność(wybierz dwie) równą 5. Na 7 poziomie premia do redukcji obrażeń zwiększa się do 5/ zimne żelazo. Na 9 poziomie stajesz się niewrażliwy na efekty wpływające na umysł, a odporności zwiększone zostaję do 10 na wybrane żywioły.

Uderzenie Eldrith– na 2 poziomie siła uderzenia Eldrith zwiększa się o +1k6 i co dwa poziomy od tego o kolejne +1k6, więc na 4 poziomie będzie to +2k6, na 6 +3k6, itd.

Zwiększenie charyzmy – na 2 poziomie zarówno twój umysł i ciało zaczynają bardziej przypominać baśniową istotę, dlatego otrzymujesz premię odziedziczoną +1 do charyzmy. Premia ta rośnie do +2 na 6 poziomie.

Taniec wiosennego wiatru – Na 3 poziomie otrzymujesz nową małą inwokację zwaną tańcem jesiennego wiatru. Baśniowe istoty są dobrze znane z tego, że potrafią się pojawiać i znikać niewiadomo skąd i gdzie. Dzięki wewnętrznym poszukiwaniom tu również zyskałeś tę zdolność. Inwokacja działa analogicznie do wymiarowych drzwi lecz po teleportacji postać staje się niewidzialna. Możesz tak przenosić tylko siebie, żadnych innych postaci.

Rozmowa z dziećmi ziemi – od 4 poziomu potrafisz komunikować się ze zwierzętami i roślinami w takich sam sposób jak z ludźmi. Zdolność ta jest cały czas aktywna.

Kształtowanie inwokacji – na 5 poziomie możesz się nauczyć dowolnej skromnej, małej czy dużej inwokacji kształtowania uderzenia eldrith.

Zniewalające uderzenie - na 7 poziomie uczysz się tej dużej inwokacji. Twoje uderzenie Eldrith po trafieniu w cel może go zdominować(ST = 16 + mod z charyzmy).

Sztuczka chochlika – na 9 poziomie uczysz się tej dużej inwokacji. Dzięki niej za pomocą dotyku możesz przenieść wszystkie negatywne efekty na przeciwnika, przy tym kradnąc wszystkiego jego pozytywne efekty.

Ścieżki feari
– na 10 poziomie tak bardzo zbliżyłeś się do świata baśniowych istot, że teraz jeśli sobie tego zażyczysz, poruszasz się „skacząc” z jednego punktu do innego, przechodząc przez równoległy świat baśniowych istot. Działa to trochę jak wymiarowe drzwi, tylko, że jest twoją nową opcją ruchu(jak chód, latanie, pływanie). Znaczy to, że zasięg twojego skoku równa się twojej maksymalnej prędkości, możesz zarówno od razu przenieść się do docelowego miejsca, jak ich „skakać” pojawiając się w miejscu oddalonym o parę metrów, np. 1,5 m i znikać, a następnie znowu pojawiać w miejscu odległym o 1,5 m, aż dotrzesz na miejsce.

Transformacja w baśniową istotę
– Na 10 poziomie typ postaci zmienia się na basiową istotę, co np. sprawia, że nie podlega on starości.


Atak bazowy, premie do rzutów obronny takie same jak w przypadku czarnoksiężnika.

Umiejętności to te należące do czarnoksiężnika, bez zastraszania i wiedzy(religia), a dodatkowo z wiedza(natura), zauważanie i nasłuchiwanie.

Poziom______atak_______wytrzymałość____refleks_ _____wola_____zdolności
1___________+0___________+0___________+0_________+ 2______ Baśniowa aura, potęga faeri I, rozmarzone uderzenie
2___________+1___________+0___________+0_________+ 3______uderzenie eldrith +1k6, zwiekszenie charyzmy +1
3___________+2___________+1___________+1_________+ 3______ Taniec jesiennego wiatru, potęga faeri II
4___________+3___________+1___________+1_________+ 4______ Rozmowa z dziećmi ziemii, uderzenie eldrith +2k6
5___________+3___________+1___________+1_________+ 4______Kształtowanie inwokacji, potęga faeri III
6___________+4___________+2___________+2_________+ 5______ uderzenie eldrith +3k6, zwiększenie charyzmy +2
7___________+5___________+2___________+2_________+ 5______ Zniewalające uderzenie, potęga faeri IV
8_________+6/+1___________+2___________+2_________+6_____ uderzenie eldrith +4k6,
9_________+6/+1___________+3___________+3_________+6_____ sztuczka chochlika, potęga feari V
10________+7/+2___________+3___________+3_________+7_____Ście ki feari, Transformacja w baśniową istotę, uderzenie eldrith +5k6

S742617000027 16-03-2009 16:15

Może trochę późno, ale ponawiam pytanie z przed kilku postów.
Gdzie jest to "więcej" w którym można pobrać te prestiżówki i inne rzeczy, bo jestem pewien że nie mam tego.
Na 200%.

Yujin 22-09-2009 10:58

Do żadnego z postów w tym wątku nie jest podpięty załącznik. Szkoda, bo z tego powodu można poczytać tylko o tych klasach, które użytkownicy zamieścili w formie zwykłego tekstu.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:52.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172