Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Opowieści Bardów
Zarejestruj się Użytkownicy

Opowieści Bardów Wielu bardów zaprezentowało już swe pieśni w karczmie, wielu kuglarzy rozbawiło publiczność na ulicach. Spróbuj i ty zyskując sławę i trzos pełen monet. (Twórczość własna forumowiczów - materiały, pomoce do gry itp.)


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-02-2005, 19:49   #1
 
Kos(A)'s Avatar
 
Reputacja: 1 Kos(A) ma wyłączoną reputację
Klub pojedynków? Może spróbujemy?

Chciałbym wyjść z inicjatywą stworzenia naszego forumowego klubu pojedynków do DnD. Chciałbym abyście tutaj wyrazili swoje sugestie, plany, może obwieścili chęć pomocy?

Zapraszam!

Kos(A)
 
__________________
ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION
Kos(A) jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-02-2005, 19:54   #2
 
Moryc Żółw's Avatar
 
Reputacja: 1 Moryc Żółw ma wyłączoną reputację
Mogę pomóc, mogę grać Full Service. Kim? Pewnie najbardziej dopakowaną klasą - mnichem. Ale najwcześniej po feriach.
 
__________________
Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa...
--------------------------------------------
Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą!
--------------------------------------------
w00t!! w00t!!
Moryc Żółw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-02-2005, 20:09   #3
Administrator
 
Solinarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Solinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputację
Jestem jak najbardziej za.
Kiedyś próbował Fleisch robić pojedynki w falloucie i stąd wziął się generator...
Moja pomoc - techniczna głównie i jaka tam jeszcze będzie potrzebna.

Kos(A) może napisz jak Ty to widzisz , w końcu wyszedłeś z pomysłem.

P.S. mam nadzieję ,że to nie wyjdzie jak z portalem
 
Solinarius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-02-2005, 20:17   #4
 
Kos(A)'s Avatar
 
Reputacja: 1 Kos(A) ma wyłączoną reputację
Najpierw ustalmy jakie miały by byc zasady działania w takowym klubi. Na których poziomach by się ścierano, kto byłby sędziami, czy do każdego pojedynku robic taką mini sesję, na jakich planszach i jakie postacie mogą się pojedynkować. To większość pytań na które odpowiedź musimy uzgodnić.

Nawołuję do inicjatywy :P

Kos(A)

Do postu powyżej:
Ależ akcja z portalem jak najbardziej aktywna, lecz zachamowała sie nieco przez moja przerwę w aktywności. Wybacz ale na serio nauka robi swoje, jakoś trzeba się wyciągnąć z dołków ocenowych w szkole :/. Tera wróciłem i wszystko ponadrabiam, zarówno portal jak i D&D-M. Nie oskarżaj mnie o słomiany zapał, bez przesadyzmu
 
__________________
ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION
Kos(A) jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-02-2005, 11:25   #5
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
No to ja oczywiście się zgłaszam do pojedynku
Proponuje żeby były dostępne wszystkie klasy i PrC z oficjalnych podręczników i strony wizardów no może z pominięciem Unearthed Arcana .
Jeśli o rasy chodzi to proponuję wszystkie z PmP a o kase to z tabelki z PmP (mógłby ktoś ją umieścić bo ja jej nie pamiętam...).
No to tyle
 
fleischman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-02-2005, 11:33   #6
 
Fistus's Avatar
 
Reputacja: 1 Fistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłość
Dajcie mi odpowiedni poziom i chyba nikt mnie nie pokona .
btw. 3E czy 3.5E ?
 
__________________
"A flame which never dies, but brightens with the passing of time."
Fistus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-02-2005, 11:36   #7
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
Myślę, że każdy mógłby to ustalać między sobą przed pojedynkiem.
Napewno edycja 3.0 troche by zmniejszyła zakres dostępnych kombinacji przy tworzeniu postaci.
 
fleischman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-02-2005, 15:15   #8
 
Kos(A)'s Avatar
 
Reputacja: 1 Kos(A) ma wyłączoną reputację
[center:0ed3383489]Klub pojedynków Last-Inn[/center:0ed3383489]

[center:0ed3383489]Zasady tworzenia postaci[/center:0ed3383489]

Zasady
1.1 Postacie tworzymy według zasad D&D 3e, ze względu na szerszy dostęp do tejże edycji w Polsece.
1.2 Pojedynek może odbyć się w edycji 3,5 za zgodą wszystkich walczących stron.

Poziom postaci
2.1 Poziomy postaci dowolne od 1-20, jednakże wszyscy biorący udział w walce muszą mieć ten sam poziom.
2.2 Za zgodą wszystkich walczących stron można przeprowadzić pojedynek epicki bądź starcie bóstw (podręczniki niezbędne do stworzenia tego typu postaci są już dostępne w Polsce)
2.3 Maksymalne LA postaci może wynieść +4 (nie więcej, bez przesadyzmu)

Atrybuty
3.1 Początkowe atrybuty to 15, 14, 13, 12, 10, 8

Klasy
4.1 Dostępne wszystkie klasy podstawowe opisane w Podręczniku Gracza
4.2 Na specjalne zamówienie może obowiązywac inny zestaw klas (jak na przykład te z OA)
4.3 Dostępne wszystkie oficjalne PrC. Łącznie z tymi opisanymi na WotC jak i na ISA.pl jednak do wszystkich wybranych klas prestiżowych, wszyscy biorący udział w pojedynku muszą mieć dostęp. Jeśli takowa oopisana będzie w podręcniku niedostępnym dla którejś ze stron pojedynku, klasa nie może być zaakceptowana.

Rasy
5.1 Dozwolone są wszystkie oficjalne rasy (patrz punkt 4.3)

Atuty i specjalne zdolności
6.1 Dozwolone są wszystki oficjalne atuty (patrz punkt 4.3)

Ekwipunek i bogactwo
7.1 Wartość początkowego ekwipunku ustalamy wg. poniższej tabeli
Lvl--Bogactwo
1--zależnie od klasy
2--900sz
3--2700sz
4--5400sz
5--9 000sz
6--13 000sz
7--19 000sz
8--27 000sz
9--36 000sz
10--49 000sz
11--66 000sz
12--88 000sz
13--110 000sz
14--150 000sz
15--200 000sz
16--260 000sz
17--340 000sz
18--440 000sz
19--580 000sz
20--760 000sz
7.2 Dozwolone są wszelkie oficjalne rodzaje ekwpinunku (patrz punkt 4.3).
7.3 Postać może tworzyć sama dla siebie ekwipunek jeżeli posiada ku temu odpowiednie zdolności. Dla określenia czasu tworzenia ekwipunku, jeden dzień jest równy trzem pojedynkom.

[center:0ed3383489]Zasady przeprowadzania pojedynków[/center:0ed3383489]

Miejsce pojedynku
1.1 Pojedynki odywają się w sześcianie 20x20x20m bądź w kuli o średnicy 30m.
1.2 Pomieszczenie jest równomiernie oświetlone. Źródła światła nie sposób określić.
1.3 Gracze zaczynają w przeciwległych końcach pmieszczenia (w sześcianie uznaje się je za narożniki, w kuli za dowolne przeciwległe strony.

Liczba postaci biorących udział w pojedynku
2.1 W pojedynku może brać dowolna liczba osób, którą ustalają wszystkie strony w fazie przygotowań do walki.
2.2 Każdy z graczy może kierować dowolną liczbą postaci, jednak takowe muszą stać po jednej stronie.
2.3 Poziom kazdej postaci kierowanej przez jednego gracza jest mniejszy o jeden za każdą postać niż poziom jednej postaci kierowanej przez jednego gracza.

Rzuty
3.1 Rzuty wykonujemy w postach w kolejności chronologicznej. W treści postu ma znaleść się objaśnienie rzutu.

Struktura postu i walki
4.1 Struktura walki wygląda następująco
---Przedstawinie karty postaci z pierwszym rzutem na inicjatywę---
UWAGA: Karta postaci zawiera:
Ewentualne znane czary lecz nie czary przygotowane.
Usprawnienie pancerza oręża oraz poziom jego mocy, lecz nie nazwę mocy.

---Pierwszy opis wejścia każdej z postaci na arenę. Jej przedstawienie wizualne oraz pierwsze, czynności---

---Walkę---

---Zakończenie---
4.2 Treść każdego postu ma wyglądać następująco:
Imię postaci wykonującej daną czynność

Barwny opis fabularny opisujacy czynności wykonywane przez postać z "ewentualnym dialogiem"

Czysto mechaniczny opis czynności postaci z objaśmieniem rzutów wykonanych w poście

Zalecenia
5.1 Bawcie się dobrze

Jeśli są jakieś pytania bądź wątpliwości, piszcie.

PS. Jak nazwać nasz klub pojedynków??

[glow=red:0ed3383489]Kos(A)[/glow:0ed3383489]
 
__________________
ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION
Kos(A) jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-02-2005, 16:04   #9
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
Cytat:
3.1 Początkowe atrybuty to 15, 14, 13, 12, 10, 8
Czytając to miałem wrażenie, że to jakaś pomyłka...
A nie przesadza pan troche?
Rzucając 3k6 na statystki ma się większą średnią niż tu...
 
fleischman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-02-2005, 16:13   #10
 
Kos(A)'s Avatar
 
Reputacja: 1 Kos(A) ma wyłączoną reputację
Cytat:
Czytając to miałem wrażenie, że to jakaś pomyłka...
A nie przesadza pan troche?
Rzucając 3k6 na statystki ma się większą średnią niż tu...
Tak więc niech się stanie, przed walką, w postach wykonamy rzuty na atrybuty które obowiązywać będą wszystkie strony pojedynku.

Coś jeszcze??
 
__________________
ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION
Kos(A) jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172